14.05.2026, godz. 11:40 - bany na boty (przez to strona zawiesiła się na 5 minut), poprawki kodu strony.
| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
TEMATY - Ulica Róży Wiatrów
17
29

Osiedle Róży Wiatrów

OBIEKTY - Ulica Róży Wiatrów
1
3
2
6
9
13
12
26
32

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...

Ulica Róży Wiatrów

proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
12następna
"Deszczowa buba" - dobre :)
Kiedy mży i popaduje też się foci, bo czas leci i niekiedy nie można liczyć na pogodę.
Miałem tak w Inowrocławiu na Staszica, kiedy musiałem wrócić na tę ulicę, bo nawet autobusy zapłakane deszczem nie miały litości dla mojego soniaka :)
2022-10-15 22:05:21 (3 lata temu)
Widoczna (częściowo) na pierwszym planie linia WN idzie do skablowania, uwolnią się pod zabudowę działki pomiędzy budynkami.
2015-09-01 10:34:11 (10 lat temu)
do Licho: Dobrze by było przenieść ją pod ziemię na odcinku między Skarbowców i Krzycką bo marnuje się przez to kawał terenu...
2015-09-01 19:34:01 (10 lat temu)
Podobnie zrobili przy ulicy Grota Roweckiego - też pod ziemię schowali linię WN.
2016-04-29 22:40:56 (10 lat temu)
do Neo[EZN]: Dobrze byłoby, gdyby te druty pochowali gdzie się da, ale to znaczy, że proste rezerwy terenów się wyczerpują?
2016-04-30 08:49:05 (10 lat temu)
Kilkaset mieszkań. A dodatkowej drogi dojazdowej to chyba nie wybudują... Wyjazd przez Róży Wiatrów lub Burzową.
2016-07-15 00:14:33 (9 lat temu)
do sebasr: Na południe od tego osiedla jest od lat zaprojektowana ulica klasy zbiorczej dochodząca z jednej strony do Racławickiej (na przedłużeniu Odkrywców), a z drugiej do Przyjaźni i dalej na przedłużeniu Jeździeckiej (docelowo część takiej małej obwodnicy od Grabiszynka przez Ołtaszyn do Brochowa).
Ale oczywiście wraz z osiedlem to nie powstanie.
2016-07-15 00:38:11 (9 lat temu)
cm
Plus za wyścigi po niebie ;)
2016-11-09 08:54:48 (9 lat temu)
do cm: Dzięki :) Tych z metalu nie lubię, zwłaszcza nad miastem.
2016-11-09 09:44:19 (9 lat temu)
do Wacław Grabkowski: Polecam film z Hong Kongu zanim wybudowali nowe lotnisko :)
2016-11-10 12:39:05 (9 lat temu)
do Neo[EZN]: Horror! Jak ludzie to wytrzymali.
2016-11-10 18:32:51 (9 lat temu)
esski
+2 głosów:2
Po kiego czorta marnować kilka sekund ma malowanki po tablicach rejestracyjnych?
2017-07-11 21:59:53 (8 lat temu)
Wacław Grabkowski
+1 głosów:1
do esski : Trzeba uważać, bo czort nie śpi. Ja myślę, że nasza robota podobna do saperskiej, tyle wygrzebujemy, że można trafić na minę.
2017-07-12 09:14:48 (8 lat temu)
esski
+1 głosów:1
do Wacław Grabkowski: I cóź że ta mina ma nam uczynić? Pytam, bo u mnie inne zwyczaje, facjaty z imieniem i nazwiskiem plus adres zamieszkania widnieją w každej gazecie podającą codziennie statystyki różnych wydarzeń w okolicy. Pomimo piriarda ciętych na szmal prawników nikt się tym nie przejmuje, moźe poza zainteresowanymi uwieczniononymi na gazetowym papierze w kronice kryminalnych wydarzeń dnia
2017-07-12 09:51:36 (8 lat temu)
do esski : Póki co w Polsce jest ochrona danych osobowych i wizerunku, a jak wiadomo po rejestracji też niektórzy mogą do nich dotrzeć. Jednym to nie przeszkadza, że upublicznia się ich dane, nawet sami się nimi chętnie dzielą, a drudzy mogą zrobić o to awanturę. Uważam, że powinniśmy chronić swoją prywatność, dane i wizerunek i nie pozwalać na ich bezprawne użycie przez bezwzględne media. Nie dajmy sobie tego odebrać wzorem innych, "bardziej ucywilizowanych" krajów i dbajmy o to w dobie wyciągania od nas informacji na każdym kroku.
2017-07-12 10:08:34 (8 lat temu)
do esski : I za to lubimy Amerykanów. Nieważne, że jesteś pracownikiem stacji benzynowej albo jesteś mafioso, ważne że masz honor i dajesz żyć drugiemu. W Polsce prawo jest zagmatwane, prawników setki tysięcy, a min na aktywnych poszukiwaczy historii nadal wiele.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: literówka
2017-07-12 10:16:53 (8 lat temu)
do esski : A ile ma zer ten zaoceanowy piriard ?
2017-07-12 11:07:27 (8 lat temu)
blaggio.
+7 głosów:7
do Rado-NDM: Ja nie bardzo rozumiem, co mają numery rejestracyjne do danych osobowych. Dowód osobisty, czy inne dokumenty nosi się przy sobie i samemu decyduje komu je okazać i ujawnić swoje dane. Z tablicą rejestracyjną jeździ się jawnie, po to ona jest i z przodu i z tyłu, żeby nie było trudności z identyfikacją, i wszędzie, gdzie auto się znajdzie, ktoś może ten numer zapisać, czy utrwalić na fotografii nie ponosząc odpowiedzialności. Co dalej z tym zrobi, to inna sprawa. Nie przesadzałbym z zacieraniem numerów na każdym zdjęciu. Tylko w wyjątkowych sytuacjach, gdzie ujawnienie numerów w kontekście tego co na zdjęciu mogłoby z dużym prawdopodobieństwem narazić na jakieś szkody, i w następstwie na roszczenia wobec fotografa, ma to sens.
2017-07-12 11:23:44 (8 lat temu)
fck
+2 głosów:2
do Rado-NDM: Zgadzam się. W krajach skandynawskich zaszło to aż tak daleko, że możemy sprawdzić coroczne oświadczenia majątkowe dowolnego sąsiada. gdyby wprowadzić to w Polsce trzask pękających z zawiści dup byłoby słychać aż za Uralem.
2017-07-12 12:15:04 (8 lat temu)
do YouPiter: Zawsze o jedno zero więcej przed przecinkiem niż liczba , którą ktokolwiek uzna za najwyższą.
2017-07-12 15:54:13 (8 lat temu)
do blaggio.: Ale w ogóle jaki jest problem w tym, że autor zdjęcia zamaże sobie numer rejestracji przypadkowego samochodu? To, że komuś to przeszkadza to nie znaczy, że przestanę to robić ja, czy inny użytkownik portalu. To indywidualna sprawa każdego z nas, ja zamazuje rejestracje i często reklamy bo nikt mi nie płaci za ich rozpowszechnianie. Zwyczajne robienie problemu z niczego, jak niektórym się nudzi to niech wezmą aparat i idą w plener, przynajmniej będzie pożytek dla portalu.
2017-07-12 16:53:28 (8 lat temu)
mamik
+1 głosów:1
do Rado-NDM: Pomijając kwestię tablic to warto czasem zamazywać nr telefonu na banerach ogłoszeniowych. Jest u nas zdjęcie z banerem o sprzedaży budynku i właściciel pisał z prośbą żeby zamazać numer bo ludzie nadal dzwonią a dom już dawno sprzedany.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta
2017-07-12 17:12:20 (8 lat temu)
blaggio.
+2 głosów:2
do Rado-NDM: Oczywiście zgoda, każdy odpowiada sam za siebie, każdy może zamazywać numery i wszystko inne, co tylko uzna za potencjalne źródło niepokoju, nic nam do tego :)
Ja tylko chciałem zwrócić uwagę na to, żeby nie demonizować problemu. Tak jak mam świadomość, że będąc w jakimś podejrzanym miejscu mogę być rozpoznany np. przez znajomego czy sąsiada, który potem powie o tym komu nie trzeba, więc do mnie należy zadbanie o to, by do tego nie doszło, tak jadąc, czy stawiając gdzieś auto muszę liczyć się z tym, że ktoś je sfoci i opublikuje zdjęcie bez złych intencji, i wtedy tylko do siebie mogę mieć pretensje. Nie znaczy to, że nie należy dbać o dobro osobiste innych. Są takie sytuacje, gdzie trzeba wykazać ostrożność np. czasem fotografując dom na prywatnej posesji zamazywałem tablice samochodów (raz nawet nie podałem adresu podpisując zdjęcie "Dom gdzieś w ..."), ale nie w miejscach publicznych. W razie sporu to właściciel samochodu musiałby udowodnić szkodę z tego tytułu, co nie jest takie proste, a do tego jeszcze celowe działanie ze strony fotografującego.
Co do reklam, to całkowicie popieram.
2017-07-12 21:07:05 (8 lat temu)
Domy pod prądem ? Słup stoi z 20 m od budynku, co widać tu .
2016-11-09 09:17:40 (9 lat temu)
do ZPKSoft: Też się zastanawiałem. To może zniechęcić wielu.
2016-11-09 09:31:32 (9 lat temu)
do ZPKSoft: To jakas osiedlowa linia przesylowa. Nie powinna stanowic wiekszego zagrozenia.
2016-11-09 09:46:34 (9 lat temu)
do cracusiac: Dziękuję, że to napisałeś. Nie chciałbym aby się ludzie z tego powodu zniechęcali do kupna mieszkania.
2016-11-09 09:52:14 (9 lat temu)
do Wacław Grabkowski: Tu masz przykład przebudowy linii 110 KV na kablową.
2016-11-09 10:05:16 (9 lat temu)
do Eugeniusz S.: I już bezpieczniej? Podobno prąd wnika w głąb organizmu.
2016-11-09 10:14:14 (9 lat temu)
do Wacław Grabkowski: Wszystkim protestującym i nie mieszkającym w okolicy.
2016-11-09 10:42:41 (9 lat temu)
Licho
+1 głosów:1
do cracusiac: To jest linia WN 110kV w relacji stacja Klecina – EC Czechnica, a nie żadna „osiedlowa linia przesyłowa”.
2016-11-09 11:11:40 (9 lat temu)
do Licho: 110 kV to jeszcze nie tragedia, przypuszczam ze w przyszlosci pojdzie pod ziemie,
2016-11-09 11:27:02 (9 lat temu)
do cracusiac: W jednym miejscu już poszła, działki pod sporym jej odcinkiem atrakcyjne są, więc pewnie więcej takich odcinków będzie.
2016-11-09 11:54:17 (9 lat temu)
do ZPKSoft: Tam w okolicy jest sporo domów które stoją bardzo blisko tej linii. Ciekawe kto płaci za przenoszenie tych napowietrznych linii pod ziemię?
2016-11-10 12:36:44 (9 lat temu)
do Neo[EZN]: Inwestor.
2016-11-10 13:05:15 (9 lat temu)
do Neo[EZN]: Obecnie jest "trynd" przenoszenia linii napowietrznych do 110kV pod ziemie /wtedy przestaja byc napowietrzne/, szczegolnie w miastach.
2016-11-10 13:11:12 (9 lat temu)
do cracusiac: Ja wiem, czy to taki trend? U nas na palcach (i to chyba jednej ręki) można policzyć odcinki, które zostały skablowane (wszystkie ze względu na prowadzone inwestycje). Oczywiście jest kilka linii 110kV, które od zawsze są/będą kablowe (podziemne), bo trudno sobie wyobrazić napowietrzną linię prowadzącą do GPZ ustawionego w centrum miasta, wśród zabudowy, tak jak tu: albo (planowany) tu:
2016-11-10 13:27:52 (9 lat temu)
do Licho: Z pewnoscia zauwazyles ze jest coraz mniej energetycznych linii przesylowych w miastach /przynajmniej tych wiekszych/. Podejrzewam ze wynika to tez z oszczednosci, prowadzi sie raz linie pod ziemia i praktycznie spokój. Ze slupami to problem, jak nie ocynkowane to trzeba malowac /co jakis czas/, przewody i izolatory sprawdzac. Latwo uszkodzic, snieg, wiatr.
2016-11-10 13:53:00 (9 lat temu)
do cracusiac: No właśnie u nas nie ubywa, a nawet są nowe w planie – w tym napowietrzne (kablowe też). Widać zależy od miasta.
2016-11-10 14:21:49 (9 lat temu)
Fotograf przerwał komuś śniadanie ? Widzę jajko w kieliszku ;-)
2016-11-09 09:12:46 (9 lat temu)
do ZPKSoft: Nie zauważyłem! :) Naczynia pozmywane, czajnik odstawiony :))))
Cyknąłem, bo jestem ciekaw, co będzie w tym miejscu za rok.
2016-11-09 09:35:03 (9 lat temu)
Nie wpuszczają jeszcze na teren osiedla?
2017-07-08 15:28:08 (8 lat temu)
do Columba livia: Do gołebi z aparatem na szyji strzelać nie będą:).... No tak.. po chwili zauważyłem.... mnie osobiście przeraża ten widoczny wyżej ptak.. z gatunku Boeing czy też Airbus, Lokowac swoje życie na kolejne dziesiątki lat pod ścieżką do lądowania to poważne nieporozumienie... Mam dobrego znajomego, który zaślepiony niską ceną, kupił ponad 10 lat temu dość łądny dom, W chwili kiedy zaglądał w swoim w każdą dziurę, w chwili kiedy załatwiał papiery nic się nie działo, nawet w chwili kiedy wnosił meble do nowiutkiej chaty.. Zaczęło się to następnej nocy i tak trwac będzie do końca istnienia lotniska, do którego w dniach wyznaczonych uzgodnieniami (pomiędzy miastem a zarządem lotniska i FAA) zbliżają się jednocześnie po dwa samoloty. (w każdej osi wybudowano conajmniej po dwa pasy startowe), . czymnią to mniej więcej co 50-60 sekund. Samoloty , w miejscu gdzie mieszka, nie są wyżej jak 80-100 metrów..Wybudowano w sumie tysiące domów w miejscach gdzie samoloty prawie ocierają się o dachy..Tak się dzieje na południu jak i na północy miasta. Po co ci ludzie tam mieszkają? oni sami znają odpowiedź. Ja nawet za darmo bym czegoś takiego tam nie chciał.
2017-07-08 15:54:07 (8 lat temu)
do esski : Tutaj nie jest tak źle - nisko lecą tylko te lądujące samoloty (wiadomo dlaczego) a ich jest jakieś 30-60 razy mniej niż w Chicago - może jeden, do trzech na godzinę. Tu są dosyć wysoko - jakieś 300 metrów nad ziemią. Gorzej jest chyba z pociągami na obwodnicy towarowej - też rzadko jeżdżą (jak sam wiesz) ale jak jedzie to przez kilka minut. Ale i tak ja wolałbym mieszkać w takim miejscu niż przy np. Legnickiej albo innej bardzo ruchliwej ulicy.
2017-07-08 16:45:17 (8 lat temu)
do Columba livia: Łomot pociągów na obwodnicy to jak cud malina blues Led Zeppelin na moje uszy.. Mieszkam przy obwodnicy od dziesiątek lat.. W czasaach kiedy kursowały parowozy było jeszcze lepiej.. Teraz to tylko jakiś ET lub ST.. Teraz już mniej, ale niegdyś powszechnym była obecnośc "bosych stóp" na dość licznej grupie wagonów.. co obrót kołą to ten łup.. łup.. łup..to był dopiero hałąs:)
2017-07-08 16:51:38 (8 lat temu)
do esski : Tak, masz rację, to może być "ścieżka do lądowania". Tu leci nad tym samym budynkiem

Trochę mi głupio, bo nie miałem świadomości, że zaszkodzę tymi zdjęciami developerowi.
2017-07-11 09:53:04 (8 lat temu)
do Columba livia: Nie pytałem. Dyskretnie cyknąłem i już mnie nie było.
2017-07-11 09:54:13 (8 lat temu)
pawulon
+5 głosów:5
do Wacław Grabkowski: Nie patrz na dewelopera, tylko na przyszłych mieszkańców. To nie deweloper będzie tam mieszkał.
2017-07-11 09:57:50 (8 lat temu)
do pawulon: Masz rację.
2017-07-11 21:54:32 (8 lat temu)
Wacław Grabkowski
+1 głosów:1
Cenne zdjęcie, jest nawet chata kloszarda (po prawej). Lubi jeść jajeczka :)
2017-08-13 21:25:18 (8 lat temu)
Pokaż na mapie
11 Dyskusji (ostatnia 3 lata temu)
Ulica Róży Wiatrów - obiekty i wydarzenia
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: czerniakowska 131 podjuchy Zaklikow Zaklików Zaklików osieczna Zaklików błońska dom parii Szosa Krakowska Kraków Kraków gocławska poddabie Kobylin Kobylin pocztówka gdynia pocztówka gdynia pocztówka gdynia Gdansk Gdansk dobromierz kościół Kowel Radzyń Podlaski gdansk ul długa żuraw żuraw wysoka gorzowska Nowy Swiat wielkiej wagi Kramer Kramer Kramer's czarnocin kościół bukowiec