6 maja w godz. 9:00 - 12:00 wystąpią przerwy w działaniu strony - nie udało się wszystkiego zrobić we wtorek, ciąg dalszy w środę.
| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
wczytywanie danych...

Ulica 3 Maja

Dawniej: Neue Zufahrtstraße, Tunnelstraße, Kaiser-Franz-Josef-Straße, Adolf-Hitler-Straße, W. Lenina
Została wytyczona w 1889 r. jako droga prowadząca z centrum miasta do nowego dworca kolejowego (dziś Bielsko-Biała Główna). Stała się główną arterią wówczas gwałtownie się rozwijającego Dolnego Przedmieścia, szybko zapełniając się wielkomiejską zabudową, tworzoną głównie według projektów Karola Korna (a po jego śmierci w 1906 r. kancelarii architektonicznej Karl Korn kierowanej przez jego brata - Felixa); stąd też zwana jest czasami "promenadą Korna". Najpierw nosiła nazwę Nowej Drogi Dojazdowej (Neue Zufahrtstraße), potem Tunelowej (Tunnelstraße), aż w 1898 r. z okazji 50-lecia panowania Franciszka Józefa I uczczono w nazwie ulicy postać władcy. Obecną nazwę nadano w latach międzywojennych, jednak już w 1939 r. doszło do kolejnej zmiany - tym razem
więcej
proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
12345678następna
Dana
+1 głosów:1
Widziałam pocztówkę wydaną w 1913.
2024-09-12 18:03:35 (rok temu)
Warszawska róg Kwiatkowskiego (ta po prawej obok Hotelu)
2008-12-22 12:02:13 (17 lat temu)
Sorry, pomyłka. Warszawska róg Piastowskiej, na zdjęciu widok z dworca PKP ;))
2008-12-22 12:15:53 (17 lat temu)
mar
do pawulon: Dziękuję.
2008-12-22 16:59:55 (17 lat temu)
Dana
+1 głosów:1
Podmiana i znacznik
2025-12-03 11:21:35 (5 miesięcy temu)
Fiat 1500 - premiera październik 35, proponowałbym 1936+.
2024-07-03 17:34:45 (rok temu)
yani
+1 głosów:1
do nyskadolniak:
Chyba czarna tablica, więc daję 1937-1939.
2024-07-03 18:40:22 (rok temu)
PiotrW
+2 głosów:2
Porządkuje zdjęcia związane z tym obiektem i podobiektami. Pasaż Komunalnej Kasy Oszczędnościowej
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dopisanie
2025-06-06 08:28:20 (11 miesięcy temu)
nyskadolniak
+1 głosów:1
Samochód 1925+.
2024-07-03 16:07:12 (rok temu)
do nyskadolniak:
Ze względu na tablice rejestracyjne góra 1936.
2024-07-03 16:17:22 (rok temu)
PiotrW
+2 głosów:2
Uzupełniłem opis obiektu. W budynku mieści się Beskidzka Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo - Technicznych NOT
2025-01-31 19:07:49 (rok temu)
Myślę, że tylko 1939. Potem raczej ulica by była naprawiona
2024-12-25 18:33:15 (rok temu)
do Woj11: Też się zastanawiałem, ale na innych zdjęciach nie widać tego remontu. A raczej nie wygląda na krótkotrwały.
2024-12-25 19:37:17 (rok temu)
2024-12-25 19:50:20 (rok temu)
do Woj11: Rzeczywiście, nawet zdjęcie z FP :)
2024-12-25 19:53:32 (rok temu)
do Woj11: A do tego są jeszcze polskie nazwy sklepów, zapewne w 40-tym byłyby już zmienione na niemieckojęzyczne.
2024-12-25 23:41:06 (rok temu)
By sprecyzować opis, to jest Bielsko-Biała
2025-01-13 18:03:20 (rok temu)
do PiotrW: Żeby ujawnić w przypisaniu pod zdjęciem, że to B-B, wystarczy zaktualizować przypisanie, bo tunel ma też przypisanie nie tylko do linii. Nie trzeba zdjęcia przypisywać do całego dużego miasta.
A swoją drogą, ktoś kiedyś przypisał moim zdaniem tunel niezbyt zręcznie. To jest raczej obiekt, który trudno powiązać z konkretną ulicą, jak wiadukt. Choć tu jeszcze na upartego można by zostawić to tak jak jest, ale wtedy tunel też powinien być przypisany do ul. 3 Maja. Tunel średnicowy w Warszawie ma przypisanie do Al. Jerozolimskich, ale tam to jest bardziej zrozumiałe, chociaż według mnie nie jest konieczne. W Łodzi tunel z Łodzi Fabrycznej przypisany jest tylko do tej stacji, do ulicy, która prowadzi nad jego częścią nie, bo dla ulicy ona nie istnieje.
2025-01-13 19:19:19 (rok temu)
@elot: na pierwszy rzut oka wydało mi się, że to jakaś wąskotorówka ;-)
Może warto byłoby założyć obiekt dla tego wylotu tunelu.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dopisek
2025-01-13 19:20:50 (rok temu)
PiotrW
+3 głosów:3
do blaggio.: Jak tunel biegnie to nie tłumacz mieszkańcowi BB. Nie można w opisie podawać ulicy beż miasta. Dla twojej wiedzy to tunel nie biegnie pod ul 3 Maja, a obok.
2025-01-13 22:00:59 (rok temu)
blaggio.
+1 głosów:1
do PiotrW: Ja piszę o przypisaniu, bo jeśli w przypisaniu jest miasto, to w opisie/podpisie pod zdjęciem nie jest już konieczne wymienianie jego nazwy. A żeby tak było, wystarczyło zaktualizować przypisanie, żeby było tak, jak teraz.
Tunel może biec obok, ale nie ma to znaczenia w rozważaniu, czy przypisać go ulicy, czy nie. Poza tym ja mam na myśli tylko to, co jest pod ziemią. Wykopu otwartego nie zaliczam do tunelu. Chyba że Ty.
2025-01-13 22:57:18 (rok temu)
do PiotrW: Oczywiście że tunel biegnie pod ulicą 3 Maja. Zresztą, jak inaczej miałby biec jeśli jego południowy portal jest dosłownie na przedłużeniu tej właśnie ulicy, a północny znajduje się pod skosem do przebiegu ulicy 3 Maja? Żeby nie przebiegała pod ulicą to tunel musiałby znajdować się równolegle do ulicy, tak nie jest co zobaczysz na każdej możliwej ortofotomapie dostępnej w sieci. Lokalizacji wlotów tunelu względem ulicy 3 Maja to nie jest subiektywna opinia, już z samej geometrii wynika że po prostu musi biec pod tą ulicą. Jeśli nie wierzysz geometrii to chociaż zaufaj wykształconym geodetom którzy wyznaczyli mapy:
2025-01-14 11:35:51 (rok temu)
do blaggio.: W takim wypadku trzeba by założyć obiekt dla północnego wlotu i dla "wnętrza". Czy inne tunele też mają takie precyzyjne podobiekty założone? Jeśli tak, nie mam więcej pytań.

Co do przypisania, od samego początku jak tu zajrzałem był on przypisany do ulicy Zamkowej w BB. Ja na pewno dopisałem linię kolejową w ciągu tunelu i wskazałem kilometraż początku i końca tunelu. Nie dam sobie ręki uciąć czy dopisałem też obiekt do ulicy 3 Maja (Nie pamiętam). Jeśli tak zrobiłem (są w logach ślady), wyżej masz wyjaśnienie dlaczego
2025-01-14 11:38:14 (rok temu)
do elot360: Przypisanie tunelu to oczywiście dziedzictwo przeszłości i pod tym względem nie mogę mieć do Ciebie zastrzeżeń.
Uwaga Piotra była słuszna, bo faktycznie po dodaniu przypisania do linii pod zdjęciem automatycznie wyświetliło się to przypisanie właśnie i z niczego nie wynikało, gdzie to jest. A co trzeba było zrobić w tym przypadku, napisałem już.
Dla wnętrza nie potrzeba podobiektu, bo wnętrze do właściwie cały tunel, a dla wylotu tak, bo to miejsce szczególne i warto je zaznaczyć na mapie, a to ostatnie nie jest możliwe bez podobiektu, jeśli tunel nie ma znacznika liniowego. Ale ja bym pozostał przy punktowym dla tunelu, bo lepiej wyświetla się na mapie linii, samego przebiegu tunelu można domyśleć się patrząc na mapę. Tylko przesunąłem istniejący już znacznik.
2025-01-14 17:45:48 (rok temu)
blaggio.
+1 głosów:1
do PiotrW: Piotrze, dodałem Ci uprawnienia na teren miasta. W razie potrzeby możesz sam coś poprawić lub zmienić za kogoś, tylko warto, żebyś każdorazowo informował o tym w komentarzu pod danym zdjęciem lub dowolnym zdjęciem obiektu, którego dotyczy zmiana.
2025-01-14 17:49:42 (rok temu)
do elot360: Oczywiście że masz racji Tak jak napisałem biegnie obok.
2025-01-14 22:52:32 (rok temu)
do PiotrW: Przeglądasz te swoje "dowody" na swoje tezy czy tak sobie wrzucasz losowo i trzymasz kciuki żeby nikt tego nie sprawdził?

Jak byk linia reprezentująca oś linii kolejowej pokrywa się z linią reprezentującą oś ulicy 3 Maja. Nie wiem gdzie trzeba mieć oczy aby tego nie dostrzegać, chyba w Żywcu
2025-01-15 00:57:58 (rok temu)
do PiotrW: Masz jeszcze porównanie, jednej mapy gdzie masz oś ulicy 3 Maja i oś linii kolejowej oraz ortofotomapę. Dla porównania na obu podglądasz masz tą samą warstwę obiektów topograficznych (Krawężniki ulicy 3 Maja są więc doskonale widoczne):

Wszystko na portalu mapowym który sam mi podlinkowałeś
2025-01-15 01:03:28 (rok temu)
PiotrW
+1 głosów:1
do elot360: jeden z nas posługuje się niewłaściwymi mapami. Dałem ci link do oficjalnego geoportalu miasta, gdzie widać ze linia kolejowa nie pokrywa się z osią ulicy a biegnie od niej na wschód. Obrys ulicy styka się z obrysem tunelu. Zastosuj odpowiednie filtry, powiększ.
2025-01-15 09:53:55 (rok temu)
do PiotrW: Wysłałem ci na drugim obrazku maksymalne dostępne powiększenie. Na stronie którą sam podesłałeś. Jak mam się posługiwać niewłaściwą mapą skoro sam mi ją podesłałeś, czy mam to traktować jako potwierdzenie że próbujesz mnie zrobić w bambuko tylko średnio ci idzie?

Podaj proszę te warstwy które muszę sobie włączyć, skoro mapa topograficzna i oś linii kolejowej to według ciebie za mało. Z twojego komentarza wynika że tunel i linia kolejowa muszą przebiegać innymi śladami, najlepiej gdyby tunel i linia kolejowa w ogóle by się nie pokrywały. Wtedy mówiłbyś prawdę
2025-01-15 13:06:04 (rok temu)
do elot360: Pokazujesz malutkie zdjęcia, jakby z telefonu. Zrobię Ci zrzut ekranu po dużym powiększeniu mapy z portalu' Jak Ci to przesłać by nie zaśmiecać FP?
2025-01-15 14:54:33 (rok temu)
do PiotrW: Nie "jakby", tylko z telefonu Huawei P30 ;-)
2025-01-15 15:01:24 (rok temu)
do elot360: Znam teź to miejsce, i powiem tak, ten tunel napewno niema wylot z pod ulicy 3 Maja ale raczej jest ten wylot przy ulicy Bohaterów Warszawy. I od zkrzyźowania przy pl.Chrobego to jest juź ulica Zamkowa.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dodatek ☺
2025-01-15 16:06:26 (rok temu)
do PiotrW: Czy dla ciebie obrazy o rozdzielczości 1879x936 pikseli są malutkie? Nie rozśmieszaj mnie. Jeśli opcja "Otwórz obraz w nowej karcie" którą masz dostępną pod "Prawy Przycisk Myszy" cię przerasta, to zawsze masz możliwość powiększenia obrazu strony za pomocą skrótu "Lewy control z przyciskiem plusa". Twoja przeglądarka na pewno oferuje możliwość powiększenia, jest to standardem od kilkunastu lat co najmniej. Dalszymi poradami dzielił się nie będę, bo zacznę być oskarżany o obrażanie użytkowników.

Adres mailowy: [ciach]
Zapraszam
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: Usunięcie adresu mailowego (Po paru dniach nie jest już tu potrzebny)
2025-01-15 17:00:03 (rok temu)
do vetinari: To, co napisałeś, odnosi się do podpisu pod tym zdjęciem. Ale coś mi się wydaje, że spór dotyczy tunelu jako całości.
W momencie rozpoczęcia dyskusji tunel przypisany był tylko do ulicy Zamkowej poza przypisaniem do linii kolejowej, które dodał Kolega Elot dopiero przed wstawieniem tego zdjęcia. Ja po swoim pierwszym komentarzu dołożyłem jeszcze przypisanie do ulicy 3 Maja, bo uznałem je i nadal uznaję za zasadne, jeśli już pozostać przy przypisaniach tunelu do ulic.
2025-01-15 17:09:20 (rok temu)
elot360
+1 głosów:1
do vetinari: Tunele z reguły mają dwa wyloty, jeden jest na przedłużeniu ulicy Zamkowej a drugi na wschód od ulicy 3 Maja. Cała dyskusja polega na tym że kolega nie dowierza, mimo pokazaniu mu na kilku mapach topograficznych oraz zdjęć lotniczych, że tunel MUSI przebiegać pod ulicą 3 Maja. Wynika to nie tylko z geometrii ale też ze zdjęć satelitarnych. Można to zweryfikować na pierdyliard różnych sposobów i jestem wręcz zażenowany że każdy naoczny dowód jest odrzucany hasłem "nie masz racji". No dziękuję do jasnej anielki za taki poziom dyskusji. Czuję się jakbym dyskutował z płaskoziemcą który patrzy na zachód słońca i ci mówi "Patrz, nie zachodzi"."

Naprawdę trzeba mieć bardzo wiele złej woli by w kilku źródłach, nie ważne czy to UM BB czy samo PKP PLK, mieć jak byk kreskę linii kolejowej pod ulicą 3 Maja i dalej się upierać że tunel nie może biec pod ulicą 3 Maja
2025-01-15 17:11:33 (rok temu)
do blaggio.: No, opis podaje źe wylot jest przy ulicy 3 Maja, co jest błędne. Co do samego tunelu, myśle źe to jest tylko walka pogłądów, napewno prowadzi pod tymy podanymi ulicami. Natomiast, ja mam ostatnio wraźenie, źe coś nie tak jest ostatnio z przypisywaniami obiektów linii kolejowych... tu jest wlaśnie moja uwaga poprostu brakuje konkretna miejscowoścz w scieźce przypisań ale na starych zdjięciach jest ścieźka z miejscowością
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dodatek
2025-01-15 17:15:30 (rok temu)
do elot360: Ale wylot niejest przy ulicy 3 Maja, ale przy ulicy Bohaterów Warszawy ulica 3 Maja kończy zkrzyźowaniem przy pl. Chrobrego...
2025-01-15 17:21:22 (rok temu)
do vetinari: Oj, to zaskakujące. Zapomniałeś, że żeby uwidocznić miejscowość w przypisaniu zdjęcia tego mostu, który akurat jako obiekt ma przypisanie nawet do dwóch miejscowości do wyboru, trzeba zaktualizować przypisania. To samo było pierwotnie pod tym zdjęciem.
Mam nadzieję, że własnie o to Ci chodziło. ;-)
2025-01-15 17:29:44 (rok temu)
do blaggio.: Ok, moźe moja wina, ale ten Tunel w Nowym Lupkowie nadal wisi tylko w linii kolejowej mojim zdaniem jest coś w samym systemie coś nie tak. Do tej pory bylo normalnie...
2025-01-15 17:33:43 (rok temu)
2025-01-15 17:35:35 (rok temu)
do vetinari: Moim zdaniem takie coś jest możliwe tylko wtedy, gdy most, czy tunel, nie jest w ogóle przypisany do miejscowości, tylko do samej rzeki lub linii kolejowej. Ale to już nie wina oprogramowania strony, tylko tych co dodają i przypisują obiekty.
Ale też jeszcze jeden często popełniany błąd może za to odpowiadać. Jeżeli najpierw most ktoś przypisze do rzeki i potem dopiero do miejscowości bez kliknięcia "odziedzicz", to pod zdjęciem wyskoczy ścieżka z rzeką bez nazwy miejscowości, i wtedy przypisanie trzeba aktualizować. Ale bez odziedziczenia miejscowości w obiekcie sytuacja będzie powtarzać się przy dodaniu każdego nowego zdjęcia.
Przy daniu jako pierwsze przypisania do miejscowości (wtedy odziedzicz jest niepotrzebne), potem do rzeki lub linii, po dodaniu zdjęcia od razu wyskakuje miejscowość, która zawsze ma pierwszeństwo, bo tak to właśnie jest ustawione.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dopisek
2025-01-15 18:08:41 (rok temu)
blaggio.
+1 głosów:1
do PiotrW: Dokładnie przyjrzałem się temu, co ty widzisz na B-B geoportalu, i mogę tylko potwierdzić rację Kolegi Elot. Niewłaściwie interpretujesz to, co widać. Żółty pasek z nazwą ulicy jest tylko symbolicznym oznaczeniem na mapie jej przebiegu i jego szerokość nie ma nic wspólnego z rzeczywistą szerokością ulicy 3 Maja. W skali mapy pasek ma szerokość ok. 3 m, ulica pomiędzy pierzejami ok, 18-20 m (jezdnia ok. 13 m). Cienka linia przerywana pokazuje przebieg toru w tunelu, który ma szerokość przynajmniej 6-7 m, a może jeszcze trochę więcej. Jeśli widzisz, że oznaczenie toru biegnie obok pasku ustawionego mniej więcej pośrodku ulic w odległości w skali mapy ok. 1 m, to biorąc pod uwagę to wszystko, co napisałem, nie może być inaczej - tunel jest pod ulicą, a nie obok. Wybacz, że zmusiłem się do tak łopatologicznego wyjaśnienia.
2025-01-15 18:11:01 (rok temu)
do vetinari: Możesz sprawdzić doświadczalnie to, co napisałem. Obiekty, które nie mają w przypisaniach "odziedziczonych" danych miejscowości, poznasz po tym, że przypisanie obiektu do miasta jest drugie i wyszarzone tak, jak przypisanie do rzeki lub linii. Po kliknięciu odziedzicz przy przypisaniu do miasta lub zaktualizowaniu przypisania poprzez zaznaczenie jako właściwego tego do miasta, przypisanie do miasta zaświeci się zwyczajnie na biało i problem zniknie. Dodaj na próbę zdjęcie do takiego "niewysterowanego" obiektu, to sprawdzisz. ;-)
2025-01-15 18:28:05 (rok temu)
vetinari
+1 głosów:1
do blaggio.: Juź wiem gdzie byl problem, od jakiegoś czasu jest nowa moźliwoścz wyboru przypisiwań. Ztego wynika, źe by fani koleji, dodawający swoje zdjięcia wybierali prawidlową propozicjie, tz źe by miesjcowoścz byla waźniejsia od linii kolejowej albo toku wodnego.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dodatek ☺
2025-01-15 18:43:06 (rok temu)
elot360
+1 głosów:1
do vetinari: "Ale wylot niejest przy ulicy 3 Maja, ale przy ulicy Bohaterów Warszawy" - Przypomnę kilka wypowiedzi kolegi PiotrW do których się odnoszę:
- "Dla twojej wiedzy to tunel nie biegnie pod ul 3 Maja, a obok."
- "Tak jak napisałem biegnie obok."
- "Dałem ci link do oficjalnego geoportalu miasta, gdzie widać ze linia kolejowa nie pokrywa się z osią ulicy a biegnie od niej na wschód. Obrys ulicy styka się z obrysem tunelu."

@blaggio już wytłumaczył dosyć konkretnie całą sprawę (Dziękuję, ja już się zaczynałem oddalać od merytorycznej dyskusji). Mam nadzieję że ostatecznie, skoro wciąż nie otrzymałem na maila kolejnych rewelacji ani żadnych instrukcji "jakie filtry trzeba włączyć aby zobaczyć to samo co Piotr".

Do kwestii przypisania zdjęcia ani razu się nie odniosłem bo nie był to temat mojej dyskusji. W każdym razie domyślam się o co chodzi, bo już mi się kilka razy zdarzyło przypisać zdjęcie czy obiekt do linii kolejowej i jego przypisanie było dalekie od "ideału". Myślę o ścieżce przypisań bo rzecz jasna opis już robił większą robotę. Jakiś czas temu koledzy odkryli przede mną magiczną funkcję "odziedzicz" która pod tym względem zmieniła moje życie o 180 stopni. Jeśli nie da się jakiegoś obiektu przypisać do ulicy to zawsze można do samego miasta, jego dzielnicy i odziedziczyć dane by dane zdjęcie było przypisane do danej miejscowości/powiatu. Mam nadzieję że proces który czasem wykonuję nie odbiega od standardów FP
2025-01-16 12:07:27 (rok temu)
blaggio.
+2 głosów:2
do elot360: Jednak wrócę do tekstu pod zdjęciem, który chcąc zachować dotychczasowy układ powinien brzmieć: "pociąg (...) opuszcza tunel pod ulicą ZAMKOWĄ i jedzie dalej w kierunku Żywca.", bo w obecnym brzmieniu treść budzi zastrzeżenia. Albo w ogóle pominąć nazwę ulicy, bo informacja "w kierunku Żywca" jednoznacznie pokazuje, który to wylot.
2025-01-16 14:37:26 (rok temu)
do elot360: Juź otrzymaleś odpowiedź na ten temat od Blaźeja... ja niewalczę o to kto dosika dalej czy wyźej, ale o dobro portalu. I jeźeli wiem źe opis zdjięcia wprowadza w błąd to reaguje. Niejestem specem od koleji ani linii kolejowych, ale mam wiadomoścz o tym jak dziala fotopolska. Nie tylko przypisanie zdjięcia jest wyźne, ale i opis.
2025-01-16 14:55:31 (rok temu)
elot360
+1 głosów:1
do blaggio.: Dokonałem edycji opisu, powinno być już dobrze. Proszę o potwierdzenie czy nie macie już wątpliwości
2025-01-16 17:13:00 (rok temu)
do elot360: Jest wszystko ok.
Ale patrząc teraz chłodnym okiem na całą dyskusję pod tym zdjęciem dziwię się, że czasem trzeba aż tyle napisać się, żeby wyjaśnić sobie kilka w istocie drobnych i zarazem prostych spraw. Może nie ma innego sposobu. ;-)
2025-01-16 17:44:24 (rok temu)
vetinari
+2 głosów:2
do elot360: Jak juź jesteś w tym poprawianiu, to popraw ścieźke przypisań przy tach zdjięciach i bo nie tylko na tramwajach jest fotopolska budowana. Poprawna ścieźka przypisań powina być miejscowoścz i ulica Bo honor tu, na fotopolsce trzeba budować i nie o niego walczyć....
2025-01-16 18:59:51 (rok temu)
elot360
+1 głosów:1
do vetinari: Dopiszę w wolnym czasie, tak jak się zobowiązałem pod jednym z tych zdjęć. Natomiast bardzo dziękuję że trzymacie rękę na pulsie, bo rzeczywiście "wypadło mi to z głowy"
2025-01-16 19:09:46 (rok temu)
elot360
+2 głosów:2
do vetinari: Zrobione, potwierdź proszę że wszystko gra :P
2025-01-16 23:57:40 (rok temu)
vetinari
+2 głosów:2
do elot360: Super, nie tylko gra, ale i śpiewa ☺
2025-01-17 07:48:59 (rok temu)
ZPKSoft
+1 głosów:1
do vetinari: Mamy takie powiedzenie "szafa gra, komoda tańczy".
2025-01-17 08:34:24 (rok temu)
elot360
+3 głosów:3
do ZPKSoft: Gra i trąbi, zespół Kombi 😝
2025-01-17 10:42:41 (rok temu)
Jazzek
+1 głosów:1
do ZPKSoft: Od mojej teściowej: "Szafa gra i buczy", "Wszystko gra i konweniuje" :)
2025-01-17 12:12:31 (rok temu)
PiotrW
+1 głosów:1
do blaggio.: Oczywiście, tak będzie
2025-01-17 17:30:30 (rok temu)
Krzyś_
+2 głosów:2
vetinari
+1 głosów:1
Niejest to przypadkiem Dworzec kolejowy w Bielsku Bialej ?
2025-01-18 09:31:29 (rok temu)
Kkk
+1 głosów:1
To NIE JEST dworzec w Zwardoniu :)
2025-01-18 11:44:16 (rok temu)
2025-01-18 11:55:39 (rok temu)
do da signa: Co wygralem?😃
2025-01-18 12:17:21 (rok temu)
da signa
+2 głosów:2
do vetinari: Nagrodę publiczności w konkursie Grand Prix Architektů :)
2025-01-18 12:20:00 (rok temu)
do vetinari: Nie przypadkiem. Tam go wybudowano:). To jest peron 1 w Bielsku-Białej
2025-01-18 12:30:20 (rok temu)
do vetinari: A kto przepisze ?
2025-01-18 12:33:02 (rok temu)
do PiotrW: Poprawiłam przypisanie.
2025-01-18 12:34:01 (rok temu)
DominoKato
+1 głosów:1
do da signa: Dzięki haha :D Troszke się zagubiłem , ale jesteście czujni!
2025-01-19 12:24:39 (rok temu)
da signa
+3 głosów:3
do DominoKato: Wspieramy się w drodze do szczytnego celu :)
2025-01-19 12:30:01 (rok temu)
Pokaż na mapie
74 Dyskusji (ostatnia 5 miesięcy temu)
Ulica 3 Maja widoczna z okien pasażu Komunalnej Kasy Oszczędności w latach 20. XX wieku. Dobrze widoczna po lewej elewacja kamienicy nr 1.
Ulica 3 Maja, widok od skrzyżowania z ul. Zamenhofa w kierunku południowym w 1912 r. Po lewej hotel President (ówczesny Kaiser-Hof).
1895
-
1901
1895
-
1905
1900
-
1905
1900
-
1916
1900
-
1916
1904
-
1915
1904
-
1915
1910
-
1912
1910
-
1912
1911
-
1912
Ulica 3 Maja na innych zdjęciach
Ulica 3 Maja - obiekty i wydarzenia
1
9
10
37
następna
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: boracza bendoszka lubomierz krakowska krakowska bendoszka praszywka wielka racza wielka racza Gumniska przegibek przegibek Radomsko Radomsko sobków sobków cyryla i metodego rad rad mapy wroclaw sobków sobków hala targowa park muszl park muszl chorzów chorzów rad rad politechnika wrocławska restaurac tramwaje gdańsk tramwaje gdańsk boguchwały restaurac