27.04.2026 - zamówione 2 dyski SSD GOODRAM CX 400 2TB za 1698 zł - kończy nam się miejsce na dyskach SSD 460 GB (zostało 15 GB wolnego miejsca). Na tych dyskach są m.in. system operacyjny, kafelki mapy i miniatury zdjęć. Dyski będą w czwartek, w majowy weekend przeniosę na nie wszystkie dane. W maju lub w czerwcu kupię dyski HDD ~ 20 TB i przeniesiemy tam dane z dysków 3 TB (oprócz tego mamy 2 x 12 TB w RAID 1 od Esskiego).
| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
2000+ 3 zdjęć z lat 2000+
 
nowsze 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 98 99 starsze
2024-08-10
● LututówEWE
2024
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Alojzego Prospera Biernackiego
Spichlerz
● LututówEWE
2024
ul. Klonowska
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Alojzego Prospera Biernackiego
● LututówEWE
2024
ul. Klonowska
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Alojzego Prospera Biernackiego
● LututówEWE
2024
ul. Klonowska
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Alojzego Prospera Biernackiego
2024-07-17
● WyszanówEWE
2024
ul. Główna 37
Główna 37
2024-06-13
● WieruszówEWE
2024
ul. Polna 2
Polna 2
2024-06-04
+ ŚwiątkowiceEWE
1967-1970
Dwór
2024-05-03
● WieruszówEWE
2024
Linia kolejowa nr 181 Herby Nowe - Oleśnica
Stacja kolejowa Wieruszów
● WieruszówEWE
2024
ul. Kolejowa
Dworzec kolejowy
● WieruszówEWE
2024
ul. Kolejowa
Dworzec kolejowy
● WieruszówEWE
2024
ul. Kolejowa
Dworzec kolejowy
2024-03-26
+ LututówEWE
1948-1955
Zdjęcia niezidentyfikowane
● LututówEWE
1995-1999
Widokówki z Lututowa
● LututówEWE
2000-2005
Widokówki z Lututowa
2023-11-25
+ WieruszówEWE
1939
POLSKA - zdjęcia niezidentyfikowane
2023-11-09
+ BolesławiecEWE
1975
Zamek
2023-10-26
+ SokolnikiEWE
1940
Zdjęcia niezidentyfikowane
+ SokolnikiEWE
1940
Zdjęcia niezidentyfikowane
2023-08-16
+ WieruszówEWE
1939
POLSKA - zdjęcia niezidentyfikowane
Mosty drogowe, kolejowe, wiadukty
+ WieruszówEWE
1939
POLSKA - zdjęcia niezidentyfikowane
Mosty drogowe, kolejowe, wiadukty
Prev
Ostatnie komentarze
Gąszcze
Gąszcze 1
polskup (2025-04-17 11:45:18)
Zlokalizowałem wiatrak. Natomiast zastanawiam się, dlaczego system na siłę robi z obiektu atrakcję turystyczną, co w przypadku obiektów nieistniejących nie ma sensu. Checkbox jest odznaczony. Gwiazdka atrakcji jest widoczna jedynie na stronie miejscowości.
blaggio. (2025-04-17 15:44:30)
Na stronie miejscowości wszsytkie obiekty sa dublowane jako atrakcje.
polskup (2025-04-17 16:43:09)
Hmmm. Nigdy nie zwróciłem na to uwagi. To trochę tak, jakby po drodze poruszały się same pojazdy uprzywilejowane, wszystkie świadectwa miały czerwony pasek, a każdy piosenkarz był gwiazdą :) Wyróżnienie przestaje być wyróżnieniem. Ale okej, już się przestaję dziwić ;-)
blaggio. (2025-04-17 18:25:10)
Ale teraz tego nie widzę. Byłem w przelocie i na szybko napisałem tak o dublowaniu, bo wcześniej często tak było i nawet już nie zwracało się na to uwagi tym bardziej, że oznaczenie jako atrakcja jest notorycznie naduzywane, zwłaszcza przez mniej doświadczonych użytkowników. Dewaluacja spowodowała, że wyróznienie takie prawie zupełnie przestało spełniać swoją rolę.
polskup (2025-04-17 18:35:00)
W miejscowości obiekt Gąszcze 1 jest oznaczony. W obiekcie już nie. Sam też mam wątpliwości z tymi atrakcjami, bo dla każdego co innego jest atrakcyjne: dla jednego budka z lodami, dla innego zatęchły schron, rozkopany cmentarz lub zawalony kościół :)
blaggio. (2025-04-17 18:46:19)
Racja. Nie ma i może nie musi być ścisłych kryteriów. Jednak jakieś wyczucie należałoby mieć kładąc akcent na "turystyczna", a nie na "atrakcja". Czasem można odnieść wrażenie, że co poniektórzy intuicyjnie chcieliby w ten sposób nobilitować swoje obiekty na zasadzie: "Widzicie jaką niebywałą atrakcję sfociłem. Takie zdjęcie jest wielokrotnie więcej warte niż zdjęcie np. jakiegoś zwykłego domu".
polskup (2025-04-17 18:58:21)
Skoro to tak funkcjonuje, to rzeczywiście. Ale to trzeba by zatrudnić psychologa na etacie :) Natomiast istnieje tak wiele rozmaitych "turystyk", że pozostawienie tego punktu wedle uznania i tak doprowadzi do bałaganu. Bo osoba, dla której wypoczynek to leżenie na plaży i wieczorny criusing po knajpach w zupełnie innych miejscówkach zaznaczy ten kwadrat niż hobbysta dendrolog :) I oczywiście można przyjąć apriorycznie, że osoba typu "A" z mniejszym prawdopodobieństwem zostanie fotopolaninem, ale też nie można jej tego odmówić ani tego wykluczyć. Zresztą specjalnie podałem za nadto jaskrawy przykład, natomiast chodzi też przecież o różnice mniejszego gabarytu. Nie wiem, jak to rozwiązać.
blaggio. (2025-04-17 19:43:02)
Ja w ogóle prawie nie korzystam z tej opcji, bo wątpię w to, że może to być szerzej przydatne komuś. Może uczniom z szóstej klasy, ale nie prawdziwym turystom o skrystalizowanych zainteresowaniach. Tak że zdaj się na własną intuicję, jeśli od czasu do czasu uznasz coś za godne wyróżnienia w ten sposób.
Retr0 (2025-10-04 17:06:46)
Czy to jest atrakcja dla typowych turystów? Nie powiedziałbym. Ale kiedyś czyli przed 2009 to już była atrakcja. I tak dla ciekawostki powiem że z tyłu za tym zabudowaniem jak przeciśniesz sie przez chaszcze na tylnej scianie zabudowania są zapisy ludzi którzy tam byli. Najstarsza data którą tam odczytałem to była podajże z 2012 roku. Ale dziwne uczucie jest patrzeć na napisy ludzi którzy kiedyś tam byli. A jeżeli chodzi o podpalenie tego miejsca to jedyne co pamiętam z młodości, ale może to być moje fałszywe wspomnienie to zrobili to ludzie z "Gimnazjum" czyli z miejscowości Galewice bo wtedy jeszcze istniało. Mieszkam tutaj i wiele razy oglądam to miejsce i z daleka jak i z bliska to zbiera sie we mnie bardzo nostalgiczne uczucie
polskup (2025-10-04 17:15:23)
Dziękuję za tę opowieść. Ja tam byłem jedynie przejazdem, krajoznawczo, w ramach rowerowego objazdu, dzięki któremu poznawałem takie i inne miejsca. Pozostały zdjęcia, którymi po latach tu się podzieliłem.
da signa (2025-10-04 17:23:28)
Sprawdziłam kilka losowo wybranych miejscowości. Mamy taki nagłówek : "Popularne obiekty w miejscowości Terespol Pomorski * Atrakcja turystyczna" . Moim zdaniem jest to informacja , legenda. Tutaj są popularne obiekty w miejscowości, atrakcje turystyczne są oznaczone gwiazdką. W miejscowości ,w której jest mało obiektów silą rzeczy będą one wszystkie "popularne". Przykład z jeleniej Góry i Silna
polskup (2025-10-04 17:37:56)
No właśnie. Trochę mnie to zdziwiło. Wydawało mi się, że tu się pokażą tylko te obiekty, przy których zaznaczono, że są atrakcją. Tu powracamy do tematu, na który rozmawialiśmy z blaggio kilka miesięcy temu: co właściwie jest taką atrakcją. Dla jednego wesołe miasteczko, dla drugiego zapuszczony cmentarz :) A jak do kompletu znajdzie się amator domów-klocków we wsiach, to mamy kategorię, do której każdy wrzuca, co uważa, natomiast nie jest ona przydatna w jakimś globalnym ujęciu. Rozumiem, co przyświecało jej stworzeniu, ale w sytuacji, gdy obiekty wrzucają setki osób, trudno także nad tym zapanować i dyskutować, czy aby X jest atrakcyjne czy nie. I jak bardzo:)
da signa (2025-10-04 17:52:41)
No nie, coś co jest popularne, czyli wiele osób zna to miejsce, ma dużo zdjęć itp. nie musi być atrakcją turystyczną. Natomiast, to, że różne osoby zaznaczają gwiazdką różne obiekty, czasem wydawałoby się dziwne, to już jest kwestia gustu czy różnorodności upodobań. nie można nikomu "nakazać " co dla niego jest atrakcją. Ja sama nieraz byłam rozczarowana szukając atrakcji wg googla kiedy trafiałam np. na plażę , albo plac zabaw dla dzieci z kiczowatymi figurkami :)
polskup (2025-10-04 18:17:33)
Właśnie coś takiego chciałem powiedzieć :) Dla każdego coś innego jest atrakcją.

Wieruszów
Rynek 27 - 29
nyskadolniak (2025-08-19 22:00:52)
1966+ (Syrena 104).

Niwiska
Niwiska 56
vetinari (2025-04-13 12:34:32)
Jesteś pewien numeru tego domu ?
citaro8326 (2025-05-26 21:00:45)
Tak.
vetinari (2025-05-26 21:27:01)
No to mi coś niepasuje, chyba inne Niwiska
citaro8326 (2025-06-14 02:50:13)
Jeśli szukasz numerów na Google'u to powodzenia. Sprawdź rzetelniejsze źródło - np. targeo.
citaro8326 (2025-06-14 02:51:14)
Już pomijam fakt, że te podlinkowane przez ciebie niwiska to jakieś zadupie krakowskie a moje są w łódzkim pod Wieruszowem
vetinari (2025-06-14 08:07:30)
Pytalem dla tego, źe dodaleś obiekt, ale znacznik na mapie nam brakuje. Troche juź po Tobie zprzątalem ale tu poprostu mialem problem. Wiec bylo by fajnie, jak juź znasz lokalizacjie, to podaj nam link na mapie, kdzie się owy obiekt, przez ciebie dodany znajduje....
wczytywanie danych...

Krajanka (3 zdjęć)

województwo łódzkie
powiat wieruszowski
Religia
Zieleń
 
proszę czekać...
Dodane od Dodane do
Wykonane od do
Dodane
więcej zdjęć...
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: gdańsk święto 3 maja strzybnik figura "wolne miasto gdańsk" Nowy Stanisławów Etablissement Etablissement Wenecja Bydgoska Jozefoslaw Młyny Rothera "poczta polska gdańsk" kamieniec ząbkowicki kamieniec ząbkowicki poczta polska Gdańsk byszewska strzybnik kapliczka wolne miasto Gdańsk Spacerowa wolne miasto Gdańsk słubicka legnica Gryfice Gryfice branica kościoły sosnowiec kościoły sosnowiec maślicka 166 kościoły kościoły zbór w piaskach zbór w piaskach zbór w piaskach zbór w piaskach zbór w piaskach zbór w piaskach zbór w piaskach zbór w piaskach