| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
OBIEKTY - Rzeka Pierzchnianka
Białobrzegi
Białobrzegi
Białobrzegi
Białobrzegi
Dąbrówka
Pierzchnia
Stawiszyn
Stawiszyn
Sucha
Sucha
Suski Młynek
Suski Młynek
Obiekty w okolicy
Pierzchnia 38
408
m
Pierzchnia
Pierzchnia 67
479
m
Pierzchnia
Pierzchnia 66
482
m
Pierzchnia
Pierzchnia 63
488
m
Pierzchnia
Pierzchnia 64
506
m
Pierzchnia

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...
proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
xallax
 
Młyn jest przy ul. Sosnowej 2.
Ulicy Lipowej nie ma w tym miejscu, pomimo, że na mapie jest. Lipowa, to krótka uliczka pomiędzy Jałowcową i Jodłową.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: interpunkcja
2021-12-11 14:56:56 (4 lata temu)
xallax
 
do xallax: Stworzyłem ulicę Sosnową, ale nie wiem jak zmienić lokalizację młyna.
2021-12-12 14:45:23 (4 lata temu)
do xallax: Obiekt przeniesiony na ul. Sosnową.
2021-12-12 14:51:09 (4 lata temu)
xallax
 
+1 głosów:1
do da signa: Dzięki
2021-12-12 14:53:23 (4 lata temu)
W innym miejscu, pod innym zdjęciem, panowie się kłócą i spierają, a tu mam...... woda na młyn :) Jakie piękne widoki :)
2023-03-04 12:45:44 (3 lata temu)
xallax
 
2021-12-12 14:52:55 (4 lata temu)
Dana
 
+2 głosów:2
Fotopiesek;)
2021-12-12 14:56:28 (4 lata temu)
blaggio.
 
+1 głosów:1
do xallax: Przypisałem młyn i most do rzeki Pierzchnianki. Mamy taki obiekt rzeki na Fotopolsce. :)
2021-12-12 18:13:33 (4 lata temu)
xallax
 
do blaggio.: Rzeka Pierzchnianka nazywana jest też Pierzchnią. Pierzchnia, to też miejscowość, przez którą przepływa ta rzeczka.
2021-12-12 18:16:31 (4 lata temu)
blaggio.
 
+1 głosów:1
do xallax: Sugestia została uwzględniona :)
2021-12-12 22:49:22 (4 lata temu)
xallax
 
2021-12-12 15:21:35 (4 lata temu)
max
 
do xallax: Nie klasyfikowałbym tego jako "most" - to przepust.
2021-12-12 15:43:21 (4 lata temu)
xallax
 
do max: Zgadzam się, ale chyba nie ma takiej opcji klasyfikacji.
2021-12-12 16:07:04 (4 lata temu)
da signa
 
+1 głosów:1
Fotopiesek :)
2021-12-18 19:53:12 (4 lata temu)
xallax
 
do da signa: Lubią ten mostek :)
2021-12-18 19:54:50 (4 lata temu)
Takie rzeczy trzeba dopisać do cieków wodnych i jej infrastruktury, w tym przypadku tej rzeky, którą chyba trzeba dobiero dodać i z linią na mapie. Popatrz na ine cieky wodne jak to się robi i wygląda, albo Ci inni doradzą....
2022-01-13 19:55:54 (4 lata temu)
xallax
 
do vetinari: Próbowałem zrobić ciek, ale mi droga wyszła i zrezygnowałem, a do Pierzchnianki ten jaz jest chyba przypisany.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: szyk
2022-01-13 19:58:11 (4 lata temu)
vetinari
 
+1 głosów:1
do xallax: Niezauwaźylem źe juź jest przypisany, co do samej rzeky, no, to są trudne rzeczy, bo się ciągle kręci, rozlewa w czase ulew i znika jak jest sucho ☺☺☺ powaźnie, daś rade ją zaznaczyć, ja Ci wierze ☺
2022-01-13 20:04:35 (4 lata temu)
xallax
 
do vetinari: Zaznaczyłem z tym, że linia wyszła czerwona jak w przypadku dróg, więc skasowałem:)
2022-01-13 20:07:08 (4 lata temu)
do vetinari: Szkoda trudu z zaznaczaniem całej rzeki na mapie. Czy to coś polepszy? W tym przypadku rzeka ma już tyle podobiektów, że tworzą łańcuszek, który sam pokazuje na mapie, którędy rzeka przepływa.
Po otwarciu mapy z poziomu innego obiektu niż rzeka lub jej podobiektu faktycznie rzeki nie znajdziesz bez znacznika, ale nie wyobrażam sobie mapy porżniętej masą rozgałęziających się warkoczyków rzecznych. Poza tym w tym drugim przypadku znacznik liniowy po powiększeniu mapy i tak zniknie.
2022-01-13 20:15:34 (4 lata temu)
vetinari
 
+1 głosów:1
do xallax: Tak z ciekawości wyprubowalem, i chociaź jestem daltonistą, to mi wychodzila niebeska linia ☺Musiś editować obiekt samej rzeky, naciskaś edituj mape, samo się podlączy pod odpowiedny kolor.
2022-01-13 20:10:12 (4 lata temu)
xallax
 
do vetinari: Spróbuję :)
2022-01-13 20:14:59 (4 lata temu)
do xallax: Zobacz, jak to wygląda po sąsiedzku na przykładzie Rzeki Radomki, otwórz mapę z poziomu rzeki i potem z poziomu czegokolwiek innego niezwiązanego z tą rzeką, i wyciągnij wnioski, czy warto się męczyć.
2022-01-13 20:23:07 (4 lata temu)
vetinari
 
+4 głosów:4
do blaggio.: Chodzi o to, źe by się kolega nauczyl, i milo widać źe ktoś po kymś zprząta. Mamy na portalu naprz.wielu ulic bez linii na mapie. Czasami czegoś szukaś za pomocą nazwy ulicy i pozostają Ci tylko oczy dla placzu, bo komuś się niechcialo dorabiać, ale obiektów na ulicy sporo, teź bez znaczników. Myśle źe czasami warto dodać o 5-10 zdjięć mniej, ale niepozostawiać po sobie balagan, i tym robić robote dla drógiego. Lubie fotografować, lubie się bawić w programu, lubie dodawać zdjięcia które sobie wybralem źe są warte, ale staram się jak najwięcej, źe by po mnie niepozostal balagan.
2022-01-13 21:20:05 (4 lata temu)
xallax
 
do blaggio.: No przy takiej krótkiej jeszcze problemu nie ma, ale co przy dłuższych? :)
Zresztą znowu mi czerwona wyszła - usuwam, bo to bez sensu.
Jednak czerwona jest normalnie, a niebieska dopiero z poziomu rzek.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dopisek
2022-01-13 20:35:45 (4 lata temu)
blaggio.
 
+1 głosów:1
do xallax: Że czerwona to jest OK. Kolor wyróżnia ją od znaczników innych rzek, jeżeli edytujesz znacznik lub otwierasz mapę z poziomu tej rzeki. W edycji z innych poziomów zmieni się na niebieską.
2022-01-13 20:50:54 (4 lata temu)
do xallax: Widzę już efekt. Jest w porządku. Na pewno się przyda, tylko zakładając np. nowy obiekt mostu lepiej najpierw poszukać miejscowości i przypisując go do niej dać znacznik, a potem pomniejszyć mapę by pokazał się znacznik rzeki, po otworzeniu strony rzeki zdjąć ID i wrócić na stronę mostu, by go przypisać do rzeki. Jeśli zaczniesz w odwrotnej kolejności na mapie na stronie rzeki nie znajdziesz znaczników miejscowości i musisz szukać ich inaczej.
Moje zniechęcanie wynikało w pierwszym rzędzie z tego, że dodanie znacznika rzeki wymaga mitręgi, bo to nie ulica, gdzie wystarczy dać kilka odcinków prostych.
2022-01-13 21:22:59 (4 lata temu)
do vetinari: Generalnie zgadzam się z tobą i uważam, że znaczniki na mapie są bardzo przydatne, i też denerwuję się czasem, gdy ich nie ma, a ja zakładam nowy obiekt, który okazuje się, że już jest ale bez znacznika. Jedynie nie popieram totalnego dodawania znaczników takich długich "obiektów" jak rzeki, linie kolejowe, czy autostrady, bo one na mapie są zwykle dość dobrze widoczne i łatwo je odnaleźć niezależnie od tego, z jakiego poziomu otwierasz mapę.
A jest pewna różnica między rzeką i ulicą. Obiektu przy ulicy, który chcesz oznaczyć szukasz np. posuwając się wzdłuż tej ulicy odnalezionej za pośrednictwem znacznika, a obiekty na rzece często są rozproszone i łatwiej jest odnaleźć miejscowość niż przeszukiwać rzekę zaczynając od jej znacznika. To oczywiście nie oznacza, że znacznik rzeki nie jest przydatny w innych sytuacjach.
2022-01-13 21:50:16 (4 lata temu)
vetinari
 
+1 głosów:1
do blaggio.: Autostrady chyba juź nieoznaczamy, natomiast linie kolejowe...uuuuu teraz sobie nabrojileś ☺ wieś ile tu mamy fanów i pasionatów tz. trainspottingu ☺☺☺ swoją drogą, mamy u nas chyba lepsze określenie, my ich nazywamy " ŠOTOUŠ, ŠOTOUŠI " ☺ Kaźda rzeć która się przy editowaniu nauczyś się przyda. Dziśaj juź o wiele szybciej mi się udaje dodawać brakujące ulice i znaczniky, włącznie editowania obiektów.
2022-01-13 22:00:06 (4 lata temu)
xallax
 
+1 głosów:1
do blaggio.: No właśnie wiele już "posprzątałem" wiadomo, że najwięcej na terenach, które znam.
Tak, gdy zakładam obiekt most, to najpierw w miejscowości lub ulicy a potem przypisuję do rzeki.
Natomiast nie ogarniam jak dodać kilometraż czy to rzeki czy np. drogi szybkiego ruchu.
2022-01-13 22:05:25 (4 lata temu)
blaggio.
 
+2 głosów:2
do xallax: Liczbę kilometrażową wpisuje się tam gdzie normalnie numer posesji.
Kilometraż rzeki najlepiej jest pobrać z jakiegoś wiarygodnego źródła, ale ja nie znam jednego takiego. Te które można znaleźć, i to dla większych rzek lub takich polecanych dla spływów kajakowych, często różnią się między sobą. Ja uważam, że bawienie się w kilometraż przy mniejszych rzekach z niewielką ilością podobiektów nie daje żadnych praktycznych korzyści. Co za znaczenie ma to, że wiem który most jest bliżej ujścia, a który dalej, nie ma żadnego. Przy większej niż trzy ilości podobiektów widać je na mapie i od razu widzę wzajemne ich usytuowanie. Liczba kilometrażowa to nie jest to samo co adres budynku przypisany urzędowo. Znając adres przeszukuję galerię obiektów ulicy po numerach, a przy szukaniu mostu nie znam jego kilometrażu, więc co mi po nim. Nawet przy dużych rzekach jeśli mam w kilometrażu ułożonych kilkadziesiąt obiektów nazwanych "Most", "Most na Wiśle" itp., to podany przy nich kilometraż nic mi nie mówi. Trochę inaczej jest już przy liniach kolejowych i autostradach, gdzie często operuje się nazwami miejscowości. Gdy kilometraż już jest, to zakładając nowy obiekt czasem można domierzyć sobie na Geoportalu z grubsza odległość do najbliższego znanego już. Dokładność do 100 m często wystarczy.
Na Fotopolsce można spotkać maniaków kilometrażu, którym się wydaje, że w ten sposób wprowadzają "ład i porządek". Moim zdaniem marnują tylko swój cenny czas.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dopisek
2022-01-13 23:25:19 (4 lata temu)
Jarosław Dubowski
 
+2 głosów:2
Ze słupów energetycznych?
2022-12-30 17:13:22 (3 lata temu)
do Jarosław Dubowski: Tak, wcześniej była z drewna.
2022-12-30 22:12:42 (3 lata temu)
Pokaż na mapie
7 Dyskusji (ostatnia 3 lata temu)
Rzeka Pierzchnianka - obiekty i wydarzenia
Rzeka Pierzchnianka w powiatach:
BiałobrzegiMłyn "Bocianek"
Białobrzegi
BiałobrzegiMost
BiałobrzegiMost
Białobrzegi
BiałobrzegiMost
DąbrówkaMost
Białobrzegi
-
Dąbrówka
PierzchniaMost
StawiszynJaz
StawiszynMost
SuchaPrzepust
Pierzchnia
-
Sucha
Białobrzegi
-
Sucha
SuchaPrzepust
Suski MłynekBród-przeprawa
Sucha
-
Suski Młynek
Sucha
-
Suski Młynek
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: skorupki złotów złotów złotów złotów złotów złotów zachodnia 10 wałcz wałcz jastrowie wałcz kutno długosza aleje gdańsk gdańsk gdynia gdynia wrocław pomnik pielęgniarki łomża końskie mapa końskie cmentarz żydowski elektrownia opole warszawska 55 Gruss Gruss Podkonice Duże jaraczewo jaraczewo bydgoszcz bydgoszcz bydgoszcz bydgoszcz trzciel granica plac wolności