| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
OBIEKTY - Sosnowiec - zdjęcia niezidentyfikowane

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...

Sosnowiec - zdjęcia niezidentyfikowane

2 subskrypcje
proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
123456789następna
Krzyś_
+1 głosów:1
Nie widać synagogi, więc zdjęcie jest starsze.
2025-11-27 21:36:49 (4 miesiące temu)
Widać kosciół i synagogę w Mysłowicach, na podstawie czego można okreslić lokalizację tego drewnianego mostu.
2009-01-13 15:34:11 (17 lat temu)
W Jędrzejowie???
2009-01-13 19:02:52 (17 lat temu)
pawulon
+1 głosów:1
do Jarosław Dubowski: Już poprawione :)
2009-01-13 20:29:20 (17 lat temu)
tutaj też
2025-10-10 17:45:18 (6 miesięcy temu)
Wymiana + znaczniki.
2026-03-10 08:00:16 (miesiąc temu)
pięknie
2014-07-18 23:41:07 (11 lat temu)
Sosnowiczanin
+1 głosów:1
Ta widokówka jest fantazja autora, bowiem dzielnica żydowska nigdy nie istniała w Sosnowcu. Za dowód można podać książkę „Sosnowiec Retro Kryminalny”, gdzie w rozdziale „Obyczaje nie za bardzo parlamentarne” można znaleźć ową widokówkę, okraszoną informacją o podobnej treści, co moja.
2018-01-11 17:43:37 (8 lat temu)
Wymieniłam na oryginał. Na fb piszą, że Środula, ale to jeszcze o niczym nie świadczy.
2026-03-12 06:19:48 (miesiąc temu)
Ciekawy obiekt i zdjęcie również. Damy radę bardziej precyzyjnie przypisać?
2022-03-22 05:48:46 (4 lata temu)
4elza
+1 głosów:1
Wymiana.
2022-04-06 05:26:29 (4 lata temu)
Będzie trudno
Natrafiłem na ten obiekt i choć widnieje na lotniczym z 1945 to nie ma ani jednej foci na FP. Może wciąż niezidentyfikowany ?
2026-01-25 15:43:36 (2 miesiące temu)
Opis zdjęcia trochę zastanawiający.
Ale zastanawiające jest więcej kwestii.
Mapa lotnicza z 45 i na pierwszy rzut oka widoczne są zryte tereny po północnej i południowej stronie Białej Przemszy - na południe od Klimontowa od Dańdówki aż do Juliusza. Na marginesie nawet na google map te tereny są ekslpoatowane do dziś - tiry z wannami i pociągi z wagonami typu lora/węglarka biją po oczach jakby trafili na żyłę złota.
Wracając do lotniczego. piaszczyste Doły nad Czarną Przemszą i Rybaczówka także przeorane. Najbardziej do myślenia daje pas (dwupasmówki) na wschód od Braci Mieroszewskich. 11 Listopada i Wojska Polskiego w kierunku Trójkąta Trzech Cesarzy w okolice obecnej oczyszczalni ścieków a w miejscu gdzie płynie Przemsza błyszczy sobie rura
Przychodzi do głowy pytanie skąd Sosnowiec zaopatrywał się w wodę pitną ? Przecież nie bezpośrednio z rzek gdzie w tamtych czasach zapewne pełniły funkcję odprowadzania ścieków (poprawcie jeśli się mylę)
Znaczy, Dąbrowa Górnicza nie miała możliwości pozyskiwania wody. Tereny zryte i choć woda w nich pewnie stała to wątpliwe by nadawała się do picia. Zanim oczywiście powstały zbiorniki Pogoria. Tak tylko przypuszczam.
Na logikę, nie głupi pomysł aby w okolicach rzek, z piaszczystych terenów pozyskiwać wybijającą wodę, do tego przefiltrowaną z nieczystości.
Bynajmniej, poruszyłem tę kwestię z uwagi na budynek "prawie podobny" do tego na zdjęciu, z podkreśleniem słowa prawie, a z całą pewnością łączący tę całą "magistralę" tajemniczych ciągów dwupasmowych i jednopasmowych - które notabene nie pokrywają się z żadnymi drogami czy torowiskami kolejowymi. Najlepiej widoczny jest na tym lotniczym tuż przy ulicy Mikołajczyka a w miejscu Magneti Marelli. Zakład bez kominów i z niczym kojarzonym.
Nad Białą Przemszą kolejna wystająca rura i to wzdłuż torowiska
2026-01-26 02:58:28 (2 miesiące temu)
To chyba Będzin, Kołłątaja może...
2025-03-23 07:21:58 (rok temu)
Banita
+1 głosów:1
do 4elza: Patrząc tu na trakcję tramwajową na naciągach i lampy uliczne zwisające centralnie nad ulicą na tych naciągach, to Sosnowiec wykluczam
2026-01-04 20:34:48 (3 miesiące temu)
4elza
+1 głosów:1
Być może UM.
2021-01-08 05:57:18 (5 lat temu)
do 4elza: Może to ta sala:
2026-02-02 16:20:22 (2 miesiące temu)
Chyba wiem gdzie stoi Zosia Francmanowa ale jest problem z udowodnieniem. Zosia patrzy w kierunku Brynicy na której była wtedy granica. Na lewo poza kadrem jest nasyp linii kolejowej Sosnowiec Katowice. Po lewej widać trochę wody po tej stronie nasypu. Rozlewisko widoczne jest na mapach ORSiP lata mw.1883-1926. Za Zosią idzie droga gruntowa istniejąca do dzisiaj skręcająca w tle na prawo do jej domu przy obecnej ulicy Kołłątaja w Sosnowcu który widzimy prawdopodobnie po skrajnej prawej stronie. Moje domysły opieram na tym co widzę i na analizie pozostałych fotek z których wynika że do mostu granicznego na Brynicy to był ich ulubiony kierunek spacerów.
2024-10-15 19:19:43 (rok temu)
do rdx0: Masz na myśli linię nr 1, czy 62?
Wydaje mi się, że jadnak ulicy Kołłątaja tu nie widać, ale oczywiście mogę się mylić.
2024-10-16 06:47:03 (rok temu)
do 4elza: Powiem tak. W tle Sosnowiec Zosia patrzy w kierunku Szopienic.
2024-10-16 22:12:57 (rok temu)
do 4elza: za nią stoi rosyjski wartownik graniczny.
2024-10-16 22:14:43 (rok temu)
do 4elza: może faktycznie te domy po prawej bardziej w kierunku Teatralnej ale miejsca fotki jestem pewien na maxa. Nie było innej opcji w tamtych latach
2024-10-16 22:18:27 (rok temu)
a jak ma się to map z tego roku ? Bo tak się składa ze na Abisyni nie było nic. Proszę zwrócić uwagę po lewej stronie. Widać szczyt dachu, więc pani stoi na jakmś nasypie
2026-02-16 22:05:04 (2 miesiące temu)
Raczej nie jest to stacja elektroenergetyczna przy Hucie Milowice (Marchlewski). Chyba jakaś większa stacja .
2025-03-09 17:03:58 (rok temu)
do nukebro: ST jeżeli dobrze widzę to Tychy
2025-10-16 19:48:10 (6 miesięcy temu)
Mam wątpliwości czy to hałda przy Katarzynie. Z dawnych zdjęć ma ona kształt idealnego trójkąta, piramidy a tu bardziej wygląda to na kopiec. Biorąc pod uwagę Nowopogońską, więcej kominów byłoby widocznych na tle hałdy.. Nie zdziwiłbym się, gdyby ostatecznie były to kształty budynków nakładających się w taki sposób lub jakaś Golgota w innym mieście 😀
2022-08-29 02:11:16 (3 lata temu)
4elza
+2 głosów:2
do Banita: A skąd pomysł, że na zdjęciu widoczna jest hałda?
2022-08-29 06:31:28 (3 lata temu)
do 4elza: Zdjęcie przypisane do Sosnowca, więc wykluczamy potencjalne lokalizację 😉
2022-08-29 08:54:45 (3 lata temu)
4elza
+1 głosów:1
do Banita: To trochę Wam zejdzie, tą metodą ;-)
2022-08-30 05:38:45 (3 lata temu)
Banita
+1 głosów:1
do 4elza: Spacerki to samo zdrowie. Rowerek również dobry na krążenie 😉
2022-08-31 23:25:31 (3 lata temu)
Pierwsza lokalizacja jaka mnie się nasuwa to Warszawska w kierunku DH Plaza, u zbiegu z Modrzejowską w lewym dolnym rogu
2022-12-30 16:08:43 (3 lata temu)
do Banita: W tle mogą być widoczne ruiny. Istotna sprawa jest taka że na zdjęciu lotniczym Warszawska jakby się rozszczepia ale ta druga "trasa" to jakby pozostałość po torowisku (?) Zostało zagospodarowane na ogródki i takie też widać
2022-12-30 16:16:36 (3 lata temu)
do Banita: Widać także na tej fotografii lotniczej że na jednym z ogródków mieszczących się na tej "trasie" coś pozostawia wysoki a wąski cień. Byłby to może komin ?
2022-12-30 16:27:28 (3 lata temu)
do Banita: Nie jestem tylko pewien czy kamienice w tej części Warszawskiej posiadały pas trawnika. Ale procesja od Kościelnej, wzdłuż Sienkiewicza, potem Warszawską i Modrzejowską do Kościelnej, byłaby w tamtych czasach realna
2022-12-30 16:43:20 (3 lata temu)
do Banita: Z tego co pamiętam to procesja Bożego Ciała ma przystanki. Teren nie ma tu żadnego znaczenia. Być może tą trasą zieleni po byłym torowisku szli ludzie. Wówczas tworzyliby oni łuk w prawo widoczny na zdjęciu, bo Warszawska biegłaby bardziej w lewo, czego nie widać gdyż na "rozdrożu" stoi jeszcze jakaś kamienica
2022-12-30 16:53:14 (3 lata temu)
do Banita: Co do widocznej Golgoty po lewej u góry to pytanko mam a nawet i trzy: Szopienice nie miały przypadkiem swojej "katarzyny" ? Co z Hubertusem ? Bo wody w 45 w nim nie stwierdzam. Skąd huta szkła w Sosnowcu czerpała piasek ? I jeszcze jedno, ostatnie: Czy ta górka może być tą samą ?
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: Literówka
2022-12-30 21:20:36 (3 lata temu)
do Banita: Pomiędzy Wspólną a Teatralną przebiegała nitka kolejowa z Huty szkła na Szklarnianej, pod Sienkiewicza i łączyła się z nitką biegnącą przez Warszawską w okolicach SP 8 aż do linii południe. Teraz rozumiem brak jakiegokolwiek składowiska na terenie huty.
2022-12-31 01:07:25 (3 lata temu)
do Banita: Hubertus i inne okoliczne zbiorniki powstawały stopniowo po 2 wojnie. Kończyli wybieranie piasku bliżej centrów miast otwierając piaskownie na Pogorii, Juliuszu i Maczkach Sławkowie a zalewali stare wyrobiska.Pamiętam jeszcze jak w ~1976 najdalej wysunięty w kierunku drogi 86 akwen był zalewany.
2022-12-31 08:49:58 (3 lata temu)
do rdx0: Rzuć raz jeszcze okiem na lewy górny róg zdjęcia Po mojemu ludzie nie idą od prawej, oni wychodzą od lewej a że teren szeroki to rozlewają się w każdym wolnym miejscu. Na fotce lotniczej Warszawska jest specyficzna. Szeroka ale tylko do rozdroża na dawne torowisko i chodnik dla ludzi który biegnie przez kamienicę wystającą. Czyli wcześniej mógł być trawnik. To nie była drogą przelotowa dla pojazdów. Spójrz na to
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: Uzupełnienie
2022-12-31 09:01:44 (3 lata temu)
do Banita: Co do Szopienic to Wojsko Polskie wkroczyło w czerwcu 1922 roku. Raczej fotki Sosnowca z przed tamtego okresu robione były w zaborze rosyjskim. Chodzi mi o to że mało widziałem pomyłek typu Sosnowiec a to Szopienice. Natomiast trochę Sosnowiec a to np.Będzin.
2022-12-31 09:06:42 (3 lata temu)
do Banita: Wiesz co mi nie pasuje w "podejrzewaniu" że to Warszawska? Ten domek parterowy z ogrodzony płotem po prawej stronie.
2022-12-31 09:10:58 (3 lata temu)
do rdx0: Ten domek parterowy to ten przy samej "patelni" obecnie. Od strony warszawskiej ma kawałek zieleńca i płot nie jest równoległy do frontu tego domka
2022-12-31 09:18:17 (3 lata temu)
do Banita: I dach tego domka jest jednospadowy, duża połać. Fragment murka na początku ogrodzenia rzuca niewielki cień, a ten domek nie rzucą cienie na budynek który stał na patelni. Zwróć uwagę po cieniach przed patelnią i na 3 Maja po kamienicach które są wysokie
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: Literówka
2022-12-31 09:35:23 (3 lata temu)
do Banita: Który bo się trochę zgubiłem
2022-12-31 09:39:00 (3 lata temu)
do rdx0: Ano fakt. Ten domek a raczej dwupiętrowa kamienica nie zmieniła się od czasów wojny. A przybudówka zgarnęłaby ogródeczek. No to szukamy dalej.
2022-12-31 09:54:55 (3 lata temu)
Zabudowa dość zwarta w centrum i w okolicach kościoła ale jeszcze jedno mnie trapi. Sugestia druga: skrzyżowanie ulic Kościelnej i Sienkiewicza, widok w kierunku dworca południowego a dokładniej domu rzemiosła na rogu po którym za wiele nie widać na tej fotografii lotniczej. A z tego co widzę po dachach to zabudowa pomiędzy Wspólną i Kościelną nie ucierpiała podczas przebudowy Sienkiewicza. Tylko to naroże pozostaje zagadką.
2022-12-31 10:47:55 (3 lata temu)
do Banita: Ja już krążyłem w okół naszych kościołów łącznie z Niwką i nic mi nie podchodzi a pewnie jest na wyciągnięcie ręki.
2022-12-31 11:13:11 (3 lata temu)
do rdx0: A gdyby przyjąć że ta Golgota to na Warpiach w Będzinie ? 🤔
2023-01-18 13:06:12 (3 lata temu)
do rdx0: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2023-04-22 01:29:17 (2 lata temu)
do rdx0: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2023-04-22 01:38:26 (2 lata temu)
do rdx0: Analizuję jeszcze jedną lokalizację. Tu po prawej u góry w dali widać ścianę boczną bez okien. To Małachowskiego 9
. Na tej fotce
także ją widać ale przysłania w dużym stopniu ściana boczna Małachowskiego 26
Nie ma za wiele zdjęć tej ulicy z lar 20-tych i 30-tych ale zastanawia mnie ta różnica cegły zarówno obecnie jak i z okresu przed wojną. Na tym zdjęciu wykonanym tuż przed wojną ten mur wygląda jak pozostałość po wyburzaniu. Chodzi mi o ten fragment w głębi, czyli od strony magistratu, porośnięty czymś. Bardziej na prawo Małachowskiego 24 wygląda na świeżo ukończony a Małachowskiego 22 w budowie. Czyli nowsze budynki i stawiane już bliżej ulicy. A ten z numerem 26 mógł pierwotnie być w głębi. Na zdjęciu u góry stał przed nim niższy z dachem dwuspadowym. I tak teraz myślę czy nie doszło tu do jakiejś przebudowy na przełomie lat 1920/1930. Gdyby zaś spojrzeć na lewo, tzn zabudowania w kierunku skrzyżowania Kościelnej/Mościckiego to ma w sobie dużo podobieństw tak ogólnie porównując. Droga po lekkim łuku w prawo i skręca na dole zdjęcia w lewo. A Golgota? Jak sobie ustawisz linijkę do osi Małachowskiego to przetniesz Cerkiew św. Wiery, Nadziei, Luby i Matki ich Zofii Co o tym myślisz ? 😀
2023-04-22 01:47:11 (2 lata temu)
do Banita: Co do komina. Nie trafiłem póki co na fotkę Małachowskiego z kominem. Okolica była chyba mało intetesująca. teren Huty Romania, później Towarzystwo sosnowieckie i nadal oznaczone torowisko kolejowe? Ale gdy były organizowane jakieś przemarsze to Małachowskiego kluczowym odcinkiem
2023-04-22 12:46:13 (2 lata temu)
do Banita: Na tej fotografii również interesująca hałda widoczna nad zabudowaniami, gdzieś po stronie Kilińskiego
2023-05-30 21:33:23 (2 lata temu)
do Banita: Czy jednak zadaszenie ?
2023-05-30 21:59:59 (2 lata temu)
do Banita: No właśnie tak mi się wydaje że zadaszenie tak wyszło na fotce
2023-05-30 23:59:22 (2 lata temu)
do rdx0: Popatrz na mapy ORSiP . Ja tego tam nie widzę. Co nie znaczy że nie masz racji
2023-05-31 00:01:13 (2 lata temu)
mogę zamieścić tę fotkę na stronie Sosnowiec Archiwum? Może ktoś coś skojarzy.
2026-01-04 14:49:41 (3 miesiące temu)
do rdx0: Czytasz w myślach.
Od godziny filuję lotnicze i szukam zbliżonej zabudowy
2026-01-04 15:23:27 (3 miesiące temu)
do Banita: hahaha- ciekawe czy to Sosnowiec?
2026-01-04 15:57:59 (3 miesiące temu)
do rdx0: Możesz.
2026-01-06 01:59:35 (3 miesiące temu)
Woj11
+5 głosów:5
Tow. Wiesław tak eksponowany mógł być tylko do 1970
2026-03-09 07:19:54 (miesiąc temu)
Inteligencja mówi, że zdjęcie "...przedstawia historyczny moment, w którym Edward Gierek, I sekretarz KC PZPR, przemawia do robotników/.../Wydarzenie miało miejsce 25 stycznia 1971 roku w Gdańsku.
Przemówienie dotyczyło sytuacji w kraju po wydarzeniach Grudnia '70/.
2026-03-09 07:20:41 (miesiąc temu)
Woj11
+5 głosów:5
do 4elza: Co do AI to raczej G( g... o) I. Przepraszam za slowo
2026-03-09 07:28:35 (miesiąc temu)
do Woj11: Wiem, podałam co znalazłam ;-)
2026-03-09 07:29:51 (miesiąc temu)
Jarosław Dubowski
+1 głosów:1
do 4elza: AI sie grubo myli - po primo ubiory nie pasują do plenerowego przemówienia w styczniu, po secundo Jorg w Gdańsku? Po tertio - wyżej ktoś zauważył że Gomułka w 1971 nie mógłby wisieć.
2026-03-09 07:30:21 (miesiąc temu)
bonczek_hydroforgroup
+1 głosów:1
do 4elza: Jak na styczeń to ciepło....
2026-03-09 07:36:18 (miesiąc temu)
4elza
+1 głosów:1
do bonczek_hydroforgroup: Jarosław moment wcześniej już skomentował temat, trochę się spóźniłeś z tym odkryciem ;-)
2026-03-09 07:39:58 (miesiąc temu)
yani
+3 głosów:3
Z ciekawości sprawdziłem grafikę narzędziem Google i otrzymałem taką odpowiedź: "To zdjęcie przedstawia obchody 15-lecia Polski Ludowej w lipcu 1959 roku w Katowicach. Na trybunie widoczny jest Władysław Gomułka oraz Nikita Chruszczow." :)))))))))))))
2026-03-09 13:06:28 (miesiąc temu)
Jarosław Dubowski
+1 głosów:1
do yani: Jeszcze lepiej ;)
2026-03-09 16:38:46 (miesiąc temu)
Górniczy mundur sugeruje Śląsk. Gierek był sekretarzem na Górnym Śląsku przed oślepnięciem tow. Wiesława. Myślę że to pierwszomajowa trybuna.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: enter
2026-03-09 17:29:07 (miesiąc temu)
do Dürgoy Marcin : Raczej nieprawdopodobne, by Chruszczow uczesniczył w pierwszomajowych obchodach w Polsce.
2026-03-09 17:47:58 (miesiąc temu)
do Dürgoy Marcin : Śląsk sugeruje (a raczej jednoznacznie wskazuje) Jerzy Ziętek (w ciemnych okularach).
2026-03-09 17:50:33 (miesiąc temu)
Dürgoy Marcin
+1 głosów:1
do Dana : Chruszczow był łysy a ja żadnej żarówy nie widzę.
2026-03-09 18:21:11 (miesiąc temu)
do Dürgoy Marcin : Masz rację :)
2026-03-09 18:23:40 (miesiąc temu)
Woj11
+4 głosów:4
do yani: Myślałem, ze mój głupek AI się uczy bo: "To zdjęcie przedstawia moment z czasów Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej (PRL), ukazujące Edwarda Gierka oraz innych działaczy partyjnych na trybunie".. Ale potem dodał, że na ścianie portret... Edwarda Gierka
2026-03-09 19:08:59 (miesiąc temu)
4elza
+5 głosów:5
Powiem Wam, że trochę mnie to coraz bardziej powszechne wykorzystywanie AI niepokoi, żeby nie powiedzieć przeraża.
W szerokich zastosowaniach, takich jak np opieka zdrowotna, służby państwowe, finanse, a zwłaszcza cyberbezpieczeństwo, nieprecyzyjne dane pochodzące od sztucznej inteligencji mogą skutkować poważnymi stratami finansowymi, zobowiązaniami prawnymi, paraliżem biznesowym, a nawet zagrożeniem życia. Pomijam już generowanie zmyślonych faktów (oczywisty oksymoron), zwanych „halucynacjami”, co następuje gdy LLM podaje informacje, wydające się wiarygodne, a w rzeczywistości - całkowicie sfabrykowane. Ponadto generacyjne systemy AI zwykle wykorzystują ogromne ilości danych, w tym materiałów chronionych prawem autorskim, do "uczenia" swoich modeli. Może to w konsekwencji prowadzić do niezamierzonego wprawdzie, ale jednak powielania chronionych treści, potencjalnie naruszając prawa własności intelektualnej. Pojawia się zatem kwestia, czy LLM może (zgodnie z prawem) szkolić się w zakresie takich danych. Wreszcie, tworzenie nowych treści, które bardzo przypominają istniejące dzieła, może powodować spory prawne dotyczące własności i oryginalności.
Biorąc pod uwagę (z całym szacunkiem) ogólną wiedzę naszego społeczeństwa, za kilka lat skutki działania AI mogą być nieodwracalne.
2026-03-10 06:49:47 (miesiąc temu)
PiotrW
+3 głosów:3
do 4elza: Jest jeszcze jeden aspekt stosowania AI. Trzeba umiejętnie zadawać pytanie. Krąży w sie ci taki żart. Mam do myjni automatycznej 100m, czy lepiej pojechać umyć samochód i prościej iść pieszo.. AI odpowiedziała, że ze względu na zdrowie lepiej pójść pieszo.:)
2026-03-10 15:52:04 (miesiąc temu)
do Woj11: Chodzi o uniesioną brewkę ? ;)
2026-03-10 17:14:59 (miesiąc temu)
da signa
+2 głosów:2
Nikt nie kojarzy budynku z elementami mozaiki na elewacji?
2026-03-10 18:06:49 (miesiąc temu)
86 Dyskusji (ostatnia miesiąc temu)
Zdjęcia
Pokaż wszystkie | Ostatnio dodane
1903
1927
1927
1941
1941
1972
1973
1999
następna
Getto Sosnowiec, tak są podpisane te zdjęcia w moim archiwum, które są stopklatkami z filmu który składałem w 2002 r. Ale czy to jest Sosnowiec to tak do koń...
Getto Sosnowiec, tak są podpisane te zdjęcia w moim archiwum, które są stopklatkami z filmu który składałem w 2002 r. Ale czy to jest Sosnowiec to tak do koń...
1900
-
1910
1900
-
1910
1900
-
1915
1908
-
1916
1914
-
1916
1916
-
1919
1916
-
1921
1919
-
1921
1920
-
1927
1920
-
1927
Sosnowiec - zdjęcia niezidentyfikowane - obiekty i wydarzenia
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: Pustkow gryfice gryfice szpitalna, warszawa chrobrego kościuszki 46 żywiec kolejka kontener sluzewska kalisz ogrody kalisz ogrodowa lodz lodz kalisz ogrodowa kołbacz łódź przejazd łódź przejazd niedźwiedziny ojcowska na polach warecka 1 nowy świat 35 bzura bzura kutno lazaret Olchowce 1939 Olchowce 194 szarów szarów koszary koszary bytom bytom stary rynek 70 Olchowce 194