6 maja w godz. 9:00 - 12:00 wystąpią przerwy w działaniu strony - nie udało się wszystkiego zrobić we wtorek, ciąg dalszy w środę.
| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
ul. Agrestowa
ul. Andersa Władysława, gen.
ul. Aroniowa
ul. Bazylianówka
ul. Berberysowa
ul. Bielskiego Konrada
ul. Bluszczowa
ul. Borówkowa
ul. Budrysów
ul. Cedrowa
ul. Cynamonowa
ul. Cyprysowa
ul. Czumy Ignacego
ul. Daktylowa
ul. Daszyńskiego Ignacego
ul. Dolińskiego Gustawa, dr.
ul. Dożynkowa
ul. Dworska
ul. Dymowskiego Tadeusza
ul. Figowa
ul. Forsycjowa
ul. Gerberowa
ul. Goździkowa
ul. Grodzickiego Tadeusza
ul. Hiacyntowa
ul. Imbirowa
ul. Jagodowa
ul. Jarzębinowa
ul. Jałowcowa
ul. Jeżynowa
ul. Kalinowa
ul. Kasztanowa
ul. Koryznowej Marii
ul. Kosynierów
ul. Kłopotowskiego Ignacego, ks. bł.
ul. Laurowa
ul. Ludowa
ul. Łubinowa
ul. Magnoliowa
ul. Malwowa
ul. Mariańska
ul. Naftowa
ul. Nagietkowa
ul. Narcyzowa
ul. Nasturcjowa
ul. Oliwkowa
ul. Orzechowa
ul. Owocowa
ul. PCK
ul. Pankiewicza Józefa
ul. Paprociowa
ul. Pliszczyńska
ul. Ponikwoda
ul. Porzeczkowa
ul. Poziomkowa
ul. Prosta
ul. Rezedowa
ul. Rudnicka
ul. Sekutowicza Bolesława
ul. Sportowa
ul. Spółdzielczości Pracy
ul. Strzembosza Tomasza
ul. Strzeszewskiego Czesława
ul. Szarotkowa
ul. Szymanowskiego Karola
ul. Świdnicka
ul. Torowa
ul. Truskawkowa
ul. Trześniowska
ul. Unicka
ul. Walecznych
ul. Wiejska
ul. Wielka
ul. Wiertnicza
ul. Wiktoryn
ul. Wiśniowa
ul. Węglarza Stanisława
ul. Zabytkowa
ul. Zagrobskiej Zofii
ul. Zgorzelskiego
ul. Ziemiańska
ul. Żurawinowa

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...

Dzielnica Ponikwoda

Zdrowie
Wojsko
Edukacja
Transport
Budowle
Kultura
 
Religia
Zieleń
Sport
Kolej
Przemysł
Inne
proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
123następna
Proszę ADM o uzupełnienie pełnej nazwy ulicy - ul. Dra Gustawa Dolińskiego
2024-11-18 21:08:48 (rok temu)
Temat uważam za zamknięty
2024-11-18 22:06:20 (rok temu)
do Nemezis: A ADM prosi o usunięcie nazw ulic z nazwy podobiektu, bo podane są w obiekcie głównym i pod fotką.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta
2024-11-18 21:15:52 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
do pawulon: Dziękuję za sugestię, usunęłam i napisałam, wbrew temu co się tutaj wypisuje, że nie trzeba podawać info - tylko ''owsiakowe''"róbta co chceta".
2024-11-18 21:19:00 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
do pawulon: Pewnie potrafisz zmienić nazwę obiektu, bo vetinari nie potrafi otworzyć strony Lubartowska 83.
2024-11-18 21:20:49 (rok temu)
vetinari
+2 głosów:2
do Nemezis: Toksiczna odpowiedź z toksicznego Lublina...Napisalem ci źe niemoge otworzyć ich strony z powodu mojej domeny CZ. Ale ty nadal prubujeś mnie toksicznie osmieśać, źal mi cie....naprawde źal. Narobiliście gów....w Lublinie i teraz musiś prosić o pomoc w zprzątaniu. Gryźeś i plujeś w ręke która ci prubuje pomóc...Naiwnie sobie wybierać tych, którzy mogą czy niemogą coś poprawiać... smieśna jesteś
2024-11-18 21:25:35 (rok temu)
do Nemezis: Zmieniłem nazwę tego szpitala, ponadto uzupełniłem w opisie obiektu jak to się stało że zmieniono nazwę. Zadowolona?
2024-11-18 21:36:15 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
do vetinari: Napisałam ci, sprostuj tą wypowiedź, bo ubliżasz wielu Ludziom i Miastu Lublin, dałam ci szansę, nie skorzystałeś, poniesiesz konsekwencje.
2024-11-18 21:27:51 (rok temu)
max
+3 głosów:3
2024-11-18 21:30:02 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
do vetinari: Jak na ten czas to, kłamiesz, jesteś nieporadny, ubliżasz i tyle. Więcej się nie wtrącaj, bo skoro nie możesz otwierać polskich stron i pomagać, to odpuść sobie, będzie dla ciebie lepiej. To "gów...no" jak napisałeś w Lublinie, to nie narobiliśmy tylko ci tu z FP narobili i robią, co widać.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta
2024-11-18 21:45:19 (rok temu)
vetinari
+2 głosów:2
do Nemezis: Mialem mieć nudny wieczór, i tu nagle, takka propozicjia....☺
2024-11-18 21:29:50 (rok temu)
max
+2 głosów:2
do vetinari: Poniesiesz konsekwencje ... :)))
2024-11-18 21:41:05 (rok temu)
vetinari
+1 głosów:1
do max: Ja na ta przypadkowe zarazienie toksicitą mam super lek, domową śliwowice 52%. Ale masz racjie, w dobrej woli prubowalem pomóc, i koleźanka ma z tego doźynky ☺☺☺
2024-11-18 21:32:27 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
do pawulon: Zmieniono, bo został przejęty przez drugi, życie/ teraz są tam tylko oddziały i SOR. podziękowałam przecież i jestem usatysfakcjonowana.
2024-11-18 21:40:19 (rok temu)
pawulon
+3 głosów:3
do Nemezis: No to 5 euro się należy, podać numer konta? Ewentualnie możesz kupić cegiełkę na rozwój Fotopolski ;-)
2024-11-18 21:43:05 (rok temu)
do max: Dobre....
2024-11-18 21:42:32 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
do pawulon: Mój wkład w FP jest niewspółmiernie więcej wart, niż te 5 euro, spraw żeby vetinari mnie nie atakował.
2024-11-18 21:47:23 (rok temu)
do Nemezis: Proponuję Nervosol, Valused, Valerin, Neospasmina Extra czy Persen Forte.
2024-11-18 21:48:31 (rok temu)
ylooC
+2 głosów:2
do Nemezis: Eliza, przeginasz pałę z komentarzami do vetiego ... można kogoś nie lubić można mieć mu coś za złe... ale w tej chwili przesadzasz. To nie pierwszy Twój komentarz tego typu. Wstrzymaj wodze, bo nic dobrego z tego nie wyniknie.
2024-11-18 21:49:21 (rok temu)
do Nemezis: ty tež mi prubujeś ubliźać, tylko źe ja to mam gdzieś...nieprubuj mi coś zakazywać, sama wieś źe to niepomaga. Powiem ci tak, to samo co powiedzialem Wademarowi, emocjie, negatywne emocjie są zlym kierownikiem twojego umyslu. Mnie poprostu niemoźeś obraźyć, i niejestem obraźony przez twoje wyśmiewanie. I wieś dla czego ? Poprostu taky jestem...zprubuj poprostu patrzyć na świat innym poglądem, nik niejest twojim wrogiem od urodzenia, ani ja nie. twoje uwagy na to źe jest trzeba coś poprawić, przeeditować i td. itp. admini nierobią dla twojich pięknych oczów, ale dla tego źe to jest potrzebne dla systemu. Ja lubie fotopolskę na tyle, źe dziśaj ponownie wszedlem w pole minowe i nadeptnolem ponownie w gow.... i swoją drogą, sama dziśaj pokazalaś źe u was coś nie tak ludzie są dziwni wsiędzie, i w Lublinie ☺☺☺
2024-11-18 21:56:01 (rok temu)
do Nemezis: Dobrze że mieszkacie daleko od siebie, konfrontacji fizycznej nie będzie ;-)
2024-11-18 21:50:00 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
do ylooC: To zwróć jemu uwagę, a nie mnie, używa brzydkich słów i obraża. Dlaczego tylko widzisz u mnie przeginanie, ja od gówien i toksykologii nie wyzywam. Neo napisał, że jak ktoś kogoś obraża, albo używa niewłaściwego komentarza, to trzeba komentarz usunąć i to jest obowiązkiem ADM, zrób to. Zwracasz mi uwagę, a nie czytasz co on wcześniej napisał.
2024-11-18 21:56:45 (rok temu)
vetinari
+3 głosów:3
do ylooC: Nie dobrze jest, to moja wina, weślem tam gdzie niepowinien. Teź mi dziśaj niejest OK, ciągle mnie kuje w plecach i kolano mnie teź boli. Nadchodzi okres zimowy, i daje się znać. Tak jak napisalem koleźance, ja się tak szybko nieobraźam....☺
2024-11-18 21:59:03 (rok temu)
do pawulon: Nie jestem taka pewna. Pamiętaj taką przypowieść, góra z górą się nie zejdzie, ale .........:)
2024-11-18 21:53:00 (rok temu)
do Nemezis: Tobie zwracam uwagę, że masz zaprzestać komentarzy tego typu. Nikt nic nie musi, nikt nigdzie nie ma spojrzeć i nie ma żadnego obowiązku robić tego czego ty oczekujesz od ADM lub innych.
2024-11-18 22:00:50 (rok temu)
do Nemezis: Ok, przepraszam, choć nieuźylem tych slów, ewidentnie cie bolą jak moje pleca i kolano, Wiem co to jest ból...to jeścze raz przepraszam. Mnie zaś zabolala twoja odpowiedź źe nieumiem szukać i źe Chińczyk potrafi otworzyć, blef, to w ramach Fair-play ci wybaczam.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dodatek ☺
2024-11-18 22:04:45 (rok temu)
max
+1 głosów:1
Poddałem pod głosowanie.
2024-10-26 15:53:54 (rok temu)
2024-10-26 16:03:52 (rok temu)
Desperado
+1 głosów:1
Głosuję za zostawieniem, jedyne zdjęcie na którym widać napis na krzyżu.
2024-10-26 16:04:57 (rok temu)
W opisie powodu usunięcia fotografii max wkleił omyłkowo nie ten link. Ot cała historia.
2024-10-26 16:10:15 (rok temu)
yani
+2 głosów:2
W sumie, powyższy kadr jest lepszy, niż ten:

Może to zostawić, a tamto do kosza? Jest bardziej wtórne w stosunku do tego:
2024-10-26 17:00:08 (rok temu)
max
do Desperado: No jakbyś się dobrze przyjrzał ... :)
Linki mi się poplątały a teraz już raczej tego nie zmienię. Chodziło oczywiście o to i to
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: uzup.
2024-10-26 16:13:12 (rok temu)
do Desperado:
Nie żartuj, tu też dobrze widać:
2024-10-26 16:06:34 (rok temu)
do yani: Nie żartuję.
2024-10-26 16:08:56 (rok temu)
do max: Też po chwili pomyślałem, że gdyby się dobrze przyjrzeć, to byłaby szansa i na krzyż :)
2024-10-26 16:19:01 (rok temu)
blaggio.
+2 głosów:2
do max: Tak naprawdę to potraktowanie tego obiektu zdjęciowo jest do bani. Podstawowym zdjęciem krzyża powinno być właśnie to powyższe, ale ujęcie jest takie, jakby wykonał je ktoś, kto jeszcze nie miał do czynienia z FP. Zdjęcie jest mało przydatne, bo to samo lepiej załatwia zdjęcie trzecie z oddali. Biorąc pod uwagę, że to jest w Lublinie, ja bym usunął też to drugie i zaproponował Elizie powrót na to miejsce i wykonania poprawnie skomponowanego ujęcia. To przydałoby się w celach szkoleniowych. Bo teraz z dwóch kiepskich zostawiamy jedno i jeszcze spieramy się, które jest bardziej kiepskie.
2024-10-26 17:51:55 (rok temu)
max
+1 głosów:1
do yani: Stoi sobie krzyż przy skrzyżowaniu. Jeden z wielu takich krzyży w Polsce. Nic wyjątkowego, więc uznałem, że spokojnie można go ująć w szerszym kadrze.
2024-10-26 18:01:30 (rok temu)
legion
+1 głosów:1
O' ho ! Widzę, że zaczynasz się "bawić" w urban exploration czyli po naszemu Urbex :)))
2024-10-24 18:10:18 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
do legion: Twoja szkoła :):)
2024-10-25 18:29:06 (rok temu)
legion
+1 głosów:1
do Nemezis: W pojedynkę takie wyprawy raczej nie są wskazane :)
2024-10-27 07:19:27 (rok temu)
do legion: Nie byłam tam sama :)
2024-10-31 09:04:37 (rok temu)
da signa
+1 głosów:1
A ta trafostacja jest w której dzielnicy?
2024-10-25 17:46:22 (rok temu)
da signa
+1 głosów:1
Pytam, bo przy zakładaniu obiektów też trzeba korygować ścieżkę przypisani ( w razie potrzeby) . Robi się to w edycji obiektu, troszkę inaczej niż przy zdjęciu. tzn tak samo, tylko rubryka ścieżek jest na samym dole w edytorze.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: uzup.
2024-10-25 17:48:46 (rok temu)
do da signa: Już jest we właściwej.
2024-10-25 17:48:21 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
do da signa: Dziękuję, będę próbować.
2024-10-25 17:50:41 (rok temu)
do Nemezis: Widzę, że poszło jak z płatka. Teraz tylko trzeba o tym pamiętać ( sama często zapominam ) :))
2024-10-25 17:57:40 (rok temu)
do da signa: A mnie się przypomniało że na początku działalności na FP sfociłem takie trafo. Wyleciało zdjęcie i obiekt bo jest z prefabrykatów i nie ma fundamentu ; )
2024-10-25 18:24:23 (rok temu)
do Rafał T : Hm..ja miałam problem z "tymczasowym " namiotem koncertowym w 2018 roku. Minęło 6 lat a namiot nadal stoi :)
2024-10-25 18:28:58 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
Zdjęcie spełnia wymagania regulaminu, twoje nic nic tu nie wnosi. To dokument takiej właśnie ulicy dzisiaj. Nikt tu nie był i nie będzie, to jest wartość zdjęcia-dokumentu. Są odniesienia, jest architekura, miejsce rozpoznawalne.
2024-10-25 20:09:44 (rok temu)
2024-10-25 20:12:33 (rok temu)
Komentarz został usunięty przez administratora - powód: edit
2024-10-25 22:15:15 (rok temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 22:18:26 (rok temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
Ponownie zadaje pytanie, czy zdjęcie jest do wyrzucania? W tle widać jakiś budynek, wysoki komin, z prawej strony fragmenty 4 budynków. Ktoś napisze no tak ale już głosują :-)
2024-10-26 07:04:20 (rok temu)
Wacław Grabkowski
+3 głosów:3
Zdjęcie jest dobre.
Zastanawia powód usunięcia "nic w centrum niczego, nieidentyfikowalne".
2024-10-26 20:17:21 (rok temu)
Wacław Grabkowski
+2 głosów:2
Nie, będę się znęcał nad nosorożcem :) Max nie biega z aparatem tak jak my, jest po prostu inżynierem.
2024-10-26 20:39:09 (rok temu)
Wacław Grabkowski
+2 głosów:2
Uważam, że w czasie takiej dobrej aktywności Piotra Brzeziny na FP, który jest nam bliski, bo to samo czujemy co On, kiedy go atakują, uważam, że utworzenie czegoś takiego jak SA - super admini, jest pomyłką.
Jego wszystkie focenia po Polsce to jest wartość dla nas i dla Fotopolski.
2024-10-26 21:19:25 (rok temu)
mamik
+1 głosów:1
Zamykam dyskusję bo kompletnie oderwała się od zdjęcia .
2024-10-26 21:25:39 (rok temu)
max
+1 głosów:1
do Nemezis: To twoje zdanie. Ja wyraziłem swoje. Głosowanie przed nami.
2024-10-25 20:12:44 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
do max: Są ADM co mnie nie znoszą, są wśród ADM tacy, co się boją, bo jak zagłosują za pozostawieniem, to się wam narażą i są tacy co się wcale się nie wtrącają, więc przegram i gnębienia ciąg dalszy. Zapamiętaj, że nie tylko piękne budynki, ich okna i drzwi i inne detale to FP. FP to także płytki chodnikowe jakie tu widziałam, ślad Bóg wieczego na trawie (vetinarego) kawałek kałuży zwanej wodą i rzeką, pokrywa studzienki kanalizacyjnej, zbawki bonczka, trawniki, chmury, kawałek deski i inne bzdety czasami, których tu na jest pęczki.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: Korekta
2024-10-25 20:19:48 (rok temu)
piotr brzezina
+2 głosów:2
do max: Ja Ci powiem o co chodzi, napisałem to w komentarzu zanim dodałeś Elizie limit 50 zdjęć. "Jeżeli wytrzymasz ten miesiąc to max, Ci doda te 50 zdjęć, ale jeszcze szybciej Ci ten limit skróci, zrobi wszystko żeby do tego doszło, potem Ci będzie wytykał że on dotrzymał słowa tylko nie Ty" jakim sposobem to teraz widać dziennie
2024-10-26 07:17:33 (rok temu)
da signa
+1 głosów:1
do Nemezis: Jakiś czas temu były usuwane zdjęcia plaż a tam przecież ogromna kałuża , chmury, korzenie , kawałki drewna i miliardy ziarenek piasku były....
2024-10-25 20:25:01 (rok temu)
max
+3 głosów:3
do Nemezis: Zaczynasz jak twój "opiekun" - "wam". Oboje macie ten sam defekt mentalny? Mnie się to zdjęcie nie podoba, jak dla mnie jest nieidentyfikowalne (dlatego wylatywały plaże o czym pisze da signa). A na marginesie - "ADM co mnie nie znoszą". Zastanawiałaś się dlaczego? Ty się po prostu nie dasz lubić (już kiedyś ci to pisałem, ale nic się nie zmieniło).
2024-10-25 20:40:41 (rok temu)
blaggio.
+2 głosów:2
do Nemezis: Ujęcie wygląda na mało przemyślane i przypadkowe. Ale ja symbolicznie zagłosowałem za pozostawieniem, bo według mnie zdjęcie mimo wspomnianej wady mogłoby zostać, ale pod jednym warunkiem, że pod zdjęciem w sposób przekonywujący podane byłoby, gdzie dokładnie to jest i dlaczego właśnie w tym miejscu było zrobione, co takiego szczególnego uznałaś tu za godne uwiecznienia. Inaczej zdjęcia nie da się obronić. Jednocześnie nie mam zamiaru w żaden sposób odnosić do przesłanek, którymi kierował się Kolega Max dając zdjęcie do usunięcia.
2024-10-26 18:18:31 (rok temu)
piotr brzezina
+3 głosów:3
do max:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 20:42:52 (rok temu)
do max:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 20:45:49 (rok temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do max: Co oznacza nazwa "nieidentyfikowalne"
2024-10-26 17:43:37 (rok temu)
max
+2 głosów:2
do piotr brzezina :
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 20:45:15 (rok temu)
Wacław Grabkowski
+2 głosów:2
do piotr brzezina : Myślę, że w tym wpisie maxa jest jakaś nerwowość, albo brak precyzji :)
2024-10-26 20:30:02 (rok temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do max:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 20:52:58 (rok temu)
Tomiko
+5 głosów:5
do max:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 21:48:37 (rok temu)
piotr brzezina
+2 głosów:2
do fantom:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 20:48:54 (rok temu)
max
+1 głosów:1
do piotr brzezina :
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 20:53:00 (rok temu)
Wacław Grabkowski
+2 głosów:2
do piotr brzezina : Dam ci taki wypis do poczytania łączący się ze słowem inżynier w domyśle max.
(...) Inżynier, specjalista w dziedzinie projektowania i wnoszenia budowli odznaczających się wartościami użytkowymi i artystycznymi. 2. twórca organizator.
(niem. Architekt, łac. architectus - budowniczy, z gr. archi-tektion - nadzorca budowniczych, od tekton cieśla, budowniczy".
Słownik Wyrazów Obcych. Warszawa 1999. str. 71.
Czy widziałeś Piotrze jakiś merytoryczny wpis pana maxa, który jest inżynierem, na naszej stronie?
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: popr.
2024-10-26 20:59:42 (rok temu)
max
do piotr brzezina :
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 20:56:09 (rok temu)
do max:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 21:00:38 (rok temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do max:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 21:06:54 (rok temu)
max
do piotr brzezina :
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 21:05:38 (rok temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do max:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 21:11:16 (rok temu)
max
+2 głosów:2
do piotr brzezina :
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 21:11:21 (rok temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do max:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 21:16:15 (rok temu)
max
+1 głosów:1
do piotr brzezina :
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 21:24:25 (rok temu)
max
do piotr brzezina :
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 21:25:49 (rok temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do max:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 21:28:16 (rok temu)
do Tomiko:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 21:56:08 (rok temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do Tomiko:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 21:59:18 (rok temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do Desperado:
Komentarz został edytowany przez administratora - powód: edit
2024-10-25 22:00:41 (rok temu)
max
+3 głosów:3
do piotr brzezina : Poszukaj sobie w słowniku.
2024-10-26 17:53:56 (rok temu)
piotr brzezina
+3 głosów:3
do max: Takiego wyrazu nie umiem znaleźć (Brak wyników spełniających kryteria podane w zapytaniu.
(Nie ma strony zatytułowanej nieidentyfikowalne)
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dopisek
2024-10-26 18:20:41 (rok temu)
marjallo
+3 głosów:3
do blaggio.: Moim zdaniem zdjęcie mogłoby być świadkiem tego jak wyglądała ta droga przed jej wybudowaniem. Oczywiście można było przejść czy przejechać jeszcze kawałek drogi aby było więcej elementów architektury, choćby bliżej ten komin na horyzoncie.
2024-10-26 20:00:30 (rok temu)
ylooC
+1 głosów:1
2024-10-26 18:35:45 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
do marjallo: Marjallo ten komin to kilka ładnych km. Dziękuję za wsparcie i wyrozumienie :)
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: błędy
2024-10-26 20:03:48 (rok temu)
blaggio.
+4 głosów:4
do marjallo: Zgadzam się z Tobą. Sam kiedyś doświadczyłem na FP kilku podobnych sytuacji z własnymi zdjęciami i wiem, że nie jest łatwo. Dlatego, mimo że nie unikam podobnych ujęć, nauczony tym w miarę możliwości staram się dobierać ujęcie tak, by nie niwecząc oczekiwanego efektu dokumentacyjnego móc je obronić.
Jak sobie przypominam, najgorzej było ze zdjęciem ulicy, ale w rzeczywistości wąskiej gruntowej drogi wijącej się pomiędzy samosiewnymi drzewami zasłaniającymi wszystko wokół w niezabudowanym terenie, która za pół roku miała być przygotowana do puszczenia nią intensywnego ruchu ciężkich samochodów ciężarowych. A żadne miejsce na tej drodze nie było szczególnie charakterystyczne, żeby można było wybierać. To był ewidentny dokument, ale nie dla wszystkich.
2024-10-26 21:39:20 (rok temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do Wacław Grabkowski: Powód usunięcia jest taki, żeby nikt nie zrozumiał o co chodzi. Taki styl.
2024-10-26 20:23:12 (rok temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do Wacław Grabkowski: To pierwsze :-)
2024-10-26 20:31:43 (rok temu)
max
+2 głosów:2
do Wacław Grabkowski: No cóż. Nie każdy może biegać z aparatem. Ktoś was, emerytów musi utrzymywać :)
2024-10-26 21:15:31 (rok temu)
piotr brzezina
+2 głosów:2
do Wacław Grabkowski: Co on może wiedzieć, jak jego średnia dodawanych zdjęć wynosi 1,5 zdjęcia na dzień. My dodajemy zdjęcia różne , chodzimy po ruinach, bunkrach, żeby podnosić wartość fp. a on z kolegami jednym pstryknięciem , usuwa zdjęcia Jest to żałosne
2024-10-26 21:22:55 (rok temu)
piotr brzezina
+3 głosów:3
do max: Dziękujemy, za utrzymywanie, ale zapomniałeś kto Ciebie utrzymywał jak się uczyłeś :-)
2024-10-26 21:17:53 (rok temu)
Wacław Grabkowski
+2 głosów:2
do max: No właśnie tym wpisem pokazałeś, że jesteś gostek zarajany politycznie .
2024-10-26 21:23:55 (rok temu)
marjallo
+4 głosów:4
do blaggio.: Dokładnie tak, sam mam mnóstwo dokumentacji zdjęciowej dróg i ulic "po krzakach". Niektóre zamieściłem a niektóre trzymam w swoim archiwum. Na przykład i widoki ze zdjęć z 2012 i 2024 r. zaraz przejdą do historii, drogi będą zrobione i powstanie tu osiedle.
2024-10-26 21:49:24 (rok temu)
vetinari
+3 głosów:3
Przepraszam źe się wtrącam, ale czy niewarto zrobić podobiekt, przypisany do ulicy i linii kolejowej, który się nazywa przejazd kolejowy ?
2024-10-25 19:28:22 (rok temu)
Nie wiem, czy Eliza skończyła działania nad przejazdem... bo nadal to nie jest ok.... poczekam na informacje od Elizy....
2024-10-25 19:43:30 (rok temu)
ylooC
+2 głosów:2
Eliza, skoro przejazd jest podobiektem linii.. to przypisywanie fotografii do linii dodatkowo nie ma sensu. To sam z ul. Torową. Przejazd jest podobiektem ul.Torowej, więc nie powinna ta fotografia być dodatkowo do samej torowej dopisana. Albo fotka ląduje w podobiekcie, albo nie ma podobiektu.... inaczej się nie da. Mam nadzieję, że to wyjaśnienie jest wystarczające dla Ciebie.
2024-10-25 22:19:04 (rok temu)
do vetinari: Uważam,. że tak... Eliza, jesteś w stanie dodać przejazd, nadać kilometraż ? Jeśli czegoś nie wiesz napisz..
2024-10-25 19:29:53 (rok temu)
vetinari
+1 głosów:1
do ylooC: Jest obiekt przejazdu, jest przypisane, drógy w scieźce przypisań.
2024-10-25 19:49:27 (rok temu)
do ylooC: Skoro Kunickiego 48 jest podobiektem ul. Kunickiego to po co jest przypisanie do ul. Kunickiego?
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: Korekta
2024-10-25 22:25:11 (rok temu)
do Nemezis: Takie przypisanie nie ma sensu...
2024-10-25 22:25:45 (rok temu)
do Nemezis: Chyba, że widać na fotografii wiele innych obiektów ulicy Kunickiego...
2024-10-25 22:26:49 (rok temu)
da signa
+1 głosów:1
do Nemezis: Po to, że na zdjęciu widać spory kawałek ulicy Kunickiego, oprócz budynku z nr 48.
2024-10-25 22:27:16 (rok temu)
do Nemezis: Doskonały przykład... widać ul. Kunickiego w głębi ze sporą ilością obiektów, a Skośna 1 i Kunickiego 48 stanowi tylko część. Jeśli miałbym ja przypisywać tą fotografię, dodałbym do Kunickiego tylko i dodał znaczniki.... nic innego...
2024-10-25 22:28:44 (rok temu)
do ylooC: Widać, ale bez znaczników. Tu też widać infrasturę i przejazdu i linii kolejowej.
2024-10-25 22:29:32 (rok temu)
ylooC
+1 głosów:1
do Nemezis: Widzisz różnicę między Twoją fotką a tą z Kunickiego? Tutaj tory są torami... jeśli patrzę na przejazd przypisany do linii kolejowej nr 30 .. to wiem, że te tory to linia 30... i jeśli przejazd jest w ciągu ul. Torowej.. to wiem, że ta ulica to Torowa... nie potrzebuję przypisań dodatkowych .... wiesz o co mi chodzi?
2024-10-25 22:31:34 (rok temu)
max
+1 głosów:1
Zdjęcie poddałem pod głosowanie.
2024-10-26 15:41:08 (rok temu)
ylooC
+5 głosów:5
Obejrzyjcie ligę mistrzów może, żeby śledzić notowania i głosowania. Skończcie dywagację kto ile gdzie i jak zagłosował. Może otwórzcie głosowanie na zieloną i niebieską łopatkę w piaskownicy. Zdjęcie jest poddane do głosowania wynik będzie jaki będzie. Wyląduje w koszu na dobre albo wróci.... Eliza.... nikt nikogo nie może zablokować w głosowaniu... proszę o zamknięcie gównoburzy.... kuźwa to nie ma rąk i nóg... szczujecie się ten mówi że nie głosuje, ten nie może ten mówi że weź się puknij w łeb.... piaskownicą to trąca... skończcie wszyscy to przedstawienie dramatyczne i zajmijcie się FP.... zdjęciami dokumentowaniem, dziennikarstwem ....
2024-10-27 00:17:06 (rok temu)
do max: To jedyne zdjęcie jakie mam tego przystanku w zbliżeniu, co ty robisz? opanuj się.
2024-10-26 20:00:08 (rok temu)
max
+2 głosów:2
do Nemezis: Trwa głosowanie. Obecny wynik 2:2.
Nie ma w tym przystanku nic szczególnego, co wymagałoby zbliżenia. Moim zdaniem szerszy kadr wystarczy.
Ale to moje zdanie, stąd głosowanie.
2024-10-26 20:17:07 (rok temu)
marjallo
+1 głosów:1
do max: Dlaczego nie mogę zagłosować?
2024-10-26 20:24:08 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
do marjallo: Bo Cię zablokowali, za to, że mnie oceniasz i zagłosowałeś wcześniej, nie widzisz co się tutaj wyprawia? dziękuję Ci :)
2024-10-26 20:28:09 (rok temu)
max
do marjallo: Nie mam pojęcia. Z tym zdjęciem jest w ogóle coś nie tak. Tak wygląda u mnie miniatura:
2024-10-26 20:41:46 (rok temu)
marjallo
+1 głosów:1
do Nemezis: Nie chcę wietrzyć tu żadnych spisków :) Już kiedyś miałem taką sytuację, że nie mogłem ocenić niektórych zdjęć, natomiast inne mogłem.
Max napisał, że w głosach jest 2:2 a mi się wyświetla, że jest 7 głosów ze średnią 3 a ja głosu nie mogę oddać natomiast mogę skomentować ocenę (przynajmniej to okno jest aktywne) - może to jakiś bug?
2024-10-26 20:33:48 (rok temu)
fantom
+1 głosów:1
do Nemezis: Jak na razie jedyną zablokowaną osobą w ciągu ostatnich 2 lat był twój Walduś.
Na to trzeba zasłużyć.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: litery
2024-10-26 20:34:00 (rok temu)
do max: No musi być jakiś błąd, tak jak pisałem kiedyś już tak miałem przy jakimś zdjęciu poddanym pod głosowanie. Przy innych jest ok.
2024-10-26 20:44:25 (rok temu)
do marjallo: Na razie jest przewaga :) nie widzisz, że nie chcą Twojego pozytywnego głosu:) pomyśl.
2024-10-26 20:46:32 (rok temu)
max
+2 głosów:2
do Nemezis: Załóż czapeczkę z folii aluminiowej. Poczujesz się bezpieczniej. A i idee twojego "opiekuna" nie będą masakrować twojego umysłu.
2024-10-26 20:53:21 (rok temu)
marjallo
+6 głosów:6
do Nemezis: Serio, nie chcę snuć domysłów. A skąd wiadomo, że byłby pozytywny? ;)

Myślę, że nie ma się czym przejmować nawet gdy zostanie usunięte. To tylko kilka pikseli. Widzę, że jest tu bardzo emocjonalnie, tylko zastanawiam się dlaczego i do czego to prowadzi? Zamieszczam zdjęcia na fotopolsce bo chcę się nimi podzielić z innymi. Ja np. mam swoje zdjęcia w prywatnym archiwum, nie wszystkie też zamieszczam na FP, z fotopolski pozyskuję również ciekawe i interesujące mnie materiały. Myślę, że to powinien być cel wszystkich chcących tworzyć to świetne archiwum.

Czy my Polacy wszędzie, ale to wszędzie musimy ze sobą drzeć koty i kłócić się o byle pierdołę? :)
Miłej nocy dla wszystkich.

2024-10-26 20:57:32 (rok temu)
do max: Pilnuj lepiej swojego umysłu.
2024-10-26 20:58:09 (rok temu)
max
+5 głosów:5
do piotr brzezina : Ty to masz luzik, nie masz czego.
2024-10-26 21:18:48 (rok temu)
max
do piotr brzezina : Gdzieś tam napisałeś: "Dziękujemy, za utrzymywanie, ale zapomniałeś kto Ciebie utrzymywał jak się uczyłeś :-)". No przecież nie ty. Oboje rodzice pracowali i w zasadzie niewielu rzeczy mi brakowało.
2024-10-26 23:34:00 (rok temu)
vetinari
+3 głosów:3
Więcej tu reklamy jak wejścia....
2025-01-30 20:49:54 (rok temu)
Daje pod glosowanie- powód zamalo wejscia, zaduźo reklamy
2025-01-30 21:44:06 (rok temu)
4elza
+2 głosów:2
Jak widać - efekt głosowania jest jednoznaczny, a dziewczyna niepotrzebnie się emocjonuje z powodu jednego nieprzemyślanego wpisu...
2025-01-31 06:21:37 (rok temu)
do vetinari: Akurat to jest wejście i wyjście właśnie, poza tym gbyby dokladnie obliczyć ile na zdjęciu zajmuje ta reklama, to wyszłoby, że mniej. Komentarz niezasadny. To dokument i archirektura taka, a nie inna.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: Korekta
2025-01-30 20:55:38 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
do vetinari: Są setki zdjęć na FP z reklamami, tam nie komentujesz?
2025-01-30 20:56:51 (rok temu)
vetinari
+1 głosów:1
do Nemezis: Podmnień to zdjięcie proszę na inne, niereklamujemy tego sklepu..
2025-01-30 21:01:23 (rok temu)
do Nemezis: Chceś mi powiedzieć źe wejście do tego sklepu od strony parkingu jest tak wąskie źe niemoźna go ująć bez tej reklamy ???
2025-01-30 21:02:41 (rok temu)
vetinari
+1 głosów:1
do Nemezis: Jeźeli zdjięcie niepodmnieniś, dam go pod glosowanie, jako powód podam...niepotrzebna promocjia....
2025-01-30 21:29:16 (rok temu)
2025-01-30 21:37:05 (rok temu)
2025-01-30 21:37:51 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
2025-01-30 21:39:07 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
2025-01-30 21:40:14 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
2025-01-30 21:41:55 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
2025-01-30 21:43:43 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
2025-01-30 21:45:57 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
2025-01-30 21:55:07 (rok temu)
vetinari
+1 głosów:1
do Nemezis: Wiesz o tym, źe kaźdym linkiem który dodajeś, zabijaś jednego malego pingwina....nieszkoda Ci tego malego, pięknego stworzenia w obronie tego niechlujnego i zbędnego zdjięcia ?
2025-01-30 21:42:28 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
2025-01-30 22:00:36 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
2025-01-30 22:03:56 (rok temu)
fantom
+4 głosów:4
do vetinari: Dałbyś już kobiecie spokój, zamiast w kółko zgrywać trochę jakby damskiego boksera.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: litery
2025-01-30 22:37:20 (rok temu)
piotr brzezina
+3 głosów:3
do vetinari: Nie chciałem zabierać głosu, z kilku powodów, ale mam pytanie co tu jest "niechlujnego w tym zdjęciu/"? Czy możesz mi wyjaśnić, co w tych linkach ma zabijanie małych pingwinów?.
2025-01-31 10:09:34 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
2025-01-30 21:56:25 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
2025-01-30 21:57:47 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
2025-01-30 22:09:06 (rok temu)
Nemezis
+1 głosów:1
2025-01-30 22:13:08 (rok temu)
Nemezis
+2 głosów:2
2025-01-30 22:16:42 (rok temu)
Neo[EZN]
+6 głosów:6
do Nemezis: Nie ma po co wklejać 100 linków, moim zdaniem zdjęcie jest jak najbardziej w porządku ale niech jeszcze inni ocenią.
2025-01-30 22:20:09 (rok temu)
vetinari
+1 głosów:1
do piotr brzezina : Niechlujne jest mojim zdaniem źe jest tutaj centrem kadru promocija tego sklepu. Jak by się Waldemar otoczyl wparwo, czy stanąl dokladnie naprzeciwko tego wejścia, to by ten panel reklamowy byl tylko cięścią tego kadru. I pingwiny ? to byl źart, bo wiele czasu zajelo wyszukywanie innych zdjięć z reklamą. Bo jak mogą inni, to ja moge teź. Takie ujięcie jest mojim zdanim zbędne. jest pod glosowaniem, i niech inni zdecydują. ja swoje zdanie napisalem.
2025-01-31 10:26:29 (rok temu)
piotr brzezina
+3 głosów:3
do vetinari: "Bo jak mogą inni, to ja mogę też" taka jest prawda. Reklamy, to zmora współczesnego świata, wywieszane są na czym się da i gdzie się da. Wykonanie zdjęć z ominięciem reklam jest prawie nie możliwe. Na koniec, trzepanie się jednych i tych samych, to jest tu normą..
2025-01-31 11:33:52 (rok temu)
bonczek_hydroforgroup
+1 głosów:1
do piotr brzezina : To zdjęcie to kolejny gniot twojej ulubienicy drogi Piotrze. Nie wiem czy to złośliwość, czy brak podstawowej wiedzy w temacie fotografowania. Po za faktem, że zdjęcie totalnie nic nie wnosi po za kawałkiem drzwi to jego zdecydowana większość to zdjęcie reklamy. Żeby chociaż reklama był nietuzinkowa lub ciekawa w formie i treści to niestety nie jest. To jest zdjęcie dla zdjęcia bo sensu w tym nie ma chyba, że licznik dodanych zdjęć jest wyznacznikiem tej "twórczości".
2025-01-31 11:38:56 (rok temu)
vetinari
+1 głosów:1
do piotr brzezina : Tu konkretnie szansa byla, ale autor poprostu dodal to, konkretne i zbędne zdjięcie. To wejście napewno niejest szerokie 1.5m i moźna go ująć bez tej reklamy. Nawed jakby się tylko odbijalo w szkle, bylo by ciekawiej, teraz to jest tylko promowanie uslug i nic więcej.
2025-01-31 12:14:23 (rok temu)
do bonczek_hydroforgroup: Ja już skończyłem dyskusje w tym temacie, i nie mam zamiaru się tłumaczyć z tego co napisałem. Pozdrawiam
2025-01-31 11:49:29 (rok temu)
Desperado
+5 głosów:5
do bonczek_hydroforgroup: Napisz proszę coś o tym zdjęciu
2025-01-31 11:53:53 (rok temu)
ZPKSoft
+5 głosów:5
Strasznie dłuuuugaśna nazwa obiektu. Chyba da się jakoś skrócić, może pominąć tekst z tabliczki.
2025-03-04 20:02:11 (rok temu)
Arkadiusz K. (Arro)
+5 głosów:5
Tekst z tablicy dałbym np. do opisu obiektu, podpisu zdjęcia... :)
Zdjąłbym ten tekst z nazwy obiekty...
2025-03-04 20:43:56 (rok temu)
do ZPKSoft: Już skróciłam w stosunku do oryginalnej nazwy, a tekst z tablicy jest bardzo ważny.
2025-03-04 20:24:30 (rok temu)
do Nemezis: Czy te duźe litery opisu sie znajdują w oficialnej nazwie tego obiektu ?
2025-03-04 20:42:17 (rok temu)
do Nemezis: No, teraz ta nazwa o wiele lepiej wygląda, dziękuje
2025-03-04 21:17:53 (rok temu)
do vetinari: Znajdują się i oryginalna nazwa jest dłuższa.
2025-03-04 21:06:15 (rok temu)
do vetinari: Z tego co widzę są na FP jeszcze dłuższe nazwy od tej.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta
2025-03-04 21:07:57 (rok temu)
do Nemezis: Dziękuję, ale...tak z ciekawości, moźeś mi jakoś pokazać nawed jakyś link na strone kdzie jest tak podana nazwa tej kapliczky ?
2025-03-04 21:08:46 (rok temu)
do Nemezis: Mimo wszystko skróciłbym ... nawet jeśli w oryginale tak jest. Dodałbym w opisie, że nazwa oficjalna to ... i podał pełną.
2025-03-04 21:08:40 (rok temu)
do Nemezis: Niechodzi mi o dlógoścz ale o te wielke litery. Niejest to z mojej strony nieposzanowanie ofiar, ale poprostu jest to dla mnie raczej niezwykle. Widze źe takie litery są uźyte w napisu na tej tablicy, ale pomimo..troche to razi w oczy.
2025-03-04 21:10:49 (rok temu)
do Nemezis: No tak.. ale Eliza zobacz pozycję nr 1471 z tego zestawienia. Szpital przy Staszica 11... "Szpital dla dzieci im. Vetterów, w gran. ścian zewn. oraz dekoracyjne
metalowe ogrodzenie przed elewacją frontową, wzdłuż ul. Staszica, na działce wg planu zał. w decyzji." - przecież to nie jest nazwa własna obiektu....
2025-03-04 21:12:44 (rok temu)
do Nemezis: Dziękuje...ale tam są uźyte duźe litery uźyte tylko jako pierwsze w pościególnych slowach (strona 21)
2025-03-04 21:16:43 (rok temu)
Ten nieco przegubowy blok z lewej podobny do Kiwierskiego 3, natomiast ulica z pierwszego planu to zupełnie coś innego.
2026-02-04 10:55:08 (3 miesiące temu)
ulec
+1 głosów:1
do Dana : "Złamany" blok to Kleeberga 16 ( ), a ta dwujezdniowa ulica to aleja gen. Andersa.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: link
2026-02-04 11:08:23 (3 miesiące temu)
do ulec: Już na miejscu, wielkie dzięki :)
2026-02-04 11:25:22 (3 miesiące temu)
do ulec: A może jeszcze notka na którymś z wieżowców w tle?
2026-02-04 11:31:15 (3 miesiące temu)
27 Dyskusji (ostatnia 3 miesiące temu)
Lista ulic w dzielnicy Dzielnica Ponikwoda
123
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: sczanieckiej Prądzyńskiego Budkowice Opole Opole sadlno Niemodlin Niemodlin sadlno wrocław wrocław sadlno skalno plac stefanidwsa plac stefanidwsa Zapolice zielony ryneczek Rogozina traugutta 83 warszawa racławicka Trzebieszowice budrem zamosc rynek solny zamosc park stężyca leśno górne legionowo warszawa warszawa warszawa warszawa Na Grobli zamosc okrzei zamosc okrzei zamosc okrzei