| zapomniałem hasło | nowe konto | dodaj zdjęcie
Mapa
Nieistniejące
Komentarze Kresy Kresy + Polska Panoramy Pomoc
Więcej (38)
Obiekty w okolicy
Figura św. Antoniego Padewskiego
16
m
Cieszyn
Czechosłowacki Urząd Celny
18
m
Cieszyn
Poezjomat
30
m
Cieszyn
Główna 2
37
m
Cieszyn
Główna 2A
48
m
Cieszyn

Za wpłaty ze zrzutka.pl oraz cegiełek kupione zostały:

  • Dyski twarde Seagate Exos X22 20TB x 2 = 2500 zł
  • Router TP Link Archer X55 AX3000 = 277 zł
  • Serwer plików NAS QNAP TS-673A-8G = 4677 zł

Przeznaczenie: kopie zapasowe strony (obecnie wykonywane są ręcznie na domowym komputerze)

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3

wczytywanie danych...

Sekretariat Euroregionu Śląsk Cieszyński - Těšínské Slezsko

Zbudowano: 1975-1976
Dawniej: Czechosłowacki Urząd Celny
1 subskrypcja

Nowy gmach Czechosłowackiego Urzędu Celnego - Celní úřad został wzniesiony w latach 1975-1976. Zastąpił on stary budynek z okresu międzywojnia http://slaskie.fotopolska.eu/62430,obiekt.html . Realizatorem było przedsiębiorstwo budowlane Výstavba ostravsko-karvinských dolů VOKD 37, natomiast projekt przygotował Hutní projekt Frýdek-Místek. W sąsiedztwie nowego gmachu, czyli w miejscu, gdzie obecnie znajduje się parking, wybudowano specjalny rów (brodzik dezynfekcyjny), który służył do dezynfekcji kół pojazdów przewożących np. trzodę chlewną. Po 2006 r. budynek przeszedł remont, po którym umieszczono w nim: Sekretariat Euroregionu Śląsk Cieszyński - Těšínské Slezsko http://www.euregio-teschinensis.eu/ oraz sklep bezcłowy "Travel Free Shop".

proszę czekać...
Ostatnie dyskusje
Zastanawia mnie dla czego w tym dniu nie można było przejechać samochodem przez most graniczny.
2015-03-26 20:37:48 (11 lat temu)
Nietylko w tym dniu.Most jest zamknięty z powodu remontu wiaduktu kolejowego w Cz. Cieszynie i rekonstrukcji dworca i linji kolejowej.Wiadukt jest z połowy zamknięty a samochody z Polski by mocno komplikowały ruch.
2015-03-26 20:53:29 (11 lat temu)
do † marian11: Ale przecież drugi most jest otwarty i wtedy trzeba przejechać koło dworca .Wiem że są prowadzone prace drogowo-mostowe ale czy faktycznie zamknięcie mostu granicznego aż tak usprawni ruch w tamtej okolicy?
2015-03-27 18:55:49 (11 lat temu)
No właśnie - Galeria Most. Ile razy tu jestem (1 czy 2 na rok), zawsze jest zamknięta. A jest w niej (o ile jeszcze nie zmienili) cała masa zdjęć starego Cieszyna!
Jakże chciałbym móc je sfocić i pokazać na FP (pewnie trzeba by mieć zgodę komisarza tej wystawy?) - Hej hej Czesiu i inni CieszynoFotopolanie, czy ktoś mógłby się podjąć takiego wyzwania?
2015-05-22 13:51:09 (10 lat temu)
Zdjęcie zrobione teleobiektywem lub zoomem z rejonu pod zamkiem piastowskim, tak?
Fajny efekt
Po lewej, w dawnym budynku czeskich odpraw granicznych, widać reklamę wystawy starych zdjęć Cieszyna, usytuowano ją na parterze, a z ulicy, przez okna, było widać wystawione w środku zdjęcia. Byłem tam czasem tylko na weekend, więc nigdy nie udało mi się wejść do środka i obejrzeć ich z bliska, co mnie bardzo martwiło
Czy ktoś z nas, za zgodą właściciela wystawy, zrobił może zdjęcia tej ekspozycji?
Ciekawe, gdzie ona teraz jest....
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: corr
2017-02-24 19:53:27 (9 lat temu)
do Stenek: :))) Stenku, zamień "je było", na "było je". Jakoś tak się to zniekształca podczas czytania. ;)
2017-02-24 20:07:20 (9 lat temu)
do paulus60: Na mosz recht, użech to smiynił ;-)))
2017-02-24 20:48:26 (9 lat temu)
Dobry pomysl z tymy znacznikamy, moźe jeścze warto dodacz znacznik do widocznego Avionu....
2020-01-12 21:56:17 (6 lat temu)
vetinari
+1 głosów:1
Piotrze, prosze usuń te znaczniky, niepotrzebnie ruszylem temat. Cieszyn nadal bedzie uźywal przypisiwania pod zdjieciami. Moźe powrucimy do epoky kamiennej i bedziemy uźywali nawed piktogramów. przecieź sie sprawdzali tisiace lat.....
2020-01-12 23:13:52 (6 lat temu)
fantom
+8 głosów:8
Coś mnie tu wygląda na to że wszyscy się mylicie, jedynie samozwańczy król Cieszyna Czesław Pierwszy Kucający wie jak ma być.
Wszyscy jesteście krótkowzroczni i błądzicie po bezkresach portalu, podczas gdy on jeden sięga wzrokiem za widnokrąg...
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: spacjaa
2020-01-12 23:32:25 (6 lat temu)
ZPKSoft
+10 głosów:10
Panowie, nie nudzi Was takie bicie piany. Nie przynosi to korzyści, nawet nie upieczemy z tego bezy ;-)
2020-01-13 21:48:20 (6 lat temu)
mamik
+4 głosów:4
Można chyba zakończyć dyskusję bo wszystko już napisano. Znaczniki są i będą.
2020-01-14 17:26:35 (6 lat temu)
maj
+2 głosów:2
Początkowa dyskusja aczkolwiek zażarta i ostra to dotyczyła spraw technicznych czy porządkowych to teraz przeobraziła się w pyskówki i przytyki aż się prosi powiedzieć "a nie tak miało być"
2020-01-14 18:15:27 (6 lat temu)
piotr brzezina
+4 głosów:4
Tyle pisania a moje znaczniki z tego zdjęcia i innych w ciągu dwóch dni znikły już trzeci lub czwarty raz.
2020-01-14 18:22:21 (6 lat temu)
piotr brzezina
+4 głosów:4
Pierwszy raz pod moją fotką, jest ponad 120 komentarzy. Jestem dumny i ktoś powie ze w Cieszynie znikają fotki :-)) ZAMKNIJMY DYSKUSJE
2020-01-14 18:54:59 (6 lat temu)
piotr brzezina
+7 głosów:7
PROŚBA O NIE PISANIE DALSZYCH KOMENTARZY
2020-01-14 20:41:49 (6 lat temu)
do vetinari: i jeszcze widocznej Olzy oraz alei Pokoju, a potem przerobić w ten sam sposób ponad milion zdjęć na całej FP.
2020-01-12 22:17:05 (6 lat temu)
vetinari
+4 głosów:4
do czesil: Nie kaźdy zna ta tereny, Potr dodal znaczniky, kiedy samo zdjiecie jest przypisane tylko do mostu. Bardzo prosty zposób na oznakowanie widocznych budynków i niezaśmiecania przypisiwaniami pod zdjieciem. Wiem źe Tobie sie to niepodoba, ale niektórzy tak wola oznakować, i niektórzy maja prawo do tego źe by sie im podobal takie oznakowanie.
2020-01-12 22:24:16 (6 lat temu)
do vetinari: Wobec tego, proszę wstawić znaczniki dla wszystkich widocznych obiektów, a nie tylko wybiórczo. I w ten sam sposób postąpić ze wszystkimi zdjęciami na FP. Bo nie widzę sensu w tym, by jedno zdjęcie miało znaczniki, a drugie już nie.
2020-01-12 22:28:16 (6 lat temu)
vetinari
+2 głosów:2
do czesil: Ta diskusia juź nie raz sie potoczyla, to źe niedodajeś znaczniky jest Twój wybór. Mnie sie podobaja bo niejest balagan i naprzyklad niemusze latacz po mapie dla jak dla mnie nieznanych terenach. Potr widzal sens, ja widze sens, i wiele innych teź w tym dodawaniu widzi sens. Wiec przajmuje źe na zdjieciech przez Ciebie dodanych nie sa znaczniky, to zaakceptuj wybór i decizie tego drugiego na jego zdjieciu albo przez niego dodane.
2020-01-12 22:35:19 (6 lat temu)
ylooC
+2 głosów:2
do czesil: Po prostu jeśli to możliwe trzeba dodawać znaczniki, które upraszczają przypisania, ułatwiają "orientację" w terenie osobom nieznającym okolic - a jednocześnie nie "psują" zdjęcia. Stopniowo dodajemy znaczniki w miarę przeglądania zdjęć i dodawania nowych. Ale przy tej ilości fotek, niestety to robota na parę lat. Mimo wszystko warto!
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: uszczeg.
2020-01-12 22:35:39 (6 lat temu)
do vetinari: Wobec tego proszę wstawić znaczniki dla wszystkich widocznych obiektów.
2020-01-12 22:38:08 (6 lat temu)
do ylooC: To oznacza, że w głównym obiekcie nie będzie żadnych zdjęć, bo będą w podobiekcie nazwanym "na innych zdjęciach".
2020-01-12 22:41:04 (6 lat temu)
do czesil: Wiec dla tego poprosilem Piotra o ten Avion, wiecej nietrzeba.
2020-01-12 22:45:14 (6 lat temu)
ylooC
+3 głosów:3
do czesil: Wcale nie, głównym obiektem jest most, i on znacznika nie dostaje. Natomiast wszystkie pozostałe "poboczne" obiekty je otrzymują. W ten sposób główny obiekt ma nadal zdjęćia. A pozostałe obiekty, dostają "widoczne na innych zdjęciach"
2020-01-12 22:42:17 (6 lat temu)
do ylooC: Nie rozumiesz. Obiekt np. kamienicy składa się ze zdjęć w głównym dziale oraz ze zdjęć dodanych poprzez znaczniki, które lądują w poddziale "na innych zdjęciach". Jeżeli się stanie, że dotychczasowe przypisanie do obiektu zniknie to wtedy w główne działy obiektów będą puste, gdyż wszystkie zdjęcia będą w poddziale "na innych zdjęciach".
2020-01-12 22:51:56 (6 lat temu)
do vetinari: Czemu więcej nie trzeba? Brakują inne obiekty? Czyli robota zrobiona na pół gwizdka.
2020-01-12 22:47:17 (6 lat temu)
ylooC
+2 głosów:2
do czesil: Nie brakują! Sam most jest przypisany do ul. Głównej (więc będzie widoczny na jej zdjęciach), dodatkowo most jest dopisany do Olzy , więc też na jej zdjęciach będzie widoczny. Szukasz dziury w całym.
2020-01-12 22:49:39 (6 lat temu)
vetinari
+1 głosów:1
do czesil: Czemu wiecej nietrzeba ? Prosta odpowiedź, trzy budynky, trzy znaczniky, jeden glówny obiekt do którego jest zdjiecie przypisane. Wiecej jest juź przesada....
2020-01-12 22:54:04 (6 lat temu)
ylooC
+3 głosów:3
do czesil: To skrajny przypadek, który pojawia się tylko w przypadku obiektów, które widoczne są na "szerszych" planach. Wtedy faktycznie, może obiekt nie mieć swojego zdjęcia, a istnieć tylko na "widoczny na innych zdjęciach". To raczej dotyczy zdjęć archiwalnych, ale faktycznie może się zdarzyć także dla zdjęć współczesnych. Myślę, że osoby posiadające moce "sprawcze" raczej nie dopuszczają do takich sytuacji które przywołujesz i nie odpiszą wszystkich zdjęć danego obiektu, zastępując je znacznikami.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: uzup.
2020-01-12 22:56:06 (6 lat temu)
do vetinari: A co aleja? Czemu uważasz, że aleja jest mniej warta od budynku?
2020-01-12 22:59:13 (6 lat temu)
do vetinari: A swoją drogą... powiedz mi, kto w Cieszynie będzie w ten sposób przerabiał 20 tysięcy zdjęć? I mam tu na myśli porządnie przerobionych, a nie na pół gwizdka.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: uzupełnienie
2020-01-12 23:02:57 (6 lat temu)
do ylooC: Mylisz się! Ponieważ obecnie na FP moda jest taka, że zdjęcia się nie przypisują a tylko wstawiają znaczniki, wobec czego lista obiektów pustych będzie coraz liczniejsza.
2020-01-12 23:00:26 (6 lat temu)
do czesil: Która, sa tam widoczne dwie. Nieprzesadzaj, niezatrzymaś tym to, źe sie obecnie znaczniky wiecej sprawdzaja jak klopoltliwe przypisiwanie. Wsiedzie ich uźywaja, to czemu nie u nas, w Cieszynie.
2020-01-12 23:07:39 (6 lat temu)
ylooC
+2 głosów:2
do czesil: To zapraszam, np. na Kresy .... się nie przypisują, się nie wstawiają znaczniki same, się same nie sprząta. Tylko ktoś to robi. Np. Od 4 dni, siedzę nad woj. lwowskim, dodaję znaczniki ulic, znaczniki obiektów, do zdjęć wrzuconych w "worek".
2020-01-12 23:05:39 (6 lat temu)
da signa
+3 głosów:3
do czesil: Ja tę "modę' stosuję w ten sposób, ze budynki widoczne w całości i stanowiące główny temat zdjęcia przypisuję do obiektu. Budynki występujące w części, lub na dalszym planie oznaczam znacznikiem. Myślę,ze to dobry sposób.
2020-01-12 23:05:47 (6 lat temu)
maj
+5 głosów:5
do czesil: To żadna obecna moda nikt nie pozbywa głównych przypisań zdjęć do obiektów tak się robiło i tak się robi, wystarczy trochę przestawić tok myślenia. Według mnie absurdem jest przypisywanie zdjęcia do 8 czy 11 obiektów dla porządku, pytam się jakiego porządku. Skąd ja, on czy każden inny będzie wiedział która to Kurza .. która Kacza ... a która Szpacza.. no i jeszcze te siedem innych.
2020-01-12 23:09:33 (6 lat temu)
do czesil: Wyobraź sobie, że ktoś to robi, sukcesywnie, po kolei, systematycznie. Przy takich ilościach zdjęć i obiektów, naprawdę to robota dla tego co "ojca i matkę gazetą zabił".
2020-01-12 23:07:15 (6 lat temu)
do ylooC: A Ty myślisz, że ten porządek w Cieszynie, kto zrobił? Więc się nie użalaj nad sobą!
2020-01-12 23:13:24 (6 lat temu)
do da signa: Twoim zdaniem, które opcja jest prawidłowa? Ta lub ta
2020-01-12 23:08:55 (6 lat temu)
do vetinari: Brakuje alei.
2020-01-12 23:10:05 (6 lat temu)
da signa
+1 głosów:1
do czesil: W przypadku takich zdjęć obie wersje są dopuszczalne. Choc dla mnie wersja ze znacznikami jest bardziej czytelna. Wystarczy najechać kursorem na znacznik i od razu widać, który budynek jest który. Nie trzeba analizować i obliczać:)
2020-01-12 23:12:24 (6 lat temu)
do da signa: Obie wersje są dopuszczalne? To przeczytaj sobie, co napisał powyżej użytkownik "maj".
2020-01-12 23:14:51 (6 lat temu)
do da signa: To w takim razie wytłumacz mi do czego służy przypisanie?
2020-01-12 23:16:20 (6 lat temu)
ylooC
+2 głosów:2
do czesil: Do użalania mi daleko, uwierz mi. I pokaż proszę porządek w swoim Cieszynie.
Np. tu
Gdzie jest hotel "Pod brunatnym jeleniem" ? Bo nie wiem nie jestem z Cieszyna.
Wytłumacz mi po co zdjęcie przypisane jest dodatkowo do Rynku ? Przecież wszystkie pozostałe obiekty są już w rynku?
2020-01-12 23:24:31 (6 lat temu)
piotr brzezina
+7 głosów:7
do vetinari: Napisałeś "Piotrze, prosze usuń te znaczniky, " moja odpowiedź brzmi "Nie" gdyż znaczniki są zgodne z regulaminem i ułatwiają przeglądanie zdjęć
2020-01-13 06:40:01 (6 lat temu)
da signa
+3 głosów:3
do czesil: Czytałam. Kolega maj w sumie powiedział to samo co ja tylko bardziej radykalnie :)
2020-01-12 23:17:54 (6 lat temu)
da signa
+2 głosów:2
do czesil: zarówno przypisanie jak i znaczniki słuzą temu by dane zdejcie było przyporządkowane do danego obiektu. Różnica w tym, że przypisanie powoduje że zdjęcie widać w folderze głównym obiektu, a naniesienie znacznika , ze znajduje się ono poniżej w podfolderze "obiekt na innych zdjęciach"
2020-01-12 23:21:27 (6 lat temu)
do da signa: Dobrze, zatem ta wersja jest nieprawidłowa bo ma liczne przypisania
2020-01-12 23:21:17 (6 lat temu)
da signa
+1 głosów:1
do czesil: Nie jest nieprawidłowa tylko mniej czytelna.
2020-01-12 23:22:30 (6 lat temu)
do da signa: Tak, zgadza się. Tyle że jak już wcześniej napisałem, moda jest taka, że użytkownicy nie przypisują zdjęć, a tylko dodają znaczniki, wobec czego zdjęcia będą lądować w "obiekt na innych zdjęciach", zaś główny dział będzie pusty. Zobaczysz tak będzie. Niestety ludzie są krótkowzroczni.
2020-01-12 23:29:36 (6 lat temu)
do ylooC: Jeżeli nie umiesz poruszać się po przypisaniach to Twój problem. Fotpolska to nie to samo co Fotosik.
2020-01-12 23:31:12 (6 lat temu)
do czesil: Nie ma fizycznej możliwości by zdjęcie miało tylko znaczniki, choć do jednego obiektu musi być przypisane.
2020-01-12 23:31:22 (6 lat temu)
do maj: Czemu "Villa Bianca" ma znacznik na środku drogi?
2020-01-12 23:33:00 (6 lat temu)
do maj: kwintesencja poruszania się po przypisaniach
2020-01-12 23:33:47 (6 lat temu)
da signa
+2 głosów:2
do czesil: Czesiu, nie bądź nieuprzejmy. Przemyśl sobie wszytko na spokojnie. Zobaczysz , że to fajna rzecz te znaczniki i niczym nie grożą :)
2020-01-12 23:33:16 (6 lat temu)
do da signa: Jeśli chcesz to mogę Ci przygotować obiekt, w którym zdjęcia będą tylko w poddziale "obiekt na innych zdjęciach".
2020-01-12 23:34:37 (6 lat temu)
Wacław Grabkowski
+4 głosów:4
do fantom: Dobrze to ująłeś z tym koniem i siodłem dla króla Cieszyna Czesława Pierwszego. Ale się uśmialiśmy :)))))
2020-01-14 10:29:42 (6 lat temu)
do czesil: To popraw, skoro masz Cieszyn poukładny.
2020-01-12 23:35:58 (6 lat temu)
da signa
+2 głosów:2
do czesil: Tutaj mamy akurat znacznik na mapie. troche inny temat. ale juz wyjasniam. Villa Bianca to osiedle a nie jeden budynek, więc znacznik musi być gdzieś pomiędzy nimi :)
2020-01-12 23:39:05 (6 lat temu)
maj
+3 głosów:3
do czesil: To droga osiedlowa znacznik odnosi się do osiedla budynków po jednej i drugiej stronie drogi (nr 9 i 11) w sumie wiarygodniejszy byłby znacznik obszarowy ale ja ich rzadko stosuję.
2020-01-12 23:40:31 (6 lat temu)
do da signa: Ja nie twierdzę, że nie są fajne, tylko kłócą się z przypisaniami. Obok siebie funkcjonują dwa systemy. Moim zdaniem trzeba wybrać jeden i tego się trzymać i proszę bardzo, niech to będą np. znaczniki.
2020-01-12 23:37:34 (6 lat temu)
do ylooC: Nie bój się, robię tak od 10 lat. Bardziej obawiam się o Twoje wytyczne, bo Cieszyn liczy zaledwie 20 tys. a cała Fotopolska 1529001.
2020-01-12 23:39:33 (6 lat temu)
da signa
+1 głosów:1
do czesil: To jest bez sensu, Zarówno jeden jak i drugi sposób ma swoje zastosowania. Wprowadzenie tylko jednego sposobu znacznie utrudni wprowadzanie zdjęć.
2020-01-12 23:42:27 (6 lat temu)
ylooC
+1 głosów:1
do da signa: Więc powinien być znacznikiem "obszaru" a nie punktowym - i po sprawie
2020-01-12 23:39:58 (6 lat temu)
ylooC
+1 głosów:1
do czesil: O to się nie obawiaj, ja ze swoim stażem przy Tobie nie jestem w stanie tak wysoko podskoczyć. Na pewno przebijasz mnie w każdym aspekcie, i nie mam zamiaru Ci udowadniać, że nie masz racji. Zwracam tylko uwagę, jako osoba nie znająca Cieszyna na pewne aspekty które wg. mnie są niespójne i nielogiczne.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: orto
2020-01-12 23:43:15 (6 lat temu)
do da signa: Nie rozumiem czemu w ogóle powstał ten poddział "obiekt na innych zdjęciach" przecież wszystkie te zdjęcia mogły śmiało lądować w głównym dziale.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: uzupełnienie
2020-01-12 23:56:15 (6 lat temu)
ylooC
+4 głosów:4
do czesil: Może to zestawienie Cię oświeci:




Jest różnica?
2020-01-13 00:03:40 (6 lat temu)
maj
+5 głosów:5
do czesil: Dla porządku to nie przypisałeś tu jeszcze wszystkiego bo co to tam u góry i po prawej powyżej rzeki ale najważniejsz figura świętego jest tylko skąd ja mam wiedzieć gdzie ona. Robota na pół gwizdka.
2020-01-13 00:04:25 (6 lat temu)
da signa
+5 głosów:5
do czesil: Widzę,że problem tkwi w tym, że nie do końca rozumiesz ideę dodawania znaczników. Może jakiś przykład pomoże. Wyobraź sobie,że masz dęcie lotnicze , a na nim setki budynków. Przypisanie ich wszystkich do obiektów byłoby strasznie czasochłonne i nikt by się nie połapał , który budynek jest który. Na tym zdjęciu lotniczym kazdy z użytkowników może sobie nanosić znaczniki dowolnych obiektów, które jemu akurat są znane , i kóre chce oznaczyć. Ma zdęcie pojedynczego budynku, zakłada mu obiekt, a oprócz tego na tymże zdjęciu lotniczym nanosi znacznik. I teraz ten budynek może być na zdjeciu panoramy miejscowości, na widokówce . tam też można nanosić znaczniki i wszystkie te zdjęcia będą widoczne w obiekcie mimo, że są przypisane gdzie indziej.
2020-01-13 00:06:14 (6 lat temu)
piotr brzezina
+2 głosów:2
do czesil: Nie widzę nic złego w dodatkowych znacznikach, szanuję Twoje zaangażowanie w walce o porządek w Cieszynie (porządek zdjęciowy). Nie umiem Ciebie zrozumieć że dodatkowe znaczniki psują wizerunek zdjęciowy Cieszyna nie chcesz oglądać tych dodatkowych znaczników wystarczy zjechać kursorem ze zdjęcia i już ich nie widać. "czesil" idź z duchem czasu i nie unikaj nowości i nadal walcz o "swój" Cieszyn
2020-01-13 06:47:58 (6 lat temu)
do ylooC: Tak, zgadza się znaczniki od samego początku służą do umieszczania na mapie lub zdjęciach lotniczych.
2020-01-13 12:19:13 (6 lat temu)
do maj: Kursorem myszki najeżdżasz na odsyłacz pod nazwą "Figura św. Antoniego Padewskiego" i klikasz lewym przyciskiem myszki. Jeżeli nie masz myszki możesz tak samo uczynić tabulatorem. W każdym razie otworzy ci się okno obiektu z figurą po czym kółkiem od myszki lub suwakiem po prawej stronie ekranu przesuwasz na dół na mapę, gdzie masz umieszczony znacznik.
2020-01-13 12:23:15 (6 lat temu)
ylooC
+2 głosów:2
do da signa: "To nie Fotosik tylko FP, jak nie umiesz się poruszać po przypisaniach to Twój problem" Mój ulubiony cytat od dzisiaj :)
2020-01-13 00:17:31 (6 lat temu)
do da signa: Mamy takie zdjęcie przedstawiające bloki osiedlowe. Zdjęcie zostało przypisane do osiedla, zaś poszczególne bloki uzupełniłem znacznikami. Kliknij w dowolny znacznik, wyskoczy ci coś takiego . Co widać? Nie ma żadnego zdjęcia w głównym dziale obiektu jest natomiast zdjęcie w poddziale "na innych zdjęciach". Do tego właśnie zmierza FP. Wobec powyższego pytam się, po co istni główny dział, w którym nie ma zdjęć? Tylko mi nie pisz, że ktoś tam kiedyś przypisze konkretne zdjęcie, bo to nie prawda.
2020-01-13 12:37:24 (6 lat temu)
czesil
+2 głosów:2
do ylooC: Tak, Fotpolska wymaga. To jednak inny poziom niż Fotosik!
2020-01-13 12:24:37 (6 lat temu)
do piotr brzezina : Nie twierdzę, że znaczniki psują wizerunek zdjęciowy. Tu jest mowa o czymś zupełnie innym.
2020-01-13 12:26:33 (6 lat temu)
maj
+6 głosów:6
do czesil: Na mapie to ja sobie to znajdę mnie interesuje to zdjęcie na które patrzę i chciałbym wiedzieć gdzie ona znaczy się ta figura albo który to budynek pobierania opłat żółty a może ten podobny do szopy czy może któryś po prawej stronie tylko nie odsyłaj mnie do mapy.
2020-01-13 19:04:35 (6 lat temu)
2020-01-13 12:56:16 (6 lat temu)
Balbina
+2 głosów:2
do czesil: Moim zdaniem lepsza "pusta" miniatura działu głównego niż ciąg miniatur obiektów z załóżmy kamienicami nr 1, 3, 5, 7 itd z identycznym zdjęciem ciągu kamienic, bo tak zrozumiałam Twoją intencję.
2020-01-13 13:00:48 (6 lat temu)
do Balbina: Ok, jestem za. Tylko powiedz mi po co nam dział główny, kiedy będzie pusty? A pusty będzie dlatego, gdyż użytkownicy nie chcą przypisywać, a tylko nakładać znaczniki.
2020-01-13 13:13:39 (6 lat temu)
da signa
+6 głosów:6
do czesil: Dotyczy to tylko pewnego odsetka zdjęć, gdzie na jednym ujęciu widać rząd stojących obok siebie kamienic lub bloków. Są osoby, które mimo wszystko robią zdjęcia takim budynkom oddzielnie. To tylko kwestia czasu. Nie od razu Rzym zbudowano. Wielokrotnie spotykam się z tym, że dodaję zdjęcie do obiektu założonego 10 , a nawet więcej lat temu.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: liter
2020-01-13 13:27:54 (6 lat temu)
Balbina
+8 głosów:8
do czesil: Przypisujemy do najbardziej wyeksponowanego na zdjęciu obiektu, jeśli jest kilka równorzędnych to do ulicy, placu itp, a na obiektach znaczniki. I też jestem zdania jw, że do obiektu głównego w większości przypadków zdjęcie się wcześniej czy później pojawi, obserwowałam to wielokrotnie w mojej fotopolskiej "karierze".
2020-01-13 13:57:38 (6 lat temu)
do czesil: Widzę, że dyskusja dalej trwa w najlepsze :)
2020-01-13 18:21:27 (6 lat temu)
do da signa: Zaprzeczeniem Twojej myśli jest właśnie powyższe zdjęcie Piotra, które zostało przypisane tylko do mostu, reszta obiektów posiada tylko znaczniki.
2020-01-13 15:38:38 (6 lat temu)
do Balbina: To co obserwowałaś wynika z przeszłości, kiedy użytkownicy nie nakładali znaczników na zdjęcie, ale przypisywali je do konkretnych obiektów. Ale czasy się zmieniają, wobec czego coraz rzadziej będziesz spotykała obiekty ze zdjęciami w główny dziale.
2020-01-13 15:41:59 (6 lat temu)
vetinari
+3 głosów:3
do ylooC: Pozostawme juź ta diskusie, otworzylem " Puszke Pandory" Tutaj i tak nik nie wygra.
2020-01-13 18:25:24 (6 lat temu)
max
+3 głosów:3
2020-01-13 18:28:23 (6 lat temu)
do maj: A nie jest przypisane to zdjęcie do mapy? ;)
2020-01-13 19:16:19 (6 lat temu)
ylooC
+3 głosów:3
do maj: Ja znalazłem! Już Ci mówie jak do tego dojść: Instrukcja poniżej:

1. Otwierasz zdjęcie
2. Szukasz na liście przypisań takiego elementu: Figura św. Antoniego Padewskiego
3. Otworzy Ci się strona tego obiektu
4. Na pierwszych 10 zdjęciach jej nie zobaczysz, bo to panoramy i widoki, a figurka malutka jest!
5. Na 11 zdjęciu -

TADA!
2020-01-13 19:31:15 (6 lat temu)
do ylooC: A ja mam pytanie. Czy ta figura to istnieje?
2020-01-13 20:11:06 (6 lat temu)
do ylooC: Brawo, bystrzak z ciebie!
2020-01-13 21:23:00 (6 lat temu)
fantom
+10 głosów:10
do da signa: Przypisywanie panoram miasta do obiektu figurki to jest wg mnie jakaś paranoja.
2020-01-13 20:14:28 (6 lat temu)
do da signa: Wiesz, chyba tak : czytam opis obiektu
2020-01-13 20:18:08 (6 lat temu)
do fantom: Figura w tym miejscu nie istnieje od lat 30 tych XX wieku, więc każde zdjęcie - a jest ich bardzo mało - na którym występuje ma ogromną wartość i jest przypisane właśnie do obiektu figury. Nie posiadasz wiedzy na ten temat, więc dla ciebie to paranoja.
2020-01-13 21:27:42 (6 lat temu)
do fantom: Bystrzaku! Mordo ! hehehehe
2020-01-13 21:29:37 (6 lat temu)
do ylooC: Istnieje! - ma swój drugi obiekt tutaj

2020-01-13 20:23:37 (6 lat temu)
da signa
+1 głosów:1
do ylooC: Ach, tam jest ! Chyba lepiej byłoby gdyby figurka była przypisana do wszystkich swoich lokalizacji ( Tak jak pomnik Poniatowskiego w Warszawie).
2020-01-13 20:34:16 (6 lat temu)
do da signa: W sumie to.... a już nie będę złośliwy. Naprawdę dla kogoś kto nie zna Cieszyna to jakaś makabra. Figurka tu.. figurka tam... figurka.. .itd.
2020-01-13 20:38:31 (6 lat temu)
max
+5 głosów:5
do ylooC: A kto świętemu zabroni być naraz w kilku miejscach? :)
2020-01-13 20:47:47 (6 lat temu)
da signa
+5 głosów:5
do ylooC: Nie bądźmy niesprawiedliwi. Kolega Czesil z wielkim zaangażowaniem prowadzi cieszyński dział FP. Opisy obiektów są bardzo ciekawe. Gdyby zechciał czasami posłuchać rady byłoby idealnie. Może tez dobrze by zrobiło przejrzenie od czasu do czasu tego co dzieje się w innych miastach, dla porównania i nauki :)
2020-01-13 20:59:43 (6 lat temu)
do ylooC: Zgadza się! Tak samo jak człowiek, który chce przeczytać włoską książkę, ale nie zna włoskiego.
2020-01-13 21:29:55 (6 lat temu)
do da signa: Czemu uważasz, że nie zaglądam do innych miejscowości na FP? Tak się składa, że zaglądam i muszę stwierdzić, że Cieszyn w dużej mierze jest miastem wzorcowym w porównaniu z tym, co widuję na znacznym obszarze FP. Jestem tu 10 lat, co twoim zdaniem mam się jeszcze nauczyć? Wydaje mi się, że to raczej reszta FP powinna zaglądać do Cieszyna i uczyć się jak ma wyglądać FP.
2020-01-13 21:33:44 (6 lat temu)
do czesil: Rozumiem, że to odpowiedź na mój komentarz o treści "Naprawdę dla kogoś kto nie zna Cieszyna to jakaś makabra" .
Gratuluję podejścia. Naprawdę.

2020-01-13 21:35:02 (6 lat temu)
fantom
+7 głosów:7
do czesil: Jest takie powiedzenie:
"Gdy ktoś ci mówi że jesteś koniem, to się śmiej.
Gdy drugi ci to mówi, to się zastanów.
Ale jeśli mówi ci to trzeci - to sobie kup siodło."

I to dobrze puentuje tą absurdalną dyskusję.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: literki
2020-01-13 21:37:22 (6 lat temu)
ylooC
+2 głosów:2
do czesil: Wiesz, teraz rozumiem, hasło promocyjne miasta Cieszyna (Źródło - )
"Cieszyn robi wrażenie" :)
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: Poprawiłem po uwadze czesila - bo link nie działał
2020-01-13 21:38:24 (6 lat temu)
do ylooC: Dziękuję za ocenienie i docenienie. Naprawdę!
2020-01-13 21:39:31 (6 lat temu)
do fantom: Faktycznie, koń by się uśmiał :-)
2020-01-13 21:42:04 (6 lat temu)
do ylooC: Za odsyłaczem musisz wstawić spację i dopiero wtedy nawias, w przeciwnym razie odsyłacz nie będzie działał.
2020-01-13 21:41:10 (6 lat temu)
blaggio.
+6 głosów:6
do czesil: Wydaje mi się, że przy przyjętej metodzie przypisywania jak np. na zdjęciu jeśli nie używasz znaczników pomocne bardzo byłoby przynajmniej dodanie w podpisie informacji, który z obiektów występuje jako pierwszy z prawej, i chociaz który po nim, bo rzeczywiście trudno się w połapać. Ja staram się używać znaczników w konkretnych celach w stopniu bardzo umiarkowanym. Popatrz na to zdjęcie . Oprócz przypisania do ulicy jest przypisanie do najbliższej kamienicy. Znacznik na następnej za nią ma dwa przeznaczenia: chociaż na zdjęciu budynek jest w oddali, ale widzimy tu jego boczną stronę niewidoczną na zdjęciach frontu (ląduje w innych zdjęciach), jednocześnie znacznik ukierunkowuje bieg numeracji (następne budynki za tą kamienicą). Drugi znacznik po prawej dotyczy widocznego fragmentu nieistniejącego od dawna domu, który niestety nie ma takich zdjęć, do których można byłoby przypisać go jako główny obiekt (jest tylko na innych zdjęciach). To zdjęcie nie jest przeze mnie dodane, dodałem tylko znaczniki. Nawet nie specjalnie trzeba uzupełniac treść podpisu bo i tak z grubsza można się zorientować, co gdzie jest. Resztę załatwia mapa. Przy okazji do Vetiego: Do nawigowania pomiędzy obiektami warto uzywac nie tylko znaczników na zdjęciu, ale też mapy. Nie ma sensu dawać znacznika na czubku wieży jakiegoś kościoła ledwie wystajacej ponad dachami budynków gdzieś w oddali tylko dlatego, że to jest bardzo sławna zabytkowa katedra, bo może się okazać, że połowa z "innych zdjęć" na stronie tego kościoła taka będzie, a zdjęcia te zupełnie niczego nie wnoszą pod względem dokumentacyjnym, tylko ząsmiecają folder.
2020-01-13 22:10:44 (6 lat temu)
czesil
+2 głosów:2
do blaggio.: Słuszna uwaga odnośnie opisów pod zdjęciami. To też należy naprawić, bo często są byle jakie. Ale może zauważyłeś, że na FP działają ludzie, dla których liczy się przede wszystkim liczba wrzuconych zdjęć i oczywiście ocena - najlepiej same szóstki. Oni nie mają czasu ani potrzeby by cokolwiek opisywać, bo dla nich liczą się tylko i wyłącznie statystyki. Osoby, które należycie opisywały i przypisywały zdjęcia właściwie już odeszły z FP, przez co dochodzi tu do coraz to większych rozbieżności w wyobrażaniu tego, jak ma wyglądać FP.
Jeśli chodzi o temat znaczników to uważam, że spełniają swoją rolę bardzo dobrze i potąd nie ma żadnej rozbieżności z resztą Fotopolan. Rozbieżność pojawia się dopiero w momencie, kiedy stosuje się równolegle przypisywanie zdjęć do obiektów z wstawianiem na nich znaczników. Moim zdaniem należy wybrać tylko jedną drogę, a mianowicie wstawianie znaczników bez przypisywania. Z mojego punktu widzenia rozwiązanie proste i przejrzyste, czyli powinno zadowolić każdego.
2020-01-13 22:59:19 (6 lat temu)
vetinari
+3 głosów:3
do blaggio.: Ja sie z znacznikami raczej nie bawie. Moje zdjiecia sa raczej konkretnie robione dla obiektu, i na archiwalnych z obcych mi terenów pozostawiam miejscowych źe by doeditowali tak jak trzeba. Te co wstawilem w Cieszynie poznikali samy od siebie. Myśle źe obecna moda na znaczniky jest zwiazana teź z rozwojem smatphonów i tabletów. Kiedy jest o wiele latwiejsie szukanie dotykem na ekranie. Ale Cieszyn jest znany swojim rygoristicznym pogladem, wiec i ja sam mam komórke NOKIA 3310 ☺☺☺.
Mapy to ja najwiecej uźywam kiedy szukam jakiegoś obiektu. Ale znaczniky sa mi teź przydatne, dlóga, bardzo dlóga lista przypisań jest klopotliwa droga.
2020-01-14 07:01:03 (6 lat temu)
ZPKSoft
+11 głosów:11
do czesil: Obrażasz Zosię która pod względem opisów bije cię na głowę. Ty zamknąłeś się w grajdołku cieszyńskim gdzie się swobodnie poruszasz. Zosia przeznacza mnóstwo czasu na opisanie obiektów o których wcześniej nie słyszała, niezależnie od lokalizacji w Polsce. Opierasz się na swoim punkcie widzenia i twierdzisz że "to powinno zadowolić każdego". Jak widzisz, mylisz się. Z komentarzy wynika, że twój pogląd nie zadowala NIKOGO. (Paweł)
2020-01-14 16:52:44 (6 lat temu)
Dariusz Łukasik
+11 głosów:11
do czesil: "Osoby które należycie opisywały i przypisywały zdjęcia właściwie już odeszły z FP"- większej, kosmicznej bzdury, przesady! i obrażania kolegów i koleżanki jak jestem na portalu 8 rok nie czytałem!Może wkleić Ci parę przykładów swoich opisów na zasadzie "samochwała w kącie stała"! i drugie:Wzorcowy super subregion na portalu - Cieszyn i Cieszyńskie- żenada Czesiu, żenada !!!
2020-01-14 17:41:44 (6 lat temu)
do ZPKSoft: W jaki sposób obraziłem Zosię? Wskaż miejsce, gdzie to się stało? Poglądy wymieniałem z tymi użytkownikami: piotr brzezina, vetinari, ylooC, fantom, da signa, maj i blaggio. Zatem proszę stanowczo o sprostowanie!!!
O moich poglądach korespondowałem z siedmioma osobami. Zauważ, że FP składa się liczniejszego grona niż siedmiu osób, więc Twoje "NIKOGO" ma znikome pokrycie.
2020-01-14 17:02:27 (6 lat temu)
ZPKSoft
+7 głosów:7
do czesil: Nie mam czego prostować, ale mogę wyjaśnić. Użyłeś uogólnionego sformułowania "Osoby, które należycie opisywały i przypisywały zdjęcia właściwie już odeszły z FP".
Co do "znikomego pokrycia" to nie będę dyskutował bo jest to nie do wykazania. Mogę natomiast zwrócić ci uwagę na technologię znaczników która została opracowana przez Piotra po to, żeby z niej korzystać, niezależnie od tego czy tobie się ona podoba czy nie. (Paweł)
2020-01-14 17:11:30 (6 lat temu)
do ZPKSoft: Czyli z Zosią to była klasyczna insynuacja. Jak Ci nie wstyd tu coś takiego wypisywać. Właściwie to Ty mnie obraziłeś!!! Wypraszam sobie, ażeby pisać takie oszczerstwa na mój temat.
2020-01-14 17:20:35 (6 lat temu)
do ZPKSoft: Nigdy z Zosią nie miałem żadnego konfliktu, a tu coś takiego?!
2020-01-14 17:27:53 (6 lat temu)
do ZPKSoft: Pawle, żądam przeprosin! Do tego czasu zawieszam z Tobą dyskusję.
2020-01-14 17:29:08 (6 lat temu)
ZPKSoft
+3 głosów:3
do czesil: Nie masz czego zawieszać. Nie mam zamiaru ciągnąć tej dyskusji. Co do przeprosin: widziałem reakcję Zosi po przeczytaniu cytowanego zdania. To ty powinieneś przeprosić za to uogólnienie Fotopolan oddających serce temu portalowi. No cóż. mam wątpliwości czy zrozumiesz ten niuans. (Paweł)
2020-01-14 18:08:34 (6 lat temu)
do Dariusz Łukasik: Jesteś z Jeleniej Góry, tak? Zerknąłem na ten most . Brak opisu, brak informacji na temat budowniczego i architekta. W obiekcie znajdują się reprodukcje mostu z 1866 r. jednak rok budowy został podany 1880.
2020-01-14 17:53:58 (6 lat temu)
do Dariusz Łukasik: Co to jest? . Nazwa nieistniejącego budynku: Ul. Mostowa?
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: Link
2020-01-14 17:58:26 (6 lat temu)
Dariusz Łukasik
+2 głosów:2
do czesil: Nie od razu Kraków zbudowano- pomimo sporej reprezentacji Jeleniogórskiego na portalu, uporządkowanie wymaga czasu i sensownego natchnienia, sam nie zauważyłem tego co podajesz za miarodajny przykład...a jest on jednym z wielu i wyrwany z kontekstu, mógłbym poszukać przykłady inne, prawidłowe, w tym przeze mnie zrobione, lub aby odbić piłeczkę poszukać coś w Cieszyńskim, lub Cieszynie, na pewno bym znalazł.
2020-01-14 18:00:42 (6 lat temu)
vetinari
+5 głosów:5
do Dariusz Łukasik: Darku, jeźeli podczas pisania tego komentarzu slayszaleź jakieś pukanie...to sie odbijal tylko groch od sciany. Tutaj nie ma sesu prowadzić diskusie. Znaczniky beda samy os siebie znikać z Cieszyna, i nie tylko znaczniky. Twoje uwagy nie beda brane pod uwage, bo tutaj sie lyczy tylko jedna decizia i jeden glos.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: literówka ☺
2020-01-14 18:08:07 (6 lat temu)
do Dariusz Łukasik: Ilu Was jest w JG? Prześlij mi jakiś obiekt, który został przez Ciebie opracowany.
2020-01-14 18:26:32 (6 lat temu)
do vetinari: Franto, zerknij na wczorajszy opis tego obiektu . Wstawiłem Ci pytajniki w miejsca, które są dla mnie niezrozumiałe. Chodzi o akapity oraz dlaczego początek pierwszego zdania poprzedziłeś przerywnikiem.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: Uzupełnienie
2020-01-14 18:37:44 (6 lat temu)
Dariusz Łukasik
+5 głosów:5
do czesil: Teraz w tym tasiemcu będziesz moim recenzentem- daruj sobie Chłopie -nie!
2020-01-14 18:31:19 (6 lat temu)
do Dariusz Łukasik: Aha.
2020-01-14 18:35:51 (6 lat temu)
vetinari
+2 głosów:2
do czesil: Przecieź mój opis zkasowaleś, nie wiedzialem źe niewolno opróć znaczników uźywać i akapitów i swojej logiky. Ja akapitem cituje:
"na rozpoznawalne wzrokiem mniejsze fragmenty w celu zwiększenia czytelności tekstu"
I tak sie niebedzieś zgadzal...
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: literówka ☺
2020-01-14 18:45:18 (6 lat temu)
do vetinari: Nie rozumiem. Ja założyłem obiekt, Ty włożyłeś opis. Gdyby to był mój opis to wyglądałby inaczej, prawda?
2020-01-14 18:48:43 (6 lat temu)
do czesil: Opis jest na Ciebie napisany.
2020-01-14 18:49:59 (6 lat temu)
fantom
+6 głosów:6
do vetinari: Niezłą tresurę tam macie u siebie. W innych częściach FotoPolski nie do pomyślenia.
2020-01-14 18:52:13 (6 lat temu)
do vetinari: Czyli uważasz, że ja jestem autorem opisu? Jeśli tak uważasz to go poprawię.
2020-01-14 18:57:03 (6 lat temu)
do fantom: Pierwszy raz mnie rozśmieszyłeś do łez :-) To mi się podoba :-)))
2020-01-14 18:59:18 (6 lat temu)
do piotr brzezina : Cieszę się :-) Ale o znikaniu fotek słyszę pierwszy raz!
2020-01-14 18:57:48 (6 lat temu)
bonczek_hydroforgroup
+8 głosów:8
do czesil: Skończcie tę dyskusje bo palec boli od skrolowania w myszce zanim się do nastepnego zdjęcia dojdzie.
2020-01-14 19:03:23 (6 lat temu)
chrzan233
+1 głosów:1
do bonczek_hydroforgroup: Czytam to już 3 dzień chyba... w sumie można już na trylogie co najmniej podzielić;)
2020-01-14 20:19:10 (6 lat temu)
ylooC
+1 głosów:1
do chrzan233 : Cytując klasyka " ...Gdzie naprzeciw siebie staną uzbrojone krocie tam pergaminem do spisywania aktów będą błonia, a piórami miecze i włócznie."
2020-01-14 20:33:07 (6 lat temu)
fantom
+2 głosów:2
do ylooC: Nie przesadzajcie, całkiem kulturalnie było. Gorsze rzeczy tu widywałem ;)
2020-01-14 20:40:11 (6 lat temu)
do ylooC: Henryk to umiał zatekścić;)
2020-01-14 20:41:48 (6 lat temu)
ylooC
+3 głosów:3
do chrzan233 : ano :) Nienawiść wrosła w serca i zatruła krew pobratymczą.
2020-01-14 20:42:17 (6 lat temu)
fantom
+6 głosów:6
do piotr brzezina : Próbujemy.
2020-01-14 20:42:24 (6 lat temu)
Komentarz został usunięty przez użytkownika
2021-05-19 22:35:10 (4 lata temu)
Stenek
+1 głosów:1
Polskie służby graniczne na obu przejściach, zarówno w mieście jak i na Boguszowicach zniszczyły całą infrastrukturę przejść granicznych. Ale Czesi - NIE. Zawsze byli od nas mądrzejsi i bardziej przewidujący. Granica to granica, nikt nie wie, czy i kiedy nie będzie znów potrzebna infrastruktura do odpraw granicznych. Oni są gotowi, my jak zwykle nie. Polak jak zwykle: ułańska fantazja i .............. jakoś będzie, jakoś będzie: ujec z zięciem na koń siędzie, jakoś będzie. - Się zbuduje na nowo! A co, ma się ten gest :-(
Czesi odtworzyli częściowo tor tramwajowy na deptaku przed dworcem, a my? Jakiś szaleniec położył JEDNĄ szynę wzdłuż całej ulicy Głębokiej! Nikomu z przyjezdnych się to nie skojarzy z tramwajem jadącym w dawnych czasach (o zgrozo) tak blisko budynków, chodnik na Głębokiej zrównano z jezdnią, więc na jesień i w zimie woda która tam dość szybko płynie z góry na dół szybciutko zaleje chodniki! Od setek lat rozwiązaniem optymalnym tego problemu jest podwyższenie chodnika, tu w Cieszynie JUŻ NIE!. Tu są mądrzejsi. Niejedna pani zgubi w tej szynie buta na obcasie, niejedna złamie sobie w tej szynie zablokowany obcas, natomiast KAŻDY w zimie i w deszczu może zgrabnie wywinąć orła na tym śliskim jak wiadomo kawałku metalu. Nowocześnie? Nie, głupio i bez sensu. NIC to nie dało, ale szynę z pompą zamontowano. A wystarczy pomyśleć: w Krakowie, Warszawie i nie tylko zostawia się stare torowisko idące środkiem ulicy, albo zostawia się FRAGMENT takiego dwu-toru. Czesi to doskonale rozumieją i zrobili tak u siebie, jak wyżej pisałem, ale Polak nie, ten jest "najmądrzejszy" w wymyślaniu nonsensów.
Komentarz został edytowany przez użytkownika - powód: corr
2022-11-11 19:42:56 (3 lata temu)
Fota z rusztowania?
2022-11-11 09:53:11 (3 lata temu)
vetinari
+1 głosów:1
do piotr brzezina : Tak, wtedy sme remontowali naszą kamienice. tz. elewacjie od frontu ☺
2022-11-11 10:00:52 (3 lata temu)
ZPKSoft
+1 głosów:1
Veti, nie nazwałabym tego ogólnym widokiem, to raczej szczegół ;-)
2025-08-28 10:34:37 (7 miesięcy temu)
vetinari
+1 głosów:1
do ZPKSoft: Ok, poprawiam ☺
2025-08-28 10:41:10 (7 miesięcy temu)
vetinari
+1 głosów:1
do ZPKSoft: Czy moźe być detal ? Chodzi mi o to, źe choć budynek wagląda jako betonowa forteca, to tak naprawde się pokazalo źe sama konstrukcja jest lekka. Betonowe prefabrykaty, paru cegel i reśta co się znalazo po magazynach ☺☺☺
2025-08-28 10:43:22 (7 miesięcy temu)
ZPKSoft
+1 głosów:1
do vetinari: Na pewno dużo lepiej :-)
2025-08-28 12:07:07 (7 miesięcy temu)
do vetinari: Mam złe wspomnienia na fp, co do okien plastykowych.
2025-08-30 13:57:23 (7 miesięcy temu)
Pokaż na mapie
8 Dyskusji (ostatnia 7 miesięcy temu)
Zdjęcia
Pokaż wszystkie | Ostatnio dodane
1993
2024
2024
2025
następna
Perspektywa ulicy Głównej na wysokości Sekretariatu Euroregionu Śląsk Cieszyński - Těšínské Slezsko.
Mur oporowy przy budynku pozwalający wyprostowanie terenu naokolo biurowca i tym wybudowanie mimo inne i parkingu.
1993
-
2015
1993
-
2015
2015
-
2019
2016
-
2020
2019
-
2020
2021
-
2022
2021
-
2024
2022
-
2024
2024
-
2024
2024
-
2024
Sekretariat Euroregionu Śląsk Cieszyński - Těšínské Slezsko na innych zdjęciach
Obiekt na mapie
Kontakt do administratorów strony Fotopolska.Eu: | Regulamin serwisu: https://fotopolska.eu/2,artykul.html
© Copyright 2012 Neo & Siloy
Kolokacja serwerów Amsnet
Ostatnio przeglądane: Chmielna 21 Pustkow gryfice gryfice szpitalna, warszawa chrobrego kościuszki 46 żywiec kolejka kontener sluzewska kalisz ogrody kalisz ogrodowa lodz lodz kalisz ogrodowa kołbacz łódź przejazd łódź przejazd niedźwiedziny ojcowska na polach warecka 1 nowy świat 35 bzura bzura kutno lazaret Olchowce 1939 Olchowce 194 szarów szarów koszary koszary bytom bytom stary rynek 70