| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
OBIEKTY - Ulica Piekarska
1
3
4
9
10
27
29

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...

Ulica Piekarska

proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
12następna
WW
+2 głosów:2
To zdjęcie było najtrudniejsze do rozpoznania, okolica bardzo się zmieniła.
2012-07-21 20:21:59 (13 lat temu)
Danuta B.
+2 głosów:2
Na skrzynkę fotopolską nadesłano taki komentarz:
"Cos wspanialego, WIELKIE DZIEKI.
Mieszkalem niemal w centrum okolicy na zdjeciu miedzy 1965 a 1989. Okolica sie zmienila, to fakt, ale na bardzo szybko
naliczylem z 10 budynkow ktore stoja do dzisiaj. Niestety nie ma juz browaru. Moj dziadek w nim pracowal przez jakis czas.
Pozdro i jeszcze raz dzieki."

2013-01-08 22:41:26 (13 lat temu)
geku
+1 głosów:1
do Mariusz Michalak:dawna szkoła podstawowa o której piszesz to 77
2018-11-02 17:00:24 (7 lat temu)
charakterystycznym odnośnikiem dla mnie, jest budynek mojego przedszkola w parku ;)
2020-01-07 20:33:51 (6 lat temu)
ritterswalder
+1 głosów:1
Widać świeżo wykopane rowy przeciwlotnicze więc datowanie można uściślić do 1939.
2020-01-08 08:29:19 (6 lat temu)
Zafrapował mnie trójkątny staw za parkiem i przedszkolem na godzinie 11-tej ( porównując zdjęcie do tarczy zegara) ... Dzisiaj jest to teren szkoły - boisko i parking ... Czy coś wiadomo więcej na temat tego stawu ... ?
2024-11-11 10:06:07 (rok temu)
Mariusz Michalak
+1 głosów:1
do WW: Baluty, Park A. Struga, Pozmalem od razu. Mieszkalem 25 lat na ul. Prusa. Na zdjeciu widze moje przedszkole (nr 44). Gimnazjum nr 12 (dawna sp nr 7) jeszcze nie istniala. Dawniej mowiono mi, ze szkola ta zostala wybudowana na miejscu malego jeziorka, nigdy nie moglem w to uwierzyc.. A tu taka niespodzianka! Pozdrawiam!
2013-01-27 01:40:40 (13 lat temu)
do WW: Ja rozpoznałem "na miękko" od razu ... Mieszkałem TU około 25 lat na Olsztyńskiej ...
2024-11-11 22:47:46 (rok temu)
do Danuta B.: Jeden budynek i charakterystyczne łuki z browaru się ostały. Mają być wkomponowane w blok. Ale póki co cisza w temacie od kilku lat
2013-01-14 07:39:37 (13 lat temu)
Amistad
+1 głosów:1
do Bałuciorz: Liczac browar to naliczylismy z kolezanka 15 budynkow ktore stoja do dzisiaj. Podobno bialy budynek nieco po lewo od srodka zdjecia byl wtedy mleczarnia. Adoptowany jak niektorzy wiedza na cos zupelnie innego. Ciekawa bylaby transformacja tego budynku w druga strone, raczej przestalbym pic mleko :-)
2013-01-14 08:47:46 (13 lat temu)
do Mariusz Michalak: dokładnie Mariusz, widać nasze przedszkole i przyszłe miejsce pod zabudowę naszej SP nr 77
2020-01-07 20:36:44 (6 lat temu)
do daily: Przypisania tego zdjęcia - normalnie Nobla temu
2020-01-07 21:17:43 (6 lat temu)
do ylooC: Odniesienie do kwestii przypisań odnajdziesz w komentarzu Kolegi WW pod zdjęciem .
2020-01-08 22:08:02 (6 lat temu)
do ritterswalder: Odniesienie do kwestii datowania odnajdziesz w komentarzu Kolegi Zeto (trzeci od góry) pod zdjęciem .
2020-01-08 22:06:19 (6 lat temu)
ylooC
+2 głosów:2
do blaggio.: Widzisz, wic polega na tym, że z tych przypisań nie wynika nic. Nie wiem która ulica gdzie jest. A więc równie dobrze mogłoby ich nie być - nic nie wnoszą do zdjęcia osobie niezorientowanej.
2020-01-08 22:10:22 (6 lat temu)
ylooC
+1 głosów:1
do blaggio.: Na zalinkowanym przez Ciebie zdjęciu, przypisania notkami są zrobione genialnie, i wszystko wiadomo co gdzie i jak.
2020-01-08 22:12:24 (6 lat temu)
blaggio.
+1 głosów:1
do ylooC: Co do takiego sposobu przypisań, masz rację. Ja też nie uważam, że to jest dobre. Chciałem tylko naprowadzić na wyjaśnienie, czym kierował się ktoś stosując takie przypisanie.
2020-01-09 20:35:44 (6 lat temu)
ylooC
+1 głosów:1
do blaggio.: Nie ma sprawy - od razu zrozumiałem Twoje intencje - niestety ale klikanie znaczników, dodawanie ulic, obiektów sprawdzanie adresów itd. to naprawdę ciężka i przede wszystkim pracochłonna robota.
2020-01-09 20:37:16 (6 lat temu)
blaggio.
+2 głosów:2
do ylooC: Dlatego nic dziwnego, że są wśród nas i tacy, którzy unikają tej roboty, co widać po tym, jak przypisywane i podpisywane są zdjęcia. A szersze uprawnienia to nie tylko przyjemność, to jest też pewien obowiązek by utrzymać to wszystko na odpowiednim poziomie.
2020-01-09 21:02:10 (6 lat temu)
Nie wiem, o co chodzi. Po dodaniu zdjęcia ono się nie otwiera. Podmiana też nie pomaga. Nie mogę również dodać następnego zdjęcia pod ten obiekt.
2016-10-25 21:26:52 (9 lat temu)
wychowałam się tutaj :), w jednokondygnacyjnym budynku połączonym z kamienicą ze zdjęcia (przynależnym również do nr 10)
2020-01-07 20:27:16 (6 lat temu)
Fotopieski 2 ;-)
2020-01-07 20:28:33 (6 lat temu)
Według mojej wizji lokalnej i sesji fotograficznej "w terenie" - to nie jest obiekt warsztatów zamieszczony na mapce...
2023-10-29 00:04:10 (2 lata temu)
do sawickimarcin: Proszę bardzo, przeniosłem zdjęcie do nowego obiektu.
2023-10-29 13:47:50 (2 lata temu)
do blaggio.: Super ... Dziękuję.
2023-10-29 13:56:51 (2 lata temu)
Jeśli obiekty te dotrwają do zimy, co nie jest pewne, to może wtedy jeszcze uda się wykonać zdjęcia pokazujące więcej.
2017-06-28 23:34:12 (8 lat temu)
Wprowadzając kolejna serię zdjęć - zapomniałem dodać swój nick - Nazwę Użytkownika ... Pakiet - Seria zdjęć z wyburzanych aktualnie Zakładów Azbestowych poszła bez mojej nazwy użytkownika ... Ustawienia takie pozostało po serii zdjęć z Chełmka ...Próbowałem edytować zdjęcia i dopisać swój nick ale się nie udało ...
Poproszę o pomoc i dopisanie mojej nazwy użytkownika do pakietu zdjęć z Zakładów Azbestowych.
2023-10-29 11:44:10 (2 lata temu)
Poproszę o korektę Żółtego znacznika powierzchniowego na wysokości obiektu "Warsztaty" ... Obiekt na mapce jest poza terenem zakładów Azbestowych a przecież jest wewnątrz ...
2023-10-30 09:46:35 (2 lata temu)
Poproszę o przeniesienie zdjęcia do nowo utworzonego obiektu "Warsztat elektryczny" . Decyzję i wniosek składam po analizie sytuacji w terenie.
2023-11-01 22:28:47 (2 lata temu)
blaggio.
+1 głosów:1
do sawickimarcin: Swoje zdjęcia możesz przenosić sam dokąd tylko uznasz za właściwe. Jeżeli dotąd nie wiesz, jak to robić, zapytaj. Niewidzialne ręce nie będą wiecznie cię wyręczać.
2023-11-01 23:35:51 (2 lata temu)
do blaggio.: Gdybym to umiał to bym sam robił ... Ta tabelka do zmiany obiektu jest dla mnie małoczytelna i małofunkcjonalna ... Kilkakrotnie sie zapędziłem żeby zmienić przypisanie obiektu i po kilku próbach odpuszczałem ...
2023-11-02 06:57:06 (2 lata temu)
blaggio.
+2 głosów:2
do sawickimarcin: Na razie chodzi o przypisanie zdjęcia, które już przypisane jest do czegoś, jeszcze do czegoś innego dodatkowo lub zamiennie z usunięciem starego przypisania.
Instrukcja ostatniej szansy:
- skopiowanie do schowka id typu b1234 lub u567 lub m890 obiektu nowo przypisywanego na jego stronie
- wklejenie w linijkę DODAWANIE PRZYPISAŃ
- kliknięcie SZUKAJ, po tym nowe przypisanie automatycznie pojawi się pod starym
- jeśli stare do usunięcia, to kliknięcie przy nim w kwadracik ZAZNACZ
- kliknięcie w ODPISZ ZAZNACZONE PRZYPISANIA, przypisanie zostanie usunięte.
W obiekcie:
- jw.
- jw.
- kliknięcie SZUKAJ
- w dodatkowym okienku kliknięcie w nazwę nowego obiektu - zaznaczenie - zmiana koloru na niebieski
- kliknięcie w tym okienku DODAJ, które zniknie, a po tym nowe przypisanie pojawi się w oknie edycji obiektu nad starym
- jeśli stare do usunięcia, to kliknięcie przy nim w kwadracik
- kliknięcie na samym dole w pasek ZAPISZ ZMIANY.

Jeżeli po tym choć jeszcze raz poprosisz o zmiany lub dodanie przypisań zdjęć i obiektów własnych, to wyjdziesz na zwykłego cwaniaka lub gorzej, na ostatniego patałacha. Mam nadzieję, że nie męczyłem się na darmo. ;-)
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: nad zamiast pod
2023-11-02 22:59:34 (2 lata temu)
do blaggio.: Popróbuję w wolnej chwili ... Najwyżej będę chodził w KRÓTKICH SPODENKACH tak jak kiedyś napisałeś ... Problem w tym ze ja bardzo lubię chodzić w krótkich spodenkach ... :)
2023-11-02 23:03:25 (2 lata temu)
blaggio.
+1 głosów:1
do sawickimarcin: Nie w wolnej chwili. Zrób to teraz z tym zdjęciem. Przypisz je dodatkowo do którejś hali, a potem skasuj to przypisanie. Nikomu nie nabruździsz.
Z obiektem możesz później.
2023-11-02 23:08:04 (2 lata temu)
sawickimarcin
+2 głosów:2
do blaggio.: Przepraszam ale idę spać ... Żona mnie wzywa ...
2023-11-02 23:09:53 (2 lata temu)
blaggio.
+4 głosów:4
do sawickimarcin: Ja już bym nie wytrzymał, żeby spróbować, z tej radości, że teraz mam już taką WIEDZĘ i nie będę patałachem. Co tam żona. Może poczekać 3 minuty. Jak byś się pochwalił jej takim sukcesem, to by ci wybaczyła. Ręczę.
2023-11-02 23:33:22 (2 lata temu)
sawickimarcin
+1 głosów:1
do blaggio.: Na spokoju ... Ja jestem czlowiekiem cierpliwym ... Co nagle - to po diable ... Nie podejrzewam aby ten trening trwał tylko trzy minuty ... Myślę ze dzisiaj póżnym wieczorem potrenuję ...
2023-11-03 17:53:11 (2 lata temu)
da signa
+1 głosów:1
do sawickimarcin: Nr obiektu znajduje się na samej górze strony obiektu tuz przed przyciskiem "dodaj zdjęcie" .
2023-11-03 22:04:13 (2 lata temu)
sawickimarcin
+1 głosów:1
do da signa: Wiem-Wiem ... Ten numer kopiuję przy dodawaniu "notek" ... Ten fragment FP mam opanowany Perfekcyjnie ... :)
2023-11-03 22:16:31 (2 lata temu)
blaggio.
+1 głosów:1
do sawickimarcin: No, i wreszcie poszło jakoś ;-)
2023-11-04 17:35:51 (2 lata temu)
Poproszę o przeniesienie zdjęcia do nowo utworzonego obiektu "Warsztat elektryczny" . Decyzję i wniosek składam po analizie sytuacji w terenie.
2023-11-01 22:28:01 (2 lata temu)
Poproszę o przeniesienie zdjęcia do obiektu "Hala Północna"
2023-10-31 23:10:26 (2 lata temu)
Proszę o zaznaczenie zakończenie istnienia obiektu.
2024-05-24 21:39:47 (rok temu)
Anneob
+5 głosów:5
Mam nadzieję, że jeszcze przez jakiś czas, można będzie mieć w przestrzeni publicznej, swoje zdanie na dowolny temat. Byle rozsądne i nieupokarzające innych. Czym jest znak krzyża w Polsce, każdy wie. O ile, chce wiedzieć… Myślę, że jakieś uzasadnienie znajduje przed ikoną kogoś, kto już pracuje w ‘’wiecznym atelier’’ .Choć, nie do końca. Pośród nas żyją osoby, które nie identyfikują się z tym znakiem. A ich rodziny mogą czuć się nieswojo, widząc ten symbol przy ikonie bliskiego. Wydaje się, że w przypadku obiektów, które już nie istnieją, znak jest pomysłem średnio trafionym. Krzyża nie stawiamy nawet zwierzętom a co dopiero przedmiotom (tzw. obiektom). Można by utworzyć specjalną, jednoznaczną ikonkę (może w drodze konkursu pośród zarządzających).
2024-06-16 01:17:05 (rok temu)
yani
+5 głosów:5

Nie mam zdania czy przy obiektach nieistniejących powinien być krzyż, czy nie. Jak dla mnie, może być "+", lub "x".
Ale co do oznaczania nim nieżyjących osób, to podobnie jak Anneob, uważam, że czasem krzyż może być niestosowny. Ja na przykład się już z nim nie utożsamiam...
2024-06-16 02:17:23 (rok temu)
4elza
+1 głosów:1
Skoro już wracamy do tematu, to zauważcie proszę, że nieistniejące obiekty mają status "nie istnieje", jaki wobec tego jest sens umieszczania przy nazwie dodatkowego oznaczenia...
Co do nieżyjących użytkowników, proponuję przy nicku, w nawiasie napisać "nie żyje" i tyle.
2024-06-16 06:38:19 (rok temu)
Anneob
+1 głosów:1
Jak już wspominałem wcześniej. Czas na wolność wypowiedzi w przestrzeni publicznej, kończy się. Byłem zbytnim optymistą. ‘’Tradycyjnie’’ pojawiają się inwektywy.
2024-06-16 14:20:12 (rok temu)
sawickimarcin
+1 głosów:1
KLAUN jak się odezwie to jak Łysy o Beton. Jak zwykle po Chamsku i Niemerytorycznie. I to ma być jeden z głównych Administratorów portalu. Dykteryjki i złośliwości. Wstyd ... !!!
Nie bez przyczyny przyjął sobie awatar Klauna. Pasuje do niego wyśmienicie.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: Dopisek
2024-06-19 13:26:12 (rok temu)
Komentarz został usunięty przez administratora - powód: bzdety
2024-06-19 22:00:34 (rok temu)
Komentarz został usunięty przez administratora - powód: bełkot
2024-06-24 22:13:06 (rok temu)
Komentarz został usunięty przez administratora - powód: wiadomy
2024-06-24 22:31:32 (rok temu)
do sawickimarcin: zrobione
2024-05-24 21:41:02 (rok temu)
sawickimarcin
+3 głosów:3
do ylooC: Dzięki. A tak przy okazji - nie podoba mi się ten symbol krzyża rzymskiego oznaczający obiekty nieistniejąca ... Niektórzy są wierzący i nadużywanie tego symbolu może być żle postrzegane ... Mnie się też to nie podoba ... Proponuję zamienić ten znak - znakiem "kasownika" czyli X
2024-05-24 21:54:04 (rok temu)
ylooC
+6 głosów:6
do sawickimarcin: oj grubo poszedłeś... a co jakbym chciał, żeby symbolem przeszłości obiektu był hackekreuz? nie podążaj drogą którą obrałeś. A tak na poważnie,... krzyżyk na czymś na kimś oznacza że tego nie ma, było i nie wróci..... stąd ikonka jest dla mnie jak najbardziej trafiona.
2024-05-25 01:01:17 (rok temu)
fantom
+9 głosów:9
do sawickimarcin: A tak przy okazji. Twoje nazwisko kojarzy mnie się z pewną nauczycielką z którą mam nieciekawe wspomnienia. Proponuję abyś je sobie zmienił.
2024-05-25 07:01:59 (rok temu)
4elza
+4 głosów:4
do sawickimarcin: Jeśli już, to nie jest żaden znak kasownika (cokolwiek masz na myśli) tylko popularne oznaczenie niewiadomej. W tym przypadku - bez sensu.
2024-05-25 07:16:58 (rok temu)
blaggio.
+2 głosów:2
do sawickimarcin: Trochę bez zastanowienia orzekłeś, że obiekt zakładu nie istnieje. Część budynków po stronie zachodniej, to też pofabryczne, a na mapie widać, co obejmował zakład. Zmieniam na istnieje częściowo bez krzyżyka.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta
2024-05-25 13:50:54 (rok temu)
Neo[EZN]
+2 głosów:2
do sawickimarcin: Jeżeli znajdzie się więcej osób którym ten krzyż przeszkadza to mogę zmienić. Póki co od kilkunastu lat spotkałem się tylko raz z podobną opinią - chyba mar o to kiedyś prosiła ale była jedyną osobą której nie podobał się ten krzyż więc nie ruszałem tego tematu. Nie wiem czym można by było ten symbol zastąpić - X nie będzie tak intuicyjne jak rzymski krzyż.
2024-06-17 15:51:32 (rok temu)
sawickimarcin
+5 głosów:5
do blaggio.: Przekaż swojemu koledze z awatarem z twarzą klowna - po tym swoim wpisie aby mnie unikał ...Jak ON coś napisze - pozostanie to bez reakcji. Dawno tak PRYMITYWNEGO i CHAMSKIEGO wpisu od osoby funkcyjnej współ-zarzadzającej portalem NIE CZYTAŁEM ... Sam się ukrywa pod głupkowatym awatarem i "tajemniczym" nickiem a wykorzystuje PERFIDNIE czyjś czytelny nick pochodzący od Imienia i Nazwiska. Ja się nie wstydzą swoich danych. Nie muszę się ukrywać pod GŁUPKOWATĄ MASKĄ która chroni GO od odpowiedzialności za PRYMITYWNE komentarze
2024-05-28 22:13:13 (rok temu)
sawickimarcin
+1 głosów:1
do blaggio.: Powiedz KLAUNOWI aby Ósmy raz nie edytował - poprawiał swojej wypowiedzi ...Doskonale wie ze napisał OBRAŹLIWY wpis pod moim adresem i zamiast po prostu się UKORZYĆ i PRZEPROSIĆ - on kombinuje i przekształca swój wpis .
2024-06-15 21:50:00 (rok temu)
fantom
+10 głosów:10
do sawickimarcin: A czymże to moja prośba różni się od Twojej? Obojgu nam coś nie pasuje i obaj chcemy aby ktoś to zmienił. Zastosowaliśmy ten sam standard wypowiedzi - tyle, że ja w celach edukacyjnych.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: spacja
2024-05-28 22:49:06 (rok temu)
sawickimarcin
+1 głosów:1
do Anneob: Po raz któryś proponuję znak "X" przy obiektach. Obiekt na przykład zawalił się i GO rozebrano, rozebrano obiekt bo w tym miejscu buduje sie coś innego, zabytkowe drzewo ze starości sie przewróciło i je usunięto. Czyli te obiekty zostały SKASOWANE - Nie ma ICH , są SKREŚLONE z jakiejś państowej ewidencji a tym samym z naszej - o ile ten obiekt jest u nas umieszczony. Skreślono - skasowano czyli na papierze postawiono dwie przecinające się skośne kreski - "X". Jest to najprostsze, jednoznaczne i nie obrażające czyichś uczuć religijnych.
2024-06-16 07:13:08 (rok temu)
Anneob
+1 głosów:1
do sawickimarcin: W naszej historii mieliśmy już wielu napływowych, wyznawców innych religii. Islamu, Prawosławia itd. Jak wiadomo, pięknie się zintegrowali z naszym wielonarodowym niegdyś społeczeństwem. Pamiętam jak jakiś czas temu, rozgorzała gorąca dyskusja na temat ‘’nadużywania’’ znaku Czerwonego Krzyża. Jedynie siły zbrojne większości państw nie dały się zwariować. Warto pamiętać że wymyślono coś takiego jak Rodo. Zaznaczanie publicznie, że ktoś nie żyje, może się spotkać z oprotestowaniem rodziny. Ogólnie uważam, że należy do całej sprawy podejść systemowo i na spokojnie.
2024-06-16 11:27:22 (rok temu)
max
+9 głosów:9
do sawickimarcin: Sam fakt wywołania przez ciebie gównoburzy pod pretekstem ochrony uczuć religijnych nie stanowi żadnej przesłanki do zmiany dotychczasowych zasad. Twoje wpisy obrażają moją inteligencję a mimo to nikt nie zakazuje ci pisać.
2024-06-16 12:23:03 (rok temu)
max
+4 głosów:4
do Anneob: Rodo nie dotyczy osób zmarłych.
2024-06-16 12:19:26 (rok temu)
do Anneob: Kierujesz korespondencję i wykładnię do mnie a ja wcale NIC nie napisałem o osobach zmarłych - nieżyjących Użytkownikach Naszego Portalu ...
2024-06-16 13:56:14 (rok temu)
PiotrW
+6 głosów:6
do max: Tak masz rację, nikomu nie wolno zabronić autokompromitacji.
2024-06-16 12:59:13 (rok temu)
sawickimarcin
+1 głosów:1
do max: Szanowny Kolego. Czytaj Swoją Inteligencją ze zrozumieniem. Pokaż GDZIE napisałem o osobach zmarłych. Nie chce zmieniać zasad lecz tylko jedną ikonkę czy awatar (czy jak się tam ten znaczek nazywa). Proponowana przeze mnie zmiana jest kosmetyczna a nie systemowa.
2024-06-16 14:01:55 (rok temu)
sawickimarcin
+1 głosów:1
do PiotrW: Myślę że autokompromitacją jest Twoja wypowiedż "ni z gruchy - ni z pietruchy". Wszedłeś do rozmowy w środku a nawet pod koniec i zrobiłeś dziwny wtręt - sądzę że bez zastanowienia i bez zapoznania się z dyskusją. Masz jakiś pogląd na temat tu poruszony czy raczej masz anse do którejś z biorących tu osób ... ? A ta autokompromitacja o której wspominasz to kogo sie miałaby tyczyć ... ?
2024-06-16 15:21:12 (rok temu)
blaggio.
+9 głosów:9
do sawickimarcin: To ja proponuje zamiast krzyżyka ikonkę trumienki. ;-)
Krzyżyk jako symbol graficzny stosowany jest od przynajmniej dwóch wieków np. w encyklopedycznych notach biograficznych opatrywana nim jest data śmierci niezależnie, czy chrześcijanina lewo i prawosławnego, żyda, czy ateisty. Mi wychowanemu w wierze katolickiej nigdy, dosłownie nigdy, nie przyszło do głowy, że taki znak może obrażać moją wiarę. Ugruntowana tradycja używania w PIŚMIE/DRUKU tego zrozumiałego powszechnie znaku nie ma nic wspólnego z wiarą chrześcijańską lub jej brakiem tego, kto go używa. Użycie krzyżyka poprzez analogię dla oznaczenia "śmierci" także obiektu uważam za trafne, bo jest on najbardziej czytelnym symbolem. Wobec powyższego korzystanie z tego symbolu jest w pełni uprawnione niezależnie od tego, cokolwiek ktoś sobie o tym myśli.

I bardzo proszę, nie szukaj problemu tam, gdzie go nie ma. Na FP było lub jest zarejestrowanych pół tysiąca użytkowników i jak dotąd nikt nie zgłosił tego, że mu krzyżyk przeszkadza. Chyba, że tu są sami ateiści i apostaci. Jeżeli zależy Ci bardzo na tym, żeby tu w sposób jeszcze bardziej wyraźny zaistnieć, znajdź PRAWDZIWY PROBLEM.
A miałem nie odzywać się w tej dyskusji...
2024-06-16 20:19:37 (rok temu)
PiotrW
+4 głosów:4
do sawickimarcin: Myślę o osobie dla której znak krzyża kojarzy się tylko z uczuciami religijnymi i narzucają innym swoje "jedynie słuszne" poglądy zamiast dyskusji o zdjęciach.
2024-06-16 20:26:24 (rok temu)
sawickimarcin
+1 głosów:1
do blaggio.: .......................................................................
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: bzdety
2024-06-16 22:35:58 (rok temu)
grgrz
+6 głosów:6
do blaggio.: Chrześcijaństwo przejęło symbolikę krzyża, tak jak inna banda zawłaszczyła crux gammata.Proponowany przez sawickiegomarcina crux decussata też jest używany przez chrześcijan i niektórzy twierdzą ,że to symbol kojarzony z greckim Chi -pierwszą literą literą imienia Chrystusa .Więc może Twoja "trumienka" jest nabezpieczniejsza ...chociaż kto wie czy komuś z czymś innym się nie skojarzy:-)
2024-06-18 14:09:14 (rok temu)
do PiotrW: ..................................................................
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: bzdety
2024-06-16 22:26:46 (rok temu)
yani
+4 głosów:4
do sawickimarcin:
Przypominam, że już kiedyś miałeś ograniczone dodawanie komentarzy i zdjęć. Mam wrażenie, że znowu chcesz sobie na to zapracować.
2024-06-17 02:45:41 (rok temu)
sawickimarcin
+1 głosów:1
do Neo[EZN]: Dziękuję za głos w zainicjowanej przeze mnie dyskusji. Mam kolejny kamyczek w moim ogródku i materiał do przemyślenia. Pozdrawiam.
2024-06-17 15:56:50 (rok temu)
ZPKSoft
+18 głosów:18
do Neo[EZN]: Nadal funkcjonuje określenie „postawić na czymś (kimś) krzyżyk”. Oznacza, że coś jest skończone, kogoś lub coś za przegrane, całkowicie pokonane – zakończone. I nie ma tu żadnych odniesień do symboli religijnych. Zostawmy więc i na portalu dotychczasowe oznaczenie.
2024-06-17 16:16:41 (rok temu)
vetinari
+4 głosów:4
do Neo[EZN]: Jestem za podzostawieniem obecnego symbolu, tz. +.
2024-06-17 16:42:25 (rok temu)
yani
+5 głosów:5
do Neo[EZN]:
Myślę, że liczba plusów przy komentarzu ZPKSoft przesądza sprawę.
2024-06-17 19:17:38 (rok temu)
do Neo[EZN]: Boję się cokolwiek więcej napisać ... Grożą mi TU że jak się odezwę to mnie zablokuje jeden gostek z Warszawki ... Czy mogę pisać, Neo ... ??? Czy w razie czego mnie odblokujesz ... ??? W końcu Ty jesteś tu Najważniejszy ...
2024-06-17 21:14:57 (rok temu)
Dana
+1 głosów:1
do ZPKSoft: Przykładowo: w komentarzu pod zdjęciem takie określenie zostało jak najbardziej poprawnie użyte
2024-06-17 16:42:39 (rok temu)
do ZPKSoft: To jest dobre uzasadnienie.
2024-06-17 17:00:49 (rok temu)
Soravia
+2 głosów:2
do ZPKSoft: Krzyżyk, a nie krzyż.
2024-06-17 20:17:50 (rok temu)
do Dana : Ha, dobre :) Chyba w głowie zostały mi te krzyże po przeczytaniu fragmentu tej dyskusji :)
2024-06-17 17:01:30 (rok temu)
Dana
+8 głosów:8
do Neo[EZN]: Normalnie omijam podobne dyskusje, ale tym razem zafascynowała mnie anielska cierpliwość niektórych kolegów-fotopolan. No i znowu problem - może określenie "anielska" razi czyjeś uczucia?
2024-06-17 17:21:35 (rok temu)
do grgrz: Kolego. Ja mam nick sawickimarcin a nie sawickiegomarcina ... Czy ja sie zwracam do kolegi per : grgrzorza ... ? Nick - login jest nieodmienny ...
2024-06-18 18:56:51 (rok temu)
grgrz
+7 głosów:7
do sawickimarcin: Nick będący rzeczownikiem lub frazą rzeczownikową odmieniamy. Gorzej z abstrakcyjnymi. Jak Ci to przeszkadza to niech będzie Sawickimarcin. X.
2024-06-19 07:14:21 (rok temu)
do grgrz: Przeszkadza mi i ta pierwsza odmiana i ta druga przeróbka z dodatkiem ZŁOŚLIWOŚCI. Nie życzę sobie ... !!! Rozumiesz ... ???
2024-06-19 09:28:27 (rok temu)
fantom
+7 głosów:7
do sawickimarcin: A to nie jest koncert życzeń. I nie ma zupełnie znaczenia co sobie życzysz, a czego nie.
2024-06-19 09:38:06 (rok temu)
grgrz
+9 głosów:9
do sawickimarcin: Takie są reguły naszego języka . Myślałem, że jest znasz. Nie sądziłem, że można się obrażać jak pseudonim kogoś piszę się z dużej litery. † Glif dagger służy np. do oznaczania śmierci, wymarcia gatunków. Stosuje się go w szachach, chemii, algebrze, lingwistyce ( pewnie się znajdzie więcej dziedzin) . Stosowano go jeszcze przed naszą erą a nawet przez wczesnych chrześcijan wcale nie jako symbol religijny. Trochę Unicodów z symbolami dla wykorzystania +✙ ✚ ✛ ✜ ✝ ✞ ✟ ✠ 🞡 🞢 🞣 🞤 🞤 🞦 🞧 ♰ ♱ 🕀 🕁🕂🕆 🕇 🕈 ☦ ☧ ☨ ☩ 卐× 🗙 🞬 🞨 ☓ 🗴 🗶 ( nie do dyskusji).
Nawet jest trumienka ⚰ ( mało przekonująca). To tyle w temacie.
2024-06-20 07:57:20 (rok temu)
do fantom: Komentarz został usunięty przez administratora - powód: wiadomy
2024-06-24 22:28:11 (rok temu)
do grgrz: Komentarz został usunięty przez administratora - powód: bełkot
2024-06-24 22:21:55 (rok temu)
Pokaż na mapie
11 Dyskusji (ostatnia rok temu)
Ulica Piekarska - obiekty i wydarzenia
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: opuszczona opuszczona opuszczone opuszczone biedronka biedronka branica biedronka biedronka Hohenwiese biedronka nalewki biedronka biedronka Hohenwiese warszawska 26 biedronka biedronka biedronka Bydgoszcz ul. Focha 2 będkowice ul. Focha 2 róg Gdańskiej Bydgoszcz Bydgoszcz ul. Focha 2 róg Gdańskiej Mosina biedronka osobna Bydgoszcz ul. Augusta Cieszkowskiego 3 bydgoszcz ul. Augusta Cieszkowskiego 3 stawy podgórzyńskie szkoła szkoła bydgoszcz bydgoszcz Brieg Potok złoty ukraina