| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
Ostatnie komentarze
Jelenia Góra
Rzeźba Don Kichota i Sancho Pansy
Avlimoney (2026-05-11 21:25:28)
oj chyba za długi czas naświetlania, czyli "za duże zapędy artystyczne" AHAHAHA ! :) GALERIA USUNIĘTA. ;)
da signa (2026-05-11 21:33:48)
Po prawej stronie, poniżej danych exif jest podana liczba odsłon zdjęcia. Myślę, że choć jedna z 71 osób skomentowałaby , gdyby uznała, że to zdjęcie jest nieodpowiednie. Może nie wszyscy użytkownicy, ale na pewno spora grupa zna zasady fotografiki i wie, jakie efekty uzyskuje się przy wykorzystaniu samej techniki fotografowania. Co do epitetu , którego użyłeś na końcu swojej wypowiedzi to świadczy tylko o twoim braku kultury.
vetinari (2026-05-11 21:51:57)
Czy to przypisanie do kamienicy przy Podwale 1 jest poprawne ?
Avlimoney (2026-05-12 21:19:29)
Nie. - Świadczy jedynie o dezaprobacie wobec osób, które większą wagę przywiązują do „regulaminów” niż do podstawowych wartości fotografii i tego, co ze sobą niosą. GALERIA USUNIĘTA. ;)
vetinari (2026-05-12 21:24:14)
No to sobie pomylyleś portaly...oklasky oczekuj na facebooku, tutaj cenime sobie co inego...ale rozumiem źe dla ciebie, wlaściciela calego mózgu to jest trudne do zrozumienia..
Avlimoney (2026-05-12 21:34:12)
Nie chodzi o żadne oklaski. Nie potrzebuję aprobaty bo znam swoją wartość - po prostu nie toleruję złośliwych jęczydup. ;) GALERIA USUNIĘTA. ;)
vetinari (2026-05-12 21:52:12)
Nierozumiem zupelnie języku twojego plemionia, ale wykorzystuje to, źe masz przepustke na internet i powtórze jeścz raz swoje pierwotne pytanie-czy przypisanie do kamienicy przy Podwale 1 jest poprawne ?
Avlimoney (2026-05-12 22:06:23)
i dlatego właśnie "przepustka na internet" zobowiązuje do poprawnej i starannej polszczyzny. Zatem przyjrzyj się poprawnej wersji twojego złośliwego komentarza (właśnie o tym zjawisku piszę powyżej) : ( Nie rozumiem zupełnie języka Twojego plemienia, ale korzystając z faktu, że masz przepustkę do internetu, powtórzę jeszcze raz swoje pierwotne pytanie: "Czy przypisanie do kamienicy przy Podwalu 1 jest poprawne?" ) GALERIA USUNIĘTA. ;)
vetinari (2026-05-12 22:14:37)
Zauwaźylem źe jesteś aktywny raczej wieczorem, po drugie, powtarzam juź trzeci raz, jest to przypisanie poprawne ??? Reśta twojich uwag jest tylko kwestia osobistego poglądu ☺☺☺
fantom (2026-05-12 22:25:54)
Niezauważenie że vetinari jest rodowitym Czechem i poprawianie w kółko jego polszczyzny, średnio świadczy o Twojej bystrości i dobrze świadczy o jego polszczyźnie.
Avlimoney (2026-05-12 23:12:31)
W kółko to możemy zagrać. I krzyżyk ;) GALERIA USUNIĘTA. ;)
4elza (2026-05-13 06:08:15)
Robi z siebie pajaca, to niech robi, skoro musi. To typowe trollowanie, manipulacja innymi, obrażanie, prowokowanie, etc. Nie wiem jak Wam, ale mnie już przeszło. Teraz z niecierpliwością czekam na kolejne komentarze :-D...
Avlimoney (2026-05-13 09:22:49)
Zdjęcia mówią same za siebie. GALERIA USUNIĘTA. ;)
maj (2026-05-13 21:25:57)
Cłowieku ty to jesteś szczenśliwy bo nie widzisz swojego skrzywienia
Avlimoney (2026-05-13 22:10:08)
...................
Avlimoney (2026-05-13 23:26:35)
O jakim skrzywieniu piszesz ? GALERIA USUNIĘTA. ;)
da signa (2026-05-14 07:19:23)
Przejrzałam Twoje prace na FB. Niektóre bardzo ciekawe, widać rękę profesjonalisty i zacięcie artystyczne. Na pewno są portale, które to docenią. My skupiamy się na fotografii dokumentującej rzeczywistość. Tak założył twórca strony i tego się trzymamy. Jest regulamin i każdy kto zakłada konto na FP powinien się go trzymać. Rozumiem, że może Ci się to nie podobać, ale walka z całą społecznością jest trochę bez sensu. Na pewno masz w swoim portfolio takie zdjęcia, które odpowiadają fotopolskim standardom , a jeśli nie ma ich zbyt dużo , to zapewne jako fachowiec będziesz je robił i zamieszczał jeśli tylko zechcesz zasilać nasze zbiory. Życzę Ci, abyś odnalazł satysfakcję z tworzenia takiej właśnie fotografii.
4elza (2026-05-14 07:32:41)
Tzw "efekt rozbłysku soczewki" na latarniach jest stworzony sztucznie...
polskup (2026-05-14 07:48:34)
Zazdroszczę Ci, Da signa'o, wyrozumiałości. Dla mnie typ, który poznawanie nowych ludzi zaczyna od rzutu granatem, czyli prowadzi taktykę zwaną rozpoznaniem walką, przy okazji drwiąc z innych użytkowników, obrażając ich i nie szanując panującego na FP względnego porządku, do tego forsując własny światopogląd i powodując pozamerytoryczny ferment, na co zapewne ma werbalistyczne wytłumaczenie, zasługuje co najwyżej na pozew do sądu, bo to, co pacjent robi jest poniżej wszelkich norm i wypełnia dyspozycje co najmniej dwóch artykułów KK.
piotr brzezina (2026-05-14 08:31:28)
Twój komentarz jest super, bardzo mądrze napisany. " obrażając ich i nie szanując panującego na FP względnego porządku" ."zasługuje co najwyżej na pozew do sądu, bo to, co pacjent robi jest poniżej wszelkich norm i wypełnia dyspozycje co najmniej dwóch artykułów KK" . Przykład idzie z góry, takich obraźliwych komentarzy, nawet gorszych, używanie wulgarnych słów wobec innych ftopolan, oskarżanie polityczne, przekręty i inne mamy multum od długoletnich fotopolan którzy są administratorami zwanych 5+ (mam zrzuty ekranów). Co mam z tym zrobić. Nawet zacząłem zbierać informację w prokuraturze ale to się wiąże z niebezpieczeństwem dla fp, dlatego się wycofałem Dochodzę do 15 - tu lat na fp. Nadal będę walczył.
Avlimoney (2026-05-14 12:25:17)
No i to jest merytoryczna dyskusja. - Dziękuję i pozdrawiam ;) GALERIA USUNIĘTA. ;)
Avlimoney (2026-05-14 12:25:55)
Nieprawda... - to standardowy efekt mocno przymkniętej przysłony przy optyce szerokokątnej. Natomiast za wygląd "gwiazdek" (sunstarów) wokół punktowych źródeł światła odpowiada ilość listków przysłony - jeśli liczba listków jest nieparzysta [ jak w przypadku użytego przeze mnie obiektywu Nikkor AF 35 mm f/2D (7 sztuk) ], to liczba promieni równa się podwójnej liczbie listków - stąd 14 promieni wokół każdego punktowego - mocniejszego źródła światła na tej fotografii. :)
Avlimoney (2026-05-14 12:27:13)
No to czekam na pozew :P GALERIA USUNIĘTA. ;)
Avlimoney (2026-05-14 12:31:58)
To nie ja pierwszy "zaatakowałem" - To użytkownicy tego portalu zaczęli mnie obrażać, ale skąd możesz to wiedzieć, skoro tzw. "admini" na bieżąco usuwają swoje (wobec mnie) obelgi, pozostawiając do wglądu tylko moje argumenty obronne?... - Ja nie szukam tu zwady - po prostu nie zgadzam się na jednostronną, nierówną "walkę". Poczytaj od początku... ;) - Ja tylko dzielę się swoimi zasobami. Z Wami. I tyle... :) :) GALERIA USUNIĘTA. ;)
polskup (2026-05-14 13:28:28)
Nie przypominam sobie, abym Ciebie obrażał, natomiast natknąłem się na obraźliwy tekst Twego autorstwa pod moim adresem. Na szczęście został usunięty, ale zdążyłem wyrobić sobie pewien pogląd na zastane zjawisko.
Avlimoney (2026-05-14 13:33:32)
Nie pamiętam już kto i co (bo zbyt zmasowane to są ataki), ale jestem pewien, że ja sam bez żadnego powodu nikomu nie powiem/napiszę ani jednego złego słowa. Widać, musiałeś mnie czymś sprowokować (najprawdopodobniej czymś niskim, czysto złośliwym, na co mam najmniejszą tolerancję), i z pewnością nie był to regulamin portalu. Szanujmy się wzajemnie a wszystko będzie dobrze. Pozdrawiam
chrzan233 (2026-05-14 14:19:59)
Może trzeba zażyć jakiś środek na odświeżenie pamięci.
Avlimoney (2026-05-14 16:33:45)
no to pokaż mi sekcję, w której jako pierwszy posunąłem się do inwektyw.. GALERIA USUNIĘTA. ;)
chrzan233 (2026-05-14 16:34:41)
Nie prowadzę tu grupy terapii zajęciowej.
vetinari (2026-05-14 16:55:09)
Tak ogólnie, fotopolska niejest warsztatami terapeutycznymi....☺☺☺
fantom (2026-05-14 16:58:18)
Opamiętajcie się trochę. Kolega próbuje z Wami grzecznie rozmawiać a wy go nadal atakujecie. Przestaję mu się trochę dziwić że się broni.
vetinari (2026-05-14 17:24:04)
Komentarze które by udowodnialy jego pierwsze injektywa zniknely razem z jego zdjięciami które byly fotomontaźem. Wlaśnie kiedy mu na to zwracano uwagy, to się rozpoczelo....
fantom (2026-05-14 17:28:34)
No i co z tego? Parę bluzgów rzucił i parę usłyszał. Zbilansowało się. Będziesz to ciągle przeżywał jak panienka i się odgrywał?
vetinari (2026-05-14 17:34:10)
Co Ci mam na to powiedzieć...jedynne to podziekowanie za wytlumaczenie tego źe niejestem Polakiem. Reszta to juź osobisty progłąd na problem. Ja go niekomentuje, niemam potrzeby się im zajmować.
Desperado (2026-05-14 17:41:35)
Że Wam się chce z pacanem dyskutować. Przecież to troll, karmi się głupimi sprzeczkami, które sam wywołuje. Olać ciepłym moczem.
Desperado (2026-05-14 17:45:50)
Fantomie :) Przeczytaj pierwszy komentarz. W przypadku tego zdjęcia to jego autor zaczął od "ćwierćmózgów". Widocznie mu się wieczorem nudziło i potrzebował adrenaliny. Ps. Ale Twój komentarz o Vetim i jego ojczystym języku....majstersztyk :)
fantom (2026-05-14 17:47:33)
Ja się odniosłem nie do początku tej dyskusji, tylko do jej końcówki. A o bluzgach przecież wspomniałem.
Desperado (2026-05-14 17:51:22)
Wybacz, nie czytałem całości :) Poprawię się.
chrzan233 (2026-05-14 17:51:31)
Żart naprawdę udany, doceniam. Nie biorę dalszego udziału w tym eksperymencie społecznym, jak widać znajdą się tu amatorzy każdego rodzaju zachowania, Mam nadzieję, że znajdziecie wspólny język.
fantom (2026-05-14 17:55:41)
Dobry pomysł. Nie bierz dalszego udziału i pozdrów krewnych...
chrzan233 (2026-05-14 17:56:54)
Zajmij się swoimi.
Avlimoney (2026-05-14 21:55:39)
No to wracamy do punktu wyjścia : "pacan" to cię zrobił, a "troll" poprawił. ;) (I właśnie o tym jest ta rozmowa, a właściwie była.. ;) ) GALERIA USUNIĘTA. ;)
Avlimoney (2026-05-14 21:59:15)
Nie kłam - mój pierwszy komentarz pod powyższym zdjęciem jest tylko kontynuacją innej rozmowy, w której użytkownik "polskup" zwyzywał mnie od "błaznów".. i jeszcze od paru innych.. :) (dodatkowo "4eiza" imputowała, że jestem pijakiem i ćpunem....) Chcecie screen'y ? ..
Avlimoney (2026-05-14 22:07:11)
Bzdura! - Zwyczajnie kłamiesz. Mój pierwszy komentarz pod powyższym zdjęciem jest tylko kontynuacją innej rozmowy, w której użytkownik "polskup" zwyzywał mnie od "błaznów".. i jeszcze od paru innych.. :) (dodatkowo "4eiza" imputowała, że jestem pijakiem i ćpunem....) GALERIA USUNIĘTA. ;)
vetinari (2026-05-14 22:25:22)
Sluchaj kolego, ja nieklamie. Z tego co pamiętam, to polskup się cie zapytal na to, czy swojimy wypodziemy przejmujeś stanowisko blazna portalowego (kiedy zawzięcie bronileś jakieś swoje zdjięcie, mocno przekombinowane wobec naszego regulaminu) . I byla to jego reakcjia na twoje wyzywanie i obraźanie. Diskuise 4elzy niezauwaźylem, ale wiem o niej jedno. Jeźeli do niej ktoś "podskoczy", to mu zwraca uwage tą samą monetą. To więc zanim z siebie zrobiś więksią i jak najwięcej zbędną ofiare losu...to sobie przypomni swoje podskoky i reakcie na to, kiedy ci cierpliwie podawano źe się niebawymi w photoshopie w tak wielky zposób. Zreśtą twój drógy komentarz przy tym zdjięciu wlaśnie wskazuje o czem byly diskusie z polskupem i chyba z 4elzą. Sam tam wspominaś źe oni przywiązywali więksią wage do regulaminu niź do twojego zdjięcia które bylo jak wspominaś esensią podstawowych wartości fotografii i tego, co ze sobą niosą. Szkoda źe te twoje "sklejanky" zostaly usunięte....
Desperado (2026-05-14 22:42:30)
Posłuchaj palancie miękkim robiony. Już 6 marca odezwałeś się do dasigny jak pan świata. Zwróciła ci uwagę, ż3e zdjęcie powinieneś dodać do NN a ty na to : "no to dodaj". Nikt tu nie jest twoim lokajem chłoptysiu. A jak nie odpowiadają ci, panujące na FP prawa i obowiązki, to można ci te cierpienie skrócić. I nikt po tobie płakać nie będzie. Krótka piłka. Albo zachowujesz się jak człowiek albo wypad.
da signa (2026-05-14 22:48:59)
Czy ja mogę mieć nieśmiałą prośbę? To wzajemne obwinianie się do niczego nie prowadzi. Zakończmy tę dyskusję , bo jak tak dalej pójdzie to zrezygnuje z subskrypcji na Netflixa :))) Nikt tu nie jest bez winy, ale pewnie nikomu słowo przepraszam przez gardło nie przejdzie. Więc ja przepraszam wszystkich , którzy czują się urażeni. Wybaczcie sobie nawzajem i cieszcie się spokojnym dodawaniem zdjęć , ku chwale fotopolski :)
Avlimoney (2026-05-14 22:52:28)
Przepraszam ;) GALERIA USUNIĘTA. ;)
Avlimoney (2026-05-14 22:55:16)
o, właśnie zauważyłem, że mnie zablokowaliście.. :) A więc będzie tak: albo w ciągu kwadransu odblokujecie mi możliwość dodawania kolejnych pięknych nocnych ujęć, albo kasuję całą swoją galerię. Wybierajcie. ;) GALERIA USUNIĘTA. ;)
vetinari (2026-05-14 23:09:13)
To nie kolega Desperado, ale ja ci ograniczylem iloścz dodawanych zdjięć. Wlaśnie na postawie tego twojego fotomtaźu Choć wlaśnie byleś nieraz poinformowany o regulaminie, o tym jakie zdjięcia mamy dodawać, niewytrzymaleś i wyprubowaleś w ten zposób cierpliwoścz, minimalnie moją. Uwierzylem w to, źe to co podaleś jako opis zdjięcia jest faktem. Więc albo się dostosujeś do regulaminu który zaakceptowaleś, albo rubta co chceta.
Avlimoney (2026-05-14 23:10:53)
doobra, już nie będę wrzucał montaży-gagów :P wrzucał ;) (To miał być przecież tylko taaki żarcik.. :) ) GALERIA USUNIĘTA. ;)
Avlimoney (2026-05-14 23:13:52)
zdejmij blokadę - mam do wrzucenia Halę po JZO z dzisiejszymi - pięknymi chmurkami o zachodzie, nie będziesz żałował Szefuńciu ;) :P :P :P GALERIA USUNIĘTA. ;)
vetinari (2026-05-14 23:15:21)
Ok....podwyszę ci okresowo na 10 zdjięć na dobe. Moźe jestem walnięty, ale wierze ci....zawsze bylem optymistą......
Avlimoney (2026-05-14 23:17:02)
Dziękuję. Coś się należy? Jakaś waluta? Dolary, Yeny, Rubelki ?.. :P GALERIA USUNIĘTA. ;)
vetinari (2026-05-14 23:21:26)
Pieniądze niegrają w tym przypadku źadną role, jak się kiedyś dostanie do JG, postawiś mi piwo, w mokrej śklance i z pianką, jakieś kraftowe....po nowym zalogowaniu masz obcjie 10 zdjięć na dobe. Okresowo, jeźeli udowodnić swoją dzialanością źe akceptujeś regulamin, moźna ci ten limit powiękśić....
Avlimoney (2026-05-15 11:41:36)
Nieprawda... - to standardowy efekt mocno przymkniętej przysłony przy optyce szerokokątnej. Natomiast za wygląd "gwiazdek" (sunstarów) wokół punktowych źródeł światła odpowiada ilość listków przysłony - jeśli liczba listków jest nieparzysta [ jak w przypadku użytego przeze mnie obiektywu Nikkor AF 35 mm f/2D (7 sztuk) ], to liczba promieni równa się podwójnej liczbie listków - stąd 14 promieni wokół każdego punktowego - mocniejszego źródła światła na tej fotografii. :) GALERIA USUNIĘTA. ;)
Avlimoney (2026-06-02 16:46:36)
znowu została nałożona na mnie jakaś blokada ?.. GALERIA USUNIĘTA. ;)
Avlimoney (2026-06-02 16:51:23)
Ja nie miałem nic złego na myśli pisząc tamten komentarz (o dodaniu/przeniesieniu zdjęcia), po prostu nie wiedziałem jak to zrobić, a ty jak się odzywasz do ludzi ? : "palant miękkim robiony" ?.. - Serio? - To jest twój poziom kultury i elokwencji?... heh, wstyd dla ciebie ! GALERIA USUNIĘTA. ;)
Michał. K (2026-06-02 16:53:36)
...jak i wielu innych tutaj. Pora przywyknąć do tego :-)
Avlimoney (2026-06-02 16:58:36)
Przywyknąć? Do czego właściwie? Do tego, że z własnej dobrej woli udostępniam profesjonalne zdjęcia, a w zamian jestem blokowany z powodów, których nikt nawet sensownie nie potrafi wyjaśnić? :) Jeśli komuś to odpowiada, proszę bardzo - można się przyzwyczajać. Ja natomiast usuwam całą galerię. Choćbym miał zrobić to ręcznie, zdjęcie po zdjęciu.. Powodzenia, ale w takich warunkach nie zamierzam dalej udostępniać swojej pracy. GALERIA USUNIĘTA. ;)
Desperado (2026-06-02 17:01:16)
Znasz anegdotę o "kulturze i sztuce". No to OK.
yani (2026-06-02 17:01:20)
Jeśli chcesz uczestniczyć w tym portalu, to proponuję usunąć tekst, który dodałeś do swojego profilu. Jakbyś nie pamiętał o co chodzi, to chodzi o to, kto kogo i gdzie może cmoknąć...
Avlimoney (2026-06-02 17:05:45)
Avlimoney (2026-06-02 17:06:07)
Avlimoney (2026-06-02 17:07:32)
Desperado (2026-06-02 17:10:00)
Napisz coś jeszcze.
yani (2026-06-02 17:17:02)
Znam cię z różnych portali od ponad 20-tu lat. Zawsze byłeś ordynarnym chamem i w związku z tym nigdzie nie zagrzałeś długo miejsca. Tu również. Zabieraj sobie swoje kiczowate gnioty i uwolnij ten portal od swojej żałosnej osoby.
yani (2026-06-02 17:26:48)
Avli, zamiast odwetowo oceniać moje zdjęcia, to może lepiej zajmij się usuwaniem swoich, jak to obiecałeś. Bo zaraz będziesz miał całkowita blokadę...
yani (2026-06-02 18:11:11)
Dostałem maila na priv, ale pozwolisz, że pozostawię bez odpowiedzi - nie będę się zniżał do twego poziomu... Bye bye, Avli!
Eugeniusz S. (2026-06-02 22:23:11)
Przypadek czy ta sama osoba
yani (2026-06-02 22:26:19)
Moim zdaniem to inna osoba.
yani (2026-06-02 22:29:39)
Chyba, że miałeś na myśli tego: ? :)) Ale to też myślę, że przypadek...

Jelenia Góra
ul. Osiedle Robotnicze
Jarosław Dubowski (2026-05-31 08:58:30)
Widać z prawej tabliczkę z nazwą ulicy Osiedle Robotnicze, ale budynki chyba obecnie nie istnieją. Róenież widać anteny na UHF, datowanie 1975+. Edit: Budynki istnieją, ten po lewej ma numer 61, po prawej 81.
4elza (2026-05-31 09:02:50)
Dzięki.
antypuszka© (2026-06-01 09:53:52)
Wszystkie budynki, do dziś, stoją na swoim miejscu.
Desperado (2026-06-01 09:55:54)
Jarosław Dubowski (2026-06-01 17:48:35)
Tak, pierwotnie ich nie dostrzegłem na GSV bo nie wpadłem że ul. Osiedle Robotnicze rozciąga się po obu stronach torów kolejowych.

Jelenia Góra
Pomnik 875-lecia Jeleniej Góry (dwie lokalizacje)
4elza (2026-06-01 06:45:41)
Jak zaznaczyć na mapie tę drugą lokalizację, chyba nie ma takiej możliwości...
polskup (2026-06-01 07:36:27)
Przyszło mi do głowy - oceńmy wspólnie czy z sensem - że w takich sytuacjach można tworzyć wspólny obiekt bez znacznika, natomiast mają się na niego składać dwa (albo i więcej) podobiekty, każdy ze znacznikiem i datami, w jakich latach istniał.
4elza (2026-06-01 07:39:42)
No właśnie nie można w takim przypadku (dwie lokalizacje) dodać znacznika dla podobiektu, przynajmniej ja nie potrafię. Co do dat, jest opis obiektu. który chyba nie budzi watpliwości.
polskup (2026-06-01 09:43:58)
Wszystko jest w porządku, oczywiście. Ja tylko mam pomysł na sposób w jaki można zrobić skutecznie "wielokrotny" obiekt, a więc taki, który ma dar jakby bi- bądź multilokacji, czyli występuje na mapie w różnych miejscach, ale oczywiście w różnym czasie, czym zasadniczo od owej multilokacji się różni. Zrobię w wolnej chwili eksperyment na tym obiekcie i wymienimy spostrzeżenia, chyba, że coś mi się ubzdurało :)

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...
Strona miejscowości Jelenia Góra - Jelenia_Gora.fotopolska.eu
Na tej stronie obejrzysz zdjęcia i przeczytasz komentarze tylko dotyczące miejscowości Jelenia Góra
proszę czekać...
Lista podwórek i placów zabaw w miejscowosci Jelenia Góra
12następna
Skwer (d. dziedziniec klasztor...
NZOZ Uzdrowisko Cieplice (D...
Budowa placu rekreacyjnego
Plac rekreacyjny
Plac zabaw
pl. Kościuszki Tadeusza, ge...
Plac rekreacyjny
ul. Wiłkomirskiego Alfreda
Plac zabaw
ul. Osiedle Robotnicze
Plac zabaw oraz urządzenia spo...
ul. Noskowskiego Zygmunta
Plac zabaw
ul. Paderewskiego Ignacego
Plac zabaw
Park "Wzgórze Kościuszki"
Plac rekreacyjno-wypoczynkowy
ul. Karłowicza Mieczysława...
Podwórze
"Radar" Ośrodek Szkolenia K...
Plac zabaw
Niepubliczne Przedszkole "K...
Plac zabaw
ul. Komedy-Trzcińskiego Krz...
Plac zabaw
ul. Transportowa
Plac zabaw
ul. Kilara Wojciecha
Plac rekreacyjny
ul. Morcinka Gustawa
Plac zabaw
ul. Książęca
Plac rekreacji
ul. Gałczyńskiego Konstante...
Miasteczko rowerowe
ul. Kilara Wojciecha
Plac zabaw
Przedszkole nr 19 Kubuś Puc...
Podwórko
Szymanowskiego 7-7e
Plac zabaw
pl. Energetyka
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: lodz lodz BYDGOSZCZ 20 STYCZNIA linia kolejowa 147 zamek królewski zamek królewski głowaczowa przyborów Na Grobli wrocław partynice kętrzyn szaniec szaniec kosmalski międzyz międzyz Aleja Krakowska baltic lubin lubin warszawa wilenska gliwice gliwice wrocław ul krzywoudtego oława oława skorupki złotów złotów złotów złotów złotów złotów zachodnia 10 wałcz