| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
OBIEKTY - Ulica Biłgorajska
14

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...

Ulica Biłgorajska

proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
Zdecydowanie nie Niedrzwica, za mała odległość do Biłgoraja. Myślę, że to gdzieś na Roztoczu, stawiam na okolice Księżopola.
2016-01-02 04:41:09 (10 lat temu)
Wincenty Miros
+2 głosów:2
Z odległości i kierunków na drogowskazach jednoznacznie wynika, że jest to Zwierzyniec. Miejsce widoczne na zdjęciu to zbieg ulic Zamojskiej, Biłgorajskiej i Wachniewskiej, które można zobaczyć na tym zdjęciu lotniczym .
2016-01-02 12:07:19 (10 lat temu)
Trudno tu coś jeszcze dodać, ale... Tablica mówi o dworcach w liczbie mnogiej, jeden w odległości 1 km, drugi 4. Pierwszy to oczywiście przystanek Zwierzyniec, drugi to mogłyby być bocznice, dojazd na przedłużeniu ul. 1 Maja.
2016-02-02 13:13:34 (10 lat temu)
do Wincenty Miros: Nazwa Zwierzyniec jest nawet na kierunkowskazach.
2016-01-02 13:19:13 (10 lat temu)
do Wincenty Miros: Jeżeli na drogowskazie do Biłgoraja jest napisane "20 km" to jest to Zwierzyniec ale tam jest chyba 10 co by wykluczało tę miejscówkę.
2016-01-02 14:17:02 (10 lat temu)
Wincenty Miros
+1 głosów:1
do lobo621: Myślę, że to jest trochę zniekształcone 19 km.
2016-01-02 14:26:25 (10 lat temu)
do Wincenty Miros: Zgadzam się. Nic innego nie pasuje (wchodziłby w grę Frampol, ale kierunki dróg się nie zgadzają). Poza tym chyba widać w tle staw.
2016-01-02 15:42:55 (10 lat temu)
Krzyś_
+1 głosów:1
do Jazzek: Jeszcze był tam dworzec kolei wąskotorowej.
2016-04-08 01:11:09 (10 lat temu)
2018-02-18 16:38:02 (8 lat temu)
tschayka
+1 głosów:1
Zwierzyniec, ul. Wachniewskiej 15 - wejście od pd
2023-07-04 16:27:08 (2 lata temu)
A nie jest to czasem fabryka zbudowana podobno w 1873 r. produkująca wyroby z drewna, późniejsza fabryka mebli przy Biłgorajskiej?
Na przedwojennych mapach poza tartakiem, browarem i tą fabryką nie widać innych zakładów zajmujących tak obszerny teren.
2017-11-01 20:08:55 (8 lat temu)
do blaggio.: Też o tym myślałem, bo Zwierzyniec znam dobrze, ale żadem z widocznych budynków na terenie obecnej fabryki mebli JOBON nie istmieje.
2017-11-01 20:23:55 (8 lat temu)
do Wiesław Smyk: ... chociaż przed rozbudową przez Niemców zakładu stał podobny budynek,( ten wąski jednopiętrowy przy drodze z dachem dwuspadowym ) i pamiętam, że z rozbiórką był problem bo podobno konserwator zabytków miał zastrzeżenia. Nie był on jednak wpisany do rejestru i zniknął.
2017-11-01 20:26:39 (8 lat temu)
do Wiesław Smyk: W przyszłym tygodniu będę w Zwierzyńcu bo będę przekazywał informacje o źródle tych zdjęć to być może czegoś się dowiem.
2017-11-01 20:28:16 (8 lat temu)
do Wiesław Smyk: Znalazłem zdjęcie z tymi samymi budynkami przypisane do tartaku, chyba do przeniesienia.
2017-11-01 20:43:29 (8 lat temu)
mar
+1 głosów:1
2017-11-08 19:20:10 (8 lat temu)
do mar: Już przepisane. Dzięki.
2017-11-08 19:29:45 (8 lat temu)
tschayka
+1 głosów:1
Zwierzyniec, ul. Wachniewskiej 15 - elewacja pn
2023-07-04 16:26:12 (2 lata temu)
marjallo
+2 głosów:2
Ten pomnik również administracyjnie jest w miejscowości Sochy.
2023-09-21 08:49:14 (2 lata temu)
Komentarz został usunięty przez użytkownika
2023-09-21 15:19:55 (2 lata temu)
Komentarz został usunięty przez użytkownika
2023-09-21 15:25:46 (2 lata temu)
da signa
+1 głosów:1
do marjallo: Przeniesiony.
2023-09-21 08:56:30 (2 lata temu)
do marjallo: Może mi wyjaśnisz skąd taka wiedza? W/g wiedzy urzędnika z Urzędu Miasta Zwierzyniec, ten obiekt leży w granicy administracyjnej Miasta Zwierzyniec. Zanim napiszesz mylny komentarz, spróbuj dowiedzieć się u źródła.
2023-09-21 14:52:12 (2 lata temu)
do da signa: Mam pytanie, czy sprawdziłaś położenie obiektu, jeśli tak to proszę o źródło. Dlaczego mylna sugestia była powodem do natychmiastowego przeniesienia obiektu?
2023-09-21 14:54:01 (2 lata temu)
marjallo
+1 głosów:1
do Nemezis: Moja wiedza wynika z umiejętności posługiwania się mapą.
Wiedza urzędników jest nieograniczona - masz rację - znam to z autopsji ;)
Proszę zadzwonić nie do Urzędu Miasta Zwierzyńca a do Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Zamościu oni mają kompetencje do udzielenia takiej informacji w przeciwieństwie do mitycznego urzędnika z Urzędu Miasta.
2023-09-21 15:32:53 (2 lata temu)
vetinari
+3 głosów:3
do Nemezis: Moźe odwornie, podaj powód źe to nie Sochy.
2023-09-21 14:58:19 (2 lata temu)
do Nemezis: Z całym szacunkiem dla kol. marjallo i innych, ZAWSZE sprawdzam. Źródłem jest mapa geoportalu już podana przez kolegę Bogdan JS.
2023-09-21 15:58:35 (2 lata temu)
do vetinari: Z mapy wynika, że to Sochy:
2023-09-21 15:07:02 (2 lata temu)
do vetinari: Dzwoniłam do Urzędu Miasta Zwierzyniec i pracownik potwierdził, że położenie obiektu to Zwierzyniec. Zapomniałam, jednak o tym, że na FP podważa się prawdziwość danych co widać w wielu komentarzach.
2023-09-21 15:12:17 (2 lata temu)
2023-09-21 15:29:00 (2 lata temu)
do vetinari: dziwie się, że ADM nie sprawdzają danych tylko tak sobie od razu przenoszą obiekty, bo ktoś zasugerował komentarzem znikąd.
2023-09-21 15:32:16 (2 lata temu)
do Bogdan JS: A to już Geoportal.gov.pl nie jest wiarygodny? tylko piracka strona geo360, która nie wskazuje Soch?
2023-09-21 15:27:44 (2 lata temu)
do Nemezis:
Ten obiekt znajduje się w gminie Zwierzyniec, ale nie w mieście Zwierzyniec - tak wynika z Geoportalu. Granica przebiega wzdłuż ulicy Biłgorajskiej.
2023-09-21 15:34:11 (2 lata temu)
vetinari
+4 głosów:4
do Nemezis: Dzwonić moźeś komu chceś, nik z nas u tego niebyl, jeźeli kolega marjallo podaje blłędne przypisanie i po otworzeniu mapy OSM się pokazuje źe ma racjie....niewidze powód mu nieufacz. Cala fotopolska jest zbudowana na zaufaniu. Niebylem tam, wielu z nas tam niebylo w tym miejscu. Trzeba podawać fakty i nie tylko źe dwoniś do kogoś. Diskusia otwarta, tak samo jak wczoraj się otworzyla diskusia pod Krzyźem Pojedniania

diskusia jest źródlem zrozumienia....
2023-09-21 16:09:02 (2 lata temu)
do marjallo: Wyobraź sobie, że z mapy kastralnej WG Zamość, wynika, że to właśnie Zwierzyniec, a nie Sochy.
2023-09-21 15:36:30 (2 lata temu)
Jazzek
+4 głosów:4
do Nemezis: Granice obrębów geodezyjnych nie są tożsame z granicami administracyjnymi. Co nie zmienia odczucia, że cmentarz jest w Zwierzyńcu, bo do Soch jest kawałek drogi. Ja bym uszanował odczucia i przypisał również do Zwierzyńca.
2023-09-21 15:50:00 (2 lata temu)
marjallo
+6 głosów:6
do Nemezis: Obręb Rpn Zwierzyniec (062015_5.0012), to Obręb Roztoczańskiego Parku Narodowego (obszar wiejski) a nie miasta Zwierzyniec. Obręb Zwierzyniec (062015_4.0001) to obszar miasta Zwierzyniec. Obręb Sochy (062015_5.0006) to obszar wsi Sochy.

Wieś Sochy to dwa obręby: Sochy (062015_5.0006) i Rpn Zwierzyniec (062015_5.0012)

Tu granice miejscowości:
2023-09-21 15:53:18 (2 lata temu)
Bogdan JS
+1 głosów:1
do Nemezis: Z tej mapy katastralnej oraz z geoportal.gov.pl wynika, że nie jest to Miasto Zwierzyniec, tylko RPN Zwierzyniec - obszar wiejski.

Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: uzup.
2023-09-21 15:54:18 (2 lata temu)
do Jazzek: Z tym "również" się nie godzę, tylko Zwierzyniec. Dziwie się jak można ot tak szastać cmentarzem Powstańców, bo ktoś chce postawić na swoim bez racji.
2023-09-21 15:52:59 (2 lata temu)
do Jazzek: Nigdzie nie ma publikacji, że ten cmentarz jest w Sochach bądź ma położenie Sochy, to wymysł i złośliwość do mnie.
2023-09-21 15:55:08 (2 lata temu)
marjallo
+6 głosów:6
do Jazzek: Oczywiście lokalnie ludzie z pewnością mówią, że to Zwierzyniec i nic nie stoi na przeszkodzie aby zostawić przypisanie do Zwierzyńca jednak administracyjnie to Sochy.
Ludzie nie zdają sobie sprawy jak przebiegają granice.
Często w robocie przy budowie dróg są kłótnie z rolnikami, bo on odkąd pamięta to tu orał i drogi tu nie ma a w to, że działkę drogową przeorał to już w życiu nie uwierzy. :)
2023-09-21 15:58:33 (2 lata temu)
Nemezis
+1 głosów:1
do marjallo: Jak zadzwonisz do urzędu odpowiedzialnego za geoportal.gov.pl to ci powiedzą co to jest geo360, bo jak widzę już nie geoportal.gov.pl którego tak niedawno jeszcze broniono i wskazywano za wzór tylko jakiś zagraniczny pomiot bierze górę nad naszym rodzimym.
2023-09-21 15:58:30 (2 lata temu)
Darek Pawlak
+3 głosów:3
do Nemezis: Tak, specjalnie na złość tobie ktoś poprosił o przypisanie do Soch, bo wiedział że się przypier... Na tym portalu naczelną zasadą jest przypisywanie obiektów do miejscowości wedle jej granic administracyjnych. Granice obrębów geodezyjnych mogą, ale nie muszą się z tym pokrywać. W podawanych nawet przez ciebie źródłach pisze wyraźnie że to obszar wiejski, a więc nie miasto Zwierzyniec. Musi to być w granicach jakiejś wsi i wygląda na to że wsi Sochy, trudno ale taka konwencja.
2023-09-24 14:01:05 (2 lata temu)
marjallo
+3 głosów:3
do Nemezis: Pracuję w tym urzędzie - pozdrawiam, miłego dnia, mniej złośliwości.
2023-09-21 15:59:22 (2 lata temu)
do da signa: Czyli nie geoportal.gov.pl tylko geo360 z internetu bez autoryzacji. Jak zadzwonię do geoportalu.gov.pl to zawsze uzyskam fachową pomoc i co najważniejsze usłyszę pracownika. Geo360 jest poza Polską i nie wiadomo kto to i co to.
2023-09-21 16:01:38 (2 lata temu)
do marjallo: Nie omieszkam jutro zadzwonić do pracownika w Zwierzyńcu z info, że jest mitycznym urzędnikiem ze Zwierzyńca.
2023-09-21 16:03:03 (2 lata temu)
do Nemezis: Skup się, Bogdan JS podał linki do geoportalu.gov.pl a nie do geo360.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: literówka
2023-09-24 15:34:35 (2 lata temu)
da signa
+6 głosów:6
do Nemezis: Miałam kiedyś ( w czasie pandemii) taką sytuację, że zwróciłam uwagę klientce, żeby nie otwierała kosmetyku , bo to niehigieniczne. Pani była bardzo oburzona, że ktoś śmiał zwrócić jej uwagę. Za kilka godzin odebrałam telefon. Wyżej wym. pani zadzwoniła, żeby złożyć na mnie skargę :)))
2023-09-21 16:08:28 (2 lata temu)
Pokaż na mapie
6 Dyskusji (ostatnia 2 lata temu)
Ulica Biłgorajska - obiekty i wydarzenia
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: Mikołow Mikołow miłków miłków nowa wieś, grudziądz Bydgoszcz Bydgoszcz Złotoryja pałąc nowa wieś nowa wieś Złotoryja Złotoryja Złotoryja Złotoryja kopiec Kościuszki Złotoryja młyn hoffnungsthal złota 30 carlsthal Stacja Łazy wał miedzeszyński 177 Łazy huta julia ulica tuwima sosnowiec tuwima sosnowiec T. Kościuszki 2 łódź dworzec główny krucza pawilon becka rynek, kraków kraków kraków winna góra wigilijna rębiechowo