| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
TEMATY - Stacja kolejowa Opole Zachodnie

Budowa centrum przesiadkowego "Opole Zachodnie"

OBIEKTY - Stacja kolejowa Opole Zachodnie
Obiekty w okolicy
Wiadukt kolejowy
52
m
Opole
Bar "Szari Bari"
53
m
Opole
Wojska Polskiego 13
107
m
Opole
Garaże
125
m
Opole
Biurowiec "Społem"
126
m
Opole

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...
proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
12następna
Dla kogo ten przystanek zrobili.
2021-10-21 14:25:07 (4 lata temu)
w prlu byłby to wspaniały tor do składakowych wyścigów. Dzisiaj zostanie tylko pustym placem za 8 mln.
2021-10-21 14:43:07 (4 lata temu)
foxi
 
+2 głosów:2
Jest taka opinia ludu dot. centrów przesiadkowych, tu przykład z kierunku Metalchemu ;-) - Bo taki jest zamysł centrum przesiadkowego i tak też myślałem że to będzie wyglądać, bo garniakom marzy się aglomeracja. Ale jak ktoś jedzie autobusem
z Przywór czy skądś, to po jakiego grzyba ma przesiadać się do pociągu na Metalchemie? Albo jak jedzie pociągiem z dalszego miejsca, to po co ma przesiadać się tutaj do autobusu, skoro dojedzie pociągiem do centrum.
W sumie im więcej o tym myślę, tym bardziej idiotyczny ten pomysł się wydaje, nikt o zdrowych zmysłach nie zmieni auta na pociąg. To już prędzej widzę właśnie, że ktoś zostawia na osiedlu auto na szybki dojazd do miejsca docelowego, a przed tym przyjedzie pociągiem np. z Gogolina czy skądś.
Jak już ktoś ciśnie z Krapkowic samochodem, to jaki dla niego jest sens wsiadać do pociągu - o to mi chodzi. Wiem, że białe kołnierzyki tego chcą, ale kto
o zdrowych zmysłach przesiądzie się po kilkudziesięciu km z auta do pociągu, gdzie i tak będzie musiał później się przesiąść do czegoś innego żeby podjechać pod pracę. Jak ktoś jedzie pociągiem to jedzie nim bo jest taniej, a jak ktoś jedzie z Krapkowic autem większość trasy to jaki ma cel w przesiadce na pociąg... bo ktoś mu każe? Bo ktoś chce zakazać wjazdu do centrum autem?
Bo chcą podnieść opłaty za parkingi? Trochę chore.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: link
2021-10-21 15:17:50 (4 lata temu)
Jak by nie było Wiśniewski to P O wiec, I jak każdy z tych młodych niedorozwiniętych głupców serwuje nam swoje senne marzenia,gdyby sam za to musiał płacić to inaczej by mu gł€wka myślała, co gorsza wygrają kolejne wybory i czeka nas jeszcze więcej takiej parodii. Sam tgz system przesiadkowy to fikcja , spróbujcie się przesiąść z jednego do drugiego autobusu kiedy czasy przyjazdów są o tym samym czasie, stańcie sobie na Rondzie,podjeżdża wam na raz 4 autobusy zanim drugi wychamuje to pierwszy już zamyka drzwi i odjeżdża i tak to wygląda w rzeczywistości a do tego dochodzi jeszcze miara złośliwości kierowcy który jeżdzi dla siebie a nie dla pasażerów. Na Opolu Wschodnim mają wjeżdżać wszystkie okoliczne linie jak 3,7,11,15,18,27 i 31. Wysiadając tam z 3 szybciej dojdziecie do Solarisa piechotą niż dojedziecie tam powracającą na Chabry 3 , totalny bezsens i straty w paliwie i pamiętać trzeba że w dni wolne od nauki ten scenariusz będzie martwy jak cała komunikacja Opola która już od czasów Zembaczyńskiego jest Studencką Komunikacją Miejską a nie Miejskim Zakładem Komunikacji obsługującym mieszkańców Opola, w dni wolne jesteście niczym dla ratusza.Na koniec weżcie sobie przystanek pod Solarisem B po byłym dworcu PKS powstaje tam przystanek zbiorczy na dwa autobusy a reszta będzie czekać na środku drogi i to nazywa się centrum przesiadkowe dla kogo. Takie to centrum muśli siedzi we łbie Wiśniewskiego.
2021-10-22 13:04:38 (4 lata temu)
drdro
 
+1 głosów:1
do foxi: Ja tak myślę od samego początku - kompletny idiotyzm nastawiony na kiełbasę wyborczą, 'dzieje się', posty na facebooku i chwalenie się przepalaniem unijnej kasy. Opole jest za małe i ma zbyt niewydarzoną komunikację miejską na jakies Park and Ride. Wschodnie jest za blisko centrum żeby ktoś normalny wysiadał tam z auta, z Zachodniego do centrum jest dwujezdniowa obwodnica śródmiejska, może jakiś sens miałoby zostawienie auta w Grotowicach ale to pod warunkiem że się ma coś do załatwienia zaraz przy Opolu Głównym, w przeciwnym wypadku wysiadanie z auta byłoby durne i stratne przy obecnym natężeniu ruchu.
A za jakiś czas domknie się ring obowdnicą południową i jakiekolwiek 'centra przesiadkowe' czy może raczej przebrandowane parkingi przy przystankach będą o kant stołu. Wiśnia mówił że parkingi Zachód i Wschód będą darmowe więc mieszkańcy WojPola i studenty będą miały w końcu gdzie zaparkować no ale nie róbmy sobie jaj że to są jakieś poważne inwestycje zmieniające układ komunikacyjny Opola, w dodatku robione z głową.
2021-10-21 16:40:57 (4 lata temu)
do drdro: Zachodniego bym trochę bronił, znając jednak obywateli nie uda się, bo cała wieś jak Chmielowice, Żelazna, Komprachcice, Mechnica i pozostałe - zostawiając auta przy Zachodnim, bardzo by Niemodlińską i dalej rozładowały. Ale do tego trzeba by sprawnej i nie stojącej w korkach komunikacji miejskiej. Tak, że wyrzucone pieniądze.
2021-10-21 20:20:38 (4 lata temu)
drdro
 
do Desperado: Zgadzam się i ta idea tak jak całe P+R nie jest zła tylko żeby ktoś chciał opuszczać komfort własnego, wygodnego, klimatyzowanego auta z dowolną ścieżką dźwiękową musi mieć jednoznacznie lepszą alternatywę, najczęściej po prostu zdecydowanie szybszą. W Opolu nie ma tramwajów, na buspasy jest prawie wszędzie za wąsko, może poza Grotowicami nie ma parków przemysłowych ani biurowych przy przystankach kolejowych.
To znaczy że alternatywą dla samochodu jest MZK. Stojące w tych samych korkach zapchane autobusy, w których klima może już też jest w standardzie ale w standardzie jest też stanie, czasem stanie upchanym jak sardynka, czasem pod pachą kogoś kto się myje tylko w piątki popołudniu a czasem niedaleko pana który nie ma gdzie mieszkać i w piątki popołudniu to on akurat nie pije i odtaja, czasem trzeba nasłuchać się dramatów kogoś kto za głośno się uzewnętrznia albo jakiejś młodzieżowej łupanki z głośnika bluetooth, do tego teraz albo trzeba zakładać szmatkę na gębę albo nie zakładać ale mieć na uwadze że jak się trafi na kogoś wystarczająco nawiedzonego to jeszcze trzeba będzie się użerać.
Także nie ma takiej opcji żeby robić przesiadkę na trasie w granicach pewnie 2-4km.
Rozumiem też że to jest po to żeby tych korków nie było jak się pięćdziesięciu samochodziarzy przesiądzie do jednego autobusu ale poza tym śmiesznym 'prawem' kogoś tam że szersze ulice wypełniają się większą ilością aut a korki zostają te same - na które uwielbiają powoływać aktywiści po kulturoznawstwie, jakby to była jakaś druga zasada termodynamiki - zasada jest też taka że jak tylko na ulicy robi się luźniej to natychmiast ten luz zostaje wypełniony nowymi (albo tymi starymi które zostawały na P+R) autami skoro zrobiło się szybciej.
Wydaje mi się że do pewnej granicy tolerancji kierowców ilość aut pozostaje stała, granica tolerancji może zależeć od wielu czynników, głównie czasu ale także pory roku czy jakiejś średniej wieku i poza powszechną bezpieczną teleportacją albo jetpackami praktycznie nie ma czym jej ruszyć. Na pewno nie centrami przesiadkowymi wymyślonymi przez chłopa który mentalnie się zatrzymał ze 20 lat temu.
2021-10-22 09:17:09 (4 lata temu)
foxi
 
2021-11-02 07:53:53 (4 lata temu)
Wiśniewski tworzy swoje Opolskie geoglify.
2021-11-21 14:20:12 (4 lata temu)
vetinari
 
+1 głosów:1
I autor wie o tym źe jego zdjięcie jest na fotopolsce ???
2021-11-21 16:07:42 (4 lata temu)
foxi
 
+1 głosów:1
do vetinari: Zgoda autora na
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: link
2021-11-23 18:21:57 (4 lata temu)
do foxi: Dziękuję....☺
2021-11-23 18:32:50 (4 lata temu)
vetinari
 
+2 głosów:2
Następny....😒
2022-03-12 19:25:07 (4 lata temu)
Desperado
 
+1 głosów:1
A ja lubię zagadki. Kiedyś zaglądało tu więcej Opolan i był ruch. Dziś prawie, że pusto. Niestety. I chętnie bym się dowiedział, skąd to przęsło.
2022-03-13 10:03:42 (4 lata temu)
Gandalf
 
do vetinari: Masz rację, próba skłonienia Opolan do odgadnięcia skąd pochodzi przęsło składowane na stacji Opole Zachodnie to była głupota z mojej strony, bo kogo to obchodzi. Dziękuję Tobie i osobie plusującej, edytowałem opis i przypisanie zdjęcia, to była ostatnia moja zagadka.
2022-03-12 21:15:40 (4 lata temu)
ZPKSoft
 
+1 głosów:1
do Gandalf: Łeee, a ja lubię zagadki. Kiedyś na FP było często, samo ich dałam z 50. Niestety na Opolu się nie znam i nie zabieram głosu.
2022-03-12 21:18:58 (4 lata temu)
vetinari
 
+2 głosów:2
do Gandalf: Tak z cuekawości, mnie wrodzonej...ile jest aktiwnych fitopolanów z Opola? Chyba to jest ten problem. Ja bylem w Opolu chyba tylko raz. Chętnie oglądam zdjięcia z tego miasta, bo może się tam kiedyś wybierze. I dla tego wole w opisu zdjięcia prawidlowy opis. Jeden mistrz na zagadky wekendowe chyba na Opole wystarczy 😀
2022-03-12 21:23:16 (4 lata temu)
do Desperado: Napewno jest "kolejowe". Ten kśtalt na to wskazuje. Ta, niby "wanna" widoczna w przekroju sluźy do warstwy źwyru w krórej są tory kolejowe. Warstwa źwyru zapobiega wibracjiam i halasu, zwlaścza halasu.....
2022-03-13 10:11:23 (4 lata temu)
Gandalf
 
+1 głosów:1
2022-03-29 13:09:09 (4 lata temu)
do Gandalf: No tak. O tym wiadukcie całkiem zapomniałem.
2022-03-29 13:26:54 (4 lata temu)
Kiedyś wiodła tędy droga.
2022-06-09 12:36:45 (3 lata temu)
Desperado
 
+1 głosów:1
Dopisanie do Domańskićego nieco niefortunne, bo prawie wcale jej tu nie widać. Proponuję do i do widocznej po lewej
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: edit
2022-11-06 21:47:16 (3 lata temu)
Witam, mam malą uwage...Widze źe jest to Twoje pierwsze zdjięcie na fotopolsce, notabene i pierwszy obiekt. Jeźeli dobrze rozumiem, ta liniia byla jak by w rodzaju "łącznika" na obecnej linii kolejowej Linia kolejowa nr 287 Opole Zachodnie – Nysa . Wirze źe ktoś kto się zajmu na naszym portalu liniami kolejowymy Ci poda lepiej informacie na ten temat.
2025-08-22 18:42:58 (9 miesięcy temu)
vetinari
 
+1 głosów:1
Z braku reakcji na mój komentarz, w dobrej wierze zamiast znacznika dorobilem linie tej znikającej, powiedzmy "bocznicy" dodalem dwa podobiekty-przepust i przejazd kolejowy i nadal czekam na znawców koleji czy moja uwaga dopisania do tej linii nr 287 jest sluszna albo nie...kolega jest nowy i raczej teź czeka na uwagy grona. Dziękuję....☺
2025-08-22 20:37:37 (9 miesięcy temu)
blaggio.
 
+1 głosów:1
do vetinari: Ta łącznica nie jest zwykłą bocznicą, więc nie może być przypisana do innej linii, dlatego wciągnąłem ją do zestawienia linii kolejowych w województwie.
A że akurat była to łącznica wewnętrzna stacji Opole Zachodnie, to przypisałem ją do tej stacji, co będzie dla nas bardziej precyzyjne niż przypisanie tylko do Opola.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dopisek
2025-08-22 21:59:49 (9 miesięcy temu)
vetinari
 
+1 głosów:1
do blaggio.: Dzięuję, niechcialem się zbytnio wtrącać w temat, który raczej jest pomimo moje zainteresowanie. Niestety, kiedy szukalem tej widocznej linii, zauwaźylem źe w opolu mamy wiele niedoeditowanych obiektów do pościególnych linii kolejowych...ale chyba tam mamy dosić doświadczoną grupe fotopolańską która poprawi te przypisania. I tak swoją drogą...lyczylem na Ciebie Blaźeju, bo jednacze masz w ten temat, tz. dopisania tej widocznej linii co powiedzieć ☺☺☺
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dodatek ☺
2025-08-22 22:24:26 (9 miesięcy temu)
do Jerzy_1895: Witaj Jerzy, mamy linie kolejowe troche inaczej posortowane niź atlasy kolejowe i inne portaly kolejowe. Jednacze pierwotnym celem jest dokumentowanie architektury. Linie kolejowe są podobiektem, choć waźnym, ale nadal jednym z podobiektów transportu. Dla tego otrzymaleś dziśaj uwagy na temat swojich zdjięć. Jak z nami pobędzieś dluźszy czas, i ja myśle źe by bylo warto, bo mamy sporo pasionatów kolejowych, to zrozumiś strokture fotopolski ☺
2025-08-22 22:21:43 (9 miesięcy temu)
Desperado
 
+5 głosów:5
Nie jestem pewny...takie ujęcia to raczej na portale o kolejnictwie.
2025-08-22 19:18:32 (9 miesięcy temu)
blaggio.
 
+2 głosów:2
do Desperado: Chyba intencją autora było pokazanie czegoś w rodzaju tego, co widać na moim zdjęciu , tylko intencją niewyrażoną. ;-)
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: korekta
2025-08-22 21:06:04 (9 miesięcy temu)
elot360
 
+3 głosów:3
do Desperado: A zdjęcia murali powinny lądować na portalach z muralami :P
2025-08-23 02:49:03 (9 miesięcy temu)
Jarosław Dubowski
 
+5 głosów:5
do Desperado: Też, ale tu również pasują doskonale.
2025-08-23 07:47:09 (9 miesięcy temu)
Desperado
 
+3 głosów:3
Podobnie tu.
2025-08-22 19:18:56 (9 miesięcy temu)
Tomi_Opole
 
+1 głosów:1
Niczym wąwóz :)
2025-08-29 15:40:18 (9 miesięcy temu)
Kiedy tu przejechał ostatni pociąg?
2025-08-29 16:55:59 (9 miesięcy temu)
Pokaż na mapie
15 Dyskusji (ostatnia 9 miesięcy temu)
Stacja kolejowa Opole Zachodnie - obiekty i wydarzenia
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: Kilińskiego 84 Kilińskiego 84 cmentarz centralny gdańsk srebrzysko Heldenfiedhof Flaga Flaga cmentarz centralny gdańsk nowa dęba stary rynek stary rynek JAROCIN gasienicowa gasienicowa szprotawa asnyka ul. pomorska, szczecin pomorska, szczecin leszno leszno dicksteina dicksteina dworzec katowice katowice warszawa miodowa kcynia pomnik popiełuszki Cieszków milicze Milicz Milicz nowy port nowy port piechowice karelma nowy port