starsze
nowsze
1
1+
2-
2
2+
3-
3
3+
4-
4
4+
5-
5
5+
6-
6
oceń zdjęcie | skomentuj ocenę | 2 głosy | średnia głosów: 6

Polska woj. łódzkie Łódź Stare Bałuty ul. Limanowskiego Bolesława Limanowskiego Bolesława 80

23 czerwca 2023 , Apteka od Serca Limanowskiego 80

Skomentuj zdjęcie
sawickimarcin
 
+1 głosów:1
I znowu "Ktoś" grzebie w moich zdjęciach ... cały czas jestem poddawany działaniom Fotopolskiego PEGASUSA ... Podobiekt Apteki z kamienicy Limanowskiego 80 został USUNIĘTY ... DLACZEGO ... ???
2023-08-09 20:50:43 (2 lata temu)
sawickimarcin
 
+1 głosów:1
Może ten Pan "ktoś" chociaż by napisał że coś zmienił i dlaczego ... A tu nie ... Po cichu ... Cicho - sza ... a może nie zauważę ... ???
2023-08-09 20:54:29 (2 lata temu)
fantom
+4 głosów:4
do sawickimarcin: Nie wiem kto to zmienił, ale dobrze zrobił bo nie ma sensu zakładanie osobnych obiektów dla każdego lokalu w każdym budynku. Chociażby dlatego, że lokale zmieniają swoje funkcje, a na portalu nikt tych zmian potem nie aktualizuje i zostaje bałagan.
Natomiast powinien o takiej zmianie powiadomić.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dopisek
2023-08-09 21:03:57 (2 lata temu)
yani
+3 głosów:3
do sawickimarcin:
Nie wiem kto usunął obiekt apteki, ale zrobił to słusznie. Dziś tam jest apteka, juto Biedronka, a pojutrze Żabka. Tylko kto to będzie korygował na bieżąco?
Takie rozdrabnianie obiektów jest bez sensu...
2023-08-09 21:05:18 (2 lata temu)
yani
+1 głosów:1
do sawickimarcin:
Dodam jeszcze, że na zdjęciu ta cała apteka sprowadza się tylko szyldu.
2023-08-09 21:12:00 (2 lata temu)
W razie czego, żeby sobie ktoś nie myślał, to nie ja. Przed chwilą dopiero zobaczyłem te zdjęcia.
2023-08-09 21:39:24 (2 lata temu)
do yani: No trudno żeby wejść do Apteki i fotografować ... Myślę że sobie BY nie pozwolili ... Posądzili by mnie za konkurencję ...
2023-08-09 21:49:20 (2 lata temu)
vetinari
+4 głosów:4
do sawickimarcin: Ja usunulem, bo apeka jest dobrze widoczna, i za pare lat, jak tam będzie chińska restauracjia kto będzie ponownie sprzątal ?
2023-08-09 21:50:27 (2 lata temu)
do yani: Kilkakrotnie PROSIŁEM aby Panowie Administratorzy zostawiali swój komentarz po dokonanej korekcie ... Ale nie mogę tego wyegzekwować ... Zmowa MILCZENIA ... Cicho-sza ... W razie czego to nie JA ...
2023-08-09 21:51:49 (2 lata temu)
do vetinari: I Ty przeciwko mnie ... Nie spodziewałem się ...
2023-08-09 21:52:44 (2 lata temu)
vetinari
+6 głosów:6
do sawickimarcin: Nie przeciwko Tobie, ale za portalem. Stwarzanie obiektów i podobiektów to odpowiedzialnoścz i nie zabawa. Czy pilnowaleś naprz czy ktoś dobrze doeditowal zdjięcia naprz. do podobiekut statków w Kazimierzu Dolnym ?
I nienapisalem w komentarzu z powodów technicznych i czasowych....dziśaj mial mój dostawca internetu zly chumor. Raz dzialal, raz nie, dopiero teraz mi jedzie na 101%
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dodatek ☺
2023-08-09 21:55:43 (2 lata temu)
do vetinari: Każdy obiekt - lokal w dzisiejszych GŁUPICH czasach może zmienić przeznaczenie ... Nawet komisariat Policji niedaleko mnie ZLIKWIDOWANO za czasów temtego Rządu ... Nawet Kościół może być zmieniony na Magazyn ... Musimy działać w "dobrej wierze" że obiekt opisywany teraz - zostanie ... To już w naszej terażniejszości nie ma nic pewnego ... ???
2023-08-09 21:56:46 (2 lata temu)
do vetinari: Dawno nie zaglądałem do moich Statków w Kazimierzu Dolnym ... Tam też mam zrobiną CZYSTKĘ i są POWYWALANE ... ???
2023-08-09 21:59:18 (2 lata temu)
vetinari
+2 głosów:2
do sawickimarcin: Budynek ma swój obiekt, podobiekt apteky jest niepotrzebny, no moźe źe idzieś na caloścz....
2023-08-09 21:59:57 (2 lata temu)
do yani: To co - mam sfotografować każde okno , każdą witrynę i nawet klamkę od drzwi ...??? ... A może jeszcze paragon z kasy - bo to moja Apteka gdzie kupuje leki ... ???
2023-08-09 22:02:08 (2 lata temu)
vetinari
+2 głosów:2
do sawickimarcin: Nie, ja juź tam doeditowalem te które tam wolnie plywaly w obiektu Przystani pasaźerskiej....I nieuźywaj w pisaniu do mnie wielkych liter, w źadnym wypadku i przypadku.
2023-08-09 22:02:13 (2 lata temu)
do vetinari: Nie wiem czy na całość ... SZOK ... Znowu chyba muszę zrobić sobie wakacje ... Kłuję niektórych w oczy ...
2023-08-09 22:04:16 (2 lata temu)
do vetinari: Aż zaraz zobaczę te statki ... Miałem dodawać nowe obiekty z półwyspu Helskiego ale znowu jest wszczęta awantura o nic w szklance wody ... Znowu dzisiaj nic nie dodam ... muszę się kłócić ...
2023-08-09 22:06:37 (2 lata temu)
yani
+3 głosów:3
do sawickimarcin:
Możesz fotografować co chcesz, ale nie znaczy to, że dla każdego zdjęcia jest potrzebny osobny obiekt.
2023-08-09 22:06:53 (2 lata temu)
vetinari
+1 głosów:1
do sawickimarcin: Masz racjie w tym źe Cie niepoinformowalem, i potem na to zapomnialem. Mam teraz troche więcej na glowie. Za to przepraszam. Nadal ale uwaźam źe dodawaniem takych podobiektów jest raczej niepotrzebne, bo trzeba o tym pamiętać i pilnować czy nadal istnieją, czy ktoś niedodal zdjięcie tylko do obiektu apteky calej kamienicy i naodwrót. Marzy mi się pojechać do Lodzi, i nie napewno mnie.....
2023-08-09 22:09:02 (2 lata temu)
vetinari
+2 głosów:2
do sawickimarcin: Wlaśnie, stworzyleś obiekt statków w Kazimierzu Dolnym i niektóre tam wolnie plywali po tej rzece bez dopisania. Wlaśnie to jest ta odpowiedzialnoścz za dorobione obiekty i podobiekty.
2023-08-09 22:10:42 (2 lata temu)
do vetinari: Masz w Łodzi serdecznego Kolegę - wiesz kogo ... A co do podobiektu Apteki - to nie spodziewam się aby taka firma jak Apteka zbankrutowała ,,, Apteka , Zakład Pogrzebowy i Sklep Monopolowy w naszym kraju są jak opoka ... Niezniszczalne ...
2023-08-09 22:15:35 (2 lata temu)
do yani: Podobiekt ... Aptekę zrobiłem podobiektem kamienicy
2023-08-09 22:17:03 (2 lata temu)
Zdjęcie zawnioskowałem do usunięcia ... Skoro jest niepotrzebne i nic nie wnosi - prosze usunąć.
2023-08-09 22:24:01 (2 lata temu)
yani
+1 głosów:1
do sawickimarcin:
Ale po co ten podobiekt??
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: edit
2023-08-09 22:25:10 (2 lata temu)
do yani: Pytanie można było równie dobrze zadać : Po co ten obiekt ( kamienica ) ... ?
2023-08-09 22:30:36 (2 lata temu)
yani
+2 głosów:2
do sawickimarcin:
Nie chce mi się już z Toba gadać... :/
2023-08-09 22:33:29 (2 lata temu)
do yani: I wzajemnie ... :(
2023-08-09 22:40:10 (2 lata temu)
blaggio.
+1 głosów:1
Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że tam apteka jest od 60-ciu lat, albo dłużej. Może jeszcze wytrzyma tyle, ile Fotopolska. ;-)
2023-08-09 23:08:44 (2 lata temu)
do blaggio.: Czyli NIE trzeba będzie jak sugerują Inni Panowie : co chwila zmieniać przeznaczenia lokalu na Salon Gier, Żabkę , Biedonkę czy inne "Dino" ... Może Inni Panowie Administratorzy wreszcie się ockną i przestaną byc nadgorliwi ... ???
2023-08-09 23:14:43 (2 lata temu)
piotr brzezina
+2 głosów:2
Coraz częściej, zaczynają się zmiany opisów pod zdjęciem, bez podania informacji "Kto i dlaczego zmienił". Obrona przez, administratorów takiego postępowania jest nie do zaakceptowania. Niedawno Neo (szef, właściciel portalu) oświadczył że musi być podana taka informacja. Pod moimi zdjęciami też praktykuje się takie zmiany bez informacji. Jesteśmy administratorami wszystkich fotopolan a nie wybranych.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: błąd
2023-08-10 06:45:40 (2 lata temu)
fantom
+5 głosów:5
do piotr brzezina : Może sobie coś zmieniłeś pod fotką i nie pamiętasz?
Mój dziadek na przykład, rozdawał pieniądze sąsiadkom, potem o tym zapominał i robił w domu śledztwa kto mu je ukradł. Różnie bywa.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: spacja
2023-08-10 07:39:19 (2 lata temu)
piotr brzezina
+2 głosów:2
do fantom: Po co piszesz te bzdury , dobrze wiesz kto zmieniał. Próbujesz wszystko zatuszować. Jesteś z jednym z najbardziej szanowanych administratorów jeżeli chodzi o wiedzę, bo inne Twoje działanie to jest chamskie i krzywdzące innych.
2023-08-10 07:47:06 (2 lata temu)
fantom
+3 głosów:3
do piotr brzezina : To nie są bzdury tylko fakty z życia wzięte.
Jakbym dziadka słyszał - on też się robił nerwowy gdy ktoś podważał jego szalone teorie.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: litery
2023-08-10 07:51:03 (2 lata temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do fantom: Odniosłem się tylko do stwierdzenia o mnie nie Twojego dziadka. Ja mam jeszcze dobrą pamięć. Mam pytanie dlaczego popierasz Ty i inni taki proceder o braku informacji kto zmienił opis (teraz już wiemy). Nawet oświadczenie Neo, macie głęboko w d.... .
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: błąd
2023-08-10 07:58:39 (2 lata temu)
fantom
+3 głosów:3
do piotr brzezina : Skąd wniosek że ja popieram jakiś proceder? W komentarzu powyżej wręcz podkreśliłem że o zmianach należy informować.
Piszesz od rzeczy.
2023-08-10 08:01:19 (2 lata temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do fantom: Nie zauważyłem że dodałeś dopisek w tym temacie (wieczorem) Jedna z Twoich sztuczek
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dopisek
2023-08-10 08:06:32 (2 lata temu)
do piotr brzezina : Całkowicie się z Tobą zgadzam Co chwilę ktoś u mnie coś zmienia i mnie nie informuje ...teraz też tak było i stąd ta cała niepotrzebna awantura ... !!! ,,, Tak się teraz wkurzyłem że zawnioskowałem wszystkie te sporne obiekty do usunięcia ... !!! Niemiła księdzu ofiara - pójdż ciele do obory ... A przecież apteka to coś trwałego i istniejąca całymi dziesięcioleciami ... Nie trzeba się martwić że ją jutro zlikwidują ...
2023-08-10 11:05:06 (2 lata temu)
Arkadiusz K. (Arro)
+2 głosów:2
do sawickimarcin: Tu bym tak pewny trwałości aptek nie był. W moim rejonie zniknęły 3 w ciągu jednego roku, należące do różnych podmiotów, powstały 2 inne w innych lokalizacjach, należące do innych właścicieli. Jedne działają dziesięciolecia, inne znikają. Jak to w biznesie ... :)
2023-08-10 11:10:00 (2 lata temu)
do Arkadiusz K. (Arro): U nas w Łodzi tak nie jest. U was może są drapieżcy którzy wchłaniają swoja konkurencję . Wracając do tematu obiekty wrzucam i tworzę w dobrej wierze i po przemyśleniach że tak jest słusznie i dobrze
2023-08-10 11:14:13 (2 lata temu)
yani
+2 głosów:2
do sawickimarcin:
Niestety, nie potrafisz przyjąć do wiadomości, że nie jesteś nieomylny i Twoja dobra wiara nie wystarcza. Jeśli kilka osób mówi Ci, że robisz coś źle, to postaraj się z tym pogodzić i zaakceptować.
Poza tym, wypisujesz kłamstwa podając przyczynę usunięcia zdjęcia - nikt nie twierdził, że zdjęcie jest niepotrzebne. Niepotrzebne było tylko zakładanie podobiektu apteki. Wystarczy opis pod zdjęciem.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: lit.
2023-08-10 12:07:56 (2 lata temu)
Bogdan JS
+4 głosów:4
do sawickimarcin: Chodzi tylko o to, żeby nie tworzyć zbędnych podobiektów, bo idąc tą drogą dojdziemy do tego, że bedziemy je zakładac dla każdego lolaku użytkowego w wiekszych budynkach, np. dla aptek, sklepów spożywczych, fryzjerów, butików a skończymy na lokalu mieszkalnym Ryśka Kowalskiego. Same zdjęcia są OK.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: literówka
2023-08-10 13:00:41 (2 lata temu)
sawickimarcin
 
+1 głosów:1
do yani: Mogę jak z rękawa w ciągu godziny przytoczyć na "szybko" z 10 takich sytuacji jak moja ... I te inne sytuacje u innych Uzytkowników są OK ... A jak ja mam coś - wszyscy Administratorzy rzucają się jak głodne wilki na zająca ... Że kilka osób to mi mówi - to po prostu zmowa ... Koresponduję z kilkoma Życzliwymi mi Osobami na "priv" i otwierają mi oczy jakie Tu panują układy i Towarzystwo Wzajemnej Adoracji ... Niech no któryś "ważniejszy" coś napisze - natychmiast jego drobniejsi poplecznicy mu wtórują ....
2023-08-10 13:41:38 (2 lata temu)
do Bogdan JS: Można w ogóle nic nie tworzyć ... Wrzucić jedno zdjęcie z drona z Warszawy , jedno z Łodzi , z Wrocławia i spokój ... Niektórzy zamieszczają okna , portale , bramy , okna od piwnicy i jest OK ... Ale są przecież Równi i Równiejsi ...
2023-08-10 13:44:26 (2 lata temu)
yani
+2 głosów:2
do sawickimarcin:
A nie masz wrażenia, że ktoś za Tobą chodzi i że twój telefon jest na podsłuchu?
2023-08-10 13:49:06 (2 lata temu)
sawickimarcin
 
+1 głosów:1
Ale taka Awanturka się nieraz przydaje ... Jakiś miesiąc - półtora temu napisałem skargę do Administracji na jednego "Bezfunkcyjnego" Pana, który komentował każdy mój wpis. Zwracał sie do mnie po hamsku per "Ty" choć mu pisałem kolkakrotnie aby sie do mnie zwracał - tak jak ja do niego - Per Pan ... On dalej swoje "Ty" i "Ty" i "Ty" i jeszcze groził mi Bejsbolem ... Na skargę do dzisiaj NIKT nie odpowiedzial ...
2023-08-10 13:49:40 (2 lata temu)
do yani: Buchacha ... Teraz Ci się udał dowcip ... Gdybyś mnie znał - wiedziałbyś ze nie mam telefonu ...
2023-08-10 13:51:30 (2 lata temu)
yani
+2 głosów:2
do sawickimarcin:
Napisz jeszcze, że komputera też nie masz.
2023-08-10 13:53:26 (2 lata temu)
Arkadiusz K. (Arro)
+7 głosów:7
do sawickimarcin: Wszyscy Administratorzy? Zmowa? Układy? Towarzystwo Wzajemnej...? Wg Ciebie wszyscy są źli, Ty wszystko wiesz lepiej. Nie masz monopolu na rację, jak żaden z nas, często jednak doświadczenie pomaga. Posłuchaj czasem dobrych rad, tych co współtworzą portal od lat.
2023-08-10 13:58:39 (2 lata temu)
sawickimarcin
 
+1 głosów:1
do yani: Widzę że jesteś złośliwy i kpisz z ludzi ... W tej dyskusji już zakpiłeś z Piotra Brzeziny , teraz atakujesz mnie ... Chyba dołączysz do ludzi z którymi jestem na "Pan" ...
Komputer jest mi potrzebny do pracy - więc muszę go mieć. Wszystko robię na normalnym stacjonarnym komputerze, nienawidzę laptopów ...Nie przystoi Ci jako administratorowi aby kpić z ludzi. Ja na to Ci w stosunku do mojej osoby NIE POZWALAM ... !!!
2023-08-10 14:03:47 (2 lata temu)
yani
+2 głosów:2
do sawickimarcin:
Zaczynasz bredzić... W którym miejscu dyskusji zakpiłem z Piotra Brzeziny?
2023-08-10 14:18:43 (2 lata temu)
sawickimarcin
 
+1 głosów:1
do Arkadiusz K. (Arro): Nie zeby zaraz żli ... Może "Czepialscy" i szukający wroga w którego mogą uderzyć i się wykazać ... Ja nic nie wiem lepiej i tak nie twierdzę ze jestem nieomylny. czuję swoja małość na portalu i wszystko robie po większych przemtśleniech. Juz napisałem ze takie przypadki z obiektem i podobiektem nam DZIESIĄTKI - które "wiszą" na FP i dobrze się czują u zasłuzonych Panów ...
2023-08-10 14:23:18 (2 lata temu)
sawickimarcin
 
+1 głosów:1
do yani: Głupa Pan rżnie ... ??? W tej dyskusji - parę wpisów powyżej ... Niech Pan przeczyta ... Piotrek się skarżył że stale mu coś zmieniają a Pan odpisał że ON sam zmienił i o tym zapomniał ... A co z tą moja skargą na Pana który grozi mi Bejsbolem ... ??? Zapoznał się Pan w Sprawach Innych ... ???
2023-08-10 14:27:15 (2 lata temu)
yani
+2 głosów:2
do sawickimarcin:
Sorry, ale czy Ty jesteś dziś trzeźwy?
Pokaż gdzie odpisałem Piotrowi.
2023-08-10 14:29:25 (2 lata temu)
do yani: Tak , przepraszam Pana , To Pan z twarzą Dżokera nabijał się z Piotra. Przepraszam Pana. Dyskusja jest tak ostra że mi sie mylą osoby ...Ale i tak niektórzy Administratorzy są niegrzeczni - także Pan w stosunku do mnie .
2023-08-10 14:30:38 (2 lata temu)
sawickimarcin
 
+1 głosów:1
do yani: i na Pan poproszę ... !!!
2023-08-10 14:31:39 (2 lata temu)
yani
+4 głosów:4
do sawickimarcin:
Mam Ci przypomnieć jaki Ty byłeś kiedyś niegrzeczny, robiąc awanturę o zdjęcie które sam usunąłeś i zapomniałeś o tym?
A pamiętasz czym wtedy tłumaczyłeś swoją omyłkę?
Może już lepiej zakończ tę bezsensowną dyskusję, zanim się jeszcze bardziej pogrążysz...
2023-08-10 14:35:14 (2 lata temu)
Eugeniusz S.
+8 głosów:8
Daremne żale
Daremne żale, próżny trud,
Bezsilne złorzeczenia!
Przeżytych kształtów żaden cud
Nie wróci do istnienia.
Świat wam nie odda, idąc wstecz,
Zniknionych mar szeregu:
Nie zdoła ogień ani miecz
Powstrzymać myśli w biegu.
Trzeba z Żywymi naprzód iść,
Po życie sięgać nowe:
A nie w uwiędłych laurów liść
Z uporem stroić głowę!
Wy nie cofniecie życia fal!
Nic skargi nie pomogą!
Bezsilne gniewy, próżny żal!
Świat pójdzie swoją drogą.
2023-08-10 14:36:50 (2 lata temu)
sawickimarcin
 
+2 głosów:2
do Eugeniusz S.: No nie wiem po co cytujesz mi Asnyka ... ??? Tak z pamięci to napisałeś , czy metoda Kopiuj-Wklej ... ???
2023-08-10 19:17:27 (2 lata temu)
sawickimarcin
 
+1 głosów:1
do yani: Ostatni raz proszę aby się Pan zwracał do mnie per "Pan".Jakie to ma znaczenie do dzisiejszej sytuacji ... ? Co zrobiła Administracja z członkiem Portalu który wymachuje Bejsbolem ... ??? Czy Pan doczytał w Sprawach Innych mój wpis sprzed 1-2 miesięcy ... ???
2023-08-10 19:21:13 (2 lata temu)
max
+6 głosów:6
do sawickimarcin: Wena wróciła? Już kiedyś ci obiecywałem, że jak nie ograniczysz ilości tych łzawo-histerycznych komentarzy to zablokuję ci możliwość komentowania. Nie wierzysz? Sprawdź. Wystarczy, że jeszcze coś dodasz do tej dyskusji.
2023-08-10 19:30:33 (2 lata temu)
Desperado
+2 głosów:2
do sawickimarcin: Ale kościół czy komisariat policji czy remiza strażacka zajmują cały budynek. Można i należy tak przypisać. A tu mamy duży blok i gówniane pomieszczenie apteczne. A pod numerem 6 na drugim pietrze mieszka Pani Violetta. To co ? Jej trzeba też poświęcić kolejny podobiekt ?
2023-08-11 20:21:25 (2 lata temu)
mamik
+1 głosów:1
do Desperado: Nie odpowie bo ma blokadę.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta
2023-08-11 20:27:31 (2 lata temu)
sawickimarcin
 
+2 głosów:2
do mamik: Nie odpowiadam bo byłem na urlopie ...
2023-08-16 15:51:43 (2 lata temu)
sawickimarcin
Na stronie od 2020 grudzień
5 lat 6 miesięcy 6 dni
Dodane: 9 sierpnia 2023, godz. 9:04:36
Autor zdjęcia: sawickimarcin
Autor: sawickimarcin ... więcej (2524)
Rozmiar: 1600px x 1200px
0 pobrań
606 odsłon
6 średnia ocen
Poprzednie i następne zdjęcia sawickimarcin
Obiekty widoczne na zdjęciu
Limanowskiego Bolesława 80
więcej zdjęć (4)
Zbudowano: ~ 1925
ul. Limanowskiego Bolesława
więcej zdjęć (489)
Ulica Limanowskiego jest główną ulicą wybiegającą z centrum Bałut w kierunku Aleksandrowa Łódzkiego. Ulica zaczyna się przy ul. Zgierskiej, a kończy się na wiadukcie nad linią kolejową Łódź Kaliska - Zgierz, i ma długość ok. 3,3 km. Przedłużeniem jej za wiaduktem jest ul. Aleksandrowska.

W latach 1858-60 została wybudowana szosa aleksandrowska. Zaczynała się przy obecnej ul. Zgierskiej będącej fragmentem tzw. Traktu fabrycznego poprowadzonego jeszcze w 1822 r. z Łowicza przez Zgierz, Łódź, Pabianice do Kalisza. W 1857 r. sporządzono plan parcelacji części gruntów wsi Bałuty (zwanej później Starymi Bałutami), w ramach którego wytyczono po wschodniej stronie szosy do Zgierza Rynek Bałucki wraz z wychodzącymi z niego ulicami. Szosa aleksandrowska poprowadzona została przez las Żubardź (od dawna będący przedmiotem sporu pomiędzy właścicielami Bałut i Radogoszcza zakończonego w 1834 r. rozgraniczeniem na dwie części na wysokości obecnej ul. Sprawiedliwej), następnie przecięła grunty wsi Żabieniec, Grabieniec i Kały by dotrzeć do Aleksandrowa.

W 1866 r. rozpoczęto wyrąb bałuckiej części lasu Żubardź i parcelację tego terenu. Od lat 70. na działkach położonych po obu stronach szosy zaczęła powstawać osada Nowe Bałuty zasiedlana przez ludność z okolic Łodzi znajdującą zatrudnienie w łódzkich fabrykach, m.in. w zakładach Poznańskiego. Zabudowa powstawała nie tylko wzdłuż szosy, ale również wzdłuż szeregu wytyczonych poprzecznie do niej prywatnych ulic. Do I wojny światowej cały odcinek ul. Limanowskiego od ul. Zgierskiej do Hipotecznej został ciasno zabudowany w znacznej części drewnianymi domami, jak również niewielkimi kamienicami. Dopiero na początku XX w. większe kamienice zaczęto wznosić na początkowym odcinku ulicy i w pobliżu skrzyżowania z ulicami Hipoteczną i Klonową. W tym samym czasie pojawiła się zabudowa wzdłuż dalszego fragmentu ulicy, czyli na terenie osady Żubardź (Radogoski) i we wschodniej części Żabieńca. Najrzadziej zabudowany był odcinek od mostu na Bałutce (przy ul. Mokrej) do ul. Swojskiej przebiegający wtedy przez południowe krańce gruntów wsi Radogoszcz. W 1902 r. szosę przecięła linia kolei warszawsko-kaliskiej, a w 1910 r. uruchomiona została linia tramwaju podmiejskiego do Aleksandrowa. Wtedy też do ul. Hipotecznej ulica była już wybrukowana.

Już w 1906 r. fragment szosy leżący na terenie osady Żubardź (pomiędzy ul. Sprawiedliwą i mostem na Bałutce) znalazł się w granicach miasta. W 1915 r. Bałuty, południową część Radogoszcza i południowo-wschodnią część Żabieńca (do toru kolejowego) również przyłączono do Łodzi. Ulica otrzymała nazwę Aleksandrowska. W okresie międzywojennym nowych budynków przybywało głównie w zachodniej części. W 1925 r. na wolnym terenie pod nr 156 powstała fabryka wyrobów gumowych “Gentleman” ( późniejszy zakład Fagum-Stomil). W 1928 r. ulicy nadano imię Bolesława Limanowskiego. Jeszcze przed wybuchem wojny jednotorowa wcześniej linia tramwaju podmiejskiego przebudowana została do przejazdu kolejowego na Żabieńcu na dwutorową. Po utworzeniu w 1940 r. Litzmannstadt Ghetto początkowy odcinek ulicy do skrzyżowania z ulicami Piwną i Urzędniczą znalazł się w jego obrębie, ale dla swobodnego przejazdu miał jezdnię wyizolowaną i niedostępną dla jego mieszkańców. Przejście z jednej strony na drugą możliwe było poprzez kładkę przy skrzyżowaniu z ul. Masarską (obecnie ul. Zachodnia).

W okresie powojennym do lat 60. zabudowa ulicy w zasadzie nie zmieniła się. Jedynie następowała stopniowa rozbiórka skupionych głównie na wschodnim odcinku domów drewnianych. W 1954 r. w związku z budową drugiego toru na linii kolejowej wybudowana została przy przejeździe pętla dla tramwajów linii miejskich docierających tu już od początku lat 40. i kończących dotychczas bieg na krańcówce mijankowej. Dla linii podmiejskiej wybudowano pętlę po drugiej stronie toru kolejowego. Dopiero powstanie w 1965 r. wiaduktu umożliwiło przedłużenie linii miejskich do ul. Aleksandrowskiej i powrót linii podmiejskiej do centrum miasta. Wtedy też zlikwidowano pętlę tramwajową przy ul. Grunwaldzkiej. W połowie lat 60. Rozpoczęła się budowa osiedla bloków mieszkalnych “Wielkopolska” na Żabieńcu, a w latach 70. na miejscu wyburzanej stopniowo starej zabudowy pojawiły się bloki po północnej stronie ulicy pomiędzy ul. Urzędniczą i Prusa, a po południowej od ul. Hetmańskiej do Obornickiej i w okolicy ul. Bydgoskiej oraz na miejscu zlikwidowanych zakładów Stomil. W 1971 r. została uruchomiona zajezdnia autobusowa MPK “Limanowskiego”. Obecnie ze starej zabudowy ulicy pozostało niewiele budynków skupionych głównie na początkowym i końcowym odcinku ulicy.