| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
OBIEKTY - Ulica Mikołowska
1
3
4
5
9
19
27
29
31
33
35
37
39
55
61
73
92
97
99
105
130

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...

Ulica Mikołowska

proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
12następna
Kosze dla Tereski;)
2023-12-05 19:26:32 (2 lata temu)
s_mile
+3 głosów:4
Czy doprawdy WSZYSTKO musi trafić na FP?
2013-10-26 08:10:15 (12 lat temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
Do s_mile* a o co chodzi w tym pytaniu. Proszę bardziej szczegółowo.
2013-10-26 08:43:35 (12 lat temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
Ja się zaraz domyśliłem o co chodzi. Już tyle na FP było różnych uwag że ni jak nie można było się domyśleć o co chodzi. Napisałem po to żeby przy takich uwagach napisać to i to jest złe. Wstawcie się w sytuacji początkujących.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: błąd
2013-10-26 09:08:19 (12 lat temu)
Hanna Janiszewska
+2 głosów:2
do piotr brzezina : No widzisz przecież, że to jest byle jakie zdjęcie. Można było chociaż wykadrować, żeby tej kuli nie było.
2013-10-26 08:58:11 (12 lat temu)
Danuta B.
+2 głosów:3
do piotr brzezina : Sławek ma rację. Ten kadr przypadkowy, poniżej przyjętych kryteriów. można poddać pod głosowanie.
2013-10-26 08:59:45 (12 lat temu)
s_mile
+3 głosów:3
do piotr brzezina : Proszę bardzo:
Uważam, że to zdjęcie jest najdelikatniej mówiąc "średnie", jest to przypadkowy, niestaranny kadr, tyle, że w tle poniewierają się wieże interesującego nas obiektu. Ale ani jakość techniczna, ani bogactwo szczegółów, ani odległa data rzutująca na "niepowtarzalność" ujęcia, jak również sytuacja braku u nas dotąd zdjęć tej bazyliki (bo przecież są) nie predysponują tego ujęcia do zamieszczania na Fotopolsce.
Miroslaw2 potrafi robić znacznie lepsze zdjęcia. Moim marzeniem jest, aby użytkownicy sami nieco selekcjonowali swoje zdjęcia - bynajmniej nie muszą być perfekcyjne - a dalej jak w poście do którego pytanie zadałeś.
2013-10-26 09:10:07 (12 lat temu)
pawulon
+2 głosów:2
do Hanna Janiszewska: Haniu, ta kula to klosz lampy. Autor jej nie wykadrował, by pokazać że przyświecał mu jakiś cel ;)
2013-10-26 12:32:19 (12 lat temu)
do Hanna Janiszewska: Np tu nie ma kuli i oceny w okolicach szóstki
2013-10-28 00:10:16 (12 lat temu)
do s_mile: Masz 101 % racji . Piszmy bardziej dokładnie co w danym zdjęciu jest nie tak . Akurat w tym zdjęciu od Mirosław2 widać wszystkie bolączki, ale są takie zdjęcia w których musimy się domyślać o co chodzi krytykującemu. Mam nadzieje że się nic nie stało
2013-10-26 10:01:33 (12 lat temu)
Danuta B.
+3 głosów:3
do piotr brzezina : Masz 102% racji Piotrze pisząc o potrzebie wskazywania błędów technicznych zdjęć. Uważam, ze dotyczy to wszystkich użytkowników. Kiedy daję s_milemu -6, powinnam to uzasadnić. To nie ironia. Są kadry, które zostały w złym trybie wyostrzone lub mają inne niewielkie (do naprawienia) błędy, a autor nie wie, dlaczego ocena nizsza. Niektóre osoby reagują alergicznie na takie uwagi, ja do nich nie należę i wdzięczna byłabym za nie.
A nowych trzeba prowadzić za rękę. Pisałam o tym, że od pierwszego kadru widać, czy będzie z użytkownika pożytek... Wiele osób zaczęło swój byt na stronie koślawym kadrem swego kościoła i zamilkli (co przewidywałam).
2013-10-26 10:37:02 (12 lat temu)
s_mile
+3 głosów:3
do piotr brzezina : "Nic się nie stało" - jeśli to dotyczy mnie, to absolutnie nic, uznaję, że masz rację sugerując rozwijanie krytyki zamiast pozostawiania pola domysłom.
A jeśli tyczy Miroslawa2 to dołączam się do tej wypowiedzi. Powtórzę - dostrzegam, że potrafi robić całkiem przyzwoite fotki, cieszy mnie jego obecność na portalu i wnoszony przez niego wkład. I ufam, że moje zrzędzenie Go nie zniechęci. Wręcz przeciwnie - zdopinguje.
I jeszcze raz powtórzę - zdjęcia na FP nie muszą być perfekcyjne czy szczególnie piękne, nie o to tu przecież chodzi, to nie portal artystyczny lecz bardziej dokumentacyjny.

Ogólnym problemem zaczyna się stawać coś innego. Ja osobiście staram się przeglądać wszystkie zdjęcia współczesne (pomijając wnętrza, przedmioty, remonty i inwestycje), a te, które uznam za wartościowe nagrodzić oceną (wolałbym specjalną "widziajką", bez rangowania). Myślę, że takie podkreślenie "obejrzałem twoje zdjęcie i chciało mi się dać temu wyraz" motywuje, pokazuje celowość czyjejś pracy. Tyle, że zaczynam mieć coraz bardziej narastające odczucie brodzenia w fotograficznym śmietniku. I traf chciał, że akurat tutaj dałem upust moim odczuciom (bywają fotki znacznie gorsze i mniej tematyczne).

Ps
Jeśli - w świetle tego co napisałem powyżej - czyjeś zdjęcia nie dostają tych moich "potwierdzeń" to wcale nie oznacza, że są moim zdaniem złe. Prace osób nigdy mi się nierewanżujących jakąkolwiek oceną celowo ignoruję.
2013-10-26 10:46:14 (12 lat temu)
s_mile
+3 głosów:3
do Danuta B.: Nie musisz uzasadniać minusa do szóstki - taka ocena to zazwyczaj znacznie więcej niż to na jaką zdjęcie zasługuje. Wrzucamy poprawne lub dobre zdjęcia ("piątkowe" wg naszej skali) a obdarzamy się bez umiaru ocenami kilka oczek wyższymi. 5+ jest standardem, totalnie zawyżonym. Ja sobie ostatnio odpuściłem - nie będę ryzykował różnych ans i fochów, tam gdzie zdjęcie jest powyżej poprawnego i jest IMHO przydatne - daję szóstkę. A niektóre moim zdaniem naprawdę wyjątkowe komentuję przy ocenie.
Ale bywamy przecież różni. Jednym w ogóle nie zależy na ocenach, inni zareagują na krytykę nerwowo (choćby na tego minusa do szóstki).
Chociaż masz rację, że takie uzasadnienie ma wielką wartość. Tak samo jak dla mnie mają wartość niższe lecz bardziej rzetelne oceny - dają (a przynajmniej powinny :-D) do myślenia. Ja cały czas mam w pamięci słowa Zygmunta: "Jeśli ci nikt nie powie, że twoje zdjęcie jest złe, nadal będziesz myślał, że jest dobre".
Często zamieszczam takie sobie zdjęcie (choć moim zdaniem nie poniżej poziomu "poprawne") tylko dlatego, że żal mi nie zobrazować nieistniejącego u nas obiektu.
Takie uzasadnianie jest bardzo czasochłonne, a ubieranie tego w słowa, które nie urażą - jeszcze bardziej.
Więc ja chętnie poproszę o prawdziwe oceny, zgodne z podpisami: słabe, poprawne, dobre, wybitne. Z którymi się zgodzę lub nie, ale zaręczam, że się na nie nie obrażę.
Owszem, może kogoś w takiej sytuacji razić, że przy takim niejednolitym globalnie podejściu w ogólnych statystykach ocen wyląduje niżej, ale tak naprawdę to dobre zdjęcia same się bronią.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: "naprawdę" pisze się razem. Zawsze mam z tym problem
2013-10-26 11:21:01 (12 lat temu)
Neo[EZN]
+3 głosów:6
do Danuta B.: Nic dziwnego, że zamilkli - po paru bardzo niemiłych słowach pewnie sam bym na ich miejscu to samo zrobił :) Po prostu nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę, że tymi niemiłymi "powitaniami" skutecznie zniechęcamy osobę do dalszej pracy z nami. Albo możemy liczyć na to, że trafi nam się super - fotograf, może raz na pół roku, rok to się uda albo pomóc takiej nowej, niedoświadczonej osobie wskazując błędy, które robi - jest szansa na to, że te uwagi weźmie do siebie i kolejne zdjęcia będą lepsze.

Możemy więc czekać na profesjonalnych fotografów, którzy z reguły nie potrzebują FP do promocji - i ubolewać nad tym, że co chwilę jakiś budynek znika z naszego krajobrazu a nie miał go kto uwiecznić - albo pomagać nowym - jeśli się nie uda to wtedy zadziałać bardziej stanowczo ale znam już wiele przypadków kiedy cierpliwość popłaciła i kolejne zdjęcia były lepsze od poprzednich.
2013-10-26 13:07:36 (12 lat temu)
Stanisław A.
+6 głosów:6
do Danuta B.: O, to, to...
Masz rację! Myślę, że nawet bardzo krytyczna uwaga, ale kierowana życzliwością i chęcią pomocy początkującemu jest niezwykle cenna. Może nie każdy potrafi to zrozumieć, co niektóry obrazi się nawet. Sam się przekonałem jak cenne są uwagi doświadczonych Fotopolan. Parę razy wytknięto mi różne błędy, ale w rezultacie zyskałem i ani mi w głowie czuć się urażonym. Przyjmuję zawsze z pokorą rzeczowe uwagi i wydaje się, ze robię coraz mniej błędów.
Stary już jestem, ale nie na tyle żeby zaniechać dalszej nauki. W robieniu zdjęć też... :-)
2013-10-26 13:12:33 (12 lat temu)
Hanna Janiszewska
+1 głosów:1
do s_mile: A ja czasem nie wiem, co oceniać. Zdjęcie czy tematykę. Bo jakiś parking czy budowa drogi są ważne a już samo zdjęcie do interesujących ani pięknych nie należy. Co do krytyki, to jęśli ktoś mi powie, że lepiej zrobić tak i tak. to będę wdzięczna, bo człowiek całe życie się uczy.
2013-10-26 12:23:33 (12 lat temu)
Hanna Janiszewska
+1 głosów:1
do pawulon: A no widzisz, a ja się nie domyśliłam. No to teraz już wiem dlaczego. Fotopolska to jeden z tych szczytnych celów naszego istnienia.
2013-10-26 12:40:41 (12 lat temu)
s_mile
+2 głosów:2
do pawulon: I w całym tym zdjęciu najciekawsze jest właśnie odbicie - skaczącej do wody osoby?
2013-10-26 12:41:26 (12 lat temu)
do s_mile: A ja myślałem że to jakaś ćma uwięziona w tym kloszu.
2013-10-26 12:43:35 (12 lat temu)
s_mile
+4 głosów:4
do Neo[EZN]: Piotrze, bardzo mądre słowa. Próbujmy (kieruję to również do siebie) zachować takt, delikatność i życzliwość przy zwracaniu uwagi nowym użytkownikom. A dopiero gdy jest to ktoś niereformowalny działajmy asertywnie i stanowczo.
Zgadza się, nie jesteśmy portalem dla profesjonalistów i artystów. Bardziej nam zależy na dokumentacji niż na pięknie ujęć. Co wszakże wcale nie wyklucza zachowania staranności podczas fotografowania.
2013-10-26 13:23:38 (12 lat temu)
Stanisław A.
+1 głosów:1
do Stanisław A.: Przysięgam, że nie widziałem komentarza 'Neo' przed napisaniem swojego... :-)
2013-10-26 13:21:07 (12 lat temu)
pawulon
+3 głosów:3
do Miroslaw2: Mirosławie, jak chcesz oceny w okolicach szóstki, to przyłóż się do robienia zdjęć. Zafunduj sobie aparat a nie komórkę, obrabiaj zdjęcia tak by cieszyły oko (prostuj, wyostrzaj, koryguj kolory), a przede wszystkim rób lepsze kadry, bo tym zdjęciem naszych serc nie podbiłeś. Nie obrażaj się na te słowa, raczej przyjmij krytykę z pokorą i postaraj się ją wykorzystać do nauki fotografowania. Pozdrawiam ;)
2013-10-28 00:30:31 (12 lat temu)
Hanna Janiszewska
+6 głosów:6
do Miroslaw2: Mirku. jak chcesz robić ładne zdjęcia, to Ty ze mnie przykładu nie bierz. Ja jestem starsza pani i mili koledzy z uprzejmości mi zawyżają oceny A Ty słuchaj ich dobrych rad i się nie zniechęcaj. Ideą strony jest między innymi zachowanie wyglądu obiektów dla potomności. Żeby za 100 lat ktoś zobaczył, co stało w tym konkretnie miejscu i co się zmieniło. I takie zdjęcia rób. Trzymaj się.
2013-10-28 04:34:13 (12 lat temu)
Miroslaw2
+1 głosów:1
do pawulon: Dzięki. Odwzajemniam pozdrowienia. ;)
2013-10-28 10:22:51 (12 lat temu)
Miroslaw2
+1 głosów:1
do Hanna Janiszewska: Dzięki. Serdecznie pozdrawiam.
2013-10-28 10:24:17 (12 lat temu)
Do nazwy obiektu można dodać "kolejowy".
2020-03-28 06:11:15 (6 lat temu)
do Dana : Piszesz i masz :-)
2020-03-28 06:37:46 (6 lat temu)
do piotr brzezina : A możesz jeszcze dodać "nad Rudą"?
2020-03-28 06:50:05 (6 lat temu)
piotr brzezina
+1 głosów:1
do Dana : Jak by to był facet to bym nie dopisał :-)
2020-03-28 07:14:49 (6 lat temu)
4elza
+1 głosów:1
do Dana : Sorry, że się wcinam, a Ty sama nie możesz?
2020-03-28 07:40:44 (6 lat temu)
Dana
+1 głosów:1
do piotr brzezina : No to mam szczęście :))
2020-03-28 07:20:08 (6 lat temu)
do 4elza: Takich uprawnień nie mam, mogę to robić jedynie w obiektach, które sama założyłam.
2020-03-28 07:56:38 (6 lat temu)
do Dana : Tyle lat na fp i nie masz takich uprawnień? Szok
2020-03-28 08:05:49 (6 lat temu)
do piotr brzezina : Prawdę powiedziawszy, to raczej o nie nie zabiegam :))
2020-03-28 08:06:56 (6 lat temu)
do piotr brzezina : No właśnie, dlatego pozwoliłam sobie zapytać.
2020-03-28 08:07:01 (6 lat temu)
do Dana : Rozumiem. Wprawdzie ja też nie zabiegałam, a mam:-)
2020-03-28 08:07:48 (6 lat temu)
do Dana : Teraz spróbuj podziałać.
2020-03-28 08:07:54 (6 lat temu)
Dana
+2 głosów:2
do piotr brzezina : Spróbuję i dzięki! Chyba się jednak przyda.
2020-03-28 08:10:42 (6 lat temu)
W tamtym czasie Boguszowice nie należały jeszcze do Rybnika, więc widoczek stamtąd nie mógł być podpisany Rybnik O-S. Kartka przedstawia centrum Rybnika: szkoła to obecne LO nr 2, po prawej ul. Piasta, po lewej Mikołowska, a fragment kościoła to bazylika św. Antoniego.
2016-05-11 01:16:05 (10 lat temu)
do ritterswalder: Poprawiłam.
2016-05-11 08:44:17 (10 lat temu)
vetinari
+1 głosów:1
Troche dramiticzna poza...
2018-01-10 17:45:34 (8 lat temu)
do vetinari: Ano... :)
2018-01-10 18:56:56 (8 lat temu)
Jarosław Dubowski
+1 głosów:1
Największy z kościołów zaprojektowanych przez Ludwiga Schneidera.
2021-07-23 20:36:34 (4 lata temu)
do Jarosław Dubowski: Ile on tych kościołów zaprojektował ?
2021-07-23 20:52:24 (4 lata temu)
Jarosław Dubowski
+1 głosów:1
do piotr brzezina : Ponad 50, ponadto kaplice, probostwa i kilka kamienic w Katowicach.
2021-07-23 21:00:50 (4 lata temu)
ritterswalder
+1 głosów:1
do Jarosław Dubowski: Czy te informacje podajesz na podstawie niedawno wydanej książki Bernarda Kopca?
2021-07-24 00:38:16 (4 lata temu)
do ritterswalder: Tak, książkę kupiłem i dorzuciłem informacje do obiektów.
2021-07-24 16:31:47 (4 lata temu)
maj
+1 głosów:1
Prawie to sama świątynia , sęk w tym że w żadnej z tych wersji nigdy nie powstała.
2020-03-24 22:38:28 (6 lat temu)
Moses
+1 głosów:1
Na dolnym zdjęciu jest tak jak napisałaś. Powinno być zamieszczone pod tym dworcem

f=1230304-foto
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: dodano stronę
2020-03-27 19:08:10 (6 lat temu)
do Adam56: Serdecznie dziękuję! Tam przeniosłam; teraz poczekam na podpowiedź w sprawie mostu kolejowego.
2020-03-27 20:24:20 (6 lat temu)
do Dana : To jest stary most betonowy na Rudej - wysadzony w 1945r - na jego miejscu powstał tymczasowy most drewniany wybudowany przez radzieckich saperów
2020-03-27 20:55:06 (6 lat temu)
do ylooC: Dzięki! Myślałam już, że z przypisaniem mostu sobie nie poradzę, gdy niespodziewanie odkryłam założony wcześniej obiekt - Piotr już tam był , a jakże!
2020-03-28 06:05:27 (6 lat temu)
vetinari
+2 głosów:2
Dodalem pod Pomniky JP II ☺☺☺
2021-03-13 21:31:38 (5 lat temu)
Eugeniusz S.
+1 głosów:1
do vetinari: Děkuji
2021-03-14 14:45:09 (5 lat temu)
do Eugeniusz S.: Za málo.....trzeba popatrzyć czy pomniky JP II z Waszych terenów są juź dopisane do tego podobiektu. U nas ich tyle niema, to mam o robote mniej ☺☺☺
2021-03-14 14:47:20 (5 lat temu)
do vetinari: Ja na to nie zwracam uwagi pomników na świecie jest multum przyjdzie następne pokolenie i będzie budować nowe.
2021-03-14 14:54:02 (5 lat temu)
vetinari
+1 głosów:1
Tęczowa zabawa 👍
2022-11-03 11:53:43 (3 lata temu)
Pokaż na mapie
14 Dyskusji (ostatnia 2 lata temu)
Ulica Mikołowska - obiekty i wydarzenia
99 105
130
następna
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: radymno dobromierz ratusz kino kosmos smoroński hoser antoniów siedlce siedlce hoser hoser karta cmentarza dobromierz hoser szczecin szczecin szałsza pod kasztanem roosevelta zamkowa opole toruń podgórz toruń podgórz sitno woliczno kosciol na czerniakowie wrocław mapa wrocław mapa sochaczew mural śląsk mapa śląsk śląsk alwina klecza górna klecza dwór trzebinia