| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
OBIEKTY - Kościół św. Michała Archanioła
Obiekty w okolicy
Figura św. Jana Nepomucena
26
m
Goleszów
Krzyż cmentarny
54
m
Goleszów
Plebania
63
m
Goleszów
Wolności 10
64
m
Goleszów
Cieszyńska 8
141
m
Goleszów

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...

Kościół św. Michała Archanioła

Architekt: Ernst Altmann (2 realizacje)
Wykonawca: Ludwig Kametz (72 realizacji)
Zbudowano: 1913-1921
Kościół parafialny, rzymskokatolicki, pod wezwaniem św. Michała Archanioła, został zbudowany przez Ludwiga Kametza w stylu neobarokowym w latach 1913 - 1921, według planu Ernsta Altmanna, zastępując stary, kamienny kościół zbudowany w 1293 roku, a przebudowany w XV wieku. Stary kościół, znajdujący się poniżej obecnego, został rozebrany w 1921 roku (niektóre jego fragmenty architektoniczne znajdują się w cieszyńskim muzeum). Wewnątrz obecnego kościoła parafialnego znajduje się wiele reliktów z wyposażenia poprzedniej świątyni m.in. obraz Matki Bożej Różańcowej, obraz św. Jana Nepomucena z 1877 roku oraz kilka rzeźb barokowych. Pod chórem stoi kamienna chrzcielnica - ( prawdopodobnie z XIII wieku, z pierwszego kościoła). W ołtarzu jest obraz św. Michała
więcej
proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
czesil
 
Zdjęcie zostało wywołane odwrotnie - wieża powinna być po lewej.
2011-07-18 13:07:11 (14 lat temu)
czesil
 
Napis był dodany później, ale zegar jest zagadką! Porównaj z innym zdjęciem.
2011-07-18 13:23:49 (14 lat temu)
czesil
 
Masz rację. Myślałem, że to widok od strony wejścia a to zupełnie inny - z boku.
2011-07-18 13:43:44 (14 lat temu)
pawulon
 
do czesil: Czy aby na pewno. Odwróć zdjęcie i zobacz jak będą wyglądać napisy i zegar na wieży ;)
2011-07-18 13:21:15 (14 lat temu)
pawulon
 
do czesil: Tak, masz rację, napis to nie argument, ale zegar jest argumentem nie do podważenia ;)
2011-07-18 13:35:27 (14 lat temu)
pawulon
 
do czesil: Patrząc na inne zdjęcia też wszystko gra. To jest po prostu zrobione z innej strony ;)
2011-07-18 13:37:11 (14 lat temu)
czesil
 
Podoba mi się bryła tego kościoła.
2015-06-17 21:49:09 (10 lat temu)
augiasz
 
Brak ostrości!
2016-12-08 20:33:57 (9 lat temu)
augiasz
 
+1 głosów:1
Nie bardzo rozumiem jak ktoś mógł wstawić ocenę 6 za nieostre zdjęcie (nawet autor sam przyznaje że jest nieostre i będzie je poprawiał)? W ogóle oglądacie to co oceniacie czy oceny wstawiane są na ilość "jak leci"?
2016-12-09 21:26:46 (9 lat temu)
piotr brzezina
 
+1 głosów:1
Tak samo jest stawianiem ocen zdjęciom archiwalnym ( tak i tak jest 6). Ocenę otrzymuje wstawiający zdjęcie za to że je gdzieś znalazł a ocena jest za jakość zdjęcia a nie za sznupanie w internecie. Z całym szacunkiem dla internautów.
2016-12-10 14:15:30 (9 lat temu)
vstrone
 
Co to tam koło tego kościoła mają - tyle opon?
2017-02-15 20:53:50 (9 lat temu)
do augiasz: Wiem. Będę musiał powtórzyć to ujęcie :-) Może nawet jutro uda mi się:-)
2016-12-08 20:43:25 (9 lat temu)
Rafał Chmielowiec
 
+1 głosów:1
do augiasz: Jest już ostre zdjęcie :-) Dopiero dzisiaj dotarłem do obiektu i słońce zaświeciło :-)
2017-02-15 20:54:33 (9 lat temu)
Rafał Chmielowiec
 
+1 głosów:1
do augiasz: Niestety pogoda popsuła się i nie udało się powtórzyć ujęcia...
2016-12-10 07:30:18 (9 lat temu)
cm
 
+5 głosów:5
do augiasz: Po pierwsze - nie na każdym monitorze aż tak dobrze widać ten brak ostrości. Po drugie czasami się ocenia za dobre chęci. Po trzecie: przynajmniej zdjęcie jest proste ;)
2016-12-10 07:41:42 (9 lat temu)
vetinari
 
+1 głosów:1
do Rafał Chmielowiec: Ja Ci wierze Rafale, nie ma rzeczy niemoźlywych dla pasionata .-)
2016-12-10 07:34:21 (9 lat temu)
vetinari
 
+4 głosów:4
do cm: Kaźdy z nas ma swoja autocenzure, kaźdy z nas ma swoje spojźenie na świat prze aparat, i kaźdy z nas ma swoja ocene. Nie kaźde zdjiecie jest idealne, nie kźdy ma super aparat, i zdolnośczi na fotoshopie, ale kaźdy tutaj ofiaruje swój wolny czas....
2016-12-10 07:54:28 (9 lat temu)
augiasz
 
+2 głosów:2
do cm: Dlatego już nie raz proponowałem oceny zero-jedynkowe, albo zmniejszenie skali. Po co w takim razie na skali jest ocena 2, 3 lub 4 jeśli i tak nikt jej nie wybiera skoro ocenia na szóstkę nie zdjęcie ale "dobre chęci"?
2016-12-10 13:35:11 (9 lat temu)
piotr brzezina
 
+3 głosów:3
do augiasz: Ja bym zlikwidował oceny tylko dał dwie opcje " zostaje - wylatuje (pod głosowanie)". Oceny tu na fp nic nie dają tylko mogą doprowadzać do nie potrzebnych zatargów.
2016-12-10 13:45:18 (9 lat temu)
augiasz
 
+2 głosów:2
do piotr brzezina : I to jest myśl! Jeśli "każdy ma swoją skalę" to ktoś może poczuć się urażony oceną niższą niż 6, a kto inny będzie czuł się doceniony piątką. Takie podejście likwiduje dowolność "skal" i nieporozumienia.
2016-12-10 13:55:30 (9 lat temu)
cm
 
+2 głosów:2
do augiasz: Brałem tu już kiedyś udział w dyskusji na temat ocen ( i tam przedstawiłem swoje zdanie na ten temat. Ogólnie rzecz biorąc zmniejszenie skali ocen ma sens. Być może nawet zostawienie 2 możliwości: "+" i "-", albo maksymalnie 5, ale opisowych, np.: "rewelacja", "podoba mi się", "średnie", "nie podoba mi się", "do niczego". Albo tak, jak pisałem w tamtej dyskusji - ograniczenie możliwości (utrudnienie) stawiania ocen powyżej "5".
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: link się zepsuł
2016-12-10 14:06:20 (9 lat temu)
augiasz
 
+2 głosów:2
do cm: Ja też już nie raz poruszałem ten temat. Jak widzę chętnych do zmniejszenia bądź przedbudowy skali jest więcej, pytanie tylko co z tym zrobi administracja?
2016-12-10 14:08:12 (9 lat temu)
augiasz
 
+1 głosów:1
do piotr brzezina : A co jeśli ktoś skanuje własne archiwalne zbiory (tak jest np. często w moim przypadku) a nie tylko wyszukuje w necie?
2016-12-10 14:16:56 (9 lat temu)
cm
 
+1 głosów:1
do augiasz: Tys prowda. Nie wiem, czy zdjęcia archiwalne w ogóle powinny być oceniane. A jeśli już, to może w innej skali?
2016-12-10 14:21:43 (9 lat temu)
piotr brzezina
 
+1 głosów:1
do augiasz: Jeżeli są Twojego autorstwa to oceniać. Ja mam na myśli zdjęcia archiwalne jest ich sporo co nie ma autorów zdjęcia, po drugie zdjęcie wykonane np w 1960, autor nie miał takich możliwości technicznych jak my teraz. i jak je ocenić?
2016-12-10 14:25:49 (9 lat temu)
augiasz
 
do cm: Tworzenie dwóch skal jest chyba dla administracji awykonalne, ale problem rozwiązuje skala zero-jedynkowa proponowana też przez Piotra. Dzięki temu wylatywałyby zdjęcia archiwalne, ale np. o fatalnej jakości reprodukcji.
2016-12-10 14:28:44 (9 lat temu)
cm
 
+1 głosów:1
do piotr brzezina : Według wartości historycznej?
2016-12-10 14:28:36 (9 lat temu)
do vstrone: Opony są u sąsiada :-)
2017-02-15 20:55:38 (9 lat temu)
czesil
 
+2 głosów:2
do Rafał Chmielowiec: I bardzo dobry rezultat!
2017-02-15 20:58:03 (9 lat temu)
vetinari
 
+2 głosów:2
do Rafał Chmielowiec: I niemluwilem-nie ma rzeczy nie moźliwych dla pasionata :-)
2017-02-16 06:27:23 (9 lat temu)
augiasz
 
+1 głosów:1
do Rafał Chmielowiec: No i elegancko!
2017-02-16 19:01:03 (9 lat temu)
vstrone
 
do Rafał Chmielowiec: To Ty robiłeś zdjęcie u tego sąsiada?
2017-02-15 20:57:46 (9 lat temu)
do vstrone: Prawie... :-) Z parkingu przed sklepem w Goleszowie. Nazwy sklepu nie wymieniam, żeby nie robić reklamy :-)
2017-02-15 21:04:00 (9 lat temu)
Rafał Chmielowiec
 
+1 głosów:1
do vetinari: 2 miesiące i 7 dni czekałem na tą chwilę! :-) Często brakowało słońca...Jak słońce świeciło to nie było mnie w Goleszowie...Było też tak,że słońce już zeszło za nisko... Cieszę się,że zdążyłem ze zdjęciem bo drzewa jeszcze nie wypuściły liści i nie zasłoniły obiektu:-)
2017-02-16 07:18:39 (9 lat temu)
Rafał Chmielowiec
 
+1 głosów:1
Nieistniejący stary, kamienny kościół zbudowany w 1293 roku, a przebudowany w XV wieku. Stary kościół, znajdujący się poniżej obecnego, został rozebrany w 1921 roku.
2017-07-14 12:16:29 (8 lat temu)
da signa
 
+1 głosów:1
Proszę dodać film jeszcze raz, ponieważ nastąpił błąd systemowy i połączył się z moim zdęciem z Piotrkowa.
2021-04-21 08:02:23 (5 lat temu)
paulus60
 
+1 głosów:1
Jest Cieszyn, jest Goleszów, jest Istebna...
2021-04-21 11:13:53 (5 lat temu)
Coś system pomieszał miniaturki ale udało się mi to ogarnąć.
2021-05-09 09:49:47 (5 lat temu)
fantom
 
+1 głosów:1
do da signa: Już jest OK.
2021-04-21 08:10:23 (5 lat temu)
da signa
 
+1 głosów:1
do fantom: Film jest juz w koszu, wiec trzeba zagłosować żeby został.
2021-04-21 08:12:53 (5 lat temu)
fantom
 
+1 głosów:1
do da signa: Nie wiem tylko czy miniaturka się zaktualizuje po czasie.
2021-04-21 08:15:23 (5 lat temu)
da signa
 
+1 głosów:1
do fantom: Właśnie dlatego usunęłam. Ale można poczekać.
2021-04-21 08:35:27 (5 lat temu)
stoik
 
+1 głosów:1
do paulus60: a co z podglądem ? nie jest być sie zaktualizowany raczył.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: fakap
2021-04-21 22:48:32 (5 lat temu)
stoik
 
do Michales: Ja nadal widzę Ratusz :) Może jadłem jakieś grzyby. Albo zioło było niedobre. Cholera. Wciąż to samo. Nadal Ratusz Żartowałem. Zioło palę naprawdę bardzo sporadycznie. A z pewnością nie kupuję. .
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: edycja
2021-05-12 20:34:22 (5 lat temu)
stoik
 
tak pokrótce podając, dawna gotycka świątynia była jedną z najstarszych w księstwie, a portale znajdują się na dziedzińcu muzeum. a zdjęcie bym nieco naprostował : )
2025-04-15 23:13:41 (rok temu)
Pokaż na mapie
6 Dyskusji (ostatnia rok temu)
Kościół św. Michała Archanioła - obiekty i wydarzenia
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: Kraków podgórze Kraków rydlówka Chełm Chełm Ozorków kielce ul 1 maja 147 Kopalnia Czeladz widok z pociągu kowary kowary strzelin strzelin śnieżka myslakowice bydgoszcz bydgoszcz wroclaw glowny Ozorków barcin Gołdap Gołdap wdzydze barcin Gliwice radiostacja słowackiego focke jelenia góra plan Gliwice Gliwice jelenia góra rynek plan jelenia góra plan Gliwice zwyciestwa Gliwice rynek mysłakowice Gliwice dworzec