starsze
nowsze
1
1+
2-
2
2+
3-
3
3+
4-
4
4+
5-
5
5+
6-
6
oceń zdjęcie | skomentuj ocenę | 12 głosy | średnia głosów: 6

Polska woj. podlaskie Białystok Centrum ul. Lipowa Hotel "Cristal"

7 lipca 2023 , Ulicy Linierskiego i przy niej hotel pod adresem Lipowa 3. Widok ze skweru św. Konstantyna Wielkiego.

Skomentuj zdjęcie
Woj11
+4 głosów:4
Hotel adresowo przypisany jest do ulicy Lipowej, ale w tym przypadku widać wschodnią zabudowę ulicy Liniarskiego.
2023-07-25 15:42:30 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
+1 głosów:1
do Woj11: No i co z tego wynika ?
2023-07-25 20:18:10 (2 lata temu)
Woj11
+4 głosów:4
do Piotr Tabaczyński: Wynika jedynie to, że ktoś oglądający Twoje zdjęcie, będzie wiedział,ze widzi Liniarskiego a nie Lipową
2023-07-25 20:26:08 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
+2 głosów:2
do Woj11: Wynika z tego Ze na zdjęciu jest hotel na działce o adresie Lipowa 3
2023-07-25 20:53:10 (2 lata temu)
Desperado
+2 głosów:2
do Piotr Tabaczyński: A jeżeli wejście do kamienicy jest od ulicy A. a zdjęcie będzie od ulicy B., przy czym ulicy A nie będzie widać ani ani, to też dopiszesz tylko do A czy do A i B ?
2023-07-25 21:01:03 (2 lata temu)
Dopisałem ulicę Liniarskiego do obiektu i skorygowałem ścieżkę przypisań.
Widać to przerosło wrzucającego zdjęcie...
2023-07-25 23:27:39 (2 lata temu)
Woj11
+1 głosów:1
do yani: Yani, ja nie kwestionowałem przypisania do Lipowej, bo hotel od początku miał ten adres - ścieżka była prawidłowa. Swoim postem sugerowałem uzupełnienie opisu. Np. Hotel Cristal. Lipowa 3,widok od ulicy Liniarskiego. I dla kogoś, kto Białego nie zna sprawa jest załatwiona.
2023-07-25 23:41:54 (2 lata temu)
do Woj11:
Nie, nie - nie to o to chodzi!... Ścieżka przypisań jest właśnie po to, żeby obiekt znajdujący się np. na skrzyżowaniu dwóch ulic, mógł być przypisany do tej, od której go widać. Ścieżka przypisań nie ma nic wspólnego z adresem.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: uzup.
2023-07-25 23:46:23 (2 lata temu)
do yani: Ok
2023-07-25 23:49:06 (2 lata temu)
do Woj11:
Oczywiście w opisie zdjęcia też nie zaszkodziłoby podać, od której to strony widać.
2023-07-25 23:53:41 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
+3 głosów:3
Moim zdaniem narobiliście bałaganu z tym dopisaniem Liniarskiego do hotelu . Co z tego że wejście do hotelu jest właśnie od tej ulicy, wystarczyło dopisać ( możecie to przecież zrobić) widok jest od Liniarskiego i było by po sprawie. Teraz wchodzisz na ul. Liniarskiego, tam na "Cristal" i przerzuca Cię na Lipową. niepotrzebna gmatwanina. Uważacie że tak jest lepiej a ja nie dla mnie ważny na tej fotce jest hotel i jego adres. Uzupełniłem opis i cieszę się YANI że ciebie nic nie przerasta tak 3maj.
2023-07-26 02:05:44 (2 lata temu)
do Piotr Tabaczyński:
Każdy może mieć swoje zdanie - jest demokracja.
Ale są również reguły FP, których musimy się trzymać.
2023-07-26 02:16:00 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
+3 głosów:3
do yani: To teraz trzymając się reguł w tysiącach zdjęć musisz zrobić ścieżkę przypisań, dobrej zabawy.
2023-07-26 02:24:05 (2 lata temu)
do Piotr Tabaczyński:
Spoko... ;)
Na razie zrobiłem w tym obiekcie.
2023-07-26 02:26:52 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
+1 głosów:1
do yani: To teraz zacznij u siebie. 👍
2023-07-26 12:13:41 (2 lata temu)
maj
+3 głosów:3
do yani: Ścieżka przypisań nie jest od tego by wskazywała od której ulicy widać obiekt.
2023-07-26 16:17:28 (2 lata temu)
do maj:
Oczywiście, że nie jest to jej głównym celem, ale jest tak chyba przyjęte.
Pierwszy z brzegu przykład:
2023-07-26 16:22:49 (2 lata temu)
maj
+4 głosów:4
do yani: Do niektórych reguł trzeba podejść z dystansem bo były one ustalane jakiś czas temu. W tym przypadku przypisanie hotelu do Liniarskiego powoduje małą dezorientację bo oglądając zdjęcia, ścieżka przypisań wskazuje że hotel Cristal znajduje się przy ulicy Liniarskiego ( co nie jest prawdą) a nie Lipowej i żadne odhaczanie ścieżki przypisań i dziedziczenia nie pomaga musiałby Piotr (Neo) zmienić w programie bo z tego poziomu to program wybiera po "starszyźnie" (nr ident.) albo po ... (ilości odsłon),. Do uzupełnienia. Sprawdziłem i wychodzi że akurat w tym przypadku wybiera ulicę z porządku alfabetycznego.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: uzup
2023-07-26 16:43:54 (2 lata temu)
do maj:
Nie bardzo rozumiem co masz na myśli... Przecież ścieżkę przypisań ustawia się ręcznie.
Tam gdzie w tym przypadku jest widok od Lipowej, masz Lipową:

2023-07-26 17:07:41 (2 lata temu)
maj
+3 głosów:3
do yani: Przy moich zdjęciach wolałbym aby zostało po prawdzie. Twoja opcja przypisywania zdjęć według punktu widzenia nic nie wyjaśnia a jedynie wprowadza błędną informacje.
2023-07-26 17:20:58 (2 lata temu)
do maj:
Przecież ja nie chcę przypisywać w ten sposób wszystkich obiektów które stoją na rogach ulic!
Chodzi mi o podwójną ścieżkę w szczególnych przypadkach, jak ten powyższy. Wyjaśnił to wyżej Desperado w swoim komentarzu.
2023-07-26 17:48:07 (2 lata temu)
maj
do yani: Ścieżka przypisań a przypisanie to trochę dwa oddzielne tematy. Według mojego pomyślunku to Desperado wyjaśnił tyle i tylko tyle że zdjęcie można (wskazane jest) przypisać do hotelu i do ulicy Liniarskiego.
2023-07-26 18:23:57 (2 lata temu)
do maj:
Można i tak... Ale moim zdaniem podwójna ścieżka to lepsze rozwiązanie w przypadku gdzie obiekt ma front od innej ulicy niż adres.
2023-07-26 18:28:54 (2 lata temu)
maj
+1 głosów:1
do yani: Trzymajmy się faktów, nie może być tak że obiekt raz jest przy ulicy Lipowej a innym razem przy Liniarskiej, bo co do sytuacji skąd jest widok wystarczy opis pod zdjęciem.
2023-07-26 18:33:25 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
+3 głosów:3
do maj: Dlatego dobrze byłoby cofnąć to przypisanie Liniarskiego i będzie OK ( może znajdzie się ktoś co może i chce to zrobić)
2023-07-26 18:57:56 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
+3 głosów:3
do Desperado: Nie ważne gdzie jest wejście, ważne jest na jakim nr działki (adres obiektu) obiekt się znajduje i w opisie można jak ktoś chce dopisać widok z danego miejsca.
2023-07-26 19:03:32 (2 lata temu)
do maj: Tak powinno być widok Hotel Cristal widok z ulicy Liniarskiego potem jest tak po przypisaniu
2023-07-26 19:10:06 (2 lata temu)
Pytanie do wszystkich bulwersujących się - czy tu też jest nieprawidłowo, bo jest potrójna ścieżka przypisań:
?
2023-07-26 19:48:38 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
+2 głosów:2
do yani: Nie znam się, to inny przypadek. Fajnie byłoby jak byś cofnął to przypisanie Liniarskiego bo już wszyscy na FP wiedzą że ten hotel ma wejście od Liniarskiego, ma tez od hotelowego parkingu z drugiej stront.
2023-07-26 20:18:11 (2 lata temu)
do Piotr Tabaczyński:
Moim zdaniem, to taki sam przypadek.
2023-07-26 20:41:29 (2 lata temu)
do yani: No OK ale zmień i pozbędziemy się w tym przypadku tego niepotrzebnego bałaganu , plis.
2023-07-26 20:49:44 (2 lata temu)
do Piotr Tabaczyński:
Moim zdaniem bałagan był, jak było: ul. Lipowa › Hotel "Cristal", a na zdjęciu ulica Liniarskiego.
2023-07-26 20:52:15 (2 lata temu)
Desperado
+1 głosów:1
Tu jest bardzo proste rozwiązanie i nie wiem, dlaczego te kombinacje. W przypadku tego zdjęcia, normalne dopisanie i opis, że widok od ulicy Liniarskiego. I koniecznie dopisanie i do tej ulicy. Bez dopisywania samego hotelu do tej ulicy. Bo jak się można do cholery nie zgadzać, kiedy na tym zdjęciu 95% jego powierzchni, to ta właśnie ulica.
2023-07-26 20:54:04 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
+4 głosów:4
do yani: Jesteś bardziej papieski od papieża i na dodatek uparty, dodaj jeszcze Skwer Konstantyna , też jest na zdjęciu. i nie zapomnij u siebie zrobić przypisań.🤢
2023-07-26 20:59:29 (2 lata temu)
maj
+1 głosów:1
do yani: Przeglądając ostatnie zdjęcia pałacu kultury wychodzi że ostanie zdjęcia przypisane do PKiN-u wyświetlają się w obiekcie PKiN pod adresem pl Defilad bo taki jest oficjalny adres obiektu jeśli nikt nie mieszał to jest wszystko prawidłowo bez przypisań do ul. E. Plater pl.Defilad czy wieżowców (bo w takiej opcji te zdjęcia występują).
2023-07-26 21:17:04 (2 lata temu)
maj
+1 głosów:1
Odpisałem hotel od ul. Linierskiego
2023-07-26 21:20:45 (2 lata temu)
do maj: 👍 dzięki
2023-07-26 21:23:31 (2 lata temu)
yani
+1 głosów:1
Róbta, co chceta...
2023-07-26 21:29:29 (2 lata temu)
blaggio.
+1 głosów:1
do yani: W tej kwestii akurat mam zdanie zgodne z Twoim. Nie traktujmy przypisywania budynku do ulicy wyłącznie po to, by wrzucić go do jednej przegródki i spoko, zero lęku o to, że trzeba coś aktualizować przy dodawaniu zdjęcia. A reszta mało ważna. To jest pochwała lenistwa. Według mnie ulica to nie tylko jednostka porządkowa. Ulicę traktujmy jako zbiór budynków przy niej stojących. Hotel mimo adresu przy Lipowej większą swoją częścią stoi przy Liniarskiego i zajmuje nawet więcej niż połowę jej długości. Dlaczego hotel nie może ukazać się dodatkowo jako konkretnie zidentyfikowany obiekt przy tej ulicy? Oczywiście przypisanie zdjęcia do samej ulicy Liniarskiego poprawia sytuację, ale o tym że jest na nim hotel przy przeglądaniu zdjęć tej ulicy dowiemy się dopiero czytając podpis pod zdjęciem.
2023-07-26 21:33:29 (2 lata temu)
maj
do Piotr Tabaczyński: Zmieniłem opis pod zdjęciem
2023-07-26 21:35:26 (2 lata temu)
maj
do blaggio.: I tak powinno być , to że hotel zajmuje całą (prawie) ulice to to nie znaczy że jest kojarzony z tą i jedynie z tą ulicą.
2023-07-26 21:39:25 (2 lata temu)
yani
+1 głosów:1
do blaggio.:
No właśnie - gdyby nie niedbałość w opisie wrzucającego to zdjęcie, to by nie było komentarza Woj11, a ja bym w ogóle nie zwrócił uwagi na to foto...
2023-07-26 21:40:33 (2 lata temu)
Wacław Grabkowski
+2 głosów:2
W wielu przypadkach pierniczenie łączy się ze sztuczną inteligencją.
Jeżeli ktoś jest kumaty to może jako zwyklas jej użyć i pierniczyć na każdy temat, a nawet tworzyć artykuły.
2023-07-26 21:44:57 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
+2 głosów:2
do blaggio.: Wydaje mi się że mało kogo obchodzi ta ulica , ważny jest adres i takich przypadków jest multum, gdzie wejścia do budynków są w innych miejscach niż ulica przy której stoi. W tym przypadku jest tez wejście od drugiej strony (hotelowy parking) który też ma adres Lipowa 3 jak cala działka. Jak bym chciał pokazać ul Liniarskiego to bym zrobił zdjęcie ulicy z odpowiednim opisem np jak tu -
2023-07-26 21:48:03 (2 lata temu)
da signa
+2 głosów:2
Dorzucę swoje trzy grosze. Moim zdaniem najważniejszy jest prawidłowo naniesiony znacznik na mapę. Przekonałam się nie raz, że często są wątpliwości co do adresu czy numeru posesji. Adres czy numer może się zmieniać , natomiast miejsce na mapie jest jest stałe.
2023-07-26 21:48:30 (2 lata temu)
maj
+1 głosów:1
do yani: To nie dbałość to raczej nieświadoma niewiedza, gdzie Piotr a gdzie Białystok o koledze Woj11 nie wspomnę. Uzupełnię.
Miało się przekierować na blaggio, poszło na yaniegio.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta
2023-07-26 21:49:25 (2 lata temu)
maj
+2 głosów:2
do Wacław Grabkowski: Nie w temacie
2023-07-26 21:58:10 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
+2 głosów:2
do da signa: Jadąc do tego hotelu wklepałem w GPS Lipowa 3 i doprowadził mnie pod same wejście do hotelu od ul Liniarskiego o której nie miałem zielonego pojęcia dopiero potem zostałem poinformowany o wejściu i parkingu z drugiej strony budynku. Jak kogoś interesuje ulica przed jakimś budynkiem to nic trudnego spojrzeć na mapkę.
2023-07-26 21:59:37 (2 lata temu)
do maj: iNie w temacie? Sztuczna inteligencja.
A to mnie ciekawi, dlaczego nie wiesz ?

2023-07-26 22:06:42 (2 lata temu)
blaggio.
+1 głosów:1
do Piotr Tabaczyński: Akurat dla mnie to, gdzie jest wejście nie ma większego znaczenia. Dla mnie ważne jest to, że przypisania mają być nie tylko dla nas i dla jakiegoś wydumanego porządku. Czy wrzucamy zdjęcia tylko dla samych siebie rozumianych jako towarzystwo wzajemnej adoracji? Osoby przeglądające zasoby mają rozmaite potrzeby i mogą szukać czegoś na sto sposobów, i trzeba im to ułatwiać. Gdyby to była kamienica, nie hotel, i ktoś nie znający jej adresu kojarzyłby ją tylko z ulicą Liniarskiego, to jej tam by nie znalazł. Oczywiście w końcu jakoś by sobie poradził, wiadomo. Czy nasza wygoda jest ważniejsza niż trud widza pomnożony prze ileś tam przypadków takich chcących cos zobaczyć?
Ten hotel akurat nie jest najlepszym przykładem, bo jest rozpoznawalny, a ulica nie jest długa, więc problemu prawie nie ma, ale zasada powinna być ta sam wszędzie.
2023-07-26 22:10:25 (2 lata temu)
maj
+5 głosów:5
do Wacław Grabkowski: Wacławie, jeśli coś w temacie to proszę bardzo jeśli bez konkretów to niech Twoja sztuczna inteligencja nie zaśmieca, nie widzę co by zbawiła świat.
2023-07-26 22:16:32 (2 lata temu)
maj
do blaggio.: Niewiele z tego rozumiem, zaprzeczasz czy potwierdzasz?
2023-07-26 22:18:36 (2 lata temu)
do blaggio.: Odezwał się. Ale jestem zaskoczony!
Jednak facio obserwuje i jest sprawny. A ja tak kocham ziemię łódzką.
.
2023-07-26 22:24:06 (2 lata temu)
Wacław Grabkowski
+1 głosów:1
do maj: O Boże, nie wiesz co się dzieje na Necie!
2023-07-26 22:26:49 (2 lata temu)
maj
+3 głosów:3
do Wacław Grabkowski: W jakim Necie przecież jesteśmy w internecie (chyba) a nie na obcej planecie
2023-07-26 22:33:00 (2 lata temu)
do maj: Chłopie, Warszawa jest dla mnie ważniejsza niż ty.
2023-07-26 22:42:39 (2 lata temu)
maj
+3 głosów:3
do yani: Na zdjęciu hotel Cristal i ulica Liniarskiego.i więcej nic nie trzeba, przypisujemy do hotelu i do ulicy Liniarskiego i po sprawie
2023-07-26 22:46:31 (2 lata temu)
maj
do Wacław Grabkowski: Ja Cię rozumiem (a może i nie)tylko do celu.
2023-07-26 22:48:04 (2 lata temu)
blaggio.
+1 głosów:1
do maj: Hotel powinien być kojarzony z jedną i drugą ulicą, samo zdjęcie, akurat takie, oprócz hotelu też z ulicą. To co jest teraz, to 50 % tego.
I tak, jak sugerował Yani, ja też czasami wykorzystuję przy okazji podwójne przypisanie do ulic, by pokazać od której ulicy jest widok, gdy jest zdecydowanie tylko od jednej. Tego oczywiście nie uważam za obowiązkowe. I to absolutnie nie jest źródłem jakiegokolwiek bałaganu. Czasem tylko trzeba zaktualizować przypisanie, ale wystarczy chcieć. Generalnie adres uwidoczniony jest w nazwie obiektu. A w nazwie "nieadresowej" takiego obiektu, jeśli już uważam to za przydatne, bo wszędzie wyskakuje ulica, przy której obiekt nie ma adresu, dopisuję adres np. Hotel "Cristal" - Lipowa 3, dla jasności.
2023-07-26 23:42:23 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
+4 głosów:4
do blaggio.: Może być kojarzony z tymi ulicami ale nie tak jak to było zrobione , teraz jest jak może i powinno. MAJ opanował sprawę bd.
2023-07-27 13:24:45 (2 lata temu)
Piotr Tabaczyński
Na stronie od 2018 luty
8 lat 3 miesiące 8 dni
Dodane: 25 lipca 2023, godz. 0:36:45
Autor zdjęcia: Piotr Tabaczyński
Rozmiar: 1700px x 1129px
Aparat: NIKON D90
1 / 800sƒ / 7.1ISO 20016mm
3 pobrania
733 odsłony
6 średnia ocen
Poprzednie i następne zdjęcia Piotr Tabaczyński
Obiekty widoczne na zdjęciu
Hotel "Cristal"
więcej zdjęć (14)
Architekt: Stanisław Bukowski
Zbudowano: 1951-1954
ul. Lipowa
więcej zdjęć (327)
Dawniej: Tykocka, Choroska, Lindenstrasse,Nowolipie,Piłsudskiego,Stalina,Hitlera
Ulica Lipowa – reprezentacyjna ulica centrum Białegostoku, ciągnąca się od rynku Kościuszki (róg ul. Spółdzielczej) do Placu Niepodległości im. Romana Dmowskiego (róg ul. Krakowskiej)
Jej nazwa z racji swojego reprezentacyjnego charakteru zmieniała się w zależności od zawirowań historii. Pierwotne nazwy to Choroska wskazująca kierunek na Choroszcz (pamiętająca jeszcze czasy Branickiego) następnie Nowolipie i Lipowa z racji rosnących tu od XVIII wieku szpaleru lip. W okresie międzywojennym oczywiście nie mogła ona nazywać się jak Marszałka Józefa Piłsudskiego. Po wkroczeniu sowietów nazwa tylko połowicznie zmieniła się na Józefa Stalina. Zajmujący Białystok hitlerowcy nadają jej nazwę Adolfa Hitlera. Ponowne wejście wojsk radzieckich i nazwa zmienia się na generalissimusa Stalina. Dopiero w 1956 roku (śmierć Bieruta) przywrócona zostaje pierwotna nazwa Lipowa i tak trwa do dziś.
Ponadto szczegółowa historia ulicy w wiki

Lipowa
Brak uchwał o nadaniu nazw Tykocka i Lipowa oraz o zmianie nazwy ulicy (z Lipowej) na Marszałka Piłsudskiego i po II wojnie światowej na Lipową; uchwała Nr 171 (Protokół Nr 57/IV/1949), uchwała nr 49/56.
Według Wykazu ulic i placów zatwierdzonego przez Tymczasowy Komitet Miejski 17 IV 1919 r. stara nazwa: Lipowa nowa nazwa: Lipowa. Powyższy Wykaz nie uwzględnia ul. Tykockiej, która w 1919 r. stała się również częścią ul. Lipowej. Następnie zmiana nazwy ulicy na Marszalka Piłsudskiego. Po II wojnie światowej ul. Lipowa. Od 1949 r. Stalina, od 1956 r. Lipowa. Najstarszy odnaleziony dokument (notarialny) z nazwą ulicy Lipowa z 1858 r. Starszy Notariusz Sądu Okręgowego w Grodnie, sygn.1, k. 20-22. Najstarszy odnaleziony dokument (notarialny) z nazwą ulicy Tykocka z 1890 r. Starszy Notariusz Sądu Okręgowego w Grodnie sygn. 26, k. 129-134. Najstarszy odnaleziony dokument (notarialny) z nazwą ulicy Marszałka Piłsudskiego z 1930 r. notariusz Kurmanowicz nr repertorium 1752.
Dzielnica: Śródmieście
Na terenie miasta Białystok w granicach z 1692 r., dawnych dóbr Białystok włączonych w XVIII w. (plan Beckera z 1799 r.) oraz gruntów wsi Białostoczek, włączonych do miasta Białystok w XIX w.
ul. Liniarskiego
więcej zdjęć (36)
Dawniej: Edwarda Próchniaka, aleja Defilad
Ulica Władysława Liniarskiego
brak uchwały o nadaniu nazwy Edwarda Próchniaka, uchwała nr VII/36/90
Wcześniejsze nazwy: Ulica nowo powstała określana jako aleja Defilad (przed 1956 r.). Pierwsza nazwa ulicy: Edwarda Próchniaka. Od 1990 r. Władysława Liniarskiego.

Dawne położenie gruntów (przed przyłączeniem do Białegostoku), na których leży ulica: Na terenie miasta Białystok w granicach z 1692 r.,