29-30.04.2026 - synchronizują się dane między starymi (0,5TB) a nowymi (2TB) dyskami SSD, w czwartek mogą występować chwilowe przerwy w działaniu strony (trzeba będzie wyciągnąć stare dyski i w ich miejsce włożyć nowe oraz sprawdzić uruchamianie serwera).
| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
powiat bocheński
OBIEKTY - Ulica Oracka
1
2
2
4
3
5
6
7
13
39
49
85

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...

Ulica Oracka

proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
12następna
Święty Stanisławie! chwyć sam za taczkę lub ożyw znowu kogoś by uporządkował to miejsce.
2012-10-22 22:59:59 (13 lat temu)
do Mariusz Brzeziński: no właśnie, wiem już sporo na temat tej kaplicy -grobu, to własność prywatna, miasto tego nie chce, właścicielki nie stać.
2012-10-22 23:03:07 (13 lat temu)
Zygmuncie, wiesz coś więcej o kaplicy. Tablica z 1843 r., wiem że cmentarz jest jeszcze starszy , bo od 1787 r.
2012-09-19 10:39:33 (13 lat temu)
Żeliwo?
2012-09-19 11:30:45 (13 lat temu)
WW
cóż za konserwatyzm, jeszcze w połowie XIX w. robić nagrobki po łacinie!
2012-11-08 17:52:45 (13 lat temu)
ZPKSoft
+1 głosów:1
Miałam na myśli fragment z datą śmierci : OBIT (zmarł) XXIII IULI MDCCCXLIII. Dla współczesnych data cyframi rzymskimi- ciekawostka. Litera "J" nie była znana. Widzę, że dodane.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dadane
2012-11-08 18:19:19 (13 lat temu)
x xx
+2 głosów:2
do ZPKSoft: Na tablicy widnieje łaciński napis:
AHILLI EUSEBIO LIB. BAR. PUCHNER PRIM. LOCUM TEN.
PRIMATE LEG. LEVIS EQUTT. IMP.
PATER. ET. FRATER
VIXIT AN. XXII.
OBIT XXIII JULI MDCCCXLIII

Baron Achilles Euzebiusz Puchner był żołnierzem i służył w cesarsko-królewskiej armii, w lekkiej kawalerii.
Prawdopodobnie należał do stacjonującego w Bochni Pułku Nugent. Mieszkał w koszarach i ćwiczył jazdę konna w szkole jeździeckiej - Reitschuli - w niedalekich Proszówkach.
Zmarł 23 lipca 1843 roku, w wieku 22 lat.
Potwierdza to zapis w indeksie do Liber Mortuorum Parochii Sancti Nicolai (księgi zmarłych)
Nie ma natomiast żadnej adnotacji na temat przyczyny zgonu.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta łacińskiego napisu
2012-11-08 17:38:01 (13 lat temu)
do ZPKSoft: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2012-11-08 18:06:31 (13 lat temu)
do x xx: Bardzo ciekawe, uzupełnij jeszcze podpis pod zdjęciem (napis łaciński).
2012-11-08 18:03:37 (13 lat temu)
do WW: tablica jest zrobiona na wzór rzymski , ma podkreślić zalety i cnoty zmarłego, tekstu w tym temacie na dwie strony, nie chcę zanudzać, Nagrobek Achillesa Puchnera należy do najstarszych i najciekawszych nagrobków na cmentarzu bocheńskim.
Tego typu ikonografia to raczej zadanie dla profesjonalistów, nie podejmuję się "badać" fotografowanych obiektów chociaż to bardzo pasjonujące ale i czasochłonne zajęcie.
Taki łacińskie konserwatywne tablice nie są dominująca formą nagrobków na bocheńskim cmentarzu.
2012-11-08 18:05:25 (13 lat temu)
ZPKSoft
+1 głosów:1
do ZPKSoft: PRIMAE LEG. a nie PRIMATE, czyli mowa o pierwszym legionie.
2012-11-08 18:25:31 (13 lat temu)
do ZPKSoft: "Tego typu ikonografia to raczej zadanie dla profesjonalistów, nie podejmuję się "badać" fotografowanych obiektów chociaż to bardzo pasjonujące ale i czasochłonne zajęcie."
jak widzisz jestem jasnowidzem, błąd powieliłem nie spisywałem z tablicy, poinformuję źródło błedu, czyli doniosę na Ciebie:)

za już dziękuję, z pisania się wypisuję
2012-11-08 18:26:38 (13 lat temu)
do x xx: Próbuję dalej odczytać LEVIS EQUIT- to chyba lekkiej kawalerii. Więcej już nie będę zanudzać :)
2012-11-08 18:28:59 (13 lat temu)
do ZPKSoft: Baron Achilles Euzebiusz Puchner był żołnierzem i służył w cesarsko-królewskiej armii, w lekkiej kawalerii.
Prawdopodobnie należał do stacjonującego w Bochni Pułku Nugent. Mieszkał w koszarach i ćwiczył jazdę konna w szkole jeździeckiej - Reitschuli - w niedalekich Proszówkach.
Zmarł 23 lipca 1843 roku, w wieku 22 lat.
Potwierdza to zapis w indeksie do Liber Mortuorum Parochii Sancti Nicolai (księgi zmarłych)
Nie ma natomiast żadnej adnotacji na temat przyczyny zgonu.

cytata z pierwszego dzisiejszego wpisu, nie zanudzasz, ekscytujesz !!!!!!!!!!!!
2012-11-08 18:32:24 (13 lat temu)
ZPKSoft
+1 głosów:1
do x xx: To jeszcze tylko dodam, że był żonaty i miał brata - PATER ET FRATER. Gdyby chodziło o jego ojca i brata jako fundatorów nagrobka to pewnie by byli wymienieni na końcu. VIXIT AN. XII -zaledwie 22-letni. Amen , więcej nie będę, bo całe inskrypcji jest z grubsza zgodne z tym co podałeś.
2012-11-08 18:45:46 (13 lat temu)
x xx
+1 głosów:1
do ZPKSoft: coś Ci wyślę na priv. :)
2012-11-08 18:47:13 (13 lat temu)
do ZPKSoft: PATER ET FRATER - ojciec i brat, nigdzie w źródłach nie ma że Achilles Puchner był żonaty,

Tak na marginesie było by dobrze by dopiski pod zdjęciem ulegały samokasowaniu po np. miesiącu, co słuszne i wartościowe powinno być uzupełnieniem opisu.

To taka uwaga ogólna, często dyskusje żarliwe i jałowe toczące się pod zdjęciem a nie odnoszące się do niego stanowią dla postronnych czytelników nie lada zagadkę i źródło uciechy.

Jeżeli Fotopolska ma być ogólnie dostępnym źródłem wiedzy czy też informacji, dyskusje z "magla" nie powinny być dopisywane w sposób trwały do zdjęcia.
2012-11-20 15:37:02 (13 lat temu)
ZPKSoft
+1 głosów:1
do x xx: Odpisałam.
2012-11-08 19:09:10 (13 lat temu)
ZPKSoft
+2 głosów:2
do x xx: A kto będzie pełnił rolę sprzątacza (sprzątaczki), bo żaden automat nie oceni wartości komentarza ;) Większość komentarzy niesie cenne informacje, więc nie demonizuj. Możemy się natomiast umówić, że od dziś piszemy tylko sensowne komentarze :)
2012-11-20 15:42:56 (13 lat temu)
do x xx: Kiedyś już byli tacy co wymazywali to co według nich niesłuszne i pozostawili po sobie białe plamy w historii Polski. Komu te dyskusje przeszkadzają, przecież one są solą tego portalu i nadają mu swoisty charakter. Nie bądźmy pruderyjni..
2012-11-20 16:13:42 (13 lat temu)
do pawulon: byłem świadkiem czytania tekstów fotopolskich w instytucji "poważnej i naukowej", nie komentowałem, obserwowałem, stąd ta refleksja, nie będę powtarzał argumentacji, jest powyżej i aktualna, gdyby np. w Wikipedii było tyle "przypraw" pewnie jej smak , prestiż i wiarygodność była by inna.
Niech zostanie jak jest, ja pewnie jakieś wnioski wyciągnąłem.
2012-11-20 16:20:58 (13 lat temu)
do x xx: Wikipedia Zygmuncie opiera się na podawaniu faktów a nie nad dyskutowaniem o nich. Fotopolska to całkiem inny twór, tutaj dyskusja jest na miejscu, nawet taka odbiegająca od tematu. To właśnie powoduje że mamy tu swoisty nastrój, a jak ktoś tego nie lubi to może nie zabierać głosu, nie czytać komentarzy, i ograniczyć się tylko do dodawania zdjęć z zawartymi w opisie suchymi faktami, tak jak na przywołanej przez Ciebie Wikipedii. Ja lubię naszą stronkę taką jaka jest, z jej przywarami i zaletami, bo tu jest coś dla każdego a nie tylko dla wybranych.
2012-11-20 16:50:17 (13 lat temu)
do pawulon: A czemu te wszystkie wpisy są szare i kursywą? I czcionka jakby sfilcowana.
2012-11-20 17:56:47 (13 lat temu)
do Dariusz Milka: To już pytanie do Neo.
2012-11-20 18:59:45 (13 lat temu)
fantom
+1 głosów:1
Jak na zdjęcie współczesne to zdecydowanie za małe. Preferujemy 1700-2000 px na dłuższym boku.
Można podmienić na większe w oknie "Edytuj".
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: edycja
2019-12-21 19:16:11 (6 lat temu)
Jestem zwolejnikem opisów dlóźszej treści, ale tutaj niejestem pewien czy to moźna nazwać opis, to juź chyba traktat ☺☺☺
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: literówka ☺
2019-12-21 19:52:28 (6 lat temu)
adi_62
+1 głosów:1
Mirku posiadasz bardzo interesującą stronę, ale nie musisz reklamować jej pod każdym dodanym zdjęciem. Link do strony oraz wyczerpujący opis, który dodałeś pod tym zdjęciem można umieścić w opisie obiektu.
2019-12-22 21:24:58 (6 lat temu)
do vetinari: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2019-12-21 19:57:37 (6 lat temu)
do dysia: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2019-12-21 19:59:09 (6 lat temu)
do vetinari: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2019-12-21 20:00:14 (6 lat temu)
Miroslawe, jeźeli dasz rade, podmnień to zdjiecie na kolorowe, niestety to zdjiecie jest poza regulaminem, nowoczesne zdjiecia dodajeme w naturalnych kolorach, dziekuje i pozdrawiam ☺☺☺
2019-12-21 22:52:27 (6 lat temu)
vetinari
+1 głosów:1
Dziekuje, swoja droga witamy na portalu. Jeźeli bedzieś mial pytania, albo problem z editowaniem, napiś swoja uwage w komentarzu pod zdjieciem i napewno sie znajdzie pomocna reka.Szerokiej drogy na portalu ☺☺☺
2019-12-21 23:45:50 (6 lat temu)
fantom
+4 głosów:4
Czarno białe zdjęcie współczesne jest niezgodne z regulaminem. Jeśli nie zostanie podmienione na wersję kolorową - będzie usunięte.
2019-12-22 09:59:18 (6 lat temu)
Brak reakcji, brak podmiany, brak kolorów.
2019-12-23 16:26:44 (6 lat temu)
Kolory już są.
2019-12-23 18:03:05 (6 lat temu)
bonczek_hydroforgroup
+1 głosów:1
Zaczyna się kolejna cmentarna odyseja.....
2019-12-23 18:34:33 (6 lat temu)
do fantom: Zdjęcia współczesne są również robione analogowymi aparatami na błonach czarno białych. Czy takie współczesne zdjęcie zdjęcie należy "wykolorować" przed zamieszczeniem na portalu by nadać mu regulaminową zgodność ?
2019-12-23 17:36:57 (6 lat temu)
ZPKSoft
+1 głosów:1
do Witoldo: W takich przypadkach zamieszczający zdjęcie powinien to wyjaśnić w podpisie lub w komentarzu.
2019-12-23 17:43:30 (6 lat temu)
fantom
+1 głosów:1
do Witoldo: Z tego co mnie wiadomo Canon EOS 6D nie jest analogowym aparatem z błonami czarno-białymi. Będzie przypadek o którym piszesz, poparty wyjaśnieniem - będzie odpowiednia reakcja.
2019-12-23 17:53:44 (6 lat temu)
Witoldo
+1 głosów:1
do fantom: No tak, nie znam Canona, ale np do Nikona jest nasadka do digitalizacji klisz ES-2, i zdjęcie tak zdigitalizowane pokaże exif Nikona, który to eksif wyświetli się na stronie portalu.

Podejrzewam że tę nasadkę Nikona, można założyć do Canona i tak fotografia zrobiona, pokaże exif Canona.
Logiczne ?
2019-12-23 17:57:58 (6 lat temu)
vetinari
+2 głosów:2
do Witoldo: Wolimy sie niebawicz w czarnobialym na portalu. Nie damy potym rady utrzymać wyobraźnie dodawajacych i zrobil by sie potym portal z sztuka i nie dokumantujacy. Obróbka w celu rozjaśnienia cieni, ubrania światla, itd jest bez problemów przyjenta. Poprostu unikamy potencionalnym gadkam i stluczkam czy to jest dokument albo pokaz artisticzny...Ocziwiście sa i wyjatky...ale o tym później, jak sie sam porozgladasz po naszej fotopolsce. p.s. teź lubie czarno biale, bo jestem daltonista ☺☺☺ Pozdrawiam, ahooooooj Franta
2019-12-23 18:14:47 (6 lat temu)
do da signa: I o to chodziło.
Zdjęcie wyjdzie z kosza po dwóch dniach. Gdyby było podmienione wcześniej - do kosza by nie trafiło.
2019-12-23 18:08:34 (6 lat temu)
do vetinari: Cz Havelock Vetinari to Ty ?
Robisz zdjęcia kolorowe, skoro jesteś daltonistą to jak sobie z tym radzisz ?
Mirek zrobił świetne zdjęcie, wszystkie plany ostre, jest na portalu drugi dzień, a już pierwszego dnia dostaje czarno białą polewkę ?
Ja nie rozumiem takiego restrykcyjnego podejścia do zdjęć czarno białych, są produkowane aparaty cyfrowe z monochromatycznymi matrycami, i nijak takim aparatem zrobić zdjęcie kolorowe, które spełni wymogi portalu Fotopolska.
Myślę że to niefortunny zapis, który należałoby przemyśleć.
TU:

dobry artykuł do poczytania dla ortodoksyjnych i nie tylko fotopolan
Pozdrawiam ahooooj Witoldo ; )
2019-12-23 18:39:24 (6 lat temu)
do bonczek_hydroforgroup: Skoro Charon przybył....
2019-12-23 18:52:10 (6 lat temu)
do Witoldo: Tak, Havelock Vetinari jest moja ulubiona postać..i Karotka Rudykopalsson ☺☺☺
Nie jestem zupelny daltonista, nie widze odcienów, podstawowe kolry widze, i czarna i biala sa fundamentalne podstawowe kolory...
No i teraz do tematu...
Lepiej jak nowy fotopolan odrazu po kropelkach dostaje skierowanie co i jak, zanim sie do niego rzuczy kto inny i z twardszymy argumentami. Czarnobiale zdjiecie jest postawione stoji juź na granicy sztuky i dokumentu. Dla tego twórcy tego portalu zdecidowali, źe lepiej ich unikać, niejest tam dokladnie napisane źe nie wolno dodawać, ale przyjeta źe ich niedodajemy.
Zreśta sam poczytaj regulamin :
§11. Zdjęcia współczesne dodawane na stronę winny być prawidłowo naświetlone, o naturalnych barwach, przemyślanie skadrowane, ostre, bez ramek i bez zbędnych zapędów artystycznych – istotą portalu bowiem jest, jak najwierniejsze obrazowanie przeszłości i rzeczywistości. Przesadna obróbka w programie graficznym jest niepożądana.
Jesteśmy portalem dokumentujacym rozwój urbanistyky krajobrazu itd itp. Wiec pewnw zasady sa na miejscu. Juź tylko ztego powodu, źe portal jest ciagle stwarzany przes pościególne fotopolany i fotopolanky. Jasna granica nie daje miejsce i niepozwala.
Zgadzam sie z tym źe Mirek dodaje piekne zdjiecia, i źe ma dla naszego portalu co pokazać. Ale trzeba sie dostosować pod obecnie przyjete reguly. To jest drobna cena za to, źe wkracza w spanialy świat pasionatów tematu i fajne grono pozitiwnie walnietych ludzi...Ja do tej pory nieźaluje źe sie kiedyś zalogowalem. Bo dzieky portalu opróć tego źe dostalem dobra szkole fotografii zapoznalem sie z Polska i zwlaścza z bardzo fajnymy kolegami i koleźankami, nawed osobiście.
Naraźe koncze swój elaborat, uciekam do pracy....źuycze wesolych i pogodnych świat Ahoooooj Franta
p.s. Milo mi poznać znawce T.Pratchetta.....☺☺☺
2019-12-23 19:16:04 (6 lat temu)
s_mile
+1 głosów:1
Piękny kadr
2019-12-23 22:38:52 (6 lat temu)
Rafał T
+1 głosów:1
Kadr jak WD : )
2019-12-22 16:02:02 (6 lat temu)
do Rafał T : A może to to ta sama osoba, tylko zmienił login.
2019-12-22 16:06:27 (6 lat temu)
Dariusz Łukasik
+5 głosów:5
do Rafał T : Nie za bardzo! Jeżeli te krzyże są wszystkie jednakowe (a są) to autor tego zdjęcia pokazuje nam na wysokim poziomie zbliżenie jednego z nich, jak najbardziej Fotopolskie!
2019-12-22 16:13:48 (6 lat temu)
x xx
+3 głosów:3
2019-12-22 16:19:14 (6 lat temu)
do antypuszka©: Nie ma takiej możliwości. Ja to JA.
2019-12-23 23:18:59 (6 lat temu)
Rafał T
+2 głosów:2
do Dariusz Łukasik: Pokazuje czarny zarys krzyża od tyłu - super. Pokazuje nam wszystkim jak wygląda wianek (na wysokim poziomie).
2019-12-22 16:19:17 (6 lat temu)
Eugeniusz S.
+2 głosów:2
do x xx: Witam Cię i Życzę wesołych świąt.
2019-12-22 20:46:14 (6 lat temu)
Dariusz Łukasik
+3 głosów:3
do Rafał T : Pokazuje krzyż od tyłu, jest wiele podobnych ujęć, zbliżeń detali- niejednokrotnie zachwytów jak to użytkownik X ma taką wspaniała specjalizację z ochami i achami włącznie!Powtórzę jeszcze raz - zdjęcie w 100 % spełnia fotopolskie standarty i regulamin!A podawanie przykładów w zestawianiu ad Personam uważam za wielce nie stosowne, bez względu na jakiegokolwiek Użytkownika Portalu! wide "Kadr jak WD"!...
2019-12-22 16:26:05 (6 lat temu)
do Dariusz Łukasik: Do Dariusza i Zygmunta - nie przekonaliście mnie.Mirosław popełnił kilka kadrów na 6, kilka zaś wypadało by poprawić-wyprostować.Wiem że nie wszyscy są zwolennikami prostowania, mam szwagra fotografa- jego ujęcia budynków zapewne poszły by do kubełka.
2019-12-22 18:50:28 (6 lat temu)
x xx
+6 głosów:6
do Eugeniusz S.: Dziękuję bardzo, pozdrawiam, również życzę Wesołych Świąt, Szczęśliwego Nowego Roku 2020 , Tobie, Fotopolankom i Fotopolanom.
2019-12-22 22:05:34 (6 lat temu)
vetinari
+1 głosów:1
Super seria dokumentacijna, w ciagu 10 lat sie z jako tako utrzymywanej willy stala prawie rudera do wyburzenia...smutne...
Swoja droga, jestem milośnikiem mrocznych historek, to moźna coś tam opisać, wytrzymam ☺☺☺ Dziekuje
2020-02-01 22:31:54 (6 lat temu)
Rafał T
+2 głosów:2
Wyostrzyłeś na mężczyznę a budynki rozmyte : (
2020-02-05 18:34:40 (6 lat temu)
ISO100 i 1/1000s w nocy? Raczej niemożliwe to jest.
2020-02-06 18:09:40 (6 lat temu)
do Rafał T : Taki był zamiar taktyczny, nostalgia starych ludzi, którzy mieszkali przez lata a teraz muszą opuścić swój dom. Dlatego rozmyte.
2020-02-05 21:23:55 (6 lat temu)
†Janowice Wielkie
+2 głosów:2
do ©Mirosław Mroczek: Cyt. "bez zbędnych zapędów artystycznych – istotą portalu bowiem jest, jak najwierniejsze obrazowanie przeszłości i rzeczywistości."
2020-02-05 22:10:30 (6 lat temu)
do †Janowice Wielkie: Masz racjie, unikamy zbedych zapedów artistycznych, ale tutaj bym naprawde zrobil ten maly wyjatek. Zdjiecie jest poprostu piekne, i Mirek napewno juź podobnego w tym roku niedoda na fotopolske ☺☺☺
To zdjiecie jak by bylo idealnym pokazem tego, o czym jest fotopolska...ocalaniem od zapomnienia. Czasami widze jak moje zdjiecia sa pobierane w świat, nie archiwlane, ale mojego autorstwa, i myśle sobie, po co kumuś w Australii jest moje zdjiecie...i pak sobie wyobraźe jakiegoś Polaka który od lat mieszka w Australii i jakoś znalazl na fotopolsce ujiecie domu swojego dzieciństwa, podwórka kdzie latal z kolegami bawiac sie z pilka...Dajme temu zdjieciu szanse na portalu....
2020-02-06 07:09:38 (6 lat temu)
fantom
+1 głosów:1
do vetinari: Dziś proponujesz robienie wyjątków, a jutro będziesz pisał o nieotwieraniu puszki Pandory. Powiem szczerze że nie nadążam...
2020-02-06 07:43:29 (6 lat temu)
do fantom: Podporządkuje się decyzjom admin, jury.
2020-02-06 07:45:52 (6 lat temu)
do fantom: Napisalem swoje zdanie, mnie sie to zdjiecie poprostu podoba.
Ale to jest kwestia mojego, osobistego pogladu. Kiedyś dodalem zdjiecie pod glosowanie które bylo czarnobiale i wspólczesne i pozostalo....Kaźdy mamy inaczej nastawione oc jest piekne, co jest artisticzne i co jest wiecej warte i co juź poza obecnie nastawionym limitem. Dalem swoja uwage, komentarz do diskusie. Od tego tu komentarze przecieź sa. I Twój argument oczywiście wchodzi w rachube potencionalnej deciziji. Ijeźeli zdjiecie bedzie dodane do glosowania, nu coź, nie ma wiecej demokraticznego wyboru o losu tego zdjiecia. To my stwarzamy ten portal, i ta diskusia sie wlaśnie stwarzaja garanice i limity co wolno i co juź jest poza...
2020-02-06 07:59:24 (6 lat temu)
©Mirosław Mroczek
+2 głosów:2
do vetinari: Przychylając się tendencjom i opiniom oraz regulaminowi wykonałem podmianę zdjęcia na wersję nocną. Linia przewodnia fotopolskiego Areopagu zwyciężyła.
2020-02-06 16:47:53 (6 lat temu)
do ©Mirosław Mroczek: Śacunek, nie kaźdy sobie odrazu da rade z zdaniem grona ☺ Tylko Mirku mala uwaga, jeźeli juź zdjiecie jest pod glosowaniem, raczej juź go nie podmnieniaj na inne. Bo za A:brakuje sensu diskusii pod zdjieciem i dla czego jest dodane pod glosowanie, i po B: jeźeli zostanie usuniete, bedzieś musial ponownie go dodawać. Wiec glosuje za pozostawieniem obecnie dodanego zdjiecia ☺☺☺
2020-02-06 17:50:20 (6 lat temu)
©Mirosław Mroczek
+2 głosów:2
do fantom: Zdjęcie podmieniłem a exify zostały ze zdjęcia dziennego. Nie wiem dlaczego. Zdjęcie nocne ze statywu więc podaje: czas 30 s iso 100 f 2,8 ale w związku z tym że obiektyw jest całkowicie manualnym to podam że na pewno było to f 5,6 . I tak generalnie: uczę się robić zdjęcia całe życie i wiem że jeszcze trochę przede mną jest wiedzy do zdobycia, ale niech Areopag trochę odpuści ja wiem generalnie jak się robi zdjęcia. Może nie pasuję na fotopolskę ale to oddzielna sprawa.
2020-02-06 23:11:05 (6 lat temu)
ZPKSoft
+1 głosów:1
Dobrze, że jeszcze wolno gadać przez telefon ;-)
2021-09-14 21:55:57 (4 lata temu)
vetinari
+1 głosów:1
do ZPKSoft: Moźe po drógiej stronie tablicy są kolejne "informacjie" ☺☺☺
2021-09-14 22:00:17 (4 lata temu)
Rafał T
+3 głosów:3
do ZPKSoft: Zabrania się zakazów- czyli można.
2021-09-14 22:30:32 (4 lata temu)
Pokaż na mapie
19 Dyskusji (ostatnia 4 lata temu)
Ulica Oracka - obiekty i wydarzenia
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: Brodnica Lidzbark Welski Lidzbark łomża łomża 1930 łódź traktorowa katowice katowice łódź traktorowa stalowa wola łódź rydzowa Gdańsk Gdańsk sosnowiec sosnowiec teofilów olsztyn olsztyn łódź lniana Gietrzwałd Gietrzwałd teofilów teofilów Gietrzwałd bydgoszcz bydgoszcz popowice popowice popowice pilchowice pilchowice euro 2012 lutomierska tarnowitz elektrownia turów