14.05.2026, godz. 11:40 - bany na boty (przez to strona zawiesiła się na 5 minut), poprawki kodu strony.
| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
TEMATY - Zdjęcia rodzinne - Kate

Zdjęcia z kolekcji Roberta

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...
proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
12następna
ZPKSoft
+3 głosów:3
Jeszcze jeden wózek dla Tereski.
2013-07-20 20:47:12 (12 lat temu)
TW40
+5 głosów:5
do ZPKSoft: Jak ja to lubię ;-))
2013-07-20 21:04:14 (12 lat temu)
kate16
+1 głosów:1
Prawda że z balkonami budynek wyglądał dużo lepiej.
2013-07-21 18:47:15 (12 lat temu)
fazi1
+2 głosów:3
do kate16: Niestety komuniści zmienili ten budynek na gorsze, na plus można zaliczyć to że go nie zrównali z ziemią jak to robi korporacja władające terenem byłej papierni. Korporacje są podobne do komunistycznych powojennych tworów, też nie wiadomo do kogo należą a władający nimi traktują je jak własny folwark.
2013-07-28 15:19:45 (12 lat temu)
Ale zobacz ile w tym budynku wykształciło się dzieci, to też jest wartość.
2013-08-18 18:47:28 (12 lat temu)
do kate16: Wolałbym jednak żeby nie przerabiano gospody z hotelem na szkołę. Dlaczego komuniści musieli zniszczyc wszystko co tak dobrze przed wojną działało.
2013-08-21 02:46:31 (12 lat temu)
Fotka wykonana z miejsca późniejszego pomnika Powodzianki ?
2013-07-31 13:48:57 (12 lat temu)
do ZPKSoft: Też mi się tak wydaje ale pewności nie mam.
2013-07-31 14:05:14 (12 lat temu)
pawulon
0 głosów:1
Zdecydowanie Mosty Uniwersyteckie. Przypisanie do Tamki wydaje mi się niepotrzebne, bo samej wyspy niewiele widać, wystarczy przypisanie do Mostów Uniwersyteckich, a o Tamce wspomnieć w opisie pod fotką.
2013-07-31 14:18:37 (12 lat temu)
kate16
+1 głosów:1
do pawulon: Widać zabudowania na wyspie, co z tego że gleby nie widać.
2013-08-02 17:11:54 (12 lat temu)
pawulon
0 głosów:1
do kate16: Kasiu, wcześniej nie było innego przypisania niż do Tamki, a powinno być przede wszystkim przypisane do tego co mamy na pierwszym planie. Przypisanie do Tamki może być, ale nie musi, wystarczy ująć ją w opisie samej fotki ;)
2013-08-02 17:20:22 (12 lat temu)
kate16
+1 głosów:1
do pawulon: Na pierwszym planie mamy kucyka:)))
2013-08-02 17:44:08 (12 lat temu)
pawulon
0 głosów:1
do kate16: No, fakt, więc tworzymy obiekt "Kucyk" ;-)
2013-08-02 18:14:24 (12 lat temu)
kate16
+2 głosów:2
do pawulon: I zdziwiłbyś się ile by było takich kucyków.
2013-08-02 18:28:49 (12 lat temu)
pawulon
0 głosów:1
do kate16: Zapewne ;)
2013-08-02 18:34:23 (12 lat temu)
Dariusz Milka
+1 głosów:3
do kate16: W 1995 roku miasto Lubin zakupiło w celach promocyjnych konia wierzchowego. Pytanie czy był to obiekt z przestrzeni publicznej? Dodam że tak namiętnych sporów i licznych wizyt wszelakich telewizji żadne inne działanie nie wywołało.
2013-08-02 18:39:58 (12 lat temu)
Jerzy Mielcarek
+1 głosów:2
Piękny motocykl...
2013-08-01 08:54:23 (12 lat temu)
kate16
+4 głosów:4
do Jerzy Mielcarek: A dziewczyny to nie, tam jest tez moja babcia:))
2013-08-01 10:48:19 (12 lat temu)
Jerzy Mielcarek
+4 głosów:4
do kate16: i dziewczyny ...i Babcia też..Jak wszyscy , to wszyscy...
2013-08-01 18:59:06 (12 lat temu)
† Andrzej Mastalerz
+1 głosów:3
Widać potworność nocy stalinowskiej.
2013-08-01 19:11:55 (12 lat temu)
† KazimierzP
+2 głosów:2
do Jerzy Mielcarek: Widać radość młodych dla których najważniejsze jest życie, nie ideologia! Oglądając zdjęcia Kasi, i inne z tamtego okresu to stwierdzam, że ówczesne dziewczyny na tych zdjęciach bronią się. Sukienki inne (nie zawsze) niż dzisiaj, stroje kąpielowe bardzo siermiężne. Ale twarze, uśmiechy, sylwetki (o innych szczegółach ciał nie będę się wypowiadał) bronią się. Dzisiaj też by były pełne powabu, wdzięku, czaru...
2013-08-01 19:46:10 (12 lat temu)
fazi
+1 głosów:1
do † Andrzej Mastalerz: To jest dzień jak widać komuchy przychodziły nad ranem jak gestapo.
2013-08-01 23:03:07 (12 lat temu)
fazi
+5 głosów:5
W miejscu, gdzie dziś istnieje staw pawłowicki,kiedyś , przed wojna wydobywano glinę dla potrzeb pobliskiej cegielni. Z biegiem lat zapotrzebowanie na cegły zmalało a i zasoby gliny się kończyły więc dziurę w ziemi zalała woda i mamy staw czy jak mówią miejscowi jezioro.
Niemieccy mieszkańcy Pawelwitz a po dojścu pana z wąsikiem do władzy Waldenborn bo Pawelwitz brzmiało zbyt słowiańsko dookoła stawu
zaczęły powstawać parki i obiekty rekreacyjne. i tak właśnie powstał Park Pawłowice ze stawem w samym sercu . Można tu było spotkać przystanie kajakowe, kąpielisko z zapleczem w postaci przebieralni, toalet, hangarów na sprzęt do pływania, opalania się, kajaki, leżaki, huśtawki dla dzieci.

Po wojnie i przejęciu terenu przez Polaków, jezioro i park w dalszym ciągu stanowiło atrakcję wypoczynkowa dla okolicznych mieszkańców. Poniemieckie szatnie, bufet,kąpielisko dla dzieciaków zwane kaczym dołkiem służyły mieszkańcom Pawłowic , Zakrzowa , Psiego Pola, ttd, można było posiedzieć i napić się czegoś na powietrzu. Wypożyczano leżaki do opalania się, sprzęt do pływania, organizowano regaty kajakowe. Niemal co tydzień nad jeziorem urządzano zabawy taneczne obok poniemieckiego amfiteatru, atrakcja sama w sobie było pływanie ogromną ładzią stylizowaną na łódź wikingów. Woda w jeziorze była czyściutka, można było pływać , skakać z trampolin, korzystać ze zjeżdżalni, dzieci bawiły się na huśtawkach – jezioro tętniło życiem .
W latach 60. obiekty nad jeziorem na Pawłowicach zaczęły podupadać. Drewnianie konstrukcje nie były konserwowane, ludzie nie szanowali sprzętu. Zniszczały zupełnie przebieralnie, bufet, zjeżdżalnie, zburzono do reszty murki, między którymi kiedyś znajdowały się schodki prowadzące do wody.
Jeszcze w początkach lat 70. można było sie bezpiecznie wykąpać, ale z modą na łazienki w mieszkaniach i powszechną kanalizację oszczędnościową odprowadzana gdzie się da, jezioro zaczęło umierać. Dzisiaj jest martwym zbiornikiem a park dookoła niego jest jedynie zdawkowo wykorzystywany na zabawy osiedlowe raz lub dwa razy w roku. Mieszkańcom pozostaja jedynie codzienne spacety z psami dla zrobienia kupki.
Pojawiają sie nieśmiałe projekty ożywienia parku i jeziora ale na razie nic z tego nie wynika, miejmy nadzieje że nie spotka tego miejsca los podobny do terenów wypoczynkowych nad Dobrą w pobliskim Zakrzowie które to musiały ustąpić miejsca przemysłowi w postaci browaru i zakładów Polar.
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: orto.
2013-08-02 00:12:02 (12 lat temu)
fazi
+2 głosów:2
do kate16: Kate podaj mi numery tych zdjęć ja je wstawie do artykułu o parku.
2013-08-02 01:44:07 (12 lat temu)
kate16
+2 głosów:6
do fazi: OK dodawaj ale specjalni zaraz je wywalą .
2013-08-02 17:10:46 (12 lat temu)
fazi
0 głosów:1
do kate16: Zdaje sie że istniała zasada nieingerowania w zawartośc artykułów? chyba że wyleci cały artykół inaczej będzie cenzura > ?
2013-08-03 04:43:23 (12 lat temu)
Neo[EZN]
+2 głosów:2
do fazi: Ktoś tylko pomógł i poprawił literówki, z tego co widzę...
2013-08-03 09:53:54 (12 lat temu)
do fazi: To zacznij stosować się do zasad pisowni polskiej, a nikt nie będzie miał potrzeby ingerować w twoje teksty. Potwierdzeniem takiej potrzeby ingerencji jest ten Twój komentarz, na który właśnie odpowiadam.
2013-08-03 09:59:45 (12 lat temu)
do fazi: No właśnie - artykuł ! - artykułów :)
2013-08-03 11:56:03 (12 lat temu)
fazi
+1 głosów:3
No proszę był park przy ul Przedwiośnie a teraz go nie ma, ciekawe kiedy został zlikwidowany?
2013-08-01 22:24:49 (12 lat temu)
pawulon
+3 głosów:6
To chyba jakiś żart. Takie fotki to nie na ten portal.
2013-08-02 00:43:46 (12 lat temu)
fazi
+1 głosów:4
do pawulon: Jest widoczny krawężnik.
2013-08-02 00:50:29 (12 lat temu)
pawulon
+4 głosów:7
do fazi: Nie żartuj sobie, bo takie zdjęcia objawiają brak szacunku dla idei tego portalu. Nigdy on nie był w zamyśle przewidziany na takie zdjęcia bez krztyny architektury.
2013-08-02 01:14:48 (12 lat temu)
fazi
+3 głosów:6
do pawulon: Portal tez nie był przewidziany na zachcianki użytkowników na zdjęcia współczesne przerabiane na stare i na inne pseudo artystyczne wynalazki, Zdjęcia z przed 60 , 50 lat miło sie ogląda a jeśli sa przypisane do odpowiednich miejsc to dlaczego nie powinny pozostać , przecież kiedys przed 50 czy 60 laty nie musiało być w tych miejscach architektury.
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: korekta
2013-08-02 01:22:05 (12 lat temu)
pawulon
+4 głosów:8
do fazi: Jak zaczniemy pokazywać wszystkie miejsca bez architektury, to nam miejsca zabraknie. Wyobrażasz sobie fotkę jakiejś łąki z opisem "Teraz tutaj jest ściernisko, ale będzie San Fracisco"? Fazi, ochłoń trochę, pomyśl co ten portal ma dać innym, i nie agituj więcej za takimi fotkami, bo to nie dla nich miejsce.
2013-08-02 11:02:34 (12 lat temu)
esski
+2 głosów:2
do pawulon: Z tym ścierniskiem... dałbym wiele, za fotki sprzed zabudowy Nowego Dworu, Kozanowa, Kuźnik i innych... a gratką zapewne byłyby fotki z terenu obecnego Sępolna, Biskupina... itd
2013-08-03 04:25:25 (12 lat temu)
do esski : No jasne że byłyby gratką, pod warunkiem że obraz na nich byłby wyraźny i rozpoznawalny. Tło na tym pod którym dyskutujemy jest absolutnie nierozpoznawalne, więc nic na FP nie wnosi.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta
2013-08-03 09:50:25 (12 lat temu)
kate16
+2 głosów:2
do pawulon: Teraz to zdjęcie jest częścią mojego artykułu.
2013-08-03 14:49:00 (12 lat temu)
do kate16: I o to Kasiu chodzi ;) Takie zdjęcia w artykule, blogu (takie coś także mamy na FP), są jak najbardziej na miejscu. Jak kiedyś znajdę trochę czasu i chęci, to te moje z rodzinnych albumów o których Ci pisałem wczoraj, umieszczę na blogu, ładnie poopisuję co i jak, i niech kto chce czyta i przegląda do woli. W końcu to także jest kawał historii, mimo że dotyczy tylko i wyłącznie moich bliskich, ale przecież i oni są częścią tego co było i już nie powróci ;)
2013-08-03 15:36:29 (12 lat temu)
do pawulon: Ale leń nie pozwala, łatwiej jest wstawić zdjęcie niż napisać kilka słów nawet tak banalnych jak moje. Czekam na rodzinne gdzie tylko mogą być, można też pomyśleć żeby blogi miały odnośniki do obiektów. Nie wszyscy są entuzjastami czytania blogu.
2013-08-03 15:45:48 (12 lat temu)
do kate16: To nie lenistwo, tylko brak czasu na taką "produkcję". Chwilami mam tyle rzeczy naraz do zrobienia, że sam nie wiem od czego zacząć, ale na wszystko przyjdzie czas.
2013-08-03 15:52:39 (12 lat temu)
do pawulon: Może - zabrało mi to dobra godzinkę ale skanowanie, obrabianie.... też zabiera czas.
2013-08-03 15:54:40 (12 lat temu)
Do której jednostki administracyjnej należy Dzielnica Wleński Gródek - tu według stanu są to Łupki koło Wlenia. Tą samą dzielnicę widać we Wleniu, po kliknięciu na nią przerzuca do Łupek? Sens w tym nieziemski! Wywaliłem pozostałości natworzone w rozsuwalnym menu, delikatny lifting - zdublowane katalogi rzeki, pozostałe obiekty dopisałem do ulic.

Do Dariusha podpisz ten most do ulic które łączą, na pewno wiesz lepiej gdzie się znajdował - zajmie Ci to moment:

2014-04-15 00:09:33 (12 lat temu)
do Hellrid: Według geoportalu śląskiego Wleński Gródek znajduje się za granicą Wlenia, należą do Łupków. W takim układzie trzeba usunąć jakość dzielnicę "Wleński Gródek" z Wlenia.
2014-04-15 00:16:30 (12 lat temu)
do Hellrid: Dziękuje dobrej osobie za poprawkę. Ostatecznie Dariush most został znaleziony (przypadkiem).
2014-04-15 10:58:36 (12 lat temu)
do Hellrid: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2014-04-15 16:45:24 (12 lat temu)
do Hellrid: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2014-04-15 16:53:10 (12 lat temu)
do Dariusz Łukasik: A co na to powiesz i na to ? Jeśli możesz uzasadnić te bzdury o decyzji Rady Ministrów to czekam.
2014-04-15 17:01:20 (12 lat temu)
do pawulon: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2014-04-15 17:08:27 (12 lat temu)
do Dariusz Łukasik: Przecież ten drugi link podany przeze mnie to oficjalna strona miasta Wleń, oni chyba wiedzą czy coś do nich należy czy nie ;)
2014-04-15 17:23:04 (12 lat temu)
do pawulon: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2014-04-15 17:25:37 (12 lat temu)
do Dariusz Łukasik: Na przeszłości niemieckiej nie możemy się oprzeć. Na geoportalu, w dziale map rastrowych, proponuje odpalić sobie mapę Wlenia, tam na mapie papierowej zeskanowanej znajduje się wyraźnie zaznaczona granica miasta Wlenia. Mapy te były robione w latach 90-tych, gdy nie było jeszcze dostępnego internetu.

Ja rozumiem, czemu Cię bulwersuje to - pomiędzy zabudowania jest różnica 250 metrów, ale musimy się trzymać jakiegoś podziału administracyjnego. Jeśli znasz dostępne dla wszystkich źródło granic powiatów i miejscowości, przekaż nam wszystkim. Jeśli nie, geoportal zostanie na swoim koronnym miejscu.
2014-04-15 17:28:03 (12 lat temu)
do Hellrid: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2014-04-15 17:35:44 (12 lat temu)
do Dariusz Łukasik: Łupki II są powyżej Kleczy, okolica jest opisana jako Karlsthal
2014-04-15 18:00:31 (12 lat temu)
do Hellrid: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2014-04-15 18:06:39 (12 lat temu)
Usuwam swoje komentarze, są niczym Filipa z Konopii, proszę Pawła (Helrid) i Pawła administratora (Pawulon) o usunięcie swoich, od momentu dyskusji ze mną.
2014-04-15 20:03:53 (12 lat temu)
do Dariusz Łukasik: Pawulonie, czyń swoją powinność administratorską - usuń wszystkie komenty od góry do dołu.
2014-04-15 20:41:50 (12 lat temu)
fazi
+3 głosów:4
Tu widać zabudowania, okno w budynku za drzewami, boisko do siatki .
2013-08-02 01:23:36 (12 lat temu)
s_mile
+2 głosów:2
Co się dzieje? To zdjęcie jest jednocześnie w śmietniku oraz na stronie i to z ocenami, których zapewne nie otrzymało. W każdym razie ja takiej oceny temu zdjęciu nie dawałem.
2013-11-24 20:08:56 (12 lat temu)
fazi
+2 głosów:3
Też widać ogrodzenie i studnie, podmurówkę czy coś.
2013-08-02 01:26:11 (12 lat temu)
fazi
+2 głosów:3
Brama jak byk za dzrewami.
2013-08-02 01:26:56 (12 lat temu)
mar
Komentarz został usunięty przez użytkownika
2013-08-26 15:04:28 (12 lat temu)
fazi
+1 głosów:5
No proszę Warszawa 49 a jednak można było zrobić fotkę bez ruin.
2013-08-01 22:19:37 (12 lat temu)
pawulon
+9 głosów:11
Czy Kate16 nie może sobie znaleźć innego portalu na wklejanie tego typu fotek. Toż to jakiś absurd się robi. Niedługo każdy fotopolanin będzie miał swój własny obiekcik, gdzie będzie wklejać co popadnie, babcie, ciotki, kwiatki, zwierzaczki, a architektura..... a po co nam takowa, przecież FP wszystko wchłonie. Jutro to wszystko pousuwam, bo nie tu miejsce na takie fotografie.
2013-08-02 00:52:25 (12 lat temu)
pawulon
+8 głosów:10
Za minusa dziękuję, zdania nie zmienię. To jest portal o architekturze a nie genealogii naszych rodzin.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta
2013-08-02 00:54:40 (12 lat temu)
fazi
+1 głosów:7
do pawulon: Wydaje mi się że kate jest starsza stażem o ponad 3 lata.
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: orto.
2013-08-02 01:29:05 (12 lat temu)
Mateusz
+3 głosów:6
do fazi: Starość nie tworzy normy.
2013-08-02 07:55:17 (12 lat temu)
Dariusz Milka
+3 głosów:4
do fazi: A podpisane że Wrocław.
2013-08-02 08:13:02 (12 lat temu)
pawulon
+5 głosów:7
do fazi: Fazi, a co to ma do rzeczy, bo nie kumam? Zaś jeśli chodzi o staż na FP, to ja tu jestem praktycznie od pierwszego dnia, Kate16 dłuższy staż ma na Hydralu, więc pomyliły Ci się portale ;)
2013-08-02 12:46:50 (12 lat temu)
kate16
+1 głosów:2
Wydaje mi się że Neo jest twórcą obu portali a FP to naturalna kontynuacja hydralu, co do starości to nie masz racji, nie rozumiem jeszcze jednego - dlaczego facet co opublikował 8000 fotek ma taki sam rank jak ten co ich ma 40000? Coś nie gra ale NEO I Siloy decydują.
2013-08-02 16:28:30 (12 lat temu)
pawulon
+1 głosów:2
do kate16: Masz rację, twórcą obu portali jest Neo i Siloy, ale Fotopolska nie jest czystym rozwinięciem tamtego portalu, tylko osobnym tworem, powołanym do życia z wiadomych większości powodów. Co do rangi, to nie ilość zdjęć ma tu decydujące znaczenie, tylko całokształt pracy na FP, na co składają się komentarze, artykuły, utworzone obiekty, dodane znaczniki i wiele, wiele innych czynników. Łatwo jest wklejać kolejne fotki, trudniej jest tworzyć sam portal i dbać o jego właściwe funkcjonowanie. Takich co dbają o całość tej naszej stronki jest niewielu, część dba tylko o swój region, inni tylko o jakiś aspekt swoich zainteresowań (np. kolej), ale tych co działają kompleksowo jest niewielu, i to oni właśnie mają najwyższe rangi.
2013-08-02 16:47:28 (12 lat temu)
kate16
+1 głosów:5
do pawulon: Bez hydralu stworzonego przez NEO nie było by FP podobnie bez zawirowań i tego jak potraktowano twórcę portalu, co do pracy to wygląda mi że zajmujesz się jedynie kasowaniem fotek które nie znajdują twojego uznania ale dajmy sobie już spokój, nie ma sensu.
2013-08-02 17:07:08 (12 lat temu)
Neo[EZN]
+3 głosów:3
do kate16: Żeby zdjęcie wyleciało to musi zostać przegłosowane jego usunięcie - to najlepsza metoda jaką wypracowaliśmy - chyba najsprawiedliwsza. Chcę jednak wprowadzić pewną zmianę czyli głosować będą mogły osoby mające rangę wyższą od np. 6, 7 lub 8 - wtedy będzie już chyba najsprawiedliwiej jak się da... czyli czy ktoś ma admina czy dużo pracy włożył w rozwój strony - będzie mógł oddać głos na zdjęcie będące w "wyroczni".

Problem jest w tym, że zwykle wrzucanie zdjęć do "wyroczni" powoduje powstawanie gorących, często nieprzyjemnych dyskusji - jedynym moim pomysłem na ich uniknięcie jest stworzenie odpowiednich działów - np. ktoś kto ma rangę powyżej X - może dodawać zdjęcia do nowej kategorii "ludzie" działającej na tej samej zasadzie co zdjęcia przedmiotów.
2013-08-02 17:44:12 (12 lat temu)
pawulon
+4 głosów:6
do Neo[EZN]: Masz rację Piotr, większość osób źle znosi krytykę, a usunięcie ich zdjęć traktuje jako atak na swoją osobę, i tak jak dzisiaj Kate16 i Fazi, próbują się odgryźć tym co odważyli się te ich fotki skierować do wyroczni. Jeśli tak będzie nadal, czyli niepotrzebne i mało merytoryczne dyskusje, to sens istnienia wyroczni jest wątpliwy, bo to newralgiczny punkt zapalny. Aby zlikwidować zasadę "ty mnie to i ja tobie", proponował bym aby usuwane fotki nie miały podanego nicka osoby usuwającej. To nie powinno nikomu przeszkadzać, a ukróci zapędy rewanżystyczne u "poszkodowanych". Przecież i tak o tym czy faktycznie zdjęcie zniknie musi zagłosować pewna ilość osób (chyba jest taki wymóg?).
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta
2013-08-02 18:02:21 (12 lat temu)
WW
+4 głosów:5
do pawulon: Doskonały pomysł! Zdjęcia powinny być kierowane do wyroczni anonimowo.
2013-08-02 18:12:25 (12 lat temu)
Neo[EZN]
+3 głosów:3
do WW: To będzie to samo co z "plusami i minusami" - powstanie mit o tajemniczym, złośliwym "kasowaczu"... można spróbować tak zrobić i zobaczymy jak będzie.
2013-08-02 18:15:23 (12 lat temu)
Andrzej G
+1 głosów:3
do Neo[EZN]: Tylko, że wtedy będą niekończące się dyskusje o tym, że ktoś coś skasował, i ciekawe za co to zrobił.
2013-08-02 18:16:50 (12 lat temu)
pawulon
+1 głosów:2
do Neo[EZN]: Jeszcze kilka takich mitów, a napiszę "Mitologię Fotopolską" ;))
2013-08-02 18:19:16 (12 lat temu)
kate16
+3 głosów:3
do pawulon: Ale dlaczego jedynie admin ma mieć prawo głosu, rank ponad X wydaje się sensowny . :)))
2013-08-02 18:20:58 (12 lat temu)
pawulon
0 głosów:1
do Andrzej G: Andrzej, nie skasował tylko dał do wyroczni. Powód skierowania do wyroczni musi być wpisany, autor tego czynu już nie. O reszcie zadecyduje pewna, ustalona przez Neo, ilość osób, tak aby jedno- lub nawet dwugłośnie fotka nie wyleciała.
2013-08-02 18:23:11 (12 lat temu)
pawulon
0 głosów:1
do kate16: A ja gdzieś napisałem że tylko admini mają mieć prawo głosu? Chyba jednak nie ;)
2013-08-02 18:24:37 (12 lat temu)
kate16
+2 głosów:2
do pawulon: Jeśli tak to zwracam honor, anonimowe głosowanie tych co mają rank ponad X.
2013-08-02 18:27:14 (12 lat temu)
Andrzej G
+1 głosów:3
do pawulon: Zgoda - mój skrót myślowy. Niestety patrząc na częste ostatnio dyskusje (o podobnie zadziornym charakterze - bez urazy dla wszystkich je prowadzących i biorących udział oglądaczy), każde z rozwiązań, czyli pełna anonimowość, jak również pełna jawność, będą miały swych zwolenników i przeciwników. Tego nie unikniemy. Co do propozycji Piotra, to wydaje się ona słuszna. Sam nie jestem w grupie adminów, i nie miałem dotąd zastrzeżeń (chyba nie miałem) co do wyroczni. Lecz poszerzenie kręgu osób które mają głos w takiej sprawie, wydaje się być za zyskiem dla portalu. Jedynie należy bardzo jasno określić kiedy zdjęcie straciło rację bytu na portalu, a kiedy się obroniło. Myślę, również, że przy takim głosowaniu nie wolno byłoby liczyć mnożników, tylko czysty układ 1 osoba=1 głos. :-)
2013-08-02 18:40:48 (12 lat temu)
Dariusz Milka
+1 głosów:2
do Andrzej G: Oglądacze nie mogą być zadziorni.
2013-08-02 18:45:07 (12 lat temu)
Andrzej G
+1 głosów:2
do Dariusz Milka: Fakt - oni mogą być ... wstaw właściwe.
2013-08-02 18:50:34 (12 lat temu)
Dariusz Milka
+2 głosów:3
do Andrzej G: Oni mogą "przeżywać", hehe.
2013-08-02 18:54:46 (12 lat temu)
pani na dole po prawej chyba zgubiła stanik w stawie..
2014-10-21 12:14:19 (11 lat temu)
do Włochu: A facet po prawej to Cezary Pazura :)
2014-10-21 23:23:50 (11 lat temu)
do czarek: no jakiś podobny tylko pokolenie się nie zgadza: P
2014-10-22 10:10:50 (11 lat temu)
19 Dyskusji (ostatnia 11 lat temu)
Zdjęcia rodzinne - Kate - obiekty i wydarzenia
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: wałbrzych górnik charsznica naterki Warszawa krakowskie przedmieście 1 zabrze bielszowice pitrków pitrków wrocław łokietka pręgierz zdjecia lotnicze 1947 lutowsika kosciol kosciol siemczyno lublin hipoteczna leszczków linde linde plaża siatkówka belzec pkp powisle pkp powisle treblinka siatkówka siatkówkę Kamionek Kamionek głuchoniemych łazienki królewskie mosern Ulica Zamkowa 17 w Sanoku. Gdańska 54 Bińcze Łężany