| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
wczytywanie danych...

Dzielnica Bronowice

Zdrowie
Wojsko
Edukacja
Transport
Budowle
Kultura
 
Religia
Zieleń
Sport
Kolej
Przemysł
Inne
proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
123456789następna
Nemezis
 
+3 głosów:3
Jak się mi miesza w moich zdjęciach to obowiązek jest o tym poinformować, kto wie ile razy już takie działania w moich zdjęciach miały miejsce?
2026-05-20 09:52:49 (30 dni temu)
4elza
 
+1 głosów:1
do Nemezis: A co konkretnie zostało "namieszane"?...
2026-05-21 08:45:01 (29 dni temu)
Nemezis
 
Proszę ADM o korektę. Na zdjęciu z lewej strony ul. Parkowa 16, Parkowa 18, to budynek w stanie rudery (zawalony dach oraz znaczące ubytki m.in. ścian i otworów okiennych, rudera wewnątrz), zmiana statusu.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta tekstu
2026-05-30 17:31:01 (20 dni temu)
Nemezis
 
Ponownie proszę o korektę opisu zdjęcia i statusu obiektu Parkowa 18.
2026-05-31 15:50:24 (19 dni temu)
Nemezis
 
Kolejny raz proszę ADM o korektę.
2026-06-04 09:25:52 (15 dni temu)
4elza
 
do Nemezis: Status zmieniłam, co do opisu to chyba jest ok...
2026-06-04 10:06:43 (15 dni temu)
do 4elza: Teraz jest ok. :)
2026-06-04 10:10:41 (15 dni temu)
Nemezis
 
do 4elza: Dziękuję.
2026-06-04 10:14:02 (15 dni temu)
Nemezis
 
+1 głosów:1
Proszę ADM o korektę, to Dzielnica Kośminek (również zdjęcia z obiekcie).
2026-03-29 21:05:11 (2 miesiące temu)
ZPKSoft
 
do Nemezis: Ok, sprawdź czy poszło we wszystkich zdjęciach dla nr 11 i 13.
2026-03-29 21:11:42 (2 miesiące temu)
Nemezis
 
+1 głosów:1
do ZPKSoft: Tak, dziękuję.
2026-03-29 21:13:33 (2 miesiące temu)
Nemezis
 
+1 głosów:1
Proszę ADM o korektę, to Dzielnica Kośminek (również zdjęć w obiekcie)
2026-03-29 21:04:12 (2 miesiące temu)
Nemezis
 
+2 głosów:2
Proszę ADM o zmianę nazwy obiektu na Wiadukt nad Al. Witosa.
2026-05-05 22:56:09 (miesiąc temu)
Nemezis
 
+2 głosów:2
Proszę ADM o aktualizację obiektu, przedszkola nie ma, za to jest budynek Bronowicka 3. Nie mam uprawnień, dziękuję.
2023-05-01 19:52:59 (3 lata temu)
Nemezis
 
+2 głosów:2
Przypominam, bo potem zapomnę :) Proszę ADM o aktualizację obiektu, przedszkola nie ma, za to jest budynek Bronowicka 3. Nie mam uprawnień, dziękuję.
2023-05-01 20:46:28 (3 lata temu)
Nemezis
 
+2 głosów:2
Pytanie do ADM, dlaczego nie mam edycji tego obiektu? Chciałam dodać info, dawna nazwa - Rzeźnia Miejska (1889), Szkoła (od 1929). Szkołą Publiczna nr 11, Szkoła Ogólnokształcąca Stopnia Podstawowego nr 11 im. Uczestników Walk o Szkołę Polską, Szkoła Ogólna Towarzystwa Przyjaciół Dzieci nr 3, Przedszkole nr 14, Dom Samotnej Matki.
2026-03-08 18:07:30 (3 miesiące temu)
Nemezis
 
+2 głosów:2
Remont budynku na funkcję Centrum Interwencji Kryzysowej.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: uzupełnienie
2026-03-08 18:08:44 (3 miesiące temu)
Nemezis
 
Pytanie do ADM, dlaczego nie mam edycji tego obiektu? Chciałam dodać info, dawna nazwa - Rzeźnia Miejska (1889), Szkoła (od 1929). Szkołą Publiczna nr 11, Szkoła Ogólnokształcąca Stopnia Podstawowego nr 11 im. Uczestników Walk o Szkołę Polską, Szkoła Ogólna Towarzystwa Przyjaciół Dzieci nr 3, Przedszkole nr 14, Dom Samotnej Matki.
2026-03-12 16:58:10 (3 miesiące temu)
da signa
 
+1 głosów:1
do Nemezis: Czy zakładałaś ten obiekt?
2026-03-12 17:11:08 (3 miesiące temu)
Nemezis
 
do da signa: Nie pamiętam, ale nikt oprócz mnie nie przebywa w tym rejonie tak często, więc wiem wszystko. Skoro tyle razy proszę i nic, to wystarczy.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta
2026-03-12 17:35:36 (3 miesiące temu)
Nemezis
 
do da signa: Poza tym doświadczam tego, że jak jakiś adm zmieni po swojemu obiekt bądź coś tam manipuluje, to nawet do tego zakładanego przeze mnie nie mam potem dostępu.
2026-03-12 17:38:02 (3 miesiące temu)
do Nemezis: Wpisałam tyle informacji ile się zmiesciło.
2026-03-12 17:52:07 (3 miesiące temu)
Nemezis
 
+1 głosów:1
do da signa: Dziękuję, można też zmienić nazwę, bo już wiadomo co tu jest, tym bardziej, że nazwa była taka sama wcześniej.
2026-03-12 17:53:04 (3 miesiące temu)
Nemezis
 
+2 głosów:2
Proszę ADM o zmianę statusu obiektu na nie istnieje.
2026-05-05 22:22:55 (miesiąc temu)
da signa
 
+2 głosów:2
do Nemezis: Znasz datę wyburzenia?
2026-05-05 22:30:03 (miesiąc temu)
Nemezis
 
+2 głosów:2
do da signa: Na miejscu Galerii Lubelskiej powstaje nowy Park handlowo-rozrywkowy, trudno określić datę. Byłam tam i dowiedziałam się, że wykorzystują cześć elementów konstrukcyjnych. jednak to będzie nowy obiekt i nowa nazwa którą dodałam już ze znacznikiem. Z pewnością nie będzie to już Galeria Lubelska, więc obiekt nie istnieje.
2026-05-05 22:37:44 (miesiąc temu)
vetinari
 
+1 głosów:1
do da signa: W miejscu dawnej Galerii Lubelskiej powstaje właśnie nowy park handlowy. Obiekt ma łączyć funkcje zakupowe i rekreacyjne, a właściciel wśród klientów widzi mieszkańców pobliskich dzielnic. Otwarcie zaplanowano pod koniec roku. Trwają intensywne prace związane z przebudową budynku Galerii Lubelskiej. Chodzi o obiekt przy al. Witosa w Lublinie, gdzie mieścił się m.in. market Carrefour. Pod koniec listopada ub. roku całość została zamknięta. Teren od francuskiej sieci odkupiła warszawska spółka Redkom Development, która specjalizuje się w budowie i komercjalizacji dużych parków handlowych oraz obiektów typu retail park.
2026-05-05 22:37:45 (miesiąc temu)
da signa
 
+2 głosów:2
do Nemezis: Moim zdaniem przebudowa obiektu to nie jest jego likwidacja, zmieniamy tylko nazwę, a aktualną przenosimy do "dawniej".
2026-05-05 22:42:23 (miesiąc temu)
Nemezis
 
+2 głosów:2
do da signa: No nie, Galeria Lubelska przestała istnieć i zrób jak pisałam.
2026-05-05 22:43:53 (miesiąc temu)
blaggio.
 
+3 głosów:3
do da signa: Zgadzam się. Choć nie znam konkretnego zakresu wykorzystania tego, co zostało z poprzedniczki, to uważam, że status "nie istnieje" przysługuje tylko wtedy, gdy coś zostało dosłownie do cna zrównane z ziemią.
2026-05-05 22:46:39 (miesiąc temu)
Nemezis
 
+1 głosów:1
do blaggio.: Po co gmatwać, nie masz racji. Znam sprawę i nie będzie wprowadzać w błąd wasza kombinacja.
2026-05-05 22:49:13 (miesiąc temu)
da signa
 
+2 głosów:2
do Nemezis: Zmieniłam nazwę obiektu na nową i ustawiłam status remont. Założony obiekt trzeba usunąć.
2026-05-05 22:50:33 (miesiąc temu)
Nemezis
 
+2 głosów:2
do da signa: Jaki remont? co ty wymyślasz? Mieszkam w pobliżu i widzę co się dzieje. Nic nie będę usuwać.
2026-05-05 22:51:53 (miesiąc temu)
Nemezis
 
+2 głosów:2
do da signa: czytacie głupoty w prasie, a nie wiecie co tam się dzieje w realu.
2026-05-05 22:53:06 (miesiąc temu)
da signa
 
+3 głosów:3
do Nemezis: Czyli co, wyburzyli całkowicie budynek galerii? Sama napisałaś wcześniej , że wykorzystują część elementów konstrukcyjnych.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: uzup.
2026-05-05 22:54:01 (miesiąc temu)
blaggio.
 
+3 głosów:3
do Nemezis: Dla nas obiektami są budynki, i niezależnie od tego, jak się nazywają i jaką pełnią funkcję, dopóki po przebudowie choćby częściowo to są te same mury, uznajemy że budynek nadal istnieje. Nie jesteśmy w stanie ustalić granicy poza którą można uznać, że stary obiekt nie istnieje. Czy wtedy, gdy wymieniono tylko dach, czy dopiero gdy zostały tylko cztery zewnętrzne ściany. Dlatego przyjmujemy to, co napisałem powyżej.
2026-05-05 22:58:59 (miesiąc temu)
Nemezis
 
+1 głosów:1
do blaggio.: I teraz są wnętrza nowego parku handlowego co jest absurdem.
2026-05-05 23:00:32 (miesiąc temu)
vetinari
 
+1 głosów:1
do Nemezis: Naprawde nierozumieś źe te zdjięcia sa dokumentem tego, jak wygłądalo wnetrze tej galerii....
2026-05-05 23:04:02 (miesiąc temu)
do blaggio.: Czasami zostają tylko piwnice lub fundamenty, jak w przypadku wielu kamienic na Starym Mieście w Warszawie , albo elementy elewacji jak w przypadku "renowacji" dworca w Gąsocinie .
2026-05-05 23:04:47 (miesiąc temu)
blaggio.
 
+1 głosów:1
do Nemezis: Tzw. obiekt to tylko element systematyki na FP i służy na nam za pojemnik do wrzucania zdjęć. Z praktycznej strony nie ma znaczenia, czy wrzucimy je do jednego, czy dwóch pojemników, ale gdy proponowany nowy obiekt ma podobną funkcję, właściwsze wydaje się korzystanie z jednego pojemnika.
2026-05-05 23:05:19 (miesiąc temu)
Nemezis
 
+1 głosów:1
do vetinari: Nie, nie zrozumiałam, bo np. w Warszawie powstało nowe rondo na bazie starego i ma 3 obiekty, stare, budowa i nowe. dlatego.
2026-05-05 23:05:52 (miesiąc temu)
Nemezis
 
+1 głosów:1
do vetinari: Poza tym jak masz czas z tego co widzę, to dlaczego nie poprawisz nazwy obiektu ulicy jak prosiłam.
2026-05-05 23:08:23 (miesiąc temu)
vetinari
 
+1 głosów:1
do Nemezis: Na mnie sie musi powolutku i z śacunkiem...teraz naprz.czytam glupoty w prasie....szanuje swój wolny czas na swój rozwój i kśtalcenie.....
2026-05-05 23:10:42 (miesiąc temu)
do Nemezis: Możesz podać link do tego ronda?
2026-05-05 23:13:13 (miesiąc temu)
do Nemezis: Co sie _konkretnie_ dzieje? Obiekt wyburzono czy jest w przebudowie?
2026-05-06 07:55:20 (miesiąc temu)
4elza
 
do Jarosław Dubowski: Obiekt przechodzi z formuły galerii handlowej na typ: park handlowy, co wiąże się z konkretną przebudową (pozostał szkielet, trwa zmiana struktury).
2026-05-06 08:01:00 (miesiąc temu)
mamik
 
+2 głosów:2
do vetinari: Carrefour dalej tam będzie wg informacji właściciela z 20 kwietnia br. więc aż tak dużo się nie zmieni.
2026-05-06 08:11:17 (miesiąc temu)
vetinari
 
+3 głosów:3
do mamik: Kaźdy zrozumial źe chodzi o przebudowe czy rozbudowe obiektu, tz. prawie kaźdy.....
2026-05-06 08:24:12 (miesiąc temu)
Jarosław Dubowski
 
+2 głosów:2
do 4elza: Czyli nie ma przejścia do statusu (albo przez status) "nie istnieje". Pomysł Pani N. by taki status ustawić jest bezsensowny.
2026-05-06 11:56:08 (miesiąc temu)
Proponuje przypisanie tego przejscia i do linii kolejowej.
2026-03-31 17:04:56 (2 miesiące temu)
Nemezis
 
do vetinari: Stacja kolejowa Lublin Północny nie ma przypisanej ,ponieważ lubisz jak widzę doeditowywać linie kolejowe wszędzie to uzupełnij tam (w obiekcie i na wszystkich zdjęciach - nie mam uprawnień), będzie porządek.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: uzupełnienie
2026-03-31 17:22:27 (2 miesiące temu)
do Nemezis: Dla czego ten sarkazums ? Ja tutaj tylko napisalem źe twój obiekt niejest przypisany do linii kolejowej...
2026-03-31 17:41:47 (2 miesiące temu)
Nemezis
 
do vetinari: Jak zwykle masz robaki i nie usiedzisz na miejscu, nie skończyłam swojej pracy, a ty już komentujesz, po co? żeby mi dokuczyć i zaistnieć?
2026-03-31 17:43:58 (2 miesiące temu)
do Nemezis: Hamuj dziewczyno, hamuj..pierwsze zdjięcie tego obiektu bylo dodane 17.sierpnia 2023r. więc tyle czasu trzwala twoja praca nad dopisaniem do linii kolejowej ? Przypominam źe moja uwaga dotyczyla obiektu, nie samego zdjięcia....
2026-03-31 17:47:16 (2 miesiące temu)
Nemezis
 
do vetinari: 17 sierpnia 2023 r. widziałeś nasze zdjęcia i nawet oceniałeś co widać, dlaczego nie zwracałeś wówczas uwagi? Po drugie już o tym pisałam, że jak dodawaliśmy zdjęcia i zakładaliśmy obiekty nikt nam nie zwracał uwagi na błędne przypisania np. dzielnic. Multum obiektów do dzisiaj ma złe przypisania i ty dobrze wiesz przez kogo (bo to twoi specjaliści z Lublina). Teraz wypisujesz dyrdymały i się ponownie czepiasz zamiast uzupełnić.
2026-03-31 17:54:46 (2 miesiące temu)
elot360
 
+2 głosów:2
Skoro obiekt przejścia przez tory jest przypisany do linii kolejowych, nie widzę potrzeby aby bezpośrednio pod zdjęciem dopisane były obiekty tych właśnie linii kolejowych (mnożenie bytów). Dopisałem pikietaż LK7 i LK67 do obiektu, w wolnej chwili dodam brakujący obiekt LK930
2026-03-31 17:58:39 (2 miesiące temu)
vetinari
 
+1 głosów:1
do Nemezis: ......zauwaźylem dziśaj, dopiero dziśaj. Ale ty potrzebujeś ponownie wskazać na to, jak jesteś prześladowana i ofiara spisku ?
2026-03-31 18:01:02 (2 miesiące temu)
Nemezis
 
Proszę ADM o usunięcie obiektu ulicy
2026-03-31 19:00:56 (2 miesiące temu)
Nemezis
 
Proszę ADM o zmianę statusu obiektu, budynek jest opuszczony i jest w fatalnym stanie technicznym (info od sąsiadów).
2026-04-13 09:48:11 (2 miesiące temu)
Arkadiusz K. (Arro)
 
+2 głosów:2
do Nemezis: Status bieżący obiektu - "Istnieje", czyli zgodny ze stanem na gruncie, jak mniemam :)
2026-04-13 10:00:12 (2 miesiące temu)
Nemezis
 
do Arkadiusz K. (Arro): To w jakich okolicznościach ustawiamy na istnieje częściowo? :)
2026-04-13 10:01:39 (2 miesiące temu)
verbensis
 
+1 głosów:1
do Nemezis: Jak istnieje częściowo - coś się zawaliło, zostało rozebrane, dach wpadł do środka, etc.
2026-04-13 10:12:07 (2 miesiące temu)
Nemezis
 
do verbensis: O.K., ale nie rozumiem "zostało rozebrane"? Jak rozebrane to już nie ma nic, więc raczej nie istnieje :) zatem jak to się ma do "istnieje częściowo" ? :)
2026-04-13 10:16:10 (2 miesiące temu)
verbensis
 
+2 głosów:2
do Nemezis: Częściowo rozebrane, np. grożące zawaleniem piętro, oficyna (ale główny budynek istnieje), etc.
2026-04-13 10:19:34 (2 miesiące temu)
Nemezis
 
do verbensis: Dziękuję.
2026-04-13 10:20:27 (2 miesiące temu)
90 Dyskusji (ostatnia 15 dni temu)
Dzielnica Bronowice - obiekty i wydarzenia
Lista ulic w dzielnicy Dzielnica Bronowice
12
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: szpitalna 5 pulaskiego żużel Lublin z lotu ptaka cieplicka ratusz wroclaw ratusz wroclaw łódź łódź Żnin Żnin warszawa nowowiejska koci zaułek katowice kościól garn kościeliska podwale kościeliska padarzewo osiedle kombatantów radacz stabłowice trzyniec hauke bosaka kotanowice bajkowa 4 robotnicza robotnicza gwiezdna brzozowa OKECIE krupówki podchorążych puławska puławska zakopane sabały