6 maja w godz. 9:00 - 12:00 wystąpią przerwy w działaniu strony - nie udało się wszystkiego zrobić we wtorek, ciąg dalszy w środę.
| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
Więcej (0)
Obiekty w okolicy
Paprotna 8b
18
m
Wrocław
Paprotna 8c
27
m
Wrocław
Paprotna 8
88
m
Wrocław
Centrum Handlowe "Marino"
162
m
Wrocław
Przystanek kolejowy Wrocław Poświę...
195
m
Wrocław

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...
Żelbetowa solidna konstrukcja o wymiarach ~12x12x5. Najprawdopodobniej zbiornik na wodę.
proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
kataster określa ten obiekt jako budynek gospodarczy. Obiekt nie jest podłączony do żadnych mediów. Zatem wygląda mi to na jakiś magazyn.
2013-09-24 11:33:58 (12 lat temu)
Jestem ciekaw kto pięrwszy zgadnie co to jest ?
2013-09-24 15:47:24 (12 lat temu)
Co to jest?
2010-10-08 15:18:25 (15 lat temu)
To chyba jakaś chłodnia.
2010-10-08 17:02:54 (15 lat temu)
Zbiornik na wodę - budynek obok to może hydrofornia.
2010-10-08 20:42:56 (15 lat temu)
do pawulon: Myślisz, że jest tam piwo?
2010-10-08 17:38:54 (15 lat temu)
pawulon
+1 głosów:1
do Mateusz: Raczej myślę że tam były kurczaki, bo to teren dawnych Wrocławskich Zakładów Drobiarskich ;-)
2010-10-08 17:52:45 (15 lat temu)
do Jarosław Dubowski: Wiesz czy przypuszczasz?
2010-10-08 22:25:31 (15 lat temu)
do Jarosław Dubowski: Gdyby był na wodę, to albo byłby podziemny, albo izolowany. No i nie miałby tak potężnej konstrukcji. (przypuszczam)
2010-10-09 11:30:53 (15 lat temu)
do Jarosław Dubowski: Myślę, że masz rację. Z pewnością jest to zbiornik, a z dużą dozą prawdopodobieństwa - zbiornik na wodę.
2015-03-14 16:35:29 (11 lat temu)
do pawulon: Przypuszczam.
2010-10-09 08:36:28 (15 lat temu)
do Mateusz: Jak będę w okolicy to postaram się ustalić. Na razie niech będzie jak jest.
2010-10-09 11:49:44 (15 lat temu)
do Mateusz: A tak w ogóle to on nie ma nr-u 8, bo 8 jest po prawej od wjazdu na teren dawnych Zakł. Drobiarskich a on jest po lewej, pomiędzy nr 8b i 8c, tak że nie wiadomo jak go przypisać. Pod 8 jest teraz sklep firmowy BODZIO :)
2010-10-09 13:45:29 (15 lat temu)
do Mateusz: Od ul. Paprotnej z tym budynkiem połączony jest Bar \"Paprotka\" - łącznik widać na tej drugiej fotce.
2010-10-09 13:55:58 (15 lat temu)
do pawulon: Pod nr 8 jest sporo rzeczy, również sklep z ceramiką po lewej. Uznałem, że to wszystko jest 8 (nie wnikając czy b, c, g, r..)
2010-10-10 15:34:36 (15 lat temu)
do pawulon: Myślę że najłatwiej będzie spytać się w tym barze co to za obiekt. Może obsługa będzie wiedziała o jego przeznaczeniu.
2014-02-19 18:59:20 (12 lat temu)
do Mateusz: Masz rację, ja tylko opieram się na tym co jest na TARGEO :)
2010-10-10 16:21:21 (15 lat temu)
do pawulon: Chyba jednak Ty masz rację, bo oficjalnie:
2010-10-11 10:10:38 (15 lat temu)
do Mateusz: Ale lekkie przekłamanie pomiędzy mapami jest. Tu 8b to ten nasz kompleks, na TARGEO 8b to ten budyneczek po prawej - obok naszego. Możemy chyba przyjąć to 8b jako właściwy adres ;)
2010-10-11 10:23:34 (15 lat temu)
do Mateusz: oficjalnie o która mapę chodzi?
2015-03-14 16:59:52 (11 lat temu)
do pawulon: krakowskim targiem ;-)
2010-10-11 10:42:13 (15 lat temu)
do Włochu: Ja sądze ze fundament jest stary (ukosy), wygląda na coś ala schron, pozostała część z prefabrykatów ma może 30-40 lat.
2013-09-24 14:28:19 (12 lat temu)
do Hellrid: To moze być skład na przykład gazów technicznych, trzeba by się dowiedzieć czym się zajmują firmy około i po tym dojść :).
2013-09-24 14:30:16 (12 lat temu)
do Hellrid: to raczej nie jest schron. za niemca nie było tutaj w ogóle zabudowy więc musiał powstać po wojnie. ale polacy raczej nie budowali schronów tak dziwnej konstrukcji..
2013-09-24 16:33:51 (12 lat temu)
do kodens79: A może ja zgadłem? :
Zbiornik na wodę
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: corr
2015-03-14 17:23:52 (11 lat temu)
Ciekawe na co to był zbiornik?
2015-03-14 22:04:16 (11 lat temu)
Dla mnie w chwili obecnej zbiornik na wodę w takim miejscu i w ten sposób zbudowany jest dość kuriozalny.
2015-03-14 22:13:38 (11 lat temu)
do Neo[EZN]: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2015-03-14 22:24:24 (11 lat temu)
do Neo[EZN]: Pewnie na wodę, jako rezerwa na wypadek pożaru lub dla zgaszenia jakiegoś ważnego obiektu, położonego niedaleko stąd
2015-03-14 23:53:29 (11 lat temu)
do Oliwia: sugerujesz inną ciecz?
2015-03-14 23:28:24 (11 lat temu)
do antypuszka©: Komentarz został usunięty przez administratora - powód: zbędne
2015-03-14 22:34:47 (11 lat temu)
do ZPKSoft: Komentarz został usunięty przez użytkownika
2015-03-14 22:46:49 (11 lat temu)
do antypuszka©: Komentarz został usunięty przez administratora - powód: zbędne
2015-03-14 22:56:58 (11 lat temu)
do Włochu: Nie. Po prostu aż trudno mi zrozumieć w jakim celu buduje się naziemny zbiornik na wodę.
2015-03-18 17:32:06 (11 lat temu)
Włochu
+1 głosów:1
do Oliwia: To niejedyny taki przypadek we Wrocławia. Na ul. Przyjaźni koło dawnej jednostki są dwa prefabrykowane zbiorniki w sztucznym kopcu ziemnym:
2015-03-18 18:00:04 (11 lat temu)
Włochu
+1 głosów:1
do Oliwia: i jeszcze jeden był. podobny zbiornik do tego na przyjaźni znajdował się na terenie WZMO w Leśnicy.
2015-03-18 18:02:37 (11 lat temu)
Mateusz
+1 głosów:1
Świetna robota te zdjęcia.
Widoczne na tym zdjęciu rury są od strony tych przybudówek z barem?
2015-03-16 12:23:25 (11 lat temu)
do Mateusz: to jest ściana płd.-wsch., a zatem od tej przybudówki za barem.
2015-03-17 17:12:28 (11 lat temu)
do Włochu: Cóż to za otwór w podłodze ? Odpływ do kanalizy ?
2015-03-18 17:34:02 (11 lat temu)
do Oliwia: Owszem, jakiś odpływ. Wrzuciłem zbliżenie:
2015-03-18 17:57:40 (11 lat temu)
To są uchwyty transportowe płyt betonowych. Zbiornik został wykonany nie jako monolityczny, lecz z elementów prefabrykowanych.
Zadziwia zarówno to, że w zbiorniku (na wodę?) wystają elementy stalowe, że wykonano go z prefabrykatów (Jak im się udało uszczelnić połączenia?) i że ma takie przedziwne rozwiązania konstrukcyjne. Kto siedzi w temacie projektowania zbiorników wie o co mi chodzi.
2015-03-16 09:20:19 (11 lat temu)
do Mateusz: Te płyty być może były zaprojektowane w układzie pióro-wpust, do tego ściśnięte na jakąś gumę w miejscu styku ...
2015-03-16 09:31:04 (11 lat temu)
do Mateusz: kiedyś eksplorowałem inny zbiornik, również prefabrykowany (. Więc wygląda na to, że da się to jakoś uszczelnić.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: podmiana linka
2015-03-16 11:59:34 (11 lat temu)
do Stenek: Dziś, co gorsi wykonawcy, tej szczelności nie potrafią uzyskać nawet w przegrodach monolitycznych. Popatrz przecieki w podziemiach budynków wrocławskich inwestycji...
Także szacun dla ekipy sprzed lat. (jeśli ten zbiornik faktycznie był trwale szczelny)
2015-03-16 12:20:05 (11 lat temu)
do Włochu: I w tym momencie strzeliłeś prosto w serce ! Za młodu chodziłam na tą górkę zjeżdżać na sankach lub na kartonie. I nigdy, przenigdy, nie sprawdziłam po co są te dwa "kioski" na tej górce !!! Kiedyś myślałam że pozostała tam pryzma piachu po budowie osiedla Przyjaźni lub są tam jakieś instalacje elektryczne coś a`la stacje trafo .....
A teraz moja teza dotycząca tych zbiorników : może one była na czas W dla Obrony Cywilnej aby mieszkańcy Wrocławia mieli skąd wodę czerpać ? Wiem że są małe a potrzeby miasta duże. Ale może to miało być częścią większego systemu ?
2015-03-18 18:49:39 (11 lat temu)
do Mateusz: Masz rację. Podstawą musiała być solidna konstrukcja tych ścian (tj. nie kradziono cementu użytego do jego budowy)
Beton mógł być specjalnej klasy, cement także, a sam beton mógł być mieszany z tzw. szkłem wodnym, dziś już go nie widzę po sklepach chemicznych
Kiedyś pracowałem przy budowie fontanny w Polifarbie w Marklowicach i tam właśnie do betonu dodawano (dolewano) szkła wodnego. Tak duża ilość wody dawała duży nacisk na te ściany, więc musiały być solidnie wykonane. Podobnie solidnie i szczelnie się robi takie zbiorniki zakopane w ziemi, używane do transportu i przepompowywania ścieków komunalnych
2015-03-16 16:05:18 (11 lat temu)
do Oliwia: wątpię w system. Wówczas takich zbiorników musiałoby być znacznie więcej, a to nie uszłoby uwadze ogółu. Ja osobiście znam trzy powojenne zbiorniki na terenie Wrocławia (Przyjaźni, WZMO, Paprotna). Wniosek nasuwa się taki, że tylko większe podmioty decydowały się na budowę takich zbiorników na własne potrzeby (wojsko na Przyjaźni, fabryka w Leśnicy, zakłady drobiarskie na Paprotnej).
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: edit
2015-03-19 12:02:31 (11 lat temu)
do Włochu: Czyli wg. Twojej tezy budowano te zbiorniki na wodę z uwagi na czasowe braki w dostawach wody poprzez wodociągi.
Swoją drogą wypadałoby zmienić nazwę tego obiektu.
Powiedz mi jak wpadłeś na trop obiektu na Przyjaźni ? Po prostu czysta ciekawość czy miałeś jakieś plany ?
2015-03-23 10:40:48 (11 lat temu)
do Oliwia: jechałem rowerem i zainteresował mnie ten kopiec z "pawilonami" wejściowymi...
2015-03-23 19:02:45 (11 lat temu)
Pokaż na mapie
4 Dyskusje (ostatnia 11 lat temu)
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: szpital w świętochłowicach Ratusz Ratusz miodowa suwałki zgierz jedlicze elektrownia zgierz jedlicze kościół św. Józefa w świętochłowicach bytom bytom kościół św. Józefa 1 maja sopot kościół w świętochłowicach jaszowiec dworcowa dworcowa warszawska warszawska rodzina rodzina starostwo powiatowe w rybniku dębieńsko lo nr 2 sopot szczecin szczecin przysłop pod barania górą gaszowice Nowa Wieś Grodziska gaszowice równica wolska plac św. Józefa w Kaliszu mackiewicza